Přesně tohle mi začalo dělat po výměně kotoučů asi po 3 tis. Nechal jsem je za pár stovek stočit a od té doby v pořádku.bushman1 píše:Kopou mi brzdy, jakmile se vic zahrejou. Ale kdyz na ne poradne dupu, tak to zmizi.
Mam to resit?
Prijde mi ale, ze se to casem zhorsuje a kopani nastupuje drive a drive.
A stacilo by vymenit desky a kotouce nebo bude nutne neco delat i s brzdici? Na Legacy jsme delali i repasi brzdicu, kdyz to kopalo.
Je zajimave, ze na Oktavce mi brzdy nikdy nekopaly, ac jsem se k nim choval sebebrutalneji.
Dalsi slabina Subaru?
Bushmanovo STÍhačka
Re: Bushmanovo STÍhačka
Subaru Impreza WRX MY 2008
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Bushmanovo STÍhačka
To zni ze jsi je nekdy nedochladil a stal delsi dobu na brzde. Nove zajeti ti nejspis nepomuze, ale stoceni kotoucu by to melo vyresit.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Bushmanovo STÍhačka
Diky, domluvim to stoceni se svym servisakem.
A pri te prilezitosti mrkne i na brzdice.
Jinak uz jezdim v pofaceliftu Oktavky RS.
Jak me varovali kolegove, skutecne to jede min, i kdyz papirove parametry jsou stejne, brzdy jsou horsi a je to komfortneji naladene, takze jezdit s tim, je jeste vetsi nuda, nez s predfaceliftem.
Clovek je s tim dost rychly, ale je to jakoby zadarmo a ani o tom nevim.
Na dalnici skoro ani nevim, ze jedu 160km/h a i 200km/h je nuda.
Ale jako rychly univerzalni rodinny povoz to urcite dava smysl.
Mam v tom kombiku zvysenou podlahu a to je fakt luxusni, tam neco tezsiho nakladat.
A proti 17" na predchozim aute mam ted 18" a to je hodne znat ve smyslu zlepseni stability a chovani v zatackach. Tolik se gumy nezvykaji a neborti.
Uz bych asi auto bez 18" nechtel.
Mam zase manual a bez ruznych asistentu. Jen vzdy po nstartovani vypinam Start Stop a stabilizaci. V uzivatelskem modu mam vypnuty i ten otravny reprakovy zvuk sestivalce.
Sedacky RS jsou super na sportovnejsi jezdeni i na dlouhe cestovani. Z Recar v STI me boli zada po 5 minutach jizdy.
A pri te prilezitosti mrkne i na brzdice.
Jinak uz jezdim v pofaceliftu Oktavky RS.
Jak me varovali kolegove, skutecne to jede min, i kdyz papirove parametry jsou stejne, brzdy jsou horsi a je to komfortneji naladene, takze jezdit s tim, je jeste vetsi nuda, nez s predfaceliftem.
Clovek je s tim dost rychly, ale je to jakoby zadarmo a ani o tom nevim.
Na dalnici skoro ani nevim, ze jedu 160km/h a i 200km/h je nuda.
Ale jako rychly univerzalni rodinny povoz to urcite dava smysl.
Mam v tom kombiku zvysenou podlahu a to je fakt luxusni, tam neco tezsiho nakladat.
A proti 17" na predchozim aute mam ted 18" a to je hodne znat ve smyslu zlepseni stability a chovani v zatackach. Tolik se gumy nezvykaji a neborti.
Uz bych asi auto bez 18" nechtel.
Mam zase manual a bez ruznych asistentu. Jen vzdy po nstartovani vypinam Start Stop a stabilizaci. V uzivatelskem modu mam vypnuty i ten otravny reprakovy zvuk sestivalce.
Sedacky RS jsou super na sportovnejsi jezdeni i na dlouhe cestovani. Z Recar v STI me boli zada po 5 minutach jizdy.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne pát dub 05, 2019 5:13 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Bushmanovo STÍhačka
A udelali i neco s odhlucnenim? Me prislo, ze v te minule uz v 160 byl hluk dost otravny. Ac tedy ne na urovni Imprezy, kde odhlucneni neni Nejak si na ten deleny design svetel nemuzu zvyknout.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Bushmanovo STÍhačka
Odhlucnene je to lepe, ale zase to beru jako minus. O to vic jsi odfiltrovany od deni venku. Ja zas dalnice tolik nejezdim.
A ten ctyroky design svetel je fakt hnus. Predfacelift byl podle me povedeny a hezky.
No, zmena auta me trochu mrzi, na predface budu vzpominat, ale zivot musi jit dal.
A ten ctyroky design svetel je fakt hnus. Predfacelift byl podle me povedeny a hezky.
No, zmena auta me trochu mrzi, na predface budu vzpominat, ale zivot musi jit dal.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Bushmanovo STÍhačka
Ja prave jsem rad kdyz silnice je odfiltrovana. Kdyz clovek jede dal nez kolem komina, tak chci slyset motor a ne kola
Jinak sedadla z STI chce vymenit, presne jak pises. Nejsou moc pohodlna ani nejak zvlast nepodpiraji.
Jinak sedadla z STI chce vymenit, presne jak pises. Nejsou moc pohodlna ani nejak zvlast nepodpiraji.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Bushmanovo STÍhačka
Co by mělo být na dálnici zábavného ve 120, 160 či 200???
Vysvetlíš mi prosím rozdíl 17" vs 18" při stejném profilu dejme tomu 40, proč by se měla 17" víc žvejkat?
Vysvetlíš mi prosím rozdíl 17" vs 18" při stejném profilu dejme tomu 40, proč by se měla 17" víc žvejkat?
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Bushmanovo STÍhačka
Škodovka dává z výroby osmnáctky s nižším profilem než sedmnáctky, takže proto. Neuvažuji gumy mimo techničák.
Jinak dálnice je nuda obecně, to je pravda.
Jinak dálnice je nuda obecně, to je pravda.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Bushmanovo STÍhačka
Koukni na Recaro Sportster CS pro STI. Podle meho ta vymena za to stoji.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Bushmanovo STÍhačka
Až budeš ty sedačky dávat k popelnicím, napiš mi prosím kdy a kam
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Bushmanovo STÍhačka
tady bude asi odpoved prozaictejsi - 18ky uz se delaj snad vyhradne v XL(extra load) provedenich se zesilenou bocnici, kdezto 17ky ne-e....davidherda píše: Vysvetlíš mi prosím rozdíl 17" vs 18" při stejném profilu dejme tomu 40, proč by se měla 17" víc žvejkat?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak kotouče na STI jsem zkoušel zregenerovat intenzivním bržděním a pozvolným dochlazením, ale kopou pořád dál. Po zahřátí mi to úplně rve volant z ruky.
Mluvil jsem o tom se servisákem a ten mi stočení kotoučů rozmlouvá. Prý to udělal u své Z4 a za chvíli mu to kopalo znovu.
Předběžně jsme domluveni, že auto zvedneme na zdviži, aby se zkontrolovaly i brzdiče a podvozek, ale už se preventivně připravuji na možný nákup kotoučů a desek.
Nejdřív ale musíme ještě vyměnit hučící zadní ložisko na Legacy. To má teď přednost.
Po intenzivním hledání možností nákupu dílů na českém trhu vidím aktuálně tři možnosti, jak vyřešit na STI předek:
1. koupit standardní OEM brzdy (za materiál cca do 6 tisíc) což bude Textar, Nipparts, levnější Brembo nebo TRW. ATE jsem v ČR pro STI nenašel.
2. Vylepšit to nákupem vyšší řady vrtaných Brembo kotoučů (vše do 10000Kč). Tyhle kotouče tam asi teď aktuálně mám.
3. Koupit nejnižší sportovní řadu kotoučů DBA - tj. drážkované DBA 4000 T3 a k tomu cestovní desky Hawk HPS. (cca do 15000Kč, nejlevněji na jedeto.cz).
Primární použití vozu je na silnici, žádné okruhy. Proto neuvažuji např. HP Plus.
Ale právě přemýšlím, jestli jít do těch DBA a není to zbytečný overkill. Ty rozdíly v cenách materiálů jsou fakt dost velké.
Asi vím, co mi napíšete , ale jak byste se rozhodli vy?
Sám za sebe vidím variantu 1 jako poddimenzovanou pro mé použití a teď přemýšlím jestli 2 nebo 3.
Samozřejmě mohou existovat ještě varianty 4, 5...atd. ale ostré závodní brzdy tam fakt nechci kvůli pískání a horšímu brzdnímu účinku za studena.
Možná je ještě nějaká možnost koupit díly levněji z ciziny (Evropa), ale neznám žádný ověřený zdroj, aby mi nepřišly nějaké čínské fejky.
Mluvil jsem o tom se servisákem a ten mi stočení kotoučů rozmlouvá. Prý to udělal u své Z4 a za chvíli mu to kopalo znovu.
Předběžně jsme domluveni, že auto zvedneme na zdviži, aby se zkontrolovaly i brzdiče a podvozek, ale už se preventivně připravuji na možný nákup kotoučů a desek.
Nejdřív ale musíme ještě vyměnit hučící zadní ložisko na Legacy. To má teď přednost.
Po intenzivním hledání možností nákupu dílů na českém trhu vidím aktuálně tři možnosti, jak vyřešit na STI předek:
1. koupit standardní OEM brzdy (za materiál cca do 6 tisíc) což bude Textar, Nipparts, levnější Brembo nebo TRW. ATE jsem v ČR pro STI nenašel.
2. Vylepšit to nákupem vyšší řady vrtaných Brembo kotoučů (vše do 10000Kč). Tyhle kotouče tam asi teď aktuálně mám.
3. Koupit nejnižší sportovní řadu kotoučů DBA - tj. drážkované DBA 4000 T3 a k tomu cestovní desky Hawk HPS. (cca do 15000Kč, nejlevněji na jedeto.cz).
Primární použití vozu je na silnici, žádné okruhy. Proto neuvažuji např. HP Plus.
Ale právě přemýšlím, jestli jít do těch DBA a není to zbytečný overkill. Ty rozdíly v cenách materiálů jsou fakt dost velké.
Asi vím, co mi napíšete , ale jak byste se rozhodli vy?
Sám za sebe vidím variantu 1 jako poddimenzovanou pro mé použití a teď přemýšlím jestli 2 nebo 3.
Samozřejmě mohou existovat ještě varianty 4, 5...atd. ale ostré závodní brzdy tam fakt nechci kvůli pískání a horšímu brzdnímu účinku za studena.
Možná je ještě nějaká možnost koupit díly levněji z ciziny (Evropa), ale neznám žádný ověřený zdroj, aby mi nepřišly nějaké čínské fejky.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak jestli se bavíme o variantách 1 až 3, tak ti asi každý řekne 3
Hlavně to tu jezdí nebo jezdilo hodně lidí. Další varianty (4-5) jsou EBC a DS2500, také vyzkoušené.
Z osobní zkušenosti, T3 zcela vyhovují a nikdy nebyl problém.
U desek je to trochu jiné. HPS jsem utavil, HP+ jsem utavil a až DTC30 vyhovují. ALE, mám je uchcané WRX, jak se to tu familierně nazývá a kotouče jsou menší, tudíž teplota při záteži větší.
HPS tedy budou na STI pravděpodobně fungovat dobře, frikce cca 20-40% lepší než OEM píší. A myslím že to sedí. Ještě bych osobně ze zvědavosti zkusil zcela novou směs HPS 5.0, což je někde mezi HPS a HP+.
Zásadní pro výběr je toto:
Good luck.
Hlavně to tu jezdí nebo jezdilo hodně lidí. Další varianty (4-5) jsou EBC a DS2500, také vyzkoušené.
Z osobní zkušenosti, T3 zcela vyhovují a nikdy nebyl problém.
U desek je to trochu jiné. HPS jsem utavil, HP+ jsem utavil a až DTC30 vyhovují. ALE, mám je uchcané WRX, jak se to tu familierně nazývá a kotouče jsou menší, tudíž teplota při záteži větší.
HPS tedy budou na STI pravděpodobně fungovat dobře, frikce cca 20-40% lepší než OEM píší. A myslím že to sedí. Ještě bych osobně ze zvědavosti zkusil zcela novou směs HPS 5.0, což je někde mezi HPS a HP+.
Zásadní pro výběr je toto:
Good luck.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Bushmanovo STÍhačka
Ja mam na STi 06 variantu 3 a za me spokojenost. Jak v normalnim provozu tak obcas "rychlejsi" okruh. K tomu pancerove hadice a Castrol racing kapalinu.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bushmanovo STÍhačka
Osobně mám DTC-30 v kombinaci se zakladníma Brembo kotoučema, a spokojenost. Na Brně jsem je neutavil v +38°C, dřív se roztekl komaxit na kolech. Co se týká studeného brždění, používám je celoročně a nezaznamenal jsem žádný problém. Samozřejmě zahřáté fungují lépe, ale i za studena v mrazech (-15°C) brzdí líp než OEM desky, toho bych se vůbec nebál. Pískání se taky vyřešilo, dal jsem tam všechny originál shimy ("plastové" a kovové), stáhl jsem hrany desek pilníkem (hlavně tu prostřední drážku na odvod spalin) a v podstatě skoro nepískají (občas při ostřejší jízdě a nebo při couvání). Hlavně dej stejné desky na celé auto, ať nemáš problémy s rozložením brzdného účinku.
Zvažuju, že v létě vyzkouším DTC-70, pokud se najde někdo, kdo pojede do států a vezme mi je s sebou do kufru, abych nemusel platit výpalný státu.
Zvažuju, že v létě vyzkouším DTC-70, pokud se najde někdo, kdo pojede do států a vezme mi je s sebou do kufru, abych nemusel platit výpalný státu.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001