Majklova Impreza MY08
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza
Právě mě trápí nedostupnost středového dílu na mé auto, v ČR jedině originál za 13 000 Kč, tak se snažím najít nějakou náhradu, ale neúspěšně. Jedině v zahraničí, našel jsem za polovinu v GB, ale tam to zase navýší poštovné... Máte někdo tip, kde bych to mohl sehnat?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Majklova Impreza
Z Anglie si to nech poslat přes službu "Z Anglie" . To pak to poštovný nebude tak hrozný.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza
Je na čase dát nějaký update, protože změn okolo auta bylo hned několik.
Auto jsem dal do servisu, kde mi vyměnili silentbloky ramen, oba byly utržené. K tomu nějaké výměna těsnění pod škrtící klapkou a její vyčištění, a hlavně montáž tažného. Nakonec jsem se převážně kvůli ceně rozhodl pro pevné. Musím říct, že jsem rád, protože to nevypadá tak špatně. K tomu jsem si koupil nosič na kola, takže už vesele jezdím na biku, kam se mi zachce.
Asi dva měsíce zpátky jsem píchnul pneumatiku, a protože tam byly už pneu na dojetí, rovnou jsem koupil novou sadu. Po zvažování co koupit jsem nakonec šel do Pirelli Cinturato, tak snad budou sloužit dobře. K tomu jsem se před týdnem dokopal ke koupi zimních pneu, tam jsem si vybral Continental Witnercontact. Teď snad budu mít na pár let klid
No a aby toho nebylo málo, tak po odkládání záležitosti "co s výfukem", jsem narazil na http://subaruvyfuk.mstranky.cz/. Volal jsem tam asi dva měsíce zpátky a bylo mi řečeno, že na moje auto středový díl nedělali, tak ať jim pošlu ten můj a podle toho mi vyrobí nový. Z nerezu, oproti originálu za cca polovinu peněz, se sportovnějším zvukem. Akorát čekací lhůta zhruba měsíc, takže bych byl bez auta. Rozmýšlel jsem si to hodně dlouho, než jsem jim zavolal, že to beru a kam že mám ten výfuk poslat, až ho z auta sundám. No a pán mi řekl, že mezitím už ten výfuk dělali, že stačí poslat zálohu a pak to jen vyměním kus za kus .
Nevím, jak dlouho trvá, než si u Subaru sedne volnoběh po sundání klapky. Mám od té doby najeto asi tisíc km a zatím si to nesedlo. Problém s "přidušením" mezi 2 a 2,5 tis. otáček nezmizel. Přijde mi to možná trošku lepší, ale jen minimálně. Když jsem viděl, jak vypadá středový díl výfuku zvenčí, tak musí být i vevnitř na kaši. Takže doufám, že jeho výměna pomůže a až si pak sedne klapka, tak bude auto tip ťop
Auto jsem dal do servisu, kde mi vyměnili silentbloky ramen, oba byly utržené. K tomu nějaké výměna těsnění pod škrtící klapkou a její vyčištění, a hlavně montáž tažného. Nakonec jsem se převážně kvůli ceně rozhodl pro pevné. Musím říct, že jsem rád, protože to nevypadá tak špatně. K tomu jsem si koupil nosič na kola, takže už vesele jezdím na biku, kam se mi zachce.
Asi dva měsíce zpátky jsem píchnul pneumatiku, a protože tam byly už pneu na dojetí, rovnou jsem koupil novou sadu. Po zvažování co koupit jsem nakonec šel do Pirelli Cinturato, tak snad budou sloužit dobře. K tomu jsem se před týdnem dokopal ke koupi zimních pneu, tam jsem si vybral Continental Witnercontact. Teď snad budu mít na pár let klid
No a aby toho nebylo málo, tak po odkládání záležitosti "co s výfukem", jsem narazil na http://subaruvyfuk.mstranky.cz/. Volal jsem tam asi dva měsíce zpátky a bylo mi řečeno, že na moje auto středový díl nedělali, tak ať jim pošlu ten můj a podle toho mi vyrobí nový. Z nerezu, oproti originálu za cca polovinu peněz, se sportovnějším zvukem. Akorát čekací lhůta zhruba měsíc, takže bych byl bez auta. Rozmýšlel jsem si to hodně dlouho, než jsem jim zavolal, že to beru a kam že mám ten výfuk poslat, až ho z auta sundám. No a pán mi řekl, že mezitím už ten výfuk dělali, že stačí poslat zálohu a pak to jen vyměním kus za kus .
Nevím, jak dlouho trvá, než si u Subaru sedne volnoběh po sundání klapky. Mám od té doby najeto asi tisíc km a zatím si to nesedlo. Problém s "přidušením" mezi 2 a 2,5 tis. otáček nezmizel. Přijde mi to možná trošku lepší, ale jen minimálně. Když jsem viděl, jak vypadá středový díl výfuku zvenčí, tak musí být i vevnitř na kaši. Takže doufám, že jeho výměna pomůže a až si pak sedne klapka, tak bude auto tip ťop
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Majklova Impreza
pekna prace bombardaku
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza
Přijde mi, že klapka si už pomalu sedá, ale stále to není ono.
Taky mě teď trápí to, že nevím, jak vypnout zadní parkovací senzory. V manuálu co jsem si někde stáhnul jsem se dočetl, že by někde u zadních sedaček měla být možnost přepnout mezi hlasitým a tišším pípáním, případně pípání úplně vypnout. Pak tam je see fig below a samozřejmě tam obrázek není... Víte někdo, kde to najít? Je to dost nepříjemný, když vezu na tažném kolo a huláká to jako na lesy.
Taky mě teď trápí to, že nevím, jak vypnout zadní parkovací senzory. V manuálu co jsem si někde stáhnul jsem se dočetl, že by někde u zadních sedaček měla být možnost přepnout mezi hlasitým a tišším pípáním, případně pípání úplně vypnout. Pak tam je see fig below a samozřejmě tam obrázek není... Víte někdo, kde to najít? Je to dost nepříjemný, když vezu na tažném kolo a huláká to jako na lesy.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza
Mám takový rychlý dotaz - odpoledne chci vyměnit výfuk, ale chybí mi šrouby které spojují koncový a středový díl. Víte prosím někdo, co to je za šrouby? Šrouby s pružinou i těsnění mám, tyhle mi ale chybí :(
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Majklova Impreza MY08
Normálně tam jsou M10
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza MY08
Tak chválu na výfuk beru zpět. Výměna kus za kus to sice byla, ALE - kvalita svárů mi nepřijde úplně nejlepší, mohlo to být udělané lépe a hlavně neseděla příruba (je tam 60 trubka a příruba je na 50 trubku, jestli si dobře pamatuju rozměry, prý jim dodavatel jinou neumí dodat - no slušelo by se to aspoň říct předem a ne to zjistit až když jsem v díře pod autem). Bral jsem k tomu rovnou i těsnící kroužek a šrouby. Kroužek nešel nasadit (zkoušel jsem srazit hrany na trubce, ale prostě byl o 1-2 mm menší), takže jsem použil starý (předpokládám, že původní). A protože byla špatná příruba, tak jsem nepoužil ani ty šrouby a musel jsem tam dát jiné. Drží to, těsní to, tak dobrý, ale nadšený z toho provedení teda nejsem. Má to trochu lepší zvuk, trošku víc to brumlá, ale nic zásadního. Každopádně jsem musel jet na díru dvakrát, což mě fakt nepotěšilo.
V minulém týdnu jsem chtěl vyměnit svíčky, ale nešla mi vyndat baterka (takže jsem si připadal jako totální neuměl). Matky na závitovkách byly zarezlé, WDčko ani jiné spreje nepomohly. Včera jsem se k tomu vrátil a musel jsem to uříznout. Zkoušel jsem to pak povolit ve svěráku a dřív jsem ukroutil závitovku, než povolila matka. Pak jsem to nastavil takovou trubičkou a další závitovkou (z nerezu, tak by se to už nemělo znovu stát). No myslím si, že to uložení baterie mohli vymyslet líp.
Ze samotné výměny svíček jsem měl obavy. Nejdřív jsem si tady četl vlákno o výměně jak je špatný přístup, plus že se občas mění kabely (kryt na kapotu mám prokousaný asi od kun, tak jsem je chtěl pro jistotu vyměnit taky). Na můj typ auta se kabely dají sehnat jen v autorizáku, tak jsem je neměnil, zůstal jsem jen u svíček (origo NGK SILFR6A11). Přístup fakt hodně špatnej, ale díky tátovo široké škále nástavců na golu se mi to podařilo. I s vyndáním a bastlením autobaterie jsem to měl za 3 hodiny hotové, což je na mě dobrý výkon
Klepání motoru mě pořád trápí, zatím mám vypozorované, že když startuju ráno, nebo po cca 9 hod po příjezdu do práce, tak to neklepne nikdy. Ale jakmile někam přijedu a jedu za nějaký kratší čas pryč, takže startuju třeba v rozmezí půl hodiny až 3 hod, tak to klepne skoro pokaždé. A někdy víc, někdy míň. Je to pro mě záhada a štve mě to, protože ten zvuk je fakt jako kov na kov
Ohledně slabšího zátahu kolem 2 tis otáček a mírného pocukávání zatím nemůžu soudit, jestli výměna svíček pomohla, jel jsem zatím jednou skrz město do práce. Přišlo mi že už to nedělalo, ale dost možná to je jen placebo, tak uvidím až toho najezdím víc.
V minulém týdnu jsem chtěl vyměnit svíčky, ale nešla mi vyndat baterka (takže jsem si připadal jako totální neuměl). Matky na závitovkách byly zarezlé, WDčko ani jiné spreje nepomohly. Včera jsem se k tomu vrátil a musel jsem to uříznout. Zkoušel jsem to pak povolit ve svěráku a dřív jsem ukroutil závitovku, než povolila matka. Pak jsem to nastavil takovou trubičkou a další závitovkou (z nerezu, tak by se to už nemělo znovu stát). No myslím si, že to uložení baterie mohli vymyslet líp.
Ze samotné výměny svíček jsem měl obavy. Nejdřív jsem si tady četl vlákno o výměně jak je špatný přístup, plus že se občas mění kabely (kryt na kapotu mám prokousaný asi od kun, tak jsem je chtěl pro jistotu vyměnit taky). Na můj typ auta se kabely dají sehnat jen v autorizáku, tak jsem je neměnil, zůstal jsem jen u svíček (origo NGK SILFR6A11). Přístup fakt hodně špatnej, ale díky tátovo široké škále nástavců na golu se mi to podařilo. I s vyndáním a bastlením autobaterie jsem to měl za 3 hodiny hotové, což je na mě dobrý výkon
Klepání motoru mě pořád trápí, zatím mám vypozorované, že když startuju ráno, nebo po cca 9 hod po příjezdu do práce, tak to neklepne nikdy. Ale jakmile někam přijedu a jedu za nějaký kratší čas pryč, takže startuju třeba v rozmezí půl hodiny až 3 hod, tak to klepne skoro pokaždé. A někdy víc, někdy míň. Je to pro mě záhada a štve mě to, protože ten zvuk je fakt jako kov na kov
Ohledně slabšího zátahu kolem 2 tis otáček a mírného pocukávání zatím nemůžu soudit, jestli výměna svíček pomohla, jel jsem zatím jednou skrz město do práce. Přišlo mi že už to nedělalo, ale dost možná to je jen placebo, tak uvidím až toho najezdím víc.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Majklova Impreza MY08
Tak to je škoda, že ten výfuk nebyl plug&play. Jinak ta cena za něj je pěkná.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Majklova Impreza MY08
Ja tam budu resit vyfuk na SFko, snad budu mit vic stesti tedy
Zatim jsem na ne ale slysel jen pozitiva...
Zatim jsem na ne ale slysel jen pozitiva...
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza MY08
Hele jako jo, když jsem se ozval, že to nesedí, tak mi napsali možnosti co s tím. Ale jezdit to řešit do Šumperka je pro mě docela z ruky a nechat si poslat mezikus kde to bude udělaný z 60ky na 50ku se mi moc nelíbilo, navíc bych si to musel někde tady nechat svařit. Tak jsem to přidělal takhle na prasáka a kupodivu to drží a těsní to, tak to zatím nebudu řešit. A co se těch svárů týče tak tam měli nechaný u spoje trubka příruba ostrý hrany, já bych to vyplnil a zabrousil. Ale zase doprava super, nechtěli to posílat poštou tak mi to asi za 250 Kč nebo tak nějak dovezli osobně ze Šumperka, což pro mě bylo úplně ideální.
Re: Majklova Impreza MY08
ja si s nima uz infoprmace vymenil, pristup mi prisel ok a co si budeme povidat - nerez vyfuk je nerez vyfuk, reference taky dobry, cena bezkonkurencni (od svodu po konec vcetne dvou katu nejakych 13k tusim) tak uvidime
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza MY08
Tak v tom případě není co řešit, to je výborná cena A hlavně když to dělají komplet tak to všechno bude sedět, toho bych se teda nebál.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Majklova Impreza MY08
Tak problém s cukáním pořád zůstává :/ Dělá to cca od 1800 do nějakých 2400 otáček, není to plynulý zátah. Přijde mi to nejznatelnejší na 4. rychlostní stupeň. Už moc nevím, kde hledat příčinu. Nové těsnění na klapce plus vyčištění a reset, vyměněné všechny filtry, přeměřené čerpadlo jestli dává dostatečný tlak (a vyměněný kab. svazek k čerpadlu v rámci svolávací akce), vyměněny origo svíčky. Lambdy mi v servisu říkali že měřili (nevím, jestli to teda nějak jde, případně jestli si to dobře pamatuju), žádné chyby v ŘJ nejsou a ani v minulosti nebyly. Teď už bych šel asi jen po lambdě, případě vstřicích. Napadá vás ještě něco jiného? Tenhle měsíc nemám moc času, ale v březnu zkusím hodit k Polákovi do HK, jestli něco nezjistí.
Re: Majklova Impreza MY08
hele mě to dělá taky, ale jenom někdy vysledoval jsem zatím, že se to výrazně zlepší, když mám cca pod polovinou nádrže benzínu. Vždycky si říkám sakra dneska to nějak pěkně jede a pak kouknu a mám třeba 1/4 nádrže.