Bushmanovo STÍhačka
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanovo STIhačka
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak dnes blbnuti na snehu pokracovalo.
Lital jsem s tim na malem letisti v polich a porad jsem si rikal, ze je to nejaka nuda a ze tomu autu se nejak nechce.
Jenze pak jsem si vsiml, ze mam jeste zapnutou stabilizaci.
Vypnul jsem ji.......a pak zacalo peklo na koleckach.
Auto najednou rvalo jako blazen, zbesile se tocilo a uz nebylo tak jednoduche ho udrzet v primem smeru.
To byla teprve zabavicka, poradne jsme si zadriftovali.
Dcerka jela se mnou a byla nadsena.
Zase jsem ziskal vetsi jistotu se Stihackou na snehu.
Lital jsem s tim na malem letisti v polich a porad jsem si rikal, ze je to nejaka nuda a ze tomu autu se nejak nechce.
Jenze pak jsem si vsiml, ze mam jeste zapnutou stabilizaci.
Vypnul jsem ji.......a pak zacalo peklo na koleckach.
Auto najednou rvalo jako blazen, zbesile se tocilo a uz nebylo tak jednoduche ho udrzet v primem smeru.
To byla teprve zabavicka, poradne jsme si zadriftovali.
Dcerka jela se mnou a byla nadsena.
Zase jsem ziskal vetsi jistotu se Stihackou na snehu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanovo STÍhačka
Franto super !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Bushmanovo STÍhačka
Já taky, ale když vidím ta kola plná sněhu, tak už tolik ne. Byl jsem taky blbnout na takovým šikovným plácku kterému říkají polní letiště, ale lítají tak jen sedláci s čmelákem .....ale po blbnutí jsem jel domů a málem neudržel volant jak to ve vyšší rychlosti mlátilo a byl jsem nucen jet domů jen 60tkou. Prvně jsem myslel že jsem něco podrbal, ale když jsem po vystoupení z auta viděl ta kola plná sněhu, tak jsem se uklidnil a jel to vywapkovatnámořník píše:Jak já ti závidím .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Bushmanovo STÍhačka
Zavist neni na miste. Kazdy mame svoje radosti a starosti.
A jak pise Romull, tak presne tak to dnes bylo cestou zpatky. Uplne kopance do volantu a musel jsem jet pomalu.
Jenze uz to znam z blbnuti v minulych letech, takze me to tolik neprekvapilo.
Doma jsem to pak vycistil kostatkem.
A jak pise Romull, tak presne tak to dnes bylo cestou zpatky. Uplne kopance do volantu a musel jsem jet pomalu.
Jenze uz to znam z blbnuti v minulych letech, takze me to tolik neprekvapilo.
Doma jsem to pak vycistil kostatkem.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanovo STÍhačka
Já myslím že je, zatímco vy si blbne na sněhu, tak já se tady cestou do Vlissingenu perou s větrem. Jinak o těch kolech jsem si to říkal hned a není nic jednoduššího než to očistit a domů jet normálně
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bushmanovo STÍhačka
A to je zase vec, kterou bych rad zazil ja.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Jeste k tomu jezdeni na snehu, kdyby to nekdo resil:
Trochu jsem experimentoval s ruznymi nastavenimi DCCD a stabilizace a overil jsem si, co uz tu zaznelo na predchozich stranach, ze nejjistejsi na snehu je zapnuta stabilizace a DCCD na Auto+.
Pak se auto chova trochu jako predokolka a ma tendenci se samo pod plynem vytahovat ze smyku. Navic stabilizace mu dorovnava bocni skluzy a jeste ubira plyn pri detekci prokluzu kol. Toto je vhodne pro nekoho, kdo se seznamuje s autem.
Kdyz se v tomto rezimu pokusis auto dostat do smyku, tak je znat, ze autu se do toho nechce a ten smyk je nejak rizeny/omezovany.
V tomhle rezimu je STI skutecne stabilnejsi nez nase manualni Legacy, ktere nema ani stabilizaci ani moznost poslat vic vykonu na predek.
Takze Legacy na snehu dost lita zprava doleva a je to hodne o ridici.
DCCD Auto, znamena, ze to nechavas ciste na elektronice a ona sama vyhodnocuje, jestli ti poslat vic na zadek nebo na predek. To je zakladni nastaveni STI. Je tam nejaky algoritmus, podle ktereho system vyhodnocuje jednotlive situace.
DCCD Auto- zase posila vic vykonu na zadek, takze na snehu zadek auta nekdy ubiha stranou jako u zadokolky, nicmene elektronika do toho stale zasahuje a koriguje to.
Pri prepnuti do manualniho rezimu DCCD a uplnem otevreni diferaku (jedna carka na pristrojovce) se auto stane jakoby zadokolkou a ten zadek uz lita pod plynem vyrazne.
Kdyz k tomu jeste vypnu stabilizaci, tak to zacne klouzat i stranove a navic to prestane korigovat prokluz kol. Auto vic rve a dochazi k prohrabavani snehu.
Pak uz je to na snehu vsechno jen na umeni ridice.
V tomhle rezimu je strasne lehke auto roztocit, takze OK pro vyblbnuti, ale nevhodne na cestovani.
Take kdybych se mel s nekym na snehu honit, tak nevim, jestli je v tu chvili rozumne mit vypnutou stabilizaci a otevreny diferak, protoze staci jedna chyba a auto leti ven.
Na suchu tyhle poznatky clovek neziska tak rychle. Tam ta prilnavost vozovky vse maskuje.
Trochu jsem experimentoval s ruznymi nastavenimi DCCD a stabilizace a overil jsem si, co uz tu zaznelo na predchozich stranach, ze nejjistejsi na snehu je zapnuta stabilizace a DCCD na Auto+.
Pak se auto chova trochu jako predokolka a ma tendenci se samo pod plynem vytahovat ze smyku. Navic stabilizace mu dorovnava bocni skluzy a jeste ubira plyn pri detekci prokluzu kol. Toto je vhodne pro nekoho, kdo se seznamuje s autem.
Kdyz se v tomto rezimu pokusis auto dostat do smyku, tak je znat, ze autu se do toho nechce a ten smyk je nejak rizeny/omezovany.
V tomhle rezimu je STI skutecne stabilnejsi nez nase manualni Legacy, ktere nema ani stabilizaci ani moznost poslat vic vykonu na predek.
Takze Legacy na snehu dost lita zprava doleva a je to hodne o ridici.
DCCD Auto, znamena, ze to nechavas ciste na elektronice a ona sama vyhodnocuje, jestli ti poslat vic na zadek nebo na predek. To je zakladni nastaveni STI. Je tam nejaky algoritmus, podle ktereho system vyhodnocuje jednotlive situace.
DCCD Auto- zase posila vic vykonu na zadek, takze na snehu zadek auta nekdy ubiha stranou jako u zadokolky, nicmene elektronika do toho stale zasahuje a koriguje to.
Pri prepnuti do manualniho rezimu DCCD a uplnem otevreni diferaku (jedna carka na pristrojovce) se auto stane jakoby zadokolkou a ten zadek uz lita pod plynem vyrazne.
Kdyz k tomu jeste vypnu stabilizaci, tak to zacne klouzat i stranove a navic to prestane korigovat prokluz kol. Auto vic rve a dochazi k prohrabavani snehu.
Pak uz je to na snehu vsechno jen na umeni ridice.
V tomhle rezimu je strasne lehke auto roztocit, takze OK pro vyblbnuti, ale nevhodne na cestovani.
Take kdybych se mel s nekym na snehu honit, tak nevim, jestli je v tu chvili rozumne mit vypnutou stabilizaci a otevreny diferak, protoze staci jedna chyba a auto leti ven.
Na suchu tyhle poznatky clovek neziska tak rychle. Tam ta prilnavost vozovky vse maskuje.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanovo STÍhačka
Snih je v pohode, ten z toho kola odtaje... na takovy bahno je potreba to kolo sundat a vyvapkovat
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bushmanovo STÍhačka
bushman: obdivuju tu tvou rychlost sziti se s autem …
spm: ale kdyz to jen nataje a pak zmrzne … tak clovek zjisti, ze je to lepsi vyčistit, dokud to jde
spm: ale kdyz to jen nataje a pak zmrzne … tak clovek zjisti, ze je to lepsi vyčistit, dokud to jde
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Bushmanovo STÍhačka
Jak jsem psal, to DCCD se tady resilo teoreticky par stranek zpet.
K tomu jsem si nastudoval par jinych vysvetlujicich stranek na netu. Nakonec jsem si na mobilu k tomu prstem nacmaral prilozene schematko nastaveni.
Ja jsem takovy schematicky typ
No a ted v tech dvou dnech uz jsem si to jen potvrdil v praxi na snehu.
K tomu jsem si nastudoval par jinych vysvetlujicich stranek na netu. Nakonec jsem si na mobilu k tomu prstem nacmaral prilozene schematko nastaveni.
Ja jsem takovy schematicky typ
No a ted v tech dvou dnech uz jsem si to jen potvrdil v praxi na snehu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Jelikož nemám skácela tak jezdím na AUTO+ a vyplé vdc když jedu pilku. Mimochodem asi ti to trochu přitížím ve zkoumání ale víš že vdc má tři polohy? Vypnuto, zapnuto a sportovní režim co svítí zeleně?
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Bushmanovo STÍhačka
imho cim vic jezdim, tim vic si myslim, ze je to spis natvrdo nejaka stredova poloha, ktera moc nevybocuje. Protoze ani za idealnich podminek a 100% trakci to neotevre ten difer naplno; a naopak ho to ani natvrdo nezavre kdyz klouzes, ani zdaleka ne.bushman1 píše:Jeste k tomu jezdeni na snehu, kdyby to nekdo resil:
DCCD Auto, znamena, ze to nechavas ciste na elektronice a ona sama vyhodnocuje, jestli ti poslat vic na zadek nebo na predek. To je zakladni nastaveni STI. Je tam nejaky algoritmus, podle ktereho system vyhodnocuje jednotlive situace.
Kez by k tomu dccd byla nejaka poradna dokumentace a ne jen ty 3 vety v manualu...
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17