Jo podle me si jeste nejezdil uplne pilu, jinak bys poznal rozdil se zaplou nebo vyplou stabilizaci Mam zatim taky jen velmi malo zkusenosti, ale sraz v Bele v tomhle dost pomohl zjistit, kde az jsou ty limity trakce. A na suchu jsou o dost dal, nez clovek ceka.bushman1 píše:To bylo mezi vesnicemi, ne ve meste. A diferak zatim nechavam na Auto. To je spatne?
Myslel jsem, ze experimentovat s jeho nastavovanim budu az na snehu.
Ad DCCD - jak to chapu ja:
"auto" neni uplne spatne, ale na suchu to jde na "auto -" mnohem lepe. Na suchu spatne je bud manualne uplne zavrenej nebo "Auto+"
"Auto-" == vicemene "otevreny stredovy diferak" a buh vi co jeste to dela. Ale v zasade budes mit o neco vic kroutaku na zadnich kolech a odstranuje to nedotacivost.
"Auto-" na mokru/snehu je naopak spatne protoze potrebujes vic trakce, vic rozlozeni kroutaku rovnomerne i na predek, i za cenu vetsi nedotacivosti.
Pokud ti na "auto" skube pri zataceni, tak jsou to _podle me_ dve moznosti: 1) Pri zaplem VDC(ESP,ABS) je to bud jak ti ty systemy zasahujou a pribrzdujou kola co klouzou, nebo samosvory, ktery kdyz se chytnou tak ti ten kroutak na prednich kolech trha pod plynem volant z ruky. Pri vyplem VDC uz to muzou byt pouze ty samosvory podle me.
(zkusenejsi me klidne opravte, ale tak mi to prijde)