Červenej trpaslík FozSF
Napsal: ned črc 01, 2018 9:15 pm
Zakládám deníček pro tu svojí zděděnou pixličku, jednak abych věděl co už jsem s tím udělal a jednak abych tím mohl oblažit i případné další členy.
Auto jako takové znám asi 15 let, do čech ho dovezl MamaCar z NL kde ho koupil můj šéf a pak si našlo cestu k mému tátovi kde přečkalo bez nehod až do června 2018 doby kdy mi ho přenechal. Je to Forester SF s dost fousatým LPG systémem v naprosto základní konfiguraci bez klimatizace a jakejchkoli příplatkovejch fičur, momentálně má natočeno 344tkm s tím, že při dovozu nejspíš stočili cca 120tkm protože se rovnou měnily tlumiče a už na něm nebyly nivelační.
Pro zajímavost byly už 2x dělaný hlavy, naposledy někdy zhruba před rokem, krásná to vlastnost těchto vozů
Kupodivu ani neni moc zrezlej, lemy a kastle jsou úplně vpohodě jen omlácený kde se dá ale já fakt nejsem estét. Uvidíme až proběhne pořádná inšpekce na zvedáku.
Momentálně mám pro sebe Audi A4 B5 1.8t quattro a Trpaslíka máme jako náhradu za přítelkyně psí auto kterým je Civic 1.4 96 a pomalu odchází do kopru a v zimě se s ním dost blbě dostáváme domů. Oproti A4 je trpaslík vyloženě agrostroj, vůle v převodech jako prase, váhavej a nevýkonnej motor ten děsivej plastovej a vrzavej interiér!!! Z nějákýho důvodu mne ale jízda s Trpaslíkem baví asi víc než s Audi, sílu na předjíždění to sice nemá ale nuda to rozhodně neni. Ale tohle by mělo patřit hlavně jemu takže tady je: Nejsem moc zručnej ani nemám k dispozici moc techniky takže podobný šílenosti jako zdejší přeceda dělat nebudu, každopádně se o něj mám v plánu starat jak o vlastního, začnu teda seznamem co a jak.
Pořešeno:
Auto jako takové znám asi 15 let, do čech ho dovezl MamaCar z NL kde ho koupil můj šéf a pak si našlo cestu k mému tátovi kde přečkalo bez nehod až do června 2018 doby kdy mi ho přenechal. Je to Forester SF s dost fousatým LPG systémem v naprosto základní konfiguraci bez klimatizace a jakejchkoli příplatkovejch fičur, momentálně má natočeno 344tkm s tím, že při dovozu nejspíš stočili cca 120tkm protože se rovnou měnily tlumiče a už na něm nebyly nivelační.
Pro zajímavost byly už 2x dělaný hlavy, naposledy někdy zhruba před rokem, krásná to vlastnost těchto vozů
Kupodivu ani neni moc zrezlej, lemy a kastle jsou úplně vpohodě jen omlácený kde se dá ale já fakt nejsem estét. Uvidíme až proběhne pořádná inšpekce na zvedáku.
Momentálně mám pro sebe Audi A4 B5 1.8t quattro a Trpaslíka máme jako náhradu za přítelkyně psí auto kterým je Civic 1.4 96 a pomalu odchází do kopru a v zimě se s ním dost blbě dostáváme domů. Oproti A4 je trpaslík vyloženě agrostroj, vůle v převodech jako prase, váhavej a nevýkonnej motor ten děsivej plastovej a vrzavej interiér!!! Z nějákýho důvodu mne ale jízda s Trpaslíkem baví asi víc než s Audi, sílu na předjíždění to sice nemá ale nuda to rozhodně neni. Ale tohle by mělo patřit hlavně jemu takže tady je: Nejsem moc zručnej ani nemám k dispozici moc techniky takže podobný šílenosti jako zdejší přeceda dělat nebudu, každopádně se o něj mám v plánu starat jak o vlastního, začnu teda seznamem co a jak.
Pořešeno:
- 27.6.18 Zvednuto o 4,5cm - Oujeéé, vždycky jsem chtěl takovej bejby offroud
- 29.6.18 Otevírající se kapota - (při lakování kapoty kdysi někdo vrátil oko zámku kapoty)
- 29.6.18 Neotevírající se kufr - (tam stačilo stříknout WD a trochu poštelovat oko zámku)
- 29.6.18 Proti psí mříž do kufru
- 2.7.18 Zprovozněnj centrál
- 2.7.18 Rádio
- Revize brzd, když sou horký dělaj divný šoupavý zvuky
- Vejfuk furt někde fouká a děsně blbě se mi hledá kde
- v nízkých otáčkách naprosto nepoužitelnej plyn (vlastně ani nevim co je to za systém)
- Folie - kvůli absenci klimatizace je to pro mne skoro nutnost
- Uklidit elektroinstalaci od neoriginálních drátů a krabiček (centrál s imobilizérem) který už od doby importu do ČR nejsou k ničemu, plus je tam pár záhadnejch prasáren co je těžký identifikovat
- Možná si svařím zahrádku na střechu s místem pro LED rampu a zadní pracovní světlo, výhledově tam přesunout rezervu která vzadu dost překáží trčí pod auto a její sytém uchycení je dost pofidérní
- vyměnit přicpanej výměník topení, topí jen u řidiče a to partnerka asi nesnese