Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další
Bushmanovo STÍhačka 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1577
Tome, pokud bych si koupil STI a nebo WRX, tak bych tedy dbal na to, abych motor dobře zahřál a až potom jel pilu. Ostatně to dělám u XTéčka i u blbé nafty. A to mám, když jedu z domu, na všechny strany blbý profil cest. I proto dost uvažuji o Webastu, ale to nevím, kdo by si troufnul namontovat a nebo aspoň o el.ohřevu vody

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pát lis 09, 2018 6:48 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6989
Jenže on to celkem problém bude ohřát... Pokud to použvíáš na běžné ježdění a jedeš s tím 30km trasu, tak za těch 30km se ten olej neprohřeje... a dřív nebo pozdějš se jezdec stejně dostane do situace, kdy na to stejně šlápne.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát lis 09, 2018 8:08 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 150
spm píše:
Jenže on to celkem problém bude ohřát... Pokud to použvíáš na běžné ježdění a jedeš s tím 30km trasu, tak za těch 30km se ten olej neprohřeje... a dřív nebo pozdějš se jezdec stejně dostane do situace, kdy na to stejně šlápne.



tak na 30km, pokiaľ si dáš tak 5-10min pred odjazdom, by cca po 3-5 km mal mať olej 5W40(50)min na 70*C...

na Levorgu je vodné chladenie oleja pod filtrom, ktoré pri studenom aj ohreje a myslím, že to tak majú už asi všetky nové Subaru motory, keď vyťahujem auto z garáže(vonk. teplota 10+), kým ju zavriem tak max po 200-300m nabehne teplota a mám olej (5,3l, 5W40) na cca 30*C, presun k baráku, naloženie spolucestujúcich, batožina a po cca 1-2km je tam vždy min 80*C.. max teplotu som mal 109*C ... takže ja by som mal asi skôr problém s teplotou oleja(hydraulickej kvapaliny) v CVT ako s teplotou oleja v motore...

myslím, že pri dennom normálnom jazdení s občasnou jazdou na doraz pri cca 30km prejazde aj pri použití 5W-40(MOBIL 1 NEW LIFE FS 0W-40(50), alebo CFS 5w40 NT+ NANODRIVE) ak som dobre pozeral obidva znesú trvalé tepelné zaťaženie na cca120*C, by nemal byť problém... a tepelnú odolnosť možno ešte zvýšiť dodatočným olejovým chladičom s termostatom... a ešte máš možnosť pripojiť meranie tlaku oleja na tom adaptéri
napr.
Příloha:
chladič oleja set.jpg
chladič oleja set.jpg [ 52.05 KiB | Zobrazeno 832 krát ]


ďalšia alternatíva, ktorá mňa ešte zaujala(ak s tým má už niekto reálnu skúsenosť) výmena chladiaceho média...vodou riedenej chladiacej kvapaliny(bod varu max 135*C)... pri vodnom chladení dochádza pri vysokom zaťažení k odparovaniu vody(aj pri vyššom tlaku v systéme to bude max110*C) okolo vložiek piestov a vytvárajú sa parové bubliny(cez 200*C) voda okolo vložiek vrie, je tam podstatne vyššia teplota ako samotnej chladiacej zmesi v menej zaťaženej časti motora a dochádza ku kavitačnému opotrebeniu aj vyššiemu tepelnému namáhaniu oleja a jeho degradácii...

Chladiaca kvapalina EVANS Power Cool 180 má bod varu o 50*C vyššiu, takže dokáže do seba nakumulovať viac tepla a odviezť do chladiča...
PowerCool je určený najmä pre motoršport: RALLY, DRIFT, DRAG & DIRT. Odstraňuje predčasné detonácie, zvyšuje výkon a zabraňuje vyvretiu či pretlaku v systéme. Závodné tímy používajú Power Cool 180° práve kvôli maximálnej snahe zvýšiť výkon a prísun paliva, bez toho aby dochádzalo k vretiu vody v bloku motora. Power Cool zabezpečuje vynikajúci odvod tepla a optimálne chladenie - ideálny produkt pre všetkých ladičov, úpravcov a profesionálnych či amatérskych závodníkov.
NO WATER = NO PRESSURE = NO CORROSION = NO PROBLEM!
(* žiadna voda = žiaden tlak = žiadna korózia = žiaden problém!)

Špičkové, revolučné chladiace kvapaliny EVANS Coolants nahrádzajú chladiace zmesi na báze vody a nemrznúcich aditív. Teplotný rozsah použitia kvapaliny je -40° až 180°C.


pát lis 09, 2018 10:12 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2991
Bydliště: Praha/Beroun
feroj píše:
ďalšia alternatíva, ktorá mňa ešte zaujala (ak s tým má už niekto reálnu skúsenosť) výmena chladiaceho média ...vodou riedenej chladiacej kvapaliny...
Chladiaca kvapalina EVANS Power Cool 180


Mám už několik let, bez problému. Ale jsem tu asi jediný. OZP to měl taky a co vím, tak už to asi vyměnil za klasickou kapalinu. Při rozborce motoru se někomu něco nelíbilo, ale nedokázal určit, zda je to způsobeno Evansem a nebo už to bylo. Nějaká koroze či to.

[quote][/CFS 5w40quote] jsem take vybral a nahradil 10w60 páč jezdím jen klobouk :)

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


pát lis 09, 2018 11:33 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 150
Marty73 píše:

Mám už několik let, bez problému. Ale jsem tu asi jediný. OZP to měl taky a co vím, tak už to asi vyměnil za klasickou kapalinu. Při rozborce motoru se někomu něco nelíbilo, ale nedokázal určit, zda je to způsobeno Evansem a nebo už to bylo. Nějaká koroze či to.




začal som čítať "OZP a jeho STI" ... (*_^) |,,,,


pát lis 09, 2018 12:25 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1600
Dnes jsem jel do práce zase tím správným autem, po předchozí děsivé zkušenosti s Oktávkou III 1.6 TDI.
A byl to požitek, jet zase s tou mechanickou a čitelnou károu. ;-D

Se Stíhačkou jsem jel proto, že jsem chtěl přezout na zimní bačkůrky.

Koupil jsem KLEBER KRISALP HP3 97V XL v rozměru 245/40 R18.
Už jsem to psal v tématu o zimních pneumatikách, že v posledních dvou letech je to pneu, které se v testech nachází hned za velkou trojkou.
Po zkušenosti z prvního roku s Eresou myslím, že ty první gumy budou docela rychle ubývat ;-D
Tak jsem nechtěl hned kupovat dražší Continentaly nebo něco takového.

Zajímavé také bylo zjištění, že v plném rejdu tyhle gumy lehce drhnou o nadkolí, přestože je to rozměr podle techničáku.
Je ale pravda, že tenhle rozměr je podle papírů ten největší možný. Standard v techničáku je 17".
Sedmnáctky jsem ale na téhle gen. STI nikdy neviděl. To byl asi standard na atmo nebo diesel Imprezu.

Jinak v pneuservisu mi auto přezouval jeden maník, který vlastní Outback III H6 a druhý, co má vytuněný Golf.
Takže jsme fajn pokecali.


Přílohy:
20181115_123035_HDR.jpg
20181115_123035_HDR.jpg [ 212.58 KiB | Zobrazeno 666 krát ]
20181115_155150_HDR.jpg
20181115_155150_HDR.jpg [ 253.94 KiB | Zobrazeno 627 krát ]

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005
čtv lis 15, 2018 1:34 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1600
Octavia RS vs STI na mokru:

Asi budu psát notoricky známá fakta, ale což....
Když mám teď srovnání se Stíhačkou, tak vidím, jak na mokru/sněhu začíná Oktávka silně pokulhávat.
V zatáčkách klouže a tahá za volant a člověk si tolik nedovolí.
Ten limit je ale samozřejmě výrazně dál než u běžné Oktávky, která klouže i na suchu při trochu svižnější jízdě.
Chování RS také hodně ovlivní stav pneumatik. Když jsou dobré a zánovní gumy, tak ty posunou ten limit klouzání, o dost dál a opačně.

Stíhačka je v těchto ohledech mnohem více rezistentní. Kvalita pneumatik ji tolik neovlivňuje, přece jen má čtyřkolku a stejně tak mokro nějak výrazně nemění jízdní vlastnosti.
Párkrát jsem zkusil průjezd zatáčkou na mokru vyšší rychlostí, než bych si normálně troufnul a ona to pokaždé dala bez mrknutí oka.
Takže zjišťuji limit, ale velmi opatrně.
Pouze jednou se mi stalo, že jsem dostal v půlce zatáčky strach, dupnul na brzdy, rozhodil si auto, takže lítalo zprava doleva, ale ukočíroval jsem to. :-/

Jinak si stále užívám každou jízdu s tím neurvalým uřvaným kladivem a o to víc si uvědomuji tu nudu ježdění s koncernovými vozy.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


pát lis 23, 2018 7:54 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 7552
Bydliště: Česká Třebová
Je to vždycky zážitek už od nastartování..., a člověk ani nemusí jet úplnou pilku. ,,,,| (*_^) |,,,, ;-D

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát lis 23, 2018 10:38 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1600
Tak to každopádně. Stačí jet piánko a stejně si to užíváš.

Mám dojem, že výrobci aut se dnes snaží vyrobit auta, která člověka vůbec nebudou obtěžovat a on o nich ani nebude vědět.
Ideální stav - nirvána, nastane, až auto udělá úplně vše za řidiče a tak on se bude moci věnovat něčemu jinému, třeba čtení knihy.
Jenže stále existuje minoritní část klientely, která hledá zážitek. A tyhle auta, co dělají všechno samy, zážitek nemohou poskytnout.
Na druhou stranu zážitek zaměstná smysly a neumožní číst tu knihu.
Naštěstí zatím máme stále obě kategorie aut a každou chvíli se někdo vzepře diktátu doby a vyrobí zážitkové auto...Hyundai I30N, Ford Mustang, Focus RS a další.
A STI dodnes má jednu z předních příček v této skupině.

Krásnou ilustrací tohoto fenoménu je to, že jsem si dodnes ještě nepustil ve Stíhačce rádio, přestože mám pod sedačkou nějaký Pioneer zesilovač.
Požitek z jízdy a zvuk motoru byl pro mě zatím důležitější než audio přednes.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


pát lis 23, 2018 4:45 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 713
Bushmane,nechci Ti radit,ale doporucuju v zatáčce nikdy na brzdy nedupat.... je to nejlepší vstupenka do příkopu.

Jinak kára super :)

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

_________________
WRX 2003


sob lis 24, 2018 2:17 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 10, 2017 8:52 am
Příspěvky: 251
Bydliště: Beskydy
bushman1 píše:
.... že jsem si dodnes ještě nepustil ve Stíhačce rádio ....


(*_^) |,,,,


sob lis 24, 2018 9:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 7552
Bydliště: Česká Třebová
Já si ho pustil myslím jednou, když jsem sledoval nějaké výsledky z letošní zimní olympiády. ;-D

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


ned lis 25, 2018 9:41 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1600
geraltos píše:
Bushmane,nechci Ti radit,ale doporucuju v zatáčce nikdy na brzdy nedupat.... je to nejlepší vstupenka do příkopu.

Vim to, ale pudy jsou nekdy rychlejsi nez rozum :-)

A jinak musim rict, ze ty bily EvoCorsy jsou sice nadherne a hodi se k tem polepum, ale jedna nebo dve jizdy a jsou jako prase.
Pisu to sem, pokud by nekdo take uvazoval o bilych kolech. Je to fakt neprakticke.
Ony ty tmavsi barvy maji prece jen neco do sebe.

Stejne tak ty polepy me odsoudily k tomu, ze to nemuzu myt v mycce a vse se musi myt pekne rucne.

No kdyz chce nekdo mit takovou paradu, tak holt musi trpet. :-)

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


ned lis 25, 2018 12:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 2262
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
o bílejch kolech mi ani nemluv.Mám je taky tak vím o čem mluvíš :-) A mýt se to musí jinak se to tam tak zažere,že to pak vůbec nejde dolu :-/ Taky moje zkušenost :-D

_________________
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - najeto 38 500 km - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - najeto 36 500 km - 11,4l


ned lis 25, 2018 3:40 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2991
Bydliště: Praha/Beroun
Jediná možnost je fakt kvalitní impregnace. Nějaká keramika nebo nano. To pak trochu pomůže. Než se teda rozpálí a zapečou. Ale i tak bych je nikdy nechtěl.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


ned lis 25, 2018 9:29 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: