Bushmanovo STÍhačka
Re: Bushmanovo STÍhačka
Lidl ma tu akci 1-2x za rok. Zena si bere jejich letaky a ma ode me instrukci to sledovat. Takze tentokrat zahlasila vcas. Jinak ja bych to take nevedel.
A to jsem zvazoval, ze jich vezmu 6
Kdyz zalistujes v tomto tematu zpet na stranku 56 a 57, tak se tam resily ruzne namety na slusne funkcni cistice.
Ten Lidlovsky beru fakt jako takove obecne predmyti, ktere mi neodstrani ty nejhorsi tecky od brzdoveho prachu. Na druhou stranu je za super cenu kolem 50Kc.
Jinak s kolegou jsme testovali kazdy zvlast podvozek na Oktavce IV v ostre rezanych zatackach a shodli jsme se na tom, ze mezigeneracne z toho auta vytvorili tak trochu auto pro duchodce. Ten podvozek se houpe, v zatacce nepodrzi a je naladen vice komfortne. Predchozi generace byla vetsi motokara. Parkrat se mi stalo, ze jsem se az lekl, jak blbe ta nova zareagovala, kdyz jsem trhl ostre s volantem.
Kolega ma objednanou novou RS, tak uvidime, jestli tam bude mit stejnou zkusenost take.
Jeste me napada, ze by na to mohly mit take vliv zimni Nokiany WR D4, ktere tam mam obute.
Sle spis myslim, ze to proste mezigeneracne posunuli smerem k francouzum.
Prece jen to auto je cileno na fleetove zakazniky.
A to jsem zvazoval, ze jich vezmu 6
Kdyz zalistujes v tomto tematu zpet na stranku 56 a 57, tak se tam resily ruzne namety na slusne funkcni cistice.
Ten Lidlovsky beru fakt jako takove obecne predmyti, ktere mi neodstrani ty nejhorsi tecky od brzdoveho prachu. Na druhou stranu je za super cenu kolem 50Kc.
Jinak s kolegou jsme testovali kazdy zvlast podvozek na Oktavce IV v ostre rezanych zatackach a shodli jsme se na tom, ze mezigeneracne z toho auta vytvorili tak trochu auto pro duchodce. Ten podvozek se houpe, v zatacce nepodrzi a je naladen vice komfortne. Predchozi generace byla vetsi motokara. Parkrat se mi stalo, ze jsem se az lekl, jak blbe ta nova zareagovala, kdyz jsem trhl ostre s volantem.
Kolega ma objednanou novou RS, tak uvidime, jestli tam bude mit stejnou zkusenost take.
Jeste me napada, ze by na to mohly mit take vliv zimni Nokiany WR D4, ktere tam mam obute.
Sle spis myslim, ze to proste mezigeneracne posunuli smerem k francouzum.
Prece jen to auto je cileno na fleetove zakazniky.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Nemůžu najít téma "Co vám zvedlo mandle", tak to dám sem:
Dnes zase excelovala moje nová Oktávka IV.
Ráno sednu do auta a protože je ještě po ránu zima, tak jsem si pustil vyhřívání sedačky naplno a foukání teplého vzduchu také naplno.
No a hned nato mi na dotykovém displeji zmizelo ovládání klimatizace.
Dvojnásobné nastartování auta nepomohlo.
Takže jsem celou cestu do práce jel se staženými okénky, protože jinak by se v tom autě nedalo vydržet.
Do zadku mi pálila sedačka a celou cestu jelo topení na plný výkon.
Pokusil jsem se to cestou alespoň regulovat přes asistentku Lauru (hlasové ovládání), ale když jsem jí sdělil, že je mi vedro, tak pustila na minutu ledovou klimu a pak zase auto pokračovalo ve svém šíleném vytápění.
Skončilo to až po příjezdu na firmu, kde jsem nechal auto stát několik hodin a při dalším startu už vše fungovalo jak má.
Zlaté analogové ovládání.
Jak jsem psal o pár stránek zpět, Škodovka zjevně vypustila na trh polotovary a ani po půl roce od začátku prodeje nejsou ty neduhy odstraněné.
Cestou do práce jsem si říkal, že kvůli chování toho auta člověk klidně může mít dopravní nehodu.
Byl jsem fakt naštvaný.
Jinak kolega už byl 3x během prvního měsíce v servisu kvůli problémům s dobíjením.
Má mild hybrid.
Dnes zase excelovala moje nová Oktávka IV.
Ráno sednu do auta a protože je ještě po ránu zima, tak jsem si pustil vyhřívání sedačky naplno a foukání teplého vzduchu také naplno.
No a hned nato mi na dotykovém displeji zmizelo ovládání klimatizace.
Dvojnásobné nastartování auta nepomohlo.
Takže jsem celou cestu do práce jel se staženými okénky, protože jinak by se v tom autě nedalo vydržet.
Do zadku mi pálila sedačka a celou cestu jelo topení na plný výkon.
Pokusil jsem se to cestou alespoň regulovat přes asistentku Lauru (hlasové ovládání), ale když jsem jí sdělil, že je mi vedro, tak pustila na minutu ledovou klimu a pak zase auto pokračovalo ve svém šíleném vytápění.
Skončilo to až po příjezdu na firmu, kde jsem nechal auto stát několik hodin a při dalším startu už vše fungovalo jak má.
Zlaté analogové ovládání.
Jak jsem psal o pár stránek zpět, Škodovka zjevně vypustila na trh polotovary a ani po půl roce od začátku prodeje nejsou ty neduhy odstraněné.
Cestou do práce jsem si říkal, že kvůli chování toho auta člověk klidně může mít dopravní nehodu.
Byl jsem fakt naštvaný.
Jinak kolega už byl 3x během prvního měsíce v servisu kvůli problémům s dobíjením.
Má mild hybrid.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanovo STÍhačka
Z toho bych byl u novýho auta teda fakt odvařenej. A ten, kdo si ho koupí za svý, dvojnásob. Holt pokrok
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bushmanovo STÍhačka
Vůbec si nedovedu představit, že by mi to dělalo auto, které bych si koupil za vlastní.
Ceníkovka u téhle Oktávky byla 724 tisíc - to už je docela dost peněz.
Ještě rozmyslím, jestli řešení odsunu až na první servisní prohlídku nebo to dám do servisu hned.
Zatím se mi to stalo 2x.
Ceníkovka u téhle Oktávky byla 724 tisíc - to už je docela dost peněz.
Ještě rozmyslím, jestli řešení odsunu až na první servisní prohlídku nebo to dám do servisu hned.
Zatím se mi to stalo 2x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanovo STÍhačka
A teď si vem, že se to takhle začne srát někomu, kdo to koupí jako tříletou ojetinu. Mění mínusy ojetých aut na plusy.
Tohle auto je jako ojetina po záruce neprodejný
Tohle auto je jako ojetina po záruce neprodejný
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanovo STÍhačka
Však Škodovka se nekupuje, ale fasuje .
Pro mě je to předženej křáp at se tváří jak chce.
Pro mě je to předženej křáp at se tváří jak chce.
WRX 08
Re: Bushmanovo STÍhačka
Mě právě přijde že ve svém okolí vnímám opak: spousta lidí touží po ojeté Oktávce nebo Superbu a jsou ochotni za to vypláznout obrovské peníze.námořník píše:Tohle auto je jako ojetina po záruce neprodejný
Však se podívej do bazarů, za kolik se ta auta prodávají.
Důvody takových preferencí mi nejsou úplně známé, možná lidi považují Škodovky za kvalitní a možná je za tím i touha po image ("Chci mít doma také jakoby služební auto, stejně jako soused").
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bushmanovo STÍhačka
nehezky mluvis o slonikovi ...
(ja jsem tak stastny, ze suberb ma este mib2.5 ... ) ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
(ja jsem tak stastny, ze suberb ma este mib2.5 ... ) ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tyhle ještě ojetý nejsoubushman1 píše: Mě právě přijde že ve svém okolí vnímám opak: spousta lidí touží po ojeté Oktávce nebo Superbu a jsou ochotni za to vypláznout obrovské peníze.
Však se podívej do bazarů, za kolik se ta auta prodávají.
Důvody takových preferencí mi nejsou úplně známé, možná lidi považují Škodovky za kvalitní a možná je za tím i touha po image ("Chci mít doma také jakoby služební auto, stejně jako soused").
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bushmanovo STÍhačka
Touhu po ojeté oktávce taky nechápu. Ještě dokážu pochopit toho Superba, protože to je velký auto, prostorný, celkem reprezentativní. Ale třeba já bych absolutně nebyl ochoten akceptovat ceny, za který si ty auta účtujou. Sice přes různý slevy, benefity atd. se dá vždy na Škodovku sehnat slušná sleva, ale přijde mi to málo muziky za hodně peněz. Nicméně když i zaměstnanci velkého nejmenovaného západočeského dealerství sami potvrzují, že to jde kvalitou a zpracováním výrazně dolů a sami z těch aut mají rozporuplné pocity, tak to taky moc nepřidá.Taky mám nafasováno, taky s tím jezdím, ale prachy bych za to fakt nedal.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tchan chtěl superba vyměnit za kodiaka a ve skodovce kam jezdí na servis mu rovnou řekli, že si rozhodně nepomůže, spíš naopak.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bushmanovo STÍhačka
Nevim jak jinde, ale zde jsou superby oblíbené zejména okolo Cejlu. Začaly vytlačovat i báva M5. Holt jsou nenápadný.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bushmanovo STÍhačka
Pouštění topení a klímy naplno ve studeným autě si myslím není vhodný nápad, auto trpí a pak musí do doktora. To je jasné.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanovo STÍhačka
Nerekl bych, ze to nejak extra trpi... autoklima v H6 pousti topeni na plno kdyz se voda ohreje n 60C, takze prakticky hned. A i tak se to pak normalne ohreje. U manualni se k tomu chovam +- podobne, ale pokud to auto funguje, tak se to stejne normalne ohreje. A klimatizaci to bude celkem burt i normalne...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak zase přezuto na letní NS2R a ten rozdíl proti zimákům v rámci jednoho dne je fakt obrovský.
Auto výrazně ztvrdlo, jako bych vyměnil podvozek. Houpavý komfort zimních pneumatik je pryč. Teď je to jak motokára, cítím každý hrbol.
Objevilo se zase hučení i v nízkých rychlostech, které narůstá se zvyšující rychlostí.
Nově jsem si také všiml, že proti zimním pneumatikám, které jsem při otáčení volantem takřka nevnímal, tady musím překonat určitý odpor, aby se volant otáčel.
Dále na nerovnostech NS2R dnes tahaly za volant, což zimáky předtím nedělaly. Zdá se ale, že to bylo jen prvních pár kilometrů, než se kola zahřály.
Takže vlastně měkká směs chvíli klouzala, což se dělo i loni.
Pak už jsem si jen užíval ten úžasný grip v ostře projetých zatáčkách.
Pronásledující Passat zůstal daleko vzadu
Stejně tak jako loni mi to chování NS2R celkově vyhovuje a šel bych do nich znovu.
Takovou přilnavost po zahřátí a nebortící se boky běžné gumy nenabídnou.
Pokud by ale NS2R měly být na nějakém rodinném autě, tak ten hluk, výrazná tvrdost vozu a klouzání za studena budou asi vadit.
Navíc ne každý pneuservis tu gumu s plechem v bočnici přezuje. Osobní zkušenost.
Zimáky Kléber mají po dvou sezónách ještě 7-8mm vzorku, jak málo jezdím. Tak je asi budu provozovat ještě příští zimu. Sice už na silnici kloužou, ale na driftování se budou ještě hodit
Dnes mě navíc potěšil malý asi pětiletý kluk v Holoubkově, kde vídám stát novějšího Forestra. Když mě viděl jet okolo, vyběhl od domu a mával oběma rukama, co mu síly stačily
Nepotěšili mě ale v pneu servisu, kde mi řekli, že mám jedno kolo nakoplé a že trochu hází i se závažím.
Dali ho na zadek a výhledově bych ho měl nechat srovnat.
Auto výrazně ztvrdlo, jako bych vyměnil podvozek. Houpavý komfort zimních pneumatik je pryč. Teď je to jak motokára, cítím každý hrbol.
Objevilo se zase hučení i v nízkých rychlostech, které narůstá se zvyšující rychlostí.
Nově jsem si také všiml, že proti zimním pneumatikám, které jsem při otáčení volantem takřka nevnímal, tady musím překonat určitý odpor, aby se volant otáčel.
Dále na nerovnostech NS2R dnes tahaly za volant, což zimáky předtím nedělaly. Zdá se ale, že to bylo jen prvních pár kilometrů, než se kola zahřály.
Takže vlastně měkká směs chvíli klouzala, což se dělo i loni.
Pak už jsem si jen užíval ten úžasný grip v ostře projetých zatáčkách.
Pronásledující Passat zůstal daleko vzadu
Stejně tak jako loni mi to chování NS2R celkově vyhovuje a šel bych do nich znovu.
Takovou přilnavost po zahřátí a nebortící se boky běžné gumy nenabídnou.
Pokud by ale NS2R měly být na nějakém rodinném autě, tak ten hluk, výrazná tvrdost vozu a klouzání za studena budou asi vadit.
Navíc ne každý pneuservis tu gumu s plechem v bočnici přezuje. Osobní zkušenost.
Zimáky Kléber mají po dvou sezónách ještě 7-8mm vzorku, jak málo jezdím. Tak je asi budu provozovat ještě příští zimu. Sice už na silnici kloužou, ale na driftování se budou ještě hodit
Dnes mě navíc potěšil malý asi pětiletý kluk v Holoubkově, kde vídám stát novějšího Forestra. Když mě viděl jet okolo, vyběhl od domu a mával oběma rukama, co mu síly stačily
Nepotěšili mě ale v pneu servisu, kde mi řekli, že mám jedno kolo nakoplé a že trochu hází i se závažím.
Dali ho na zadek a výhledově bych ho měl nechat srovnat.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/