Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Jo magic má pár známých a chválili si to,ale víš co,chválit a používat to dlouhodobě pak spokojeně a umět to porovnat s jinými to je jiná věc.Ti moji známí jsou těžcí uživatelé a vždy auta vymění dřív,než já bych se stačil zabydlet v autě.Takže to beru trochu s rezervou.Já věřím tomu,že ti to budou umět dát do kupy a za rozumné peníze,ať ti to vyjde!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Mari-já Podzemného neznal,jen jsem o něm už snad slyšel,ale pak jsem xantii s lpg prodal,už funguje asi déle ne?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Magic 4 je skvělej systém. Funguje dobře a je levnej na servis. Já jsem s ním spokojenej. Mám na něm 70000 a kromě pár vstřikovačů, které se mi zalepily, jsem žádnej problém neřešil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od mari75 »

Snad,byl bych rád a bylo by načase. Při popojíždění okolo to nevadí,ale na delších cestách je to otravné. No,začínám být nervózní,jak to dopadne
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od mari75 »

Martin Podzemný funguje asi déle,ale nevím jak dlouho. Auta na plyn máme od roku 2014,jinak jezdíme dlouho na naftu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

outback píše:
Stejny auto stejny motor, plyn teda Teleflex, benzin nikdy pod deset, plyn kolem trinacti. Ono mi to taky hodne brzo prepina na plyn, staci voda 35°C, takze mam skoro nulovou spotrebu benzinu - kdyz to nekomu prepina pozde, tak spotrebuje min plynu, ale ubyva benzin.
Já teda rdaši jezdil na lpg co přepínalo na plyn později,najezdil jsem toho na benzín víc,ale motoru-vstřikům to určitě prospělo,raděj pár litříků benzínu navíc.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od outback »

Na benzín se najezdím až dost, ručně přepínám jednak při zrychlených dálničních přesunech nad 4000rpm, a taky s přívěsem. Po 60000km měly ventily ještě rezervy vůlí, o problémech s benzínovými vstřiky nic nevím. A na tom Teleflexu není bohužel nastavitené vůbec nic, dával ho tam předminulý majitel.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Jo jo,v té zátěži je to dobře,jen já myslel,že je důležité jet na benzín hlavně se studeným motorem a to raděj déle,ale tak tohle by si systém měl spolehlivě ohlídat,pokud je v pořádku onen element co zajišťuje přepínání lpg.Já kdysi přepájel a vyměnil termistor,třeboval jsem jinou hodnotu,mě to přepínalo zase strašně pozdě,časem se změnili hodnoty součástky,jezdil jsem nesmyslně furt na benzín.Dnes přepínání na lpg zajišťuje nevím co,jsem z toho lpg úplně vypadl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

Tak jsem se i s rodinou díky bohu uspěšně vrátil z chorvatska outback sloužil dobře , přibylo pár zkušeností, LPG v těch hycech funfovalo taky dobře a přepínalo se prakticky hned po startu takže benzín si to nebralo vůbec, asi to budu muset hlídat a přepínat si to sám manuálně protože dle p.Huvara co plyn montoval je vše ok a plyn se prostě přepíná v těch hycech holt skoro hned takže to pro motor asi moc ideální není.
Jinak spotřeba cca 13 až 14 LPG byli celkem naloženi a klima skoro pořád, no prostě žere to fakt dost asi ten automat si řekne o nějaký ten litr navíc nebo nevím, jel jsem dle předpisu víc než tachometrových 140 ne.
Už si na to auto trochu zvykám ale je to lenoch a asi mám moc oleje v automatu protože to pořád sem tak cákne asi tím odvětráním olej na výfuk a pak se to pálí a smrdí , dvakrát mě na hranicích upozorňovali že mám zajet na parking a že auto kaput :-D hladinu oleje já nejsem schopen změřit ukazuje mi to si myslím nad rysky a to dost ale měl jsem to u tady doporučovaného servisáka na výměnu oleje tak spoléhám na jeho práci a taky spoléhám na to že to tím přepadem odteče když ho tam je hodně, ale sere mě to ten smrad
Jo a olej v motoru kupodivu skoro neubyl a najeto cca 2500km převážne po dálnici , myslím že ubylo tak 2 až 3 deci víc ne

Oproti forestrovi je to na dálky pohodlnější a při 130 to točí trochu míň otáček cca 3200, foryn v manuálu točí cca3500, ale spotřebě to stejně nepomůže spíš naopak o 2až3 litry na 100km víc a to jsem myslel že to má lepší aerodynamiku, no ale děcka jsou spokojenější v outbacku prý hlavně díky tmavým foliim takže asi si ho ještě chvíli nechám...škoda že není v manuálu
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od spm »

Mne kdyz ATF cakala na katalyzator, tak mi propustela ta hadice k chladici :-) otacky mam na H6ce prakticky stejny... kdovi jestli ty prevodovky taky nejsou uplne stejny :-DDD k prepinani - nedivil bych se, kdyby chladici kapalina mela 40C, kdyz se to nastartuje v tomhle hicu... ja dneska odsrouboval vicko na chladici abych v nem zkontroloval vodu a poblilo me to chladici kapalinou, jak to bylo natlakovany (auto stalo od patku)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od RadekN »

Jo to má SPM pravdu. Jestli ti to přepíná na LPG ve 45°C, tak pokud je vše vyhřáté na 30, těch 45 je tam strašně rychle. Zrovna jsem si říkal, jestli se u LPG vyplatí v zimě předehřát motor elektrikou a když vidím, jak to teď vyletí na provozní teplotu rychle, tak se to určitě vyplatí :-).
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

spm píše:... kdovi jestli ty prevodovky taky nejsou uplne stejny
Jsou, jen mají jinej stálej převod.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše:
Jsou, jen mají jinej stálej převod.
No, sem tam je tam jinej počet lamel na různých spojkách uvnitř...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

HonzaCZ píše:No, sem tam je tam jinej počet lamel na různých spojkách uvnitř...
Honzo a to mě zajímá. VTD převodovka na 2.5 má jinej počet lamel než VTD převodovka na H6 ? Tenhle parametr lze někde zjistit ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

Na VTD je to stejný. Ale v tý samotný převodovce se to liší.

Dá se to zjistit třeba tady:
BE_BH-AT1.PNG
BE_BH-AT2.PNG
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“