Petrův Outback 2.5, SF a SG
Re: Petrův Outback 2.5
Asi se to musí víc točit, takže možná by pomohlo nechat trvale zapnutý Power mod?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
No protože Previa s automatem je běžná jenom v Americe a tam je zase běžný motor s kompresorem, který má 165 koní. A čtyřkolka v automatu je opravdu jen v Americe. Srovnávat zadokolku Previi s čtyřkolkou, kulhá stejně jako srovnání s tou Omegou. ty další dva roztáčené diferáky, přídavná převodovka, kardan, poloosy, to je opravdu nezanedbatelná hmota a v případě Previe to platí dvojnásob, protože ty věci jsou stejně tlustý, jako na 4Runneru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Petrův Outback 2.5
Aha, to nevím, vždycky jsem to auto strašně chtěl, ale teď už jezdíme jen 2 a nepotřebuji dodávku systém Porsche s náhonem na 4. I teď je jedna v inzerci, ale pochybuji, že 4kolka
https://auto.bazos.cz/inzerat/91634282/ ... Previa.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/91634282/ ... Previa.php
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Není. Stačí, že tam píšou 7 míst a otočná sedadla. To znamená lux verze a to je zadokolka. Čtyřkolka je socka v hadru, protože je pracovní a má 8 míst.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Petrův Outback 2.5
Koupil jsem před 3 lety volvo V70R 220 kW a vzal jsem MT, protože AT má o vteřinu horší zrychlení na 100. Takže asi ano AT si něco vezme, ale jak starnu, myslím si, že za to pohodlí to stoji, já jsem tím starým obyc automatem v Subaru nadšen a i když to má i manuální mód +/- , tak to řadí líp než když tím kvedlam já. Samozřejmě, že MT by asi byla ještě lepší volba. Ale ten automat zase šetří motor, myslím, že je to dobrá kombinace. A to volvo byl veliký omyl, tam se sere naprosto vse
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22725
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Ono to není o tom, že by cukal přímo motor. Ale když s tím jezdíš v těch mrzkých rychlostech po městě, kde pořád zpomaluješ, zastavuješ, tak ten automat s hydroměničem to prostě dělá o hodně plynulejš. Když v MT přidáš plyn, tak to jde rovnou všechno na kola a hýbeš celým autem. U AT s hydroměničem tím roztočíš ten měnič, který prokluzuje. Jako bys prostě u MT přivyšlápl spojku a pak jí pomalu pouštěl. Akorát že u MT bys jí takhle za chvíli zničil, AT je to jedno. Taky jsem si říkal, že AT je k ničemu, ale co to mám, tak ten pohyb v kolonách je s tím daleko víc na pohodu.sima píše:Já teda nevím,ale mě nic na forejsovi neškube,teda od výměny špatného káblu ne můžu cukat jak chci,díky Petrovi tady právě,jeho odložené kábly fungují skvěle a i měřitelně mají správné hodnoty,forejs si dá líbit jakýkoliv rozjezd,popojíždění i podtáčení,ale nedělám mu to,naopak.Za mě těch subaru archaicky využitelných 92 Kw plně dostačuje a když tam dám vervu 100 tak je to naprosto dostačující jízda ve všech směrech,i v terénu! Ale ty máš spm koně pod kapotou,já jen chtěl tímto říct,že i archaický SG 92 Kw umí jezdit hooodně dobře,je mě totiž jasné,že líp než současný povoz Petrův.Já fakt problém výkonem absolutně …
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Rozumím že je AT lepší co se týče plynulosti v kolonách to jsem ani nepopíral ani nijak jinak nesrovnával s MT,jen jsme si potřebovali dovysvětlit pojem "škubání",tak už vím co jsi tím přesně myslel,tak takhle jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Petrův Outback 2.5
Outback, předseda, petr a všichni ostatní mají pravdu. 115kW OTB s AT je prostě lemra líná, kvůli nevhodně odstupňovaný převodovce. Někdy na to člověk šlápnul, podřadilo to a vystřelilo jako blázen, jindy to akorát dunělo a nic se nedělo. Přesně, jak popisoval outback. Ono to teda není nevhodně zpřevodovaný, ale podtrhuje to univerzálnost toho auta. Dá se s ním jezdit přiměřeně v terénu i rychle po dálnici. Akorát prostě tu kombinaci 2.5 s AT vůbec neměli prodávat. S manuálem v tom samym autě a motoru je to úplně jiný svezení.
Ke konci jsem to suploval trvale zapnutým POWER mode, ale to má smysl jenom při pražských rychlostech, tedy cca do 100 km/h... pak už to je k ničemu. Tohle nenaplnění mých výkonových potřeb byl hlavní důvod, proč jsem OTB prodával a koupil si H6. Kdybych měl už od začátku BHE, tedy stejný model, ale H6, tak bych ho dost možná měl ještě teď.
Ale na plynulou nenáročnou jízdu to stačí. Nesmí s tím člověk nic tahat, nesmí po tom chtít jet trvale 160 po dálnici a podobně.
Ke konci jsem to suploval trvale zapnutým POWER mode, ale to má smysl jenom při pražských rychlostech, tedy cca do 100 km/h... pak už to je k ničemu. Tohle nenaplnění mých výkonových potřeb byl hlavní důvod, proč jsem OTB prodával a koupil si H6. Kdybych měl už od začátku BHE, tedy stejný model, ale H6, tak bych ho dost možná měl ještě teď.
Ale na plynulou nenáročnou jízdu to stačí. Nesmí s tím člověk nic tahat, nesmí po tom chtít jet trvale 160 po dálnici a podobně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5165
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
jo ve městě má AT smysl ale stejně dobře poslouží manuál přeplý na redukce , s tím outbackem se dá jezdit ne že ne ale od 115kw jsem čekal prostě víc ne že to bude jak felicie a to si nejsem jistý jestli by i ona nebyla rychlejší tam kde nejsou kopce tak to asi funguje , po dálnici to jede dobře … jsem zvědav co to bude dělat s vozíkem, zrovna zítra vezu koněbus s jedním koněm a do kopců, tak snad dojedu
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
Musíš šlapat na plyn . U AT tím plynem více méně i řadiš a tak když chceš jet tak to tím plynem musíš dát jasně najevo. Ještě bych doporučil vynulovat řj. převodovky. Já osobně bych teda auto na normální ježdění s MT už nechtěl .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Petrův Outback 2.5
no a to mě to tedy cuká ... pojíždění po městě nedělá dobře hlavně té spojce, mě zabírá dobře a hladce vždycky jen nová spojka tak prvních 50tis km ... nevím jestli s tím blbě nejezdím, ale na "stará" kolena už se asi nepřeučímspm píše:
Ono to není o tom, že by cukal přímo motor. Ale když s tím jezdíš v těch mrzkých rychlostech po městě, kde pořád zpomaluješ, zastavuješ, tak ten automat s hydroměničem to prostě dělá o hodně plynulejš. Když v MT přidáš plyn, tak to jde rovnou všechno na kola a hýbeš celým autem. U AT s hydroměničem tím roztočíš ten měnič, který prokluzuje. Jako bys prostě u MT přivyšlápl spojku a pak jí pomalu pouštěl. Akorát že u MT bys jí takhle za chvíli zničil, AT je to jedno. Taky jsem si říkal, že AT je k ničemu, ale co …
na tohle je automat (ze skušenosti) super - ale právě s měničem (dvouspojce bych moc dlouhodobě nevěřil) ...
ale s tím správným motorem ... slabý motor a automat s málo stupni je spíše k vzteku ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Petrův Outback 2.5
Jak se nuluje řj prevodovky?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
U některých modelů stačí odpojit na delší dobu baterku, u některých přes diagnostiku.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Třeba já budu mít vynulovaný všechny řídící jednotky až do mrtě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97