Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20596
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od námořník »

:-DDD
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21934
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše:Třeba já budu mít vynulovaný všechny řídící jednotky až do mrtě.
Aby u tebe nezapomněla řadit úplně... :-DDD
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21934
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

Jinak upřesním, že přes diagnostiku jsou 2 příkazy. Jeden nuluje jenom paměť chyb, druhej i naučený korekce. Např. přes FreeSSM lze použít oba.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

HonzaCZ píše:Aby u tebe nezapomněla řadit úplně...
Viď, aby nebyla překvapená, že se po ní ještě chce nějaká činnost. :-)
Mimochodem tuhle na mě na yt vyskočilo video, jak startujou desítky let staré stroje. Vydržel jsem na to koukat asi 10 minut. :-) Takový různý kopřivový vraky, co nastartujou po desítkách let. Tak jsem si v tu chvíli říkal, po jaké době by chytly ty naše. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5154
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

tak i koněbus s koněm to utáhlo sice to bylo utrpení a děs ale dá se s tím jezdit i s vozíkem a do kopce ale ne moc velkého jinak to jede pořád na 1 a asi by se to brzo uvařilo a z kopce zase hoří brzdy protože ten automat skoro vůbec nebrzdí motorem ani když se řadí manuálně, dával jsem i 1 ale stejně brzdný učinek skoro žádný možna bez vleku to něco málo brzdí ale určitě ještě míň než manuál s redukcí takže opět automat za mě >:-f
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od outback »

Kolik váží koněbus s koněm? A kolik procent je do kopce?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Slavek_xxx »

Petr je sebemrskac. Koupi si do lesa Forestera a pak nadava, ze je to auto nahovno. A aby si polepsil, koupi Lego v automatu, ktery vlastne vubec nechtel a pak nadava, ze je nahovno. Neni lepsi si koupit auto k obrazu svemu a byt spokojenej?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

No koněbus s koněm má o dost víc, než tvůj karavan Láďo. :-D Ale měl by bejt brždenej, tak by to nemělo vadit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22676
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od spm »

To karavany jsou vetsinou taky, ne?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5154
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

koněbus má 880kg a kůň cca 700kg žádná hrůza to není , bržděné to je ale moc to nebrzdilo asi to není uplně funkční
Slávku ja ty auta kupoval proto že jsem zde na ně četl samou chválu , forester má být užasný do terénu outback v automatu má být užasné univerzální auto , na forestra jsem si časem zvykl po určitých upravach mi celkem vyhovuje pokud zrovna není v poruše, třeba si zvyknu i na toho otase a ten samozřejmě nemám vyloženě do lesa
Nevěděl jsem že ta kombinace 2,5 s automatem je takový problém když tu automaty skoro každý chválí , asi s tím většina jezdí bez přívěsů a po rovinkách
a hlavně taky ty auta nebyly drahé :-D
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Ne, každý to má s H6. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od u-geen »

tj, moje 2.5ky s manualem mi prisly fajn, ale s 4AT si to snad radsi ani nechci predstavovat :-)
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od outback »

Do táhlých prudkých kopců asi problémy s chlazením mít budeš, hlavně jestli máš chlazení v neurčitém stavu - vyměň termostat, vyndej chladič a pořádně ho vystříkej vapkou i kdyby namontovaný v autě vypadal zdánlivě čistě. Jestli to chceš provozovat často, dej tam co největší chladič oleje s termostatem.

Zkracuju si s 1100kg přívěsem cestu přes kopec co má 13% a 4km. Nahoru si radši zapnu topení a otevřu okna, ale na dvojku se to dá utáhnout. Dolů jezdím na dvojku a motorem to brzdí dostatečně na to, aby to brzdy ustály bez nějakého smradu nebo jiných stížností - to bude asi tím, že mám brzdy na přívěsu v perfektním stavu (aspoň mi to říkal technik když je měřil na technický kontrole). Brzdím motorem a do prudkých zatáček spíš krátce intenzivně.

Většina stížností na 2.5 4AT pochází buď od lidí, co to auto ani neviděli, případně od majitelů, co si šli koupit STi, a až doma zjistili, že jim někdo prodal Outback.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od outback »

A teď vážně: Outback prodej a kup si nějaké velké SUV nebo pickup v naftě. Koně za normálním kombíkem na dálnici nepotkávám, všechno to jsou velká auta, jako hlavní kritérium bych dal hmotnost prázdného auta větší než hmotnost přívěsu plus koně a buď naftový motor, nebo aspoň 200 koní benzín hodněválec. Ze Subaru tak možná ještě Tribeca, ale jinak mne nic nenapadá.

Jo a úplně nejdřív si oprav brzdy u přívěsu.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24291
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Petře,to už by byl lepší SG 92kw,že jo ;) Předešlý majitel sem tahal koně bus a dá se to,ale ale...nakonec forejse prodal mě a pořídil si bmw x5.Měl s tím hned oproti forejsovi hned hodně výdajů,ale posledně už byl spokojen.Já tahal tunu aj víc a do kopců jak střecha,na obyč vozíku,nebržděném,aj z kopce dolů,neměl bych vím.Stupně si neodvažuju posuzovat,cirka 15 stupňů mám na zahradě,tohle bylo o moooc víc,tam i prázdná auta funí a předohraby při rozjezdu na asfaltu občas zakvičí jak podsvinče.
Ale vše na forejsovi SG jen díky hlavně redukci a taky manuálu,jinak by to s tím jeho výkonem bylo vyožené trápení auta,takhle když navíc víš předem jak jet a co od auta čekat,tak to jde.Taky radši dochlazuji motor po dojetí na vrchol a když to jde,volím trasu kde si auto spočne před cílem.
Ale tohle vše samozřejmě jen sem tam a ne moc na dlouhé přesuny,anebo opatrně a myslet na vše okolo téhle soupravy.Váha auta vůči tuně a půl na vleku a víc je jaká prostě je,netřeba rozebírat,každý víme.
No však jsi i sháněl původně SG 92 kw,tak máš co máš,třeba se s tím sžiješ,ať ti auto hlavně slouží,fandím ti,co vše zkusíš s autem a jak jsi taky sháněl náhradu za forejse.A co si budem povídat,volba auta je taky o penězích =)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“