Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vrgada »

Asi se to musí víc točit, takže možná by pomohlo nechat trvale zapnutý Power mod?
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

No protože Previa s automatem je běžná jenom v Americe a tam je zase běžný motor s kompresorem, který má 165 koní. :-) A čtyřkolka v automatu je opravdu jen v Americe. Srovnávat zadokolku Previi s čtyřkolkou, kulhá stejně jako srovnání s tou Omegou. ty další dva roztáčené diferáky, přídavná převodovka, kardan, poloosy, to je opravdu nezanedbatelná hmota a v případě Previe to platí dvojnásob, protože ty věci jsou stejně tlustý, jako na 4Runneru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vrgada »

Aha, to nevím, vždycky jsem to auto strašně chtěl, ale teď už jezdíme jen 2 a nepotřebuji dodávku systém Porsche s náhonem na 4. I teď je jedna v inzerci, ale pochybuji, že 4kolka

https://auto.bazos.cz/inzerat/91634282/ ... Previa.php
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Není. Stačí, že tam píšou 7 míst a otočná sedadla. To znamená lux verze a to je zadokolka. Čtyřkolka je socka v hadru, protože je pracovní a má 8 míst. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vrgada »

Koupil jsem před 3 lety volvo V70R 220 kW a vzal jsem MT, protože AT má o vteřinu horší zrychlení na 100. Takže asi ano AT si něco vezme, ale jak starnu, myslím si, že za to pohodlí to stoji, já jsem tím starým obyc automatem v Subaru nadšen a i když to má i manuální mód +/- , tak to řadí líp než když tím kvedlam já. Samozřejmě, že MT by asi byla ještě lepší volba. Ale ten automat zase šetří motor, myslím, že je to dobrá kombinace. A to volvo byl veliký omyl, tam se sere naprosto vse
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od spm »

sima píše:Já teda nevím,ale mě nic na forejsovi neškube,teda od výměny špatného káblu ne můžu cukat jak chci,díky Petrovi tady právě,jeho odložené kábly fungují skvěle a i měřitelně mají správné hodnoty,forejs si dá líbit jakýkoliv rozjezd,popojíždění i podtáčení,ale nedělám mu to,naopak.Za mě těch subaru archaicky využitelných 92 Kw plně dostačuje a když tam dám vervu 100 tak je to naprosto dostačující jízda ve všech směrech,i v terénu! Ale ty máš spm koně pod kapotou,já jen chtěl tímto říct,že i archaický SG 92 Kw umí jezdit hooodně dobře,je mě totiž jasné,že líp než současný povoz Petrův.Já fakt problém výkonem absolutně …
Ono to není o tom, že by cukal přímo motor. Ale když s tím jezdíš v těch mrzkých rychlostech po městě, kde pořád zpomaluješ, zastavuješ, tak ten automat s hydroměničem to prostě dělá o hodně plynulejš. Když v MT přidáš plyn, tak to jde rovnou všechno na kola a hýbeš celým autem. U AT s hydroměničem tím roztočíš ten měnič, který prokluzuje. Jako bys prostě u MT přivyšlápl spojku a pak jí pomalu pouštěl. Akorát že u MT bys jí takhle za chvíli zničil, AT je to jedno. Taky jsem si říkal, že AT je k ničemu, ale co to mám, tak ten pohyb v kolonách je s tím daleko víc na pohodu.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Rozumím =) že je AT lepší co se týče plynulosti v kolonách to jsem ani nepopíral ;) ani nijak jinak nesrovnával s MT,jen jsme si potřebovali dovysvětlit pojem "škubání",tak už vím co jsi tím přesně myslel,tak takhle jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

Outback, předseda, petr a všichni ostatní mají pravdu. 115kW OTB s AT je prostě lemra líná, kvůli nevhodně odstupňovaný převodovce. Někdy na to člověk šlápnul, podřadilo to a vystřelilo jako blázen, jindy to akorát dunělo a nic se nedělo. Přesně, jak popisoval outback. Ono to teda není nevhodně zpřevodovaný, ale podtrhuje to univerzálnost toho auta. Dá se s ním jezdit přiměřeně v terénu i rychle po dálnici. Akorát prostě tu kombinaci 2.5 s AT vůbec neměli prodávat. S manuálem v tom samym autě a motoru je to úplně jiný svezení.

Ke konci jsem to suploval trvale zapnutým POWER mode, ale to má smysl jenom při pražských rychlostech, tedy cca do 100 km/h... pak už to je k ničemu. Tohle nenaplnění mých výkonových potřeb byl hlavní důvod, proč jsem OTB prodával a koupil si H6. Kdybych měl už od začátku BHE, tedy stejný model, ale H6, tak bych ho dost možná měl ještě teď.

Ale na plynulou nenáročnou jízdu to stačí. Nesmí s tím člověk nic tahat, nesmí po tom chtít jet trvale 160 po dálnici a podobně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

jo ve městě má AT smysl ale stejně dobře poslouží manuál přeplý na redukce , s tím outbackem se dá jezdit ne že ne ale od 115kw jsem čekal prostě víc ne že to bude jak felicie a to si nejsem jistý jestli by i ona nebyla rychlejší :-D tam kde nejsou kopce tak to asi funguje , po dálnici to jede dobře … jsem zvědav co to bude dělat s vozíkem, zrovna zítra vezu koněbus s jedním koněm a do kopců, tak snad dojedu
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20604
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od námořník »

Musíš šlapat na plyn :-). U AT tím plynem více méně i řadiš a tak když chceš jet tak to tím plynem musíš dát jasně najevo. Ještě bych doporučil vynulovat řj. převodovky. Já osobně bych teda auto na normální ježdění s MT už nechtěl :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3137
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Albi »

spm píše:
Ono to není o tom, že by cukal přímo motor. Ale když s tím jezdíš v těch mrzkých rychlostech po městě, kde pořád zpomaluješ, zastavuješ, tak ten automat s hydroměničem to prostě dělá o hodně plynulejš. Když v MT přidáš plyn, tak to jde rovnou všechno na kola a hýbeš celým autem. U AT s hydroměničem tím roztočíš ten měnič, který prokluzuje. Jako bys prostě u MT přivyšlápl spojku a pak jí pomalu pouštěl. Akorát že u MT bys jí takhle za chvíli zničil, AT je to jedno. Taky jsem si říkal, že AT je k ničemu, ale co …
no a to mě to tedy cuká >:-& ... pojíždění po městě nedělá dobře hlavně té spojce, mě zabírá dobře a hladce vždycky jen nová spojka tak prvních 50tis km ... nevím jestli s tím blbě nejezdím, ale na "stará" kolena už se asi nepřeučím :-/

na tohle je automat (ze skušenosti) super - ale právě s měničem (dvouspojce bych moc dlouhodobě nevěřil) ...
ale s tím správným motorem ... slabý motor a automat s málo stupni je spíše k vzteku ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vrgada »

Jak se nuluje řj prevodovky?
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20604
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od námořník »

U některých modelů stačí odpojit na delší dobu baterku, u některých přes diagnostiku.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vrgada »

Dik
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Třeba já budu mít vynulovaný všechny řídící jednotky až do mrtě. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“