Stránka 26 z 91

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 6:26 pm
od hamoun
skoda, ze nesedlo to "formatovani" …
ja jednou stacel a pak jsem s tim jeste snad 10tkm vydrzel ...

taky ti potvrdim variantu 3 … je osvedcena.
jak pise zhor - dej vsude to stejne specifikace …

hps - jak pises - budou fajn. hp+ piskaji furt :) a jak piska predek i zadek, pouta to pozornost jak sfina :D
kdyby hps nestacily, koupis pak lepsi …

marty: taky jsem wrx brzdy likvidoval … nic nevydrzelo …
v tom VELMI vyrazne pomohl STi upgrade … pak uz brzdy vydrzely i 25tkm … :)
a netavily se (4000 T3 a HP+) ..

chtel jsem pak davat jeste 5000 T3 .. prave na pokus kvuli vetsi odolnosti pred "kopanim" ... ale na to uz nedoslo …

nekupuj nic vrtaneho … (co ma diry skrz)

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 6:37 pm
od Cheza
Já jsem taky před rokem stáčel a pořád v pohodě. Za to stočení nic nedáš (resp. dáš, ale pár stovek). Pak bych až volil něco kvalitnějšího. Aktuálně mám kotouče Tarox, desky Brembo a spokojenost.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 7:45 pm
od bushman1
hamoun píše:nekupuj nic vrtaneho … (co ma diry skrz)
Pročpak ne?
Ty, co tam mám teď, jsou právě vrtané.

Jinak ty kotouče jsou sjeté o půl milimetru, proto je mi líto je vyhodit.
Předchozí majitel s tím, zdá se, jezdil dost opatrně, za což jsem rád.
Ale jak dlouho tam byly, nevím.

To stočení se dá zařídit. Tohle bylo jen doporučení.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 7:48 pm
od zhor
Osobně bych volil kombinaci levnější kotouče, a dražší desky. Kotouče se dají oddělat mnoha způsoby (vjetí do hluboké kaluže, staní na brzdě na křižovatce, nevracející se pístky, ...). Když dáš levnejší kotouče, začnou kopat, tak si koupíš za pár korun další, desky necháš a jezdíš dál.

Kámošovi se podařilo oddělat na EP3 DBA4000 po tisíci km (neudělal repas pístků...), a vzhledem k tomu, kolik za ně dal, tak mohl mít troje kotouče, a to to zkoušel několikrát znovu zajet, stočit a pomohla až výměna, za nějaké občejné, za 1/3 ceny a je spokojený.

Takže doporučuju i repas gumiček, před nákupem nových brzd.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 8:10 pm
od ladis77
Protoze neznam nikoho komu by vrtany casem nepopraskaly.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 16, 2019 9:44 pm
od bushman1
Aha, tak to je možná i u mě.
Všiml jsem si, že z mnoha děr se šíří do stran vlásečnicové trhliny. Myslel jsem, že je to standardní jev.
A také mám na několika místech obtisklé obrysy destiček ;-)

Tady je pěkná recenze různých typů destiček Hawk v angličtině:
https://www.turnermotorsport.com/t-buyi ... brake-pads
zhor píše:Osobně bych volil kombinaci levnější kotouče, a dražší desky
Tak pak třeba takhle:
https://autodilos.cz/brzdovy-kotouc-ate-24013002031
https://www.jedetoshop.cz/produkt/predn ... ane-iii-rs

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: stř dub 17, 2019 3:45 am
od hamoun
s tema vlasecnicema je to presne ono ...
standard u vrtanych... az budes mit min masa, muze to jit do haje ...

ty obtiskle desky jsou pruser .. stani na miste na horkych brzdach ...
tak sup na stoceni ...

Odesláno pomocí Tapatalk

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: stř dub 17, 2019 3:54 am
od catana
Osobne bych to nechal stocit, divil bych se kdyz bys s pouzitim co pises takhle odjel min nez jednu sezonu. A pak sel cestou 3 co je vyzkousena. Co se tyka desek, poslednich 5 let jezdim Ferodo DS2500 a nemam duvod prechazet jinam.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: stř dub 17, 2019 6:05 am
od Traveller
Já jsem předběžně rozhodnut dát sériové brembo kotouče a DS2500. Na moje okreskové ježdění to bude bohatě stačit, když mi na srazu stačily i sériové brzdy. ;-D Proti nim to bude nebe a dudy. ;-D

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: stř dub 17, 2019 11:09 am
od .dundee.
Traveller píše:... moje okreskové ježdění to bude bohatě stačit, když mi na srazu stačily i sériové brzdy. ...
... na srazu jsme jeli klobouk a pohodu, tos ty brzdy sotva ohřál.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: čtv dub 18, 2019 7:38 am
od Traveller
Dundee: No hlavně to "výsledné skóre" v dojezdu vozidel zpátky na základnu bylo vyloženě odpovídající kloboukovému tempu. :-/ ;-D
Ale jinak máš pravdu, že ty brzdy moc ohřáté nebyly. Samotného mě to překvapilo.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: čtv dub 18, 2019 8:07 am
od Ladaf
bylo to na klobouka [DRIVE] , ani ovce mi neutekla z díry pro zadní loketku ;-D při ostrý jízdě ji pak většinou hledám pod sedačkama :-DDD

bushman1:
nech to stočit, nevychází to draho, na GDčku jsem ty lepčí obyč drážkovaný Bremba rovnal dvakrát,
až lehnou úplně, vem klasiku DBA + Hawk nebo EBC je to vyzkoušený (*_^) |,,,,
věci typu Textar, Nipparts, levnější Brembo, TRW bych si osobně dal tak na rodinný auto a ne na STI, prostě mi to u STI přijde divný :-/

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 23, 2019 11:17 am
od bushman1
Tak auto bylo na zdviži:
Pozitivní je, že podvozek je OK a není třeba nic dalšího měnit.
Negativní je, že se přidírají pístky v třmenech a jak kotouče vypadaly z vnějšku dobře, tak zevnitř už jsou dost vydřené a při brždění se tedy prohýbají.
Tudíž nás čeká repase třmenů opravnou sadou a výměna jak kotoučů, tak desek.
Dnes budu asi objednávat díly.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 23, 2019 11:49 am
od .dundee.
Tak se pak pochlub, co tam dáš. Dobrých tipů jsi dostal dost.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: úte dub 23, 2019 2:58 pm
od bushman1
Kompromis: objednal jsem kotouče ATE a desky Hawk HPS.
Plus sadu na repasi třmenů.