Subaru legacy Turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od VDC »

Rozhodně v řádu statisíců.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Tommy35
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: sob srp 16, 2014 8:54 am
Jméno a příjmení: Tomáš Brůža
Bydliště: Příbram na Moravě

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Tommy35 »

Nebudu se tajit tím že jsem sem napsal protože jsem chtěl slyšet názor subaristů. Boužel nepřipadám si jako barbar když chci turbo na daily. Žádný z aut co jsem měl a podotknu že ani jedno nebylo mladší než 20 let. To má teď moje atmoška a je to vlastně nejnovější z aut který jsem měl sem nedojezdil a nehodil do šrotu. Každý auto co jsem měl jsem měl jako mazlika. :-D On by ten najezd ani těch 10 tisic nebyl a ve finale by to byla stejně vikendovka. Ale nevzít turbenou funkčí čtyřkolku na sníh... Boužel podle toho co píšete to prostě hnije jen se na to človék podívá. Jsem rád za vaše názory aspoň vím do čeho jít a do čeho ne. Stejně nakonec ač nerad skončím u forejse v turbu. Protože teda asi lego neni nic pro mě a impreza Gt je na mě až moc drahá.
Uživatelský avatar
Ladaf
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1196
Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
Bydliště: Praha - Řepy

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Ladaf »

no já měl štěstí, že jsem před 5lety koupil uloženku (bez koroze,...) za 130tisíc [WINNER]
za dva roky staní venku mi dřevomorka napadla spodky předních blatníků a zadní lemy, teď je tři roky v garáži a v zimě jezdím minimálně (loni vůbec) a už se to dál nerozlejzá (*_^) |,,,,
to že sem do ní zahučel trošku víc, jak píše "emve" je daný tím, že jí postupně přestavuju na STIčko [DRIVE] :-o

jinak tejden jsem byl teď nucenej s ní jezdit do práce cca 160km denně = mega zábava [DRIVE] ,,,,| (*_^) |,,,, , spousta nasranejch koncernistů, pár nasranej vesnic (jezdil jsem v 6 ráno a vejfuk mám otevřenej), no a tejden tý srandy mě přišel na 5200,- v benzínu [ŠIBENICE]
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Tommy35
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: sob srp 16, 2014 8:54 am
Jméno a příjmení: Tomáš Brůža
Bydliště: Příbram na Moravě

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Tommy35 »

Tak to je ta dřevomorka pěkná svině...tak s garáží počítám. Koukal jsem že tam máš dost věcí přestavěných. Musí to krásně fungovat. :-) No stejně sednu do auta a pojedu se na to černý podívat. Pokud to nebude kaše tak bych to asi koupil. No uvidíme v jaké bude kondici. Na mobile.de se to černý prodávalo ze švajcu za 2000 eur. Což je cca 50000 Kč takže by to nemuselo byt až tak špatný auto. A nebojte pokud se ke mě dostane solidní kousek rozhodně nemam v plánu ho za 4 roky sešrotovat.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od VDC »

Tommy vzít to v zimě na sníh je fajn, ale největší zlo je sůl. A ty vrstvený plechy v zadní části auta jsou prostě neštěstí.
To je celek problém.
Jestli se na to auto pojedeš podívat, tak se podívej na podběhy zevnitř. Tam teprve uvidíš, v jakým stavu to skutečně je.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Ladaf
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1196
Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
Bydliště: Praha - Řepy

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Ladaf »

Tommy35 píše:Tak to je ta dřevomorka pěkná svině...tak s garáží počítám. Koukal jsem že tam máš dost věcí přestavěných. Musí to krásně fungovat. No stejně sednu do auta a pojedu se na to černý podívat. Pokud to nebude kaše tak bych to asi koupil.
no par věcí je přestavěnejch a funguje to suprově [DRIVE]
jen už vymejšlím další chujovinu na zrujnování domácího rozpočtu a na jaře bych jí tam chtěl už mít =) [3GEARS]
pokud nebudu muset kupovat misto toho druhý auto :-|

hlavně mrkni na ty zadní domky, abys nedopadl jako ZdenalAWD kterej Lego celý rozebral a holou kastly má u klempíře =)(=
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

Jestli mohu jako byvaly majitel turbolegacy v kombiku
...
http://www.subaruclub.cz/member_detail.php?id=6351
...
Dnes uz radeji nebrat. To auto vyrobili z pokoveneho papiru pred ctvrt stoletim z nekvalitnich plechu zamotanych slozite do sebe, aby to hnilo co nejvic. Ja ho koupil pred lety za 18 od fandy a kdykoliv jsem ho ridil, mel jsem cistou radost a pusu od ucha k uchu, nesralo se to ani po priznanych temer pul milionu km a zkouslo to i sekvencni plyn. Ale nechat to nekde delsi dobu zaparkovane, tak je mozne to zamest a vysypat do popelnice. Podle mne lepsi auto subaru uz nikdy neudelalo, ale ta koroze to uplne zabila. A v dnesni bezohledne dobe na silnicich (viz ti polaci, co zrakvili toho v te fabii) to ma taky naprosto nulovou pasivni bezpecnost a navic ve zcela zkorodovane kastli, ktera sotva drzi auto po hromade, takze pri trochu vetsim karambolu budes pri trosce stesti mrtvej a pri smule na voziku. NEBRAT, bohuzel.
...
Prodaval jsem to s klouzajici spojkou, kterou se pokusil vymenit muj kamarad automechanik a nakonec to vzdal, protoze na co se podival,vypadalo, ze upadne, takze to slozil zpet. Novemu majiteli pak klasicky na nejake vetsi dire prolitly zadni hrnce do kabiny.
...
Snad jen, kdyby se nasel kousek, ktery nekdo koupil a zamkl do garaze, pak nekdy v lete by to slo obcas na prazdnych okreskach vyvetrat, za mne opravdu uzasny auto z dob kdy se nesetrilo (blok closed deck) a auta nic moc nevazila takze pomer vykon/hmotnost excelentni, vse poctive mechanicke. Ale bohuzel pred 25 lety super, dnes rozpadajici se vrak. Samozrejme sleduji tu na foru vselijake neuveritelne vyvarovaci pokusy, ale u tohleto modelu bych se na to opravdu vykaslal.
...
Muj tip, pokud zkousnes volant na spatny strane, tak v Nemecku jsou aktualne 3 legacy twinturba s manualem 206kW a to v te nejkrasnejsi ctyrkove generaci, ja mam trojkovou GTB (bielstein), ale i kdyz mne ten automat opravdu bavi, tak manual to neni. Dostanes 280 koni v aute na urovni doby, kdezto to jednickove lego melo tech koni jen 200, pravda netroufl bych si vsadit na viteze, protoze, kdyz jsem vezl treba kolegyni a ne rychle, jen rozjezd tak pistela. Fakt to bylo opravdu super kara, ale pred 25 lety, dnes opravdu nedoporucuji a navic nejsou za 18
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od VDC »

Tvoje měřítka jsou ale opravdu silně subjektivní.
Jediný důvod, proč si nepořídit jedničkový Legacy je koroze. Na tom se shodneme. Ale tvrdit, že pravostranný čtyřkový Lego s 280 koňmi bude bezpečnější, než jedničkový s 200 podle mě nelze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
zdenal-awd
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 261
Registrován: pát čer 10, 2011 4:43 pm
Jméno a příjmení: Zdenek Vavra

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od zdenal-awd »

Zdravím pánové. Tak u mě progres, auto je komplet vyvařeno a čeká na lak. Narozdíl od Ladafa nechávám auto v origo stavu, takže i plechařina byla na znovu vyrobení trošku náročnější, komplet repase náprav,brzd atd. 95% díly origo Subaru. Auto jsem rozebral komplet a postupně repasuji každý díl, jde to pomalu, ale je to zábava. Když nebudu počítat svojí práci bude komplet za +/- 300tis , to jen aby jsi věděl do čeho jdeš pokud budeš chtít top origo stav. Rezne vše od předku prahů po 5té dveře, rozhodně to chce dobře prohlédnout, ať ti cestou domů nevystřelí zadní tlumič oknem :-D :-D :-D
Subaru Outback 3.0H6 154kw+LPG 280 000km voňavka
Subaru Legacy 2.5l 121kw 2005 210 000km
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2003+LPG 580 00km část bude jezdit u předsedy
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2001 316 000km ex. na orgány
Legacy Turbo Combi Limited 147kw 1994 236 000km stále v kompletní rekonstrukci
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od JakubHQV »

S tou pasivní bezpečností souhlasím - na pravidelný ježdění bych to auto taky nechtěl v dnešní době kdy má řidičák každej vymaštěnej pošuk a nevíš co/kdo je za zatáčkou.. z toho mám fakt strach, i když Turbotrona jako daily na střídačku používám a udělá mi to den lepším =)

Koroze záleží na kusu no, u mě zadní části prahů a zadní lemy (na pravý straně hlavně po prasácký opravě ve stodole, kdy to evidentně lakovaly ospalý opice :-D ) a přední část prahů pod blatníkama, tam se drží vlhkost a s tím budou mít problém asi všechny kusy.

Za mě asi nej Legáče jsou 1.gen Turbo a 4.gen spec.B H6/GT 2.0 Turbo - ale spec.B jsou dost nad 200kkč a GT zas jen RHD :-/

Jako první bych se jel svézt s Legáčem i Imprezou GT - Legacy má větší turbo, tzn. větší turbolag, taky to auto je značně těžší (wagon verze 1440kg, takže jako novější Impreza GD 2001+, kdežto Impreza GT sedan má 1250kg), má větší rozvor i převisy. S Imprezou si zajezdíš líp, jako sériovka bez úprav bude jízdně zábavnější a rychlejší. Taky jsem bral Legacy Turbo jako nejlevnější vstup mezi Turbosubara, ale přemýšlel jsem i o GT. Jenže Legacy Turbo má pro mě takovou spešl auru, taky ho skoro nikdo nemá, kdežto GT má kde kdo (mám rád exotský věci páč sám jsem exot =) ). Pak má closed deck blok používaný u STi do roku '96 a u WRC aut (i když jako uživateli ti to je asi úplně jedno, jde spíš o to že víš že ho máš =) ) a vzadu VLSD diff (Impreza GT má open) a hlavně jsem ho před sedmy rokama koupil za 16.000Kč (nejlevnější GT byly v tý době za 80) :-D

Vím že jsem divnej, ale já to auto do sněhu netahám (asi 3x bylo celkem na snow nightrunu :-D ) páč jak napadnou 3cm sněhu tak na silnici vysypou borci 8 tun soli... tomu to auto prostě vystavovat nebudu ač vždycky fakt smutnim když tady po okolí lítaj v zimě o půlnoci borci v GT a Evech.. ::-(((
Další věc je že když někam plácneš s Legáčem tak pak na to nic neseženeš - dílů je čím dál tím míň a turbáckou kapotu/nárazník/chladičovku prostě neseženeš. V tom je Impreza mnohem lepší volba, těch aut a dílů jsou ještě pořád mraky =)

Zajímavě vypadá to zelený předface GT za 120 co už tady byl odkaz, ale může být pěkný jen z fotek, chce to čeknout naživo.. To bílý Legacy v inzerci je myslím to co jsem kdysi byl zkouknot v Jáchymově.. To tmavý by mě zajímalo, z fotek vypadá dobře =)

Já bych na tvém místě asi koupil Imprezu WRX 2001+ protože: tužší karoserie, vyšší bezpečnost, lepší brzdy, bude to míň napadený kovomorkou a cenově skoro na úrovni použitelnýho GT. A koupil bych wagon variantu abych měl odpověď kdyby se někdo ptal, proč jsem nekoupil STi :-D
Přílohy
20180106_155528.jpg
201.jpg
Fotografie-2743.jpg
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od emve »

VDC píše:Tvoje měřítka jsou ale opravdu silně subjektivní.
Jediný důvod, proč si nepořídit jedničkový Legacy je koroze. Na tom se shodneme. Ale tvrdit, že pravostranný čtyřkový Lego s 280 koňmi bude bezpečnější, než jedničkový s 200 podle mě nelze.
Tak vrgada je klasik, ten už by mi na fóru snad i chyběl.. Každý má samozřejmě potřebu pochválit si to svoje, ale člověk, který si kupuje vraky do 50 tis a ještě je bude vynášet do nebes, jak jsou to nejlepší auta na světě, ať už Lego Turbo nejlepší Subaru, nebo všem bude tlačit ať si koupí pravostranné Lego GT, klidně s prehistorickým 4AT, protože ho zrovna má, a měřítkem pro akceleraci je píštící kolegyně v 200-koňovém autě, ten mě fakt baví.. :-D Ale v poho, nemyslím to zle...

Za mě je určitě vrchol co Subaru vyrobilo ne Legacy Turbo, ale Impreza RA, která byla na svoji dobu úplně jinde, než je STI dnes a pořád je to asi reálně nejrychlejší Subaru, což je docela smutné, že o 20 let později nevyrábí Subaru nic lepšího.

A k tématu, s tou radou na koupi WRX 2001+, tak hezké bude stát to co GT, ne-li víc, já to svoje prodal na jaře za 260.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od VDC »

emve píše:
Tak vrgada je klasik, ten už by mi na fóru snad i chyběl..
ObrázekObrázekObrázekObrázek Tak to rozhodně !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

vzdyt by vam bylo smutno a mne tyto stranky bavi.
...
a ted k veci.
...
Ale tvrdit, že pravostranný čtyřkový Lego s 280 koňmi bude bezpečnější, než jedničkový s 200 podle mě nelze.
...
Tohle lze rozporovat snadno, kdyz uz nic jinyho tak uz je to auto s airbagy. Je o par let mladsi a tedy mene opotrebovane a da se predpokladat, ze mezi 1. a 3. generaci byly provedeny zmeny v tuhosti skeletu a deformacnich zonach. Jako argument bych pouzil i aktualni inzerat v inzertnim vlakne s tim vymazlenym peugeotem GTI, protoze jeden z duvodu, proc to pan prodava je, ze s tim uz boji do dnesni dzungle na silnic, dokonce to komentoval slovy JISTA SMRT.
...
Kupuji auta za levno odpovidajici mym prijmum (jedno auto jsem koupil dokonce za 1 korunu a pak s nim 6 let jezdil, po opravach samozrejme), takze i kdyz chvalim sve aktualni lego, mit vic penez beru samozrejme ctyrkove opet GTcko, nebo spec B. Kazda dalsi generace je urcite bezpecnejsi nez predchozi a bude mene opotrebovana a pravdepodobne i mene zkorodovana. Pravda bohuzel i slozitejsi a pravdepodobne poruchovejsi a s vetsimi naklady na provoz
...
Nechce se mi to hledat, ale bylo tady uz jedno vlakno jak nekdo zachranoval myslim, ze prokorodovany zeleny lego GT a nakonec to nasrane vyhodil do smelcu a bavil myslim tenkrat vsechy (auto opravene ipou a vycpane papirem a stavebni penou atd)
...
Takze i kdyby se stal zazrak a nebyl to shnily vrak, ale nejaka ulozenka, ktera jezdila v lete v nedeli do kostela a v zime odpocivala, tak je to auto z doby, kdy se nejaka bezpecnost neresila. Taky jsem si dlouha leta myslel, ze to mam v rukach a nedelam kraviny. Jenze doba se zmenila. Schvalne si pustte to video s temi polaky jak zabili toho borce, ktery smirgoval bokem svodidla, aby se jim vyhnul, nedosta zadnou sanci, nezareagoval bych lip nez on. A to ta skodovka je o nekolik svetelnych let z hlediska bezpecnosti oproti tomu subarackemu papiraku. A to jsem to jednickove lego mel opravdu rad. Dnes uz bych ho nechtel, clovek casem trochu zmoudri, teda vetsinou.
...
Na dlouhy streky mam volvo V70R druhe generace a volba na nej padla nejen kvuli 300 konim ale i kvuli bezpecnosti, na to manzelka slysi a vydrzi dost. Volvo na bezoecnosti opravdu pracuje a dokonce v crash testech pousti prvni proti druhe generaci, jen aby ukazal jaky udelal v bezpecnosti pokrok pri faceliftu, proti volvu autu je opet trojkove lego papirak (stejny vek), uz ten pocit, kdyz si clovek do toho sednea zabouchne ty tankove dvere a vidi ty masivni A sloupky. Pravda volvo stalo skoro dveste a stovku jsem do nej uz taky nasypal a pritom je to strasnej serouci se kram a i z hlediska jizdnich vlastnosti je to naprosto priserny oproti subaru. Ale kdybych mel nedejboze bourat, tak opravdu radeji v tom volvu.
...
No ale kazdy je sveho stesti strojvudcem, toz preji dobry kup a hodne hodne hodne stesti na silnici
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

a jeste obrazky Aby bila bilou byla, vy zirate my zirame, proste Vizir :-)
Zvykl jsem si, ale preci jen zadny krasavec to neni (dnesni foto), jednickovy bylo urcite hezci. nejde to z prawebu linkovat jako obrazek tek jen odkaz
...
http://www.subaruclub.cz/graphics/owner ... 7_lego.jpg
...
Ale nasledujici 4.ta generace se mi libi moc
...
Obrázek
...
a dalsi natekle uz se mi zase nelibi, nehlede na to, ze kvuli emisim stahli vykon
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od JakubHQV »

Abych zakončil já svou myšlenku, to se týče mechanických částí, většina věcí je shodná/zaměnitelná s Imprezama '93-'00, mraky věcí lze použít i z druhý generace '01+ takže toho se není třeba bát =)

Pokud víš do čeho jdeš a to auto chceš, tak si ho prostě kup (*_^) |,,,, . Spekulace nad bezpečností u takových aut je stejně asi nesmysl, pořád je to bezpečnější než jezdit na moto ;-D

Nakonec to stejnak dopadne tak, že pokud s tím budeš chtít nějak aktivně jezdit, tak se bude ladit podvozek, brzdy, výfuk, až zjistiš že je to vlastně na denní ježdění hlučný a nepoužitelný a že s tím chceš jezdit fakt jen pro zábavu :-D

Do 100.000Kč je to pro mě pořád bezpečně nejlepší Subaru, který na rozdíl od novějších Subar technikou odpovídá jap spec verzi GT =)

->> Pokud pojedeš čeknout to tmavý, dej pak info jak to dopadlo - pokud nebude shnilý a bude tak nějak fungovat, bral bych ho hned za ty peníze (*_^) |,,,,

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5B58UVCHl7w[/youtube]
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“