Subaru legacy Turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

https://www.youtube.com/watch?v=Z16tOTKKPFI
staci od 5:50 jak drti led na intercooler
...
a tady od 6 minuty
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... p_9ryPX0x4
...
dve turba jsou vic nez jedno, cim vic pruhu tim vic adidas :-)
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od mišus »

To biturbo má vodní intercooler, nebo jen náporovej?
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od mišus »

Kdybych neměl Leone tak to tmavý lego hned vezmu. Je fajn, že jsou ty díly zaměnitelný s rezou....o tom si můžu na Leonce nechat jen zdát...
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

jednickovy turbolegacy v kombiku i trojkovy twinturbo drzi svetove rekordy seriovych vozu, jednicka jela myslim 240 na solnem jezere a trojkove lego na normalni silnici 280 (proto ta klepeta a pokuta od americkeho policejniho serifa) coz na rok 1998 rozhodne neni spatny vysledek. I v sedanu maji jednickovy lega v predprodukcni serii nejaky nesmyslny rekord snad 100 000km jela tri auta prumernou rychlosti pres 200.
...
Ale setri se, jednickovy lego melo vodni chlazeni intercooleru, kdezto trojkovy twinturbo uz jen naporove vzduchem, takze proto ten rozdrceny led. Traduje se, ze twinturbo nejde predelat na spravnou stranu volantu. Ale je to kravina, protoze to jizni ameriky je japonci dodavali s volantem na leve strane.
...
Ja si myslim, ze cca 40km rozdil v maximalce je dostatecny argument proc vzit to nejlepsi, co delali. Ten motor dali i do 4kovy generace, ale jen na zacatku, ted nevim jestli 2005 nebo i 2006, pak zasahl emisni blazinec a vykon stahli o 10 procent na 191kW.
...
Proste muzete mit 4 kovy lego s minimalnim najezdem s 206kW (gentemenska dohoda japonskych automobilek) s 280 konmi, proste auto na urovni doby a vy tu prosazujete shnilou vykopavku s nulovou pasivni bezpecnosti, ktea objektivne pojede pomaleji
...
Pravda auto se spravnym volantem se sem s jizni ameriky asi dostat neda. A twinturbo se uplne nepovedlo, takze jsou i predelavky na singl, protoze se to krapet hada a je tam uprostred dira v tahu deaths valley, ja ji sice nepozoruji, protoze automat s hydromenicem to vselijak zehli.
...
Takze za super price lze ziskat uzasny auto s manualem s 100 000km a nadherny a vy ty prachy hodlate utopit ve shnilem veteranovi.
...
Pravda, ma to volant na spatny strane, ale opravdu se na tuto drobnost da zvyknout Howg
...
PS Vizir byl praci prasek s velmi agresivni reklamou po zmene rezimu
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Tapan »

vrgada: a teď si představ, že to samý kilo někdo v bazaru vyplázne za HTP :-) Já na to mít, tak mám doma jak type RA s volantem na špatný straně, tak to černý Lego Turbo, protože obojí jsou určitě boží auta. Jedničkový Lego je parádní oldschool a type RA jede jak hovado, i když ho znám jen že sedadla spolujezdce. Novější Lego (bi)turbo mi oproti nim přijde méně zajímavý, ať má volant kde chce, sorry. Ale sto lidí, sto chutí, však existují lidi, kteří si koupili jako nový vůz první Multiplu :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od quickly »

Tapan píše:však existují lidi, kteří si koupili jako nový vůz první Multiplu
Kolega měl dokonce 2 po sobě a mně se první Multipla moc líbí =)
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od mišus »

Vrgada....koukni já taky dělám shnilej šrot a i jsem tomu zvednul výkon na dvě stě koní, možná trochu víc a jak to bude pěkný a pojede to jak svině, když to má jen tunu;D každej jsme nějakej....;D
Přílohy
DSC04108.jpg
P1060550.jpg
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Tapan »

Michale, jak je na tom vlastně Leone? Ještě s ní tedy nejezdíš? Co zbývá udělat?
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

jo beru, moje zena vzdycky rikala, prosim te nezapinej to turbo a kdyz jsem vezl kolegyni tak pistela, jak to zatlacilo do sedacky. Kdezto ted ten automat twinturba tak divne cvici s motorem a otackomer vselijak lita, jak klouze hydromenic a tah je takovy linearni jak elektroauticko na kolotoci, ale kdyz kouknu po rozjezdu do zpetnyho zrcatka, tak ostatni auta jsou nekde vzadu v prdeli. Fakt mne ten sprosty obycejny opotrebovany 4kvaltovy automat s prokluzujicim menicem bavi. Je to muj prvni automat v zivote, ale vzal bych priste opet manual. U volva V70R dela rozdil automat/manual celou sekundu ve zrychleni na 100. Samozrejme mit prachy beru nissan GTR a ten automat umi, ale to neni pripad subaru a volva.
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od mišus »

Kámo zbejva toho hodně. Momentálně mám komplet zadní nápravu na tryskání, musím dát spoustu věcí do galvanovny, musím dovyvarit kastli, nalakovat kastli a dveře, nalepit nový čelní okno atd atd. Je toho hodně, poslední fotky na rajčeti jsou i momentální stav vozu. A až ho dodělám musí se udělat dovozovkou a papíry je to ještě na dlouho. Já teď musím dodělat to libero a pak se tomu můžu věnovat na plno...teď vždycky udělám jen pár kravin ve volném čase po práci, abych se alespoň trošku blížil cíly:)
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od Tapan »

Jenže až doděláš Libero, někdo přijde s něčím dalším a ukecá tě a bude to strašně spěchat :-D Ale velký kus práce už máš za sebou...já teprve stavím dílnu :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

a multiplu jsem vcelku chtel, ale muj sen byla previa ctyrkolka s motorem uprostred-dnes uz to neexistuje a bohuzel je to opet papirak s mizernou pasivni bezpecnosti. U nas se to asi koupit neda, ale existovalo to i s kompresorem a rozumnejsim vykonem
---
multipla ta stara zaba na zabe, bavi i dnes
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od JakubHQV »

mišus: Co že to stavíš? Leone s 200HP+? Uka ;-D
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od vrgada »

2 musíš
Jsem tomu zvednul výkon na dvě stě koní, možná trochu víc.
...
Jo koníček, spousta času a peněz a asi i radosti, ale proč nekoupit rovnou spoustu koní z fabriky?
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Subaru legacy Turbo

Příspěvek od mišus »

Jakube, dost často tě zdravím z Libera, tuhle jsem na tebe troubil v litni když si tankoval;D co se tejce výkonu....tak jsem dával z gt Lega intercooler vodní, jako máš ty a vlastní okruh s čerpadlem, chladič jsem vyráběl sám, ještě jeden budu přidávat, turbo je zvedly na tlaku z 0,6 na 1bar

Vrgada. Já nechci nový auto, chci starou pixlu, která má supr design a duši, funkční součástky. Já nový auto nechci. Nejnovější co mám je Impreza 96
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“