Stránka 17 z 91

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: čtv led 10, 2019 8:12 pm
od OZP
strider píše: (jediny co k tematu jeste vim je to, co mam odpozorovane z jizdy s jatrosem - a to ze skacel tuhle funkci plneho locku mezinapravaku emuluje i pri brzdeni pedalem. Asi to ma nejaky duvod na stabilitu auta pri brzdeni)
Ano, to je pravda a je to super! Nechaval jsem kvuli tomu dodelavat snimac tlaku brzdoveho pedalu, aby se mira sevreni a tedy intenzity brzdeni davkovala podle toho, jak silne slapu na pedal/brzdim, protoze auto bez snimace rovnou zamkne/brzdi na maximum, az to muze autem cuknout a rozhodit stabilitu.

Paradoxne mi vyhovovala vic ta on/off humpolacka verze, nez to davkovani podle tlaku pedalu. To se da ale snadno vyresit upravou mapy dccd a nastup zamykani nastavit podle vkusu.

Co se tyce toho co pises o zamykan8 tve verze dccd pri pouziti rucky- z toho nejsem moudrej jak to popisujes. Mam pocit, ze to mam presne naopak. ALE, jeden ze vstupu dccd je natoceni volantu a G senzor. Mozna ti to dela full lock pri brzdeni ruckou v dobe, kdy auto jede rovne a volant je natoceny rovne- pri natocenem volantu nebo aute ve smyku by treba dccd zamklo/odemklo uplne jinak- tak jak pisu ja.

je mi lito, ze o dccd ve vsech verzich neni nejaky lepsi a rozsahlejsi a duveryhodny clanek/navod/brozura. Vsude jsou jen kuse a utrzkovite informace, casto rozporuplne, jedna pani povidala apod...

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 4:57 am
od bushman1
Jeste jedna diskuze k te rucni brzde:

https://www.rs25.com/forums/f56/93260-i ... 60?page=3u

...a fotka ze vcerejsi cesty domu.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 5:38 pm
od mišus
OZP píše:
Ano, to je pravda a je to super! Nechaval jsem kvuli tomu dodelavat snimac tlaku brzdoveho pedalu, aby se mira sevreni a tedy intenzity brzdeni davkovala podle toho, jak silne slapu na pedal/brzdim, protoze auto bez snimace rovnou zamkne/brzdi na maximum, az to muze autem cuknout a rozhodit stabilitu.

Paradoxne mi vyhovovala vic ta on/off humpolacka verze, nez to davkovani podle tlaku pedalu. To se da ale snadno vyresit upravou mapy dccd a nastup zamykani nastavit podle vkusu.

Co se tyce toho co pises o zamykan8 tve verze dccd pri pouziti rucky- z toho nejsem moudrej jak to popisujes. …
Protože jsme v Evropě...... WRX STI s volantem vpravo spíš teda japonský verze měly dccd už v prvních generacích.....Evropa je ve všem zkurvena.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 7:23 pm
od JakubHQV
Jak říkáš mišus, je to smutný příběh... >:-f

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 10:32 pm
od matty
Ale už... s tím že se první generace STi do Evropy oficiálně nedovážela bylo rozhodnutí Japonců... takže ať je Evropa jaká je v tomhle prsty nemá...

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 10:35 pm
od mišus
Jedná se o evropskou homologaci a ne jen u wrxsti, ale i u úplně jinejch subarek a tyka se to dost sirokyho pojmu vybavy, který v evrope nejsou a v asii nebo usa jsou standart pro socky. Evropa má prostě jin požadavky.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát led 11, 2019 11:23 pm
od JakubHQV
Je to tak, kdybych byl japonec tak má moje Turbo zpočátku devadesátek elektricky sklopný zrcátka, originální CD přehrávač s měničem, digitální klimatizaci a tempomat!!! :-D

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: sob led 12, 2019 2:34 pm
od spm
Ale holt Evropan dodneška touží točit kličkou na okna, asi proto jsou škodovky tak oblíbený :-DDD

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 7:45 am
od bushman1
Obvykle mě tohle auto na sněhu baví tím, jak neuspořádaně lítá po silnici.
Dnes mě bavilo úplně opačně!

Plzeň-sever, dnes ráno, 10km ledovky, na silnici místy úplné sklo.
Potkal jsem dokonce kamión, který to vzdal, že už dál na tom ledu nepojede.

Protože jsem chtěl klidnou cestu do práce, tak jsem po startu nechal zapnutou stabilizaci a DCCD nastavil na Plus.
A skutečně jsem téměř nevěděl o tom, že je nějaká ledovka!
Jak se říká o Subaru, že jede jako po kolejích, tak tohle byl přesně ten případ.
A to jsem nejel nějak extra pomalu.
I když musím přiznat, že mám úplně nové gumy, což také udělá své.

Auta kolem mě se ploužily na tom ledu jako mátohy.
Přijel jsem do práce úplně vysmátý.
No, myslím že po letošní zimě opět vzroste zájem lidí o čtyřkolky.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 9:11 am
od námořník
To ti věřím že jsi vysmátej :-). Já už jsem pár dní v práci ale směju se pořád :-)

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 9:22 am
od bushman1
Jj. Subaru=zábavná auta

A také jsem si po delší době všiml, že z toho auta je na rozdíl od Oktávky fakt dobrý výhled všemi směry.
Může to být dané i vyšším umístěním sedaček.

Vzadu je sice křídlo, ale díky tomu, jak je vysoké, tak i dozadu je vidět dobře.
V kombinaci se zadní kamerou je to úplně super.

Co mi naopak štve a řešili jsme to už v jiném tématu, je přimrzání brzd. Ráno to musím vždycky plynem utrhnout. U Škodovky se to neděje a dělám s autem při parkování ty samé věci.
Dokonce jsem přestal u Stíhačky zatahovat ručku, ale stejně se to děje.

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 11:50 am
od ladis77
Ty nejsou primrzly ale prirezly. A rucka na to jaksi nema vliv. Neni problem aby kotouce chytly lisku prez noc.delaly me to vsechny takze asi nejaka subo specialita :-)

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 11:57 am
od Augi
Mně to dělají všechna auta (Subo, Astra, Yaris). V případě Astry i když třeba jedu až po 14 dnech a přitom auto je celou dobu v garáži s teplotou 15 °C :)

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 12:52 pm
od OZP
Jj, taky mi prirezavaj desky ke kotoucum. Zku*vena sul

Re: Bushmanovo STÍhačka

Napsal: pát úno 08, 2019 1:13 pm
od Traveller
Náš přirezávající klub je myslím dost širokej. :-DDD :-DDD :-DDD