Bushmanovo STÍhačka
Bushmanovo STÍhačka
Tramtadadá…představuji vám naší novou Stíhačku.
Takže nejprve proč vlastně takové uřvané a nenažrané Subaru?
Chtěli jsme třetí auto do rodiny, když jde jedno z aut na servis a my se nemáme jak se dopravit do města. Navíc Legacy už docela dost papá olej a při tom provozu na LPG nevíme, jak dlouho nám ještě vydrží (na plyn máme najeto 250 tisíc km, což je úctyhodný výkon).
Takže o třetím autě bylo na rodinné radě rozhodnuto a teď co konkrétně?
U nového auta jsem chtěl aby bylo zábavné a sportovní, klidně hlučnější, s výkonem alespoň 200 koní a v manuálu. Zároveň by mělo být použitelné pro každodenní ježdění (moje nebo manželky) včetně nákupů. Po některých výletech ženy mimo silnici jsem viděl i stabilizaci jako must have. Ve výběru bylo kromě "vyměklé" generace WRX STI 2010-2013 ještě Subaru BRZ, BMW M3, 335i a 330i a Mini Cooper S nebo JCW. Porsche jsem zavrhl hned kvůli vysokým cenám a nákladnému servisu.
Nejvíc by se mi asi líbila M3, ale 5-7 let stará je stále za raketu, takže nakonec volba padla na WRX STI, které šlo pořídit výrazně levněji.
Zvažoval jsem možnost auto dovézt z Německa nebo ze Švýcarska, kde to vyjde nepatrně levněji a je tam větší výběr, ale nakonec jsem narazil na zajímavý kousek v Praze s dobře doloženou servisní historií.
Autíčko je ročník 2012, má najeto necelých 80 tisíc km, údajně nikdy nebylo bouráno a servis probíhal ve značkovém servisu v Praze. Auto bylo myto pouze ručně a bylo garážováno.
Současný majitel ho prodával z důvodu nutnosti většího rodinného kombíku…přemýšlí o Levorgu.
Vadou na kráse tohoto STI může být to, že ve 33 tisících km zadřel první majitel motor, takže v té době se měnil polomotor, turbo, katalyzátor, spojka a další díly. Já to beru pro sebe ale spíše jako výhodu. Vím, že ten motor má tedy nalítáno jen necelých 50 tisíc.
Auto bylo na předprodejní prohlídce u Emil Frey, kterou jsem inicioval já. Tam neobjevili žádný zásadní problém.
Polepy se mi na stíhačkách vždycky hrozně líbily, takže i tady mi ty NBR STI polepy přijdou sexy (viz fotky).
Co se týče výbavy proti sérii, tak auto má HKS laděný výfuk, HKS blow off ventil a bílá kovaná kola EvoCorse. Auto je ve vyšší výbavě, která se tenkrát prodávala, takže má sedačky Recaro. Ty se mi vždycky líbily víc, než ty STI sedačky s mizerným bočním vedením. Dále je tam Keyless start, navigace s DVD přehrávačem, couvací kamera s nočním viděním, zesilovač Pioneer a mirror link pro Android/Iphone.
HKS výfuk je velmi příjemný, v nižších otáčkách neobtěžuje hlukem (pouze si jen tak hluboce brumlá), ale ve vyšších dokáže pěkně zařvat. Jen až ho budu muset měnit, tak to bude raketa.
Blow off je krásně efektní na WOW efekt před kamarády
Subjektivně auto jede líp, než sériová 300-koňová STI, ale nebylo to měřeno. Může mít na to vliv ten HKS výfuk nebo přehrávané mapy. Auto není ve spodních otáčkách tak líné, jak je u Subaru běžné.
Jediné, co mi na STI chybí, jsou vyhřívané sedačky. Ty bychom v zimě ocenili.
Přikládám nějaké fotky, ale vzhledem k tomu, že je to vše úplně nové a v pondělí si teprve pro auto jedeme, tak některé fotky jsou ještě z inzerátu.
Takže nejprve proč vlastně takové uřvané a nenažrané Subaru?
Chtěli jsme třetí auto do rodiny, když jde jedno z aut na servis a my se nemáme jak se dopravit do města. Navíc Legacy už docela dost papá olej a při tom provozu na LPG nevíme, jak dlouho nám ještě vydrží (na plyn máme najeto 250 tisíc km, což je úctyhodný výkon).
Takže o třetím autě bylo na rodinné radě rozhodnuto a teď co konkrétně?
U nového auta jsem chtěl aby bylo zábavné a sportovní, klidně hlučnější, s výkonem alespoň 200 koní a v manuálu. Zároveň by mělo být použitelné pro každodenní ježdění (moje nebo manželky) včetně nákupů. Po některých výletech ženy mimo silnici jsem viděl i stabilizaci jako must have. Ve výběru bylo kromě "vyměklé" generace WRX STI 2010-2013 ještě Subaru BRZ, BMW M3, 335i a 330i a Mini Cooper S nebo JCW. Porsche jsem zavrhl hned kvůli vysokým cenám a nákladnému servisu.
Nejvíc by se mi asi líbila M3, ale 5-7 let stará je stále za raketu, takže nakonec volba padla na WRX STI, které šlo pořídit výrazně levněji.
Zvažoval jsem možnost auto dovézt z Německa nebo ze Švýcarska, kde to vyjde nepatrně levněji a je tam větší výběr, ale nakonec jsem narazil na zajímavý kousek v Praze s dobře doloženou servisní historií.
Autíčko je ročník 2012, má najeto necelých 80 tisíc km, údajně nikdy nebylo bouráno a servis probíhal ve značkovém servisu v Praze. Auto bylo myto pouze ručně a bylo garážováno.
Současný majitel ho prodával z důvodu nutnosti většího rodinného kombíku…přemýšlí o Levorgu.
Vadou na kráse tohoto STI může být to, že ve 33 tisících km zadřel první majitel motor, takže v té době se měnil polomotor, turbo, katalyzátor, spojka a další díly. Já to beru pro sebe ale spíše jako výhodu. Vím, že ten motor má tedy nalítáno jen necelých 50 tisíc.
Auto bylo na předprodejní prohlídce u Emil Frey, kterou jsem inicioval já. Tam neobjevili žádný zásadní problém.
Polepy se mi na stíhačkách vždycky hrozně líbily, takže i tady mi ty NBR STI polepy přijdou sexy (viz fotky).
Co se týče výbavy proti sérii, tak auto má HKS laděný výfuk, HKS blow off ventil a bílá kovaná kola EvoCorse. Auto je ve vyšší výbavě, která se tenkrát prodávala, takže má sedačky Recaro. Ty se mi vždycky líbily víc, než ty STI sedačky s mizerným bočním vedením. Dále je tam Keyless start, navigace s DVD přehrávačem, couvací kamera s nočním viděním, zesilovač Pioneer a mirror link pro Android/Iphone.
HKS výfuk je velmi příjemný, v nižších otáčkách neobtěžuje hlukem (pouze si jen tak hluboce brumlá), ale ve vyšších dokáže pěkně zařvat. Jen až ho budu muset měnit, tak to bude raketa.
Blow off je krásně efektní na WOW efekt před kamarády
Subjektivně auto jede líp, než sériová 300-koňová STI, ale nebylo to měřeno. Může mít na to vliv ten HKS výfuk nebo přehrávané mapy. Auto není ve spodních otáčkách tak líné, jak je u Subaru běžné.
Jediné, co mi na STI chybí, jsou vyhřívané sedačky. Ty bychom v zimě ocenili.
Přikládám nějaké fotky, ale vzhledem k tomu, že je to vše úplně nové a v pondělí si teprve pro auto jedeme, tak některé fotky jsou ještě z inzerátu.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne pát lis 30, 2018 8:10 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanovo STIhačka
Ty jo nádhera,překrááásný drak-ula
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15674
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanovo STIhačka
Paráda, tak ať to sviští! Půjde taky do plynu?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bushmanovo STIhačka
V žádném případě!!!
I když se přiznám, že jsem měl období, kdy jsem o tom uvažoval.
On ten plyn ekonomicky dává smysl, ale už mě nebaví s tím autem pořád něco řešit.
I když se přiznám, že jsem měl období, kdy jsem o tom uvažoval.
On ten plyn ekonomicky dává smysl, ale už mě nebaví s tím autem pořád něco řešit.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Bushmanovo STIhačka
Pěkný.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10824
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bushmanovo STIhačka
Hezkýýý.
Taky řešíš auto rozumem - potřebujem něco na nákupy, takže na to nejlíp vychází STI.
Taky řešíš auto rozumem - potřebujem něco na nákupy, takže na to nejlíp vychází STI.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanovo STIhačka
To ti teda věřím a plně s tebou souhlasím.bushman1 píše:V žádném případě!!!
I když se přiznám, že jsem měl období, kdy jsem o tom uvažoval.
On ten plyn ekonomicky dává smysl, ale už mě nebaví s tím autem pořád něco řešit.
Míra tvl taky mě to napadlo ihned
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1193
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Bushmanovo STIhačka
TVL luxus ))
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
....
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001
Subaru OTB 2019, Comfort +
....
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 611
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Bushmanovo STIhačka
Ano, pro manželku na nákupy ideální. Skoda, že ta moje řídit nechce...
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Bushmanovo STIhačka
moc hezkyy! ty evocorsy *_* diky tem nalepkam to dostava uplne jinej smrnc at slouzi a hlavne se nezadre znova
btw taky bych si tipl ze od daily jezdeni nakonec upustis a poridis si jeste ctvrty auto :D z vlastni zkusenosti
btw taky bych si tipl ze od daily jezdeni nakonec upustis a poridis si jeste ctvrty auto :D z vlastni zkusenosti
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: Bushmanovo STIhačka
Tu mojí řízení právě hrozně baví, jen už měla pár bouraček.Jozifek píše:Ano, pro manželku na nákupy ideální. Skoda, že ta moje řídit nechce...
Jednou dokonce auto letělo vzduchem, dopadlo do pole na bok a byla z toho totálka.
Tak bych rád, aby se ke Stíhačce chovala slušně. Ale zatím z ní má bobky.
No tak neříkám, že už mě to nenapadlo. Jen ty peníze se jaksi nedostávají.strider píše:btw taky bych si tipl ze od daily jezdeni nakonec upustis a poridis si jeste ctvrty auto :D z vlastni zkusenosti
Ale zatím bude žena jezdit s Legacy a tohle bude na sváteční poježděníčko.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanovo STIhačka
buď rád alespon ťě nekecá do výběru autaJozifek píše:Ano, pro manželku na nákupy ideální. Skoda, že ta moje řídit nechce...
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50398
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanovo STIhačka
Franto paráda. Gratuluju ke krásnýmu autu. Ať ti dělá jen radost a pokud možno žádnou starost !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bushmanovo STIhačka
Díky moc všem. Mám z něj radost jak malej Jarda.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 20590
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bushmanovo STIhačka
tyjo .. prekvapko !
MOC GRATULUJU k uzasnemu prirustku do rodiny !!!
Odesláno pomocí Tapatalk
MOC GRATULUJU k uzasnemu prirustku do rodiny !!!
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008