Petrův Outback 2.5, SF a SG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Přesně tak jak píše Láďa. Problém není v automatu, ale v těch 115 kW v kombinaci s automatem. Je to prostě málo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Petře doufám,že budeš spokojen s lpg,Huvara jsem pro váš rajón doporučoval.A že je těch koní málo s tímhle automatem tomu věřím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
Nevim no spousta aut ma automat a daleko míň koní a jedou dobře ale vždycky o dost líp jedou v manuálu teda pokud člověk ma trochu cit a spotreba je taky menší ale jo komu je zatěžko i řadit tak tomu to asi vyhovuje podle mě je tam ztráta vykonu a ne malá teda aspoň u meho auta a u těch co jsem v bazarech zkousel
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Petrův Outback 2.5
Hlavne ma jen 4 dlouhy kvalty, takze tam neni kroutak na kolech... A menic taky nejakej vykon spolkne.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Petrův Outback 2.5
No potkaly se kvalty daleko od sebe s motorem, co se musí točit - takže když v osmdesátce prošlápneš plyn na podlahu, tak to podřadí na dva, motor se točí a auto akceleruje, poznáš, že tam ty koně fakt jsou. Ale když to zkusíš v šedesáti, tak tam jednička už nedosáhne a dvojka točí pořád málo - neděje se nic moc. To samý těsně nad sto - dvojka nedošáhne a trojka je ještě slabá.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
Forest co mam ma 92kw manual a jede přibližně stejně možná i lip a hlavně vím co udela kdežto s outbackem když chci předjíždět tak mam celkem blbý pocit takže podrazuju radeji manuálně voličem. A to i forester na to ze ma 92kw tak je to pěkná lemra a jede to jako by ten vykon byl tak 50kw ale aspoň v terénu to něco vyjede no nechám tomu ještě čas
Re: Petrův Outback 2.5
Forestr SG 92kW manuál je proti BH automatu 115kW učiněnej sporťák, protože má těch pět kvaltů naskládáno hezky u sebe. I pětka je o hodně kratší než čtyřka Outbacku - takže můžeš těch 92kW výkonu naplno využít...na rozdíl od OTB, kde je to loterie, jestli se trefíš do využitelných otáček nebo ne. A v OTB si voličem předem na předjíždění podřazuju taky, je to i šetrnější k mé staré převodovce...petr píše:Forest co mam ma 92kw manual a jede přibližně stejně možná i lip a hlavně vím co udela kdežto s outbackem když chci předjíždět tak mam celkem blbý pocit takže podrazuju radeji manuálně voličem. A to i forester na to ze ma 92kw tak je to pěkná lemra a jede to jako by ten vykon byl tak 50kw ale aspoň v terénu to něco vyjede no nechám tomu ještě čas
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Jo, tohle chování je dost vidět i u H6, byť tam to asi bude míň dramatičtější, protože to i v těch nižších otáčkách bude mít pořád větší krouťák než čtyřválec...outback píše:No potkaly se kvalty daleko od sebe s motorem, co se musí točit - takže když v osmdesátce prošlápneš plyn na podlahu, tak to podřadí na dva, motor se točí a auto akceleruje, poznáš, že tam ty koně fakt jsou. Ale když to zkusíš v šedesáti, tak tam jednička už nedosáhne a dvojka točí pořád málo - neděje se nic moc. To samý těsně nad sto - dvojka nedošáhne a trojka je ještě slabá.
Co se týče výkonu - tak ono ho pořád sežere dost i ten fakt, že to točí 3 diferákama, kardanem... proto pořád předokolka s 92kW bude asi jezdit líp, než Forester s MT.
Měnič výkon sice žere, ale zase při cestování po silnici jakmile se to trochu rozjede, tak to zamkne a ztráta měniče se v tu chvíli eliminuje.
Předjíždění s tím řeším buď kickdownem nebo přepnutím předtím na power. Power je asi o něco lepší, začne podřazovat hned a ne až ten pedál domáčknu, ale musí člověk překonat tu lenost a přemáčknout tlačítko U kickdownu jsem měl problém akorát s tím, že jsem ho mačkal s předstihem, aby mělo auto už podřazeno, jak bude volno a párkrát jsem to blbě odhadnul a musel ten plyn zase pustit. Akorát když jsem ho vzápětí znova sešláp, tak to převodovka už vyignorovala.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
Ja to říkám furt ze automat byl vymyslen pro ty co nedokázali řadit manuálně jako nouzovka )
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Petrův Outback 2.5
Automat je pro ty, co mají dostatečný výkon (motor) pod kapotou.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
To bych zase nerekl. Ve vetsim meste je manual utrpeni ne jenom ze tam clovek porad jak idiot cpe 1-2-3, 1-2-3 furt dokola, ale navic to auto sebou trha, skube... ten menic tohle pozere, furt to klouze a to auto tou kolonou uplne ladne projizdi. A v "terenu", byt v mem pojeti je teren asi neco uplne jineho nez u tebe, se mi to osvedcilo taky vic, pac neresim veci jako ze se mi pali spojka, do kopce s tim muzu popojizdet po centimetrech, nechcipne to...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Já teda nevím,ale mě nic na forejsovi neškube,teda od výměny špatného káblu ne můžu cukat jak chci,díky Petrovi tady právě,jeho odložené kábly fungují skvěle a i měřitelně mají správné hodnoty,forejs si dá líbit jakýkoliv rozjezd,popojíždění i podtáčení,ale nedělám mu to,naopak.Za mě těch subaru archaicky využitelných 92 Kw plně dostačuje a když tam dám vervu 100 tak je to naprosto dostačující jízda ve všech směrech,i v terénu! Ale ty máš spm koně pod kapotou,já jen chtěl tímto říct,že i archaický SG 92 Kw umí jezdit hooodně dobře,je mě totiž jasné,že líp než současný povoz Petrův.Já fakt problém výkonem absolutně nemám,jen se to musí točit,když je třeba,nebát se toho.Navíc ta spolehlivost u tohohle modelu je úžasná,motor i převodovka netřebuje nic,jen ten olej sem tam To samé zbytek auta...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Petrův Outback 2.5
92kW BH legacy, jsem doporučil i mladejm, takový to klasický bazarnicky, 1 majitel, starší pán, serviska s tím, že lepší auto nez Subaru neexistuje. Jel jsem v tom jednou zkušební jízdu a nepřišlo mi to nějaký lenivý. Ale byl to manuál. Ten má díky redukci rychlostních stupňů dost a taky hillholder, takže se asi nepálí spojka při rozjezdu. Nedokáži, ale posoudit, co s tím udělá automat. Nicméně jsem přesvědčen, že 4 stupně málo nejsou, protože mezery přikryjeme prokluz menice. 92kW nebude zadna závodníka ani v manualu, ale kdysi jsem měl s tímto výkonem zadokolku omegu a najezdil jsem s tím velmi spokojených 100 000km a žádná brzda provozu to nebyla a ta 2.4ka motor se dělala i s automatem, takže si myslím, že i 92kW s AT u Subaru musí fungovat slušně. Má to sice navíc ztráty v diferacich, ale kvůli poctive 4 kolce si člověk Subaru kupuje. A hlavne jde do toho dát plyn.
Naposledy upravil(a) vrgada dne pon črc 16, 2018 6:48 am, celkem upraveno 1 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Outback to popsal naprosto přesně. Celý problém tkví v kombinaci jen 115 kW a dlouhých kvaltů na automatu. To je pořád dokola. Previa má 2 tuny a jen 97kW. Kdyby to nebyl manuál, tak to auto nejde vůbec používat. Takhle s tím lze jezdit úplně v pohodě. Jasně, tu hmotu rozvášnit na předjíždění, není úplně easy, ale lze to.
A to je prostě stejný, jako 92 kW a manuál, versus 115kW a čtyřkvaltový automat.
A to je prostě stejný, jako 92 kW a manuál, versus 115kW a čtyřkvaltový automat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Petrův Outback 2.5
Previa se dělá s tímto slabým motorem i v automatu a nemám pocit, že by si na foru lidi nějak stěžovali.