Petrův Outback 2.5, SF a SG
Re: Petrův Outback 2.5
A co silentbloky a kosti? Ty gumy a kosti určitě nejsou jiné,než na jiné(klasické) auta. Když už něco odolnějšího,tak je všechny vyměnit za Stronglexy nebo Powerflexy,tak jak to udělal Tomáš. Kosti se dají taky koupit zasílené,mám dojem že Meyle HD. Já je bral
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Petrův Outback 2.5
Tak mozna jsem to spatne napsal...
Kdybych mel normalni auto na nizkoprofilovejch gumach, pojedu po rozmlaceny okresce treba 60. Protoze Subaru ma gumy s vyssim profilovym cislem, tak tam proste jedu dejme tomu 70 - a podvozek dostava diky vyssim gumam na prdel dejme tohu stejne, protoze gumy pohlti vetsi cast energie. Navic Subaru ma vcelku mekky odpruzeni - takze logicky bych rek, ze na spatny silnici to auto bude dostavat min na prdel nez bavorak na emkovym podvozku...
Do der umyslne nevjizdim - nicmene pokud by byl podvozek dimenzovanej na spatny cesty, tak clovek muze jet misto 60 treba 80 s vedomim, ze auto dostava naprdel jako normalni osobak. Nebo jet tech 60 s vedomim, ze to tomu auto narozdil od normalniho osobaku nevadi. Je to jako s jizdnim kolem - jasne, ze celoodpruzenej horac min trpi na asfaltovy cyklostezce, ale sjet s nim sjezdovku taky neni zadny niceni kola, je to proste na to delany. Proste driv mi bylo auta na spatny ceste lito, ted jsem si rikal, Subaru je na to delany, tak o nic nejde.
Takze strucne a jasne - v seriovym provedeni Subaru zadny rozdily oproti normalnimu autu krome gum s vyssim profilem nema a mekciho odpurzeni nema.
Kdybych mel normalni auto na nizkoprofilovejch gumach, pojedu po rozmlaceny okresce treba 60. Protoze Subaru ma gumy s vyssim profilovym cislem, tak tam proste jedu dejme tomu 70 - a podvozek dostava diky vyssim gumam na prdel dejme tohu stejne, protoze gumy pohlti vetsi cast energie. Navic Subaru ma vcelku mekky odpruzeni - takze logicky bych rek, ze na spatny silnici to auto bude dostavat min na prdel nez bavorak na emkovym podvozku...
Do der umyslne nevjizdim - nicmene pokud by byl podvozek dimenzovanej na spatny cesty, tak clovek muze jet misto 60 treba 80 s vedomim, ze auto dostava naprdel jako normalni osobak. Nebo jet tech 60 s vedomim, ze to tomu auto narozdil od normalniho osobaku nevadi. Je to jako s jizdnim kolem - jasne, ze celoodpruzenej horac min trpi na asfaltovy cyklostezce, ale sjet s nim sjezdovku taky neni zadny niceni kola, je to proste na to delany. Proste driv mi bylo auta na spatny ceste lito, ted jsem si rikal, Subaru je na to delany, tak o nic nejde.
Takze strucne a jasne - v seriovym provedeni Subaru zadny rozdily oproti normalnimu autu krome gum s vyssim profilem nema a mekciho odpurzeni nema.
Naposledy upravil(a) GordiK dne pát črc 20, 2018 10:27 am, celkem upraveno 2 x.
Re: Petrův Outback 2.5
Asi ne. Jen má ještě vyšší podvozek,což je v terénu fajn. Subaru není offroad
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
Předseda má Outback už jenom v techničáku .Tapan píše:suubaru: to by si měl přečíst především přeceda
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
GondiK - Levorg(225 45 18) určitě není auto mimo silnice, ale pokud je silnice ve špatném stavu, nebo třeba po řepné kampani, tak to auto to spolehlivě filtruje a můžeš jet bez strachu že si vymlátíš zuby,což se třeba o jiných značkách říct nedá. (tam kde bych jel se Scoutem 60 a měl strach že se rozpadne, pojedu s Levorgem kilo ) Holt to v Subaru dobře udělali . Myslím že podvozek je hlavní důvod proč většina z nás Subaru má. Ale nemyslím si že by byl odolnější.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Ono ani u těch jinejch aut to ten podvozek nejspíš nezničí, jenom to bude víc drncat... Jinak ono u těch menších děr, kterých je hromada za sebou, to možná paradoxně ve vyšší rychlosti bude drncat míň, pač to bude přelítávat a nezahučí do každé jamky.
Re: Petrův Outback 2.5
Třeba Impreza GT GC/GF naopak začíná podvozkově fungovat až při nějaký rychlosti. Když jedeš pomalu, tak to drncá, divně se to chová a dává to divný signály zpět řidičovi. Až když se pořádně rozjede, tak to začne vše fungovat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
To má Outback s tím "klepajícím" řízení podobně - po městě v dírách je ten volant roztřesenej, ve 120 na okresce to funguje perfektně
Re: Petrův Outback 2.5
jojo 4 kvalty stačí. Když jich je víc, nedopočítám se, co tam zrovna je. Stejnak je to u shimana. Dneska koupím kolo s deseti a více kolečkem a absolutně se neorientuju, co zrovna šlapu. Zlaté sedmikolo. Pořádný řetěz atdVDC píše:Já zase nechápu, k čemu je v automatu potřeba těch kvaltů víc. 5 dejme tomu. Ale víc ? K hovnu. Akorát je to soustrojí složitější.
Velký starý ameriky si vystačily s třema. Proč ? Protože mají motor !
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Já se neorientuju ani v tom 4 kvaltu, bez displaye. Ono jak to navíc umí zamykat, tak jeden fakt neví, co tam zrovna je. Ale jo, dokázal bych si tu 1, 2 rychlosti představit i u té H6ky. Na to běžné ježdění a předjíždění ten 4 kvalt je úplně v pohodě. Ale mít ty rychlosti kratší, tak by z toho asi byla pěkná bestie
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
Ty máš nejspíš na kole 3x7. To je 21. A teď se jezdí 1x 11. To je 11 převodů. .suubaru píše: jojo 4 kvalty stačí. Když jich je víc, nedopočítám se, co tam zrovna je. Stejnak je to u shimana. Dneska koupím kolo s deseti a více kolečkem a absolutně se neorientuju, co zrovna šlapu. Zlaté sedmikolo. Pořádný řetěz atd
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
No já mám teď snad 3x9 a na přehazovačce už taky nemám popisky, takže taky vůbec nevim co tam mám
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
A já mám na koloběžce jednu nohu a stačí mi to.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Předseda.No já mám kolo víc jak 20 let staré a převody 3x6,řetěz původní.Tj věc co
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Hlavne ho nemen. Tuhle blbost jsem jednou udelal a pak si malem nafackoval
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk