Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5156
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

tak první dotankování lpg doplna 45litrů ujeto 289km což je cca 15l/100km to není tak hrozné no a plus nějaký benzín ale asi moc né protože to přepíná na plyn hrozně brzy oproti forestru , ručička teploty kapaliny je ještě uplně dole tak nevím jestli je to uplně správně
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od romull »

outback píše:A teď vážně: Outback prodej a kup si nějaké velké SUV nebo pickup v naftě. Koně za normálním kombíkem na dálnici nepotkávám, všechno to jsou velká auta, jako hlavní kritérium bych dal hmotnost prázdného auta větší než hmotnost přívěsu plus koně a buď naftový motor, nebo aspoň 200 koní benzín hodněválec. Ze Subaru tak možná ještě Tribeca, ale jinak mne nic nenapadá.

Jo a úplně nejdřív si oprav brzdy u přívěsu.
Souhlas, na občasné jízdy nakratší vzdálenosti třeba s vozíkem plným dřeva budiš, ale na stabilní používání jako tahače to auto není, na to se neumím dost dobře představit ani H6 nebo Tribecu. Velké SUV nebo pickup s velkým motorem v naftě a s AT bude určitě o moc vhodnější...... za ty brzdy na vozíku se ale taky přimlouvám =). Vozil jsem pár let auta z EU a špatně brzdící vozík bylo neštěstí >:-&
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5156
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

však každý den to vozík netahá a většinou menší vozíky a hlavně lehčí, ten koněbus nebyl můj takže ty brzdy nevím jak na tom byly, někdo tu právě pořád doporučoval automat na tahání a do terénu tak to holt zkouším i když v terénu jen lehčím do náročnějšího se s tím ani jet nedá

Jinak můj starý forest vozíky zvládá bez větších problémů i koněbus a teda moc nechápu jak se někomu může zdát že s automatem by to mohlo být lepší
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od GordiK »

Tak s automatem tahat urcite lepsi je - jen holt nesmi mit jen 4 kvalty, no...

Pro me osobne je teda jizda se ctyrstupnovym automatem utrpenim, pac to holt nejede (viz pionyr - na jednicku to do kopce jecelo jak sirena, dvojku to nebralo... proste malo kvaltu. Simal byl proti tomu delo...).

Pet kvaltu je fakt minimum, 6-7 optimum. A muze to bejt i auto s vic kilowatama nez ma sestihrnek koni...
Naposledy upravil(a) GordiK dne čtv črc 19, 2018 3:22 pm, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od quickly »

Mám automaty na SpecB i 3.6 jen 5kvalty a tahá se s nima jedna báseň.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Tapan »

Když má auto výkon, nepotřebuješ automat s milionem kvaltů. Kombinaci zdechlej motor a 4AT na tahání určitě nikdo nedoporučoval. Uvažoval jsem o atmo Impreze s AT a jsem rád, že mi to tu kluci rozmluvili. XT (nebo H6) s automatem, klidně i čtyřstupňovým, to je jiná písnička.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Přesně tak jak píše Tapan. Doporučujeme automat na tahání a do terénu, ale v kombinaci s motorem s koňma. Ne s chcíplotinou. Vy to furt nechcete pochopit. Já zase nechápu, k čemu je v automatu potřeba těch kvaltů víc. 5 dejme tomu. Ale víc ? K hovnu. Akorát je to soustrojí složitější.
Velký starý ameriky si vystačily s třema. Proč ? Protože mají motor !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1988
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od suubaru »

petr píše:někdo tu právě pořád doporučoval automat na tahání a do terénu tak to holt zkouším
Tady asi bude problém. Automat je dobrý na tahání. Taky je dobrý do terénu. Obojí dohromady je na hraně.
Používat outbacka jako dělníka do lesa není dobrý nápad. To je jak koupit si vrtáky do dřeva a vrtat cihly.
Přílohy
image.jpg
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Tapan »

suubaru: to by si měl přečíst především přeceda :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Já si to přečetl a přišlo mi zbytečný to komentovat. :-D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22682
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od spm »

Mně to přijde pořád jako ještě docela dobrá poznámka, když vezmu, že u všech ostatních aut je pomalu napsáno, že mimo rovný asfalt se s tím nemůže nikam :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6338
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od cleo »

screen_20180720_072419.png
(11.21 KiB) Staženo 1243 x
takže Tome, můžeš do terénu :-D
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Jo :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od GordiK »

Hele, kdyz se to tu takhle rozjelo...

Ma teda Subaru odolnejsi podvozek oproti klasickymu brichoplazu? Treba silnejsi zaveseni ramen, ramena, cojavim...

Casto jsem si rikal, zestli se subaru narozdil od osobaku muzu s klidnym svedomim vymetat diry na silnici... Pokud by to bylo Subaru fakt delany na nezpevneny cesty, tak ho rozmlacena okreska nemuze vyvect z Miry...
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Tapan »

Vymetat na silnici díry, kterým se šlo bez problémů vyhnout, je ignorantství a čuňárna. Kdyby byl podvozek seberobusnější, na jeho životnost to vliv mít musí a kdo nemá auto služební a není zároveň úplný ignorant, tak díry nevymetá. Když nic jiného, tak proto, že na komfortu svezení to nepřidá.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“