Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Já byl teda dost překvapen,že jsi si pořídil outbacka,když jsi mě líčil kde všude auto taháš a to jsi ještě říkal dle mě hodně skromně,jen tak,bo jsem se zajímal...žádná samochvála co auto zvládne,to ne.Ale možná jsi to jen zkusil a outbacka budeš mít na jiné ježdění,nevím,psal jsi sám,že forejs půjde zpět do lesa.Já tedy outbacka neměl,ale ani jsem jej nemusel mít,to auto už od pohledu nepůsobí terénně jako forester a jak píše předseda-bez zvednutí a deklů je to do lesa nesmysl,však víš sám jak se forejs trápí kolikrát a nedojede a to ho máš zvedlý a oplechovaný.Automat-to popsali už kluci výše.
Já si stejně myslím,že si s tím musel sám počítat,jak jsem tě poznal,sice krátce,ale ano tak jsem si tím téměř jist ;)
Ale já ti to vlastně závidím,pro mě by byla ideální kombinace forejs co mám jako univerzál a nestor a outback ale H6 jako koráb a taky nestor,to by byla idylka,kdybych měl být momentálně rozežraný teda :-)
Edit:jo a ještě mě nedá se optat co na outbacka tvůj osobní mechanik,už slintal pod kapotu? :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

No tak vhodné to není, protože čím míň se vyřazuje, tím lépe pro převodovku. Za běžných podmínek nevidím jediný racionální důvod k tomu za jízdy vyřazovat.
Jinak s automatem je třeba se naučit v terénu zacházet. V situacích, kdy je terén takový, že je vhodnější řekněme hrabat všema čtyřma, tak je určitě lepší zamčená 1 a vypnout VDC. Na kluzkém povrchu nebo na písku se mi auto chovalo daleko lépe na D a na písku dokonce D+Hold.
VDC v terénu se hodí v zásadě jen na tvrdém povrchu a při vykřížení, kdy se protáčející se vyvěšené kolo přibrzdí a přenese se výkon na druhé kolo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3419
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od mari75 »

Ok. Doteď jsem nevyřazoval a budu tak činit i nadále. Dík za připomenutí
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

ok popíšu důvod proč to potřebuji, třeba čistím svodnice na cestě je potřeba popojet dolů z kopce cca do 100m pak zastavit cca na 2 až 5 minut opět popojet z kopce třeba 100m a takhle třeba 30x na useku třeba 3 kilometry celé to trvá třeba hodinu až dvě takže buď bude běžet motor celou dobu na volnoběh nebo budu 30x startovat , toto v práci potřebuju docela často , s manuálem jsem prostě popojížděl bez motoru na neutrál z kopce
Jinak outback jsem nekupoval do lesa, ale jako nahradu za osobní auto na normální použití ale žiju v řekněme podhůří s tím že pokud bude forester v poruše což začíná být už častěji abych měl nahradní auto dočasně použitelné i v lese. Jenže potřebuji zároveň velký kufr klimu pohon 4x4 a auto přestavitelné na LPG. Chtěl jsem spíš forestra ale jedině 92kw v dobrém stavu za solidní cenu v dobré výbavě za ne moc peněz a takový není k sehnání tak padla volba na outback se servisní historii v rozumném stavu za rozumné peníze. Bohužel se ukázalo že auto servisované ve značkovém servisu ještě neznamená že mělo správnou péči a teď jsem v nejistotě zda bude vše ok a hlavně zda stojí za to dávat LPG. A s tím že auto po pár letech provozu dojezdím pracovně v lese, ale to asi není dobrý nápad :-D
Naposledy upravil(a) petr dne pát čer 08, 2018 9:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Jo takhle, no tak v takovým případě bych se rozhodně nebál popojíždět na neutrál. V tom nevidím problém.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od parabolD »

Tady by mělo jít popojizdet na neutrál i s vypnutým motorem...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

To určitě jde. Běžně si to popotlačuju po dvoře na neutrál bez motoru. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od parabolD »

No myslel jsem to tak, ze s touhle převodovkou se dá vypnout motor i v jiné poloze než P :D
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

no jen tak z doslechu ale vím, že se třeba automat při poruše motoru nemá tahat , ale je to jak u kterého auta asi a u tohoto auta konkrétně nevím vůbec, něco jiného je popostrčit auto pár metrů po zahradě a něco jiného je třeba takovým způsobem ujet za měsíc třeba 5 až 10 kilomentů byť po kouskách a v malé rychlosti řekněme do 40km/h, nechci aby tím ten automat zbytečně nějak trpěl
tím že jezdím často i do mírných kopců tak jsem často jezdíval bez motoru na neutrál dolů , pokud jsou to mírné kopce není ani třeba skoro vůbec brzdit , tak by mě zajímalo jak je to u automatu , jasně že to jde jet normálně na D ale rád bych zjistil jaké možnosti ten automat má když už ho teda mám a pak už vám dám pokoj :-D
Naposledy upravil(a) petr dne pát čer 08, 2018 9:18 pm, celkem upraveno 1 x.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Tak jsem tvou volbu pochopil Petře dobře,no hlavně ať ti auto slouží dobře,je moc pěkné!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

To jo, tahat na laně se to nemá. Ale to jsou jiné rychlosti, než o kterých mluvíš ty. Takového používání bych se vůbec nebál a klidně to tak používal.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Slavek_xxx »

Par desitek metru na N bez beziciho motoru nic neudela...
Ale to prehrati je divny. Osobne bych jako prvni vec vymenil ATF za Millersoils III. Mas ji ted v prevodovce dost? Meri se za tepla, za behu motoru a na dokonaly rovine. Opruz...
A jinak gratulace.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

ok no někdo to nakonec otestovat musí ;-D , no a pokud odečtu zanovní pneu na hliníkách co jsem k tomu dostal a to že udajně byly udělány rozvody a že pak aspoň něco prodám na díly tak to zas tak moc drahá zkušenost nebude když se to rozsype
Jinak ale přiznávám že se v tom jezdí dobře a na normální cesty si dovedu představit automat jako dobrou volbu, překvapilo mě že je celkem dobře vymyšleno jak to drží ideální otačky pro motor a spotřebu pokud se jede v klidu, pro ženské co nemají cit pro motor je to fakt dobré a možná si časem zvyknu i já. Ale že je to lepší v terénu to mě nepřesvědčí už nikdy nikdo možná tak v porovnání s autem které nemá redukci. Jo ta H6 na tom může být jinak to je možné
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

olej jsem už nechal vyměnit u zkušeného mechanika teda jen ty 4 litry aby to nebyl moc velký šok když možná nikdy nebyl měněn, ono se to na cestě nepřehřívá to jenom v lese když jsem to trochu otestoval, kdysi už jsem tu jel s forestrem s automatem s jedním známým a taky mu to začlo svítit a to jsme nevyjeli protože to nedal motor začlo to cukat a konec
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

:-) :-) Jsem říkal,že se vůbec nedivím,že rozsvítíš kde co,zlatý starý forejs v manuálu ;) ale aspoň jsi to otestoval jako málokdo a relevantně :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“