Aby u tebe nezapomněla řadit úplně...VDC píše:Třeba já budu mít vynulovaný všechny řídící jednotky až do mrtě.
Petrův Outback 2.5, SF a SG
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Petrův Outback 2.5
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Petrův Outback 2.5
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Petrův Outback 2.5
Jinak upřesním, že přes diagnostiku jsou 2 příkazy. Jeden nuluje jenom paměť chyb, druhej i naučený korekce. Např. přes FreeSSM lze použít oba.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Viď, aby nebyla překvapená, že se po ní ještě chce nějaká činnost.HonzaCZ píše:Aby u tebe nezapomněla řadit úplně...
Mimochodem tuhle na mě na yt vyskočilo video, jak startujou desítky let staré stroje. Vydržel jsem na to koukat asi 10 minut. Takový různý kopřivový vraky, co nastartujou po desítkách let. Tak jsem si v tu chvíli říkal, po jaké době by chytly ty naše.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
tak i koněbus s koněm to utáhlo sice to bylo utrpení a děs ale dá se s tím jezdit i s vozíkem a do kopce ale ne moc velkého jinak to jede pořád na 1 a asi by se to brzo uvařilo a z kopce zase hoří brzdy protože ten automat skoro vůbec nebrzdí motorem ani když se řadí manuálně, dával jsem i 1 ale stejně brzdný učinek skoro žádný možna bez vleku to něco málo brzdí ale určitě ještě míň než manuál s redukcí takže opět automat za mě
Re: Petrův Outback 2.5
Kolik váží koněbus s koněm? A kolik procent je do kopce?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Petrův Outback 2.5
Petr je sebemrskac. Koupi si do lesa Forestera a pak nadava, ze je to auto nahovno. A aby si polepsil, koupi Lego v automatu, ktery vlastne vubec nechtel a pak nadava, ze je nahovno. Neni lepsi si koupit auto k obrazu svemu a byt spokojenej?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
No koněbus s koněm má o dost víc, než tvůj karavan Láďo. Ale měl by bejt brždenej, tak by to nemělo vadit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
To karavany jsou vetsinou taky, ne?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
koněbus má 880kg a kůň cca 700kg žádná hrůza to není , bržděné to je ale moc to nebrzdilo asi to není uplně funkční
Slávku ja ty auta kupoval proto že jsem zde na ně četl samou chválu , forester má být užasný do terénu outback v automatu má být užasné univerzální auto , na forestra jsem si časem zvykl po určitých upravach mi celkem vyhovuje pokud zrovna není v poruše, třeba si zvyknu i na toho otase a ten samozřejmě nemám vyloženě do lesa
Nevěděl jsem že ta kombinace 2,5 s automatem je takový problém když tu automaty skoro každý chválí , asi s tím většina jezdí bez přívěsů a po rovinkách
a hlavně taky ty auta nebyly drahé
Slávku ja ty auta kupoval proto že jsem zde na ně četl samou chválu , forester má být užasný do terénu outback v automatu má být užasné univerzální auto , na forestra jsem si časem zvykl po určitých upravach mi celkem vyhovuje pokud zrovna není v poruše, třeba si zvyknu i na toho otase a ten samozřejmě nemám vyloženě do lesa
Nevěděl jsem že ta kombinace 2,5 s automatem je takový problém když tu automaty skoro každý chválí , asi s tím většina jezdí bez přívěsů a po rovinkách
a hlavně taky ty auta nebyly drahé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Ne, každý to má s H6.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Petrův Outback 2.5
tj, moje 2.5ky s manualem mi prisly fajn, ale s 4AT si to snad radsi ani nechci predstavovat
Re: Petrův Outback 2.5
Do táhlých prudkých kopců asi problémy s chlazením mít budeš, hlavně jestli máš chlazení v neurčitém stavu - vyměň termostat, vyndej chladič a pořádně ho vystříkej vapkou i kdyby namontovaný v autě vypadal zdánlivě čistě. Jestli to chceš provozovat často, dej tam co největší chladič oleje s termostatem.
Zkracuju si s 1100kg přívěsem cestu přes kopec co má 13% a 4km. Nahoru si radši zapnu topení a otevřu okna, ale na dvojku se to dá utáhnout. Dolů jezdím na dvojku a motorem to brzdí dostatečně na to, aby to brzdy ustály bez nějakého smradu nebo jiných stížností - to bude asi tím, že mám brzdy na přívěsu v perfektním stavu (aspoň mi to říkal technik když je měřil na technický kontrole). Brzdím motorem a do prudkých zatáček spíš krátce intenzivně.
Většina stížností na 2.5 4AT pochází buď od lidí, co to auto ani neviděli, případně od majitelů, co si šli koupit STi, a až doma zjistili, že jim někdo prodal Outback.
Zkracuju si s 1100kg přívěsem cestu přes kopec co má 13% a 4km. Nahoru si radši zapnu topení a otevřu okna, ale na dvojku se to dá utáhnout. Dolů jezdím na dvojku a motorem to brzdí dostatečně na to, aby to brzdy ustály bez nějakého smradu nebo jiných stížností - to bude asi tím, že mám brzdy na přívěsu v perfektním stavu (aspoň mi to říkal technik když je měřil na technický kontrole). Brzdím motorem a do prudkých zatáček spíš krátce intenzivně.
Většina stížností na 2.5 4AT pochází buď od lidí, co to auto ani neviděli, případně od majitelů, co si šli koupit STi, a až doma zjistili, že jim někdo prodal Outback.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Petrův Outback 2.5
A teď vážně: Outback prodej a kup si nějaké velké SUV nebo pickup v naftě. Koně za normálním kombíkem na dálnici nepotkávám, všechno to jsou velká auta, jako hlavní kritérium bych dal hmotnost prázdného auta větší než hmotnost přívěsu plus koně a buď naftový motor, nebo aspoň 200 koní benzín hodněválec. Ze Subaru tak možná ještě Tribeca, ale jinak mne nic nenapadá.
Jo a úplně nejdřív si oprav brzdy u přívěsu.
Jo a úplně nejdřív si oprav brzdy u přívěsu.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Petře,to už by byl lepší SG 92kw,že jo Předešlý majitel sem tahal koně bus a dá se to,ale ale...nakonec forejse prodal mě a pořídil si bmw x5.Měl s tím hned oproti forejsovi hned hodně výdajů,ale posledně už byl spokojen.Já tahal tunu aj víc a do kopců jak střecha,na obyč vozíku,nebržděném,aj z kopce dolů,neměl bych vím.Stupně si neodvažuju posuzovat,cirka 15 stupňů mám na zahradě,tohle bylo o moooc víc,tam i prázdná auta funí a předohraby při rozjezdu na asfaltu občas zakvičí jak podsvinče.
Ale vše na forejsovi SG jen díky hlavně redukci a taky manuálu,jinak by to s tím jeho výkonem bylo vyožené trápení auta,takhle když navíc víš předem jak jet a co od auta čekat,tak to jde.Taky radši dochlazuji motor po dojetí na vrchol a když to jde,volím trasu kde si auto spočne před cílem.
Ale tohle vše samozřejmě jen sem tam a ne moc na dlouhé přesuny,anebo opatrně a myslet na vše okolo téhle soupravy.Váha auta vůči tuně a půl na vleku a víc je jaká prostě je,netřeba rozebírat,každý víme.
No však jsi i sháněl původně SG 92 kw,tak máš co máš,třeba se s tím sžiješ,ať ti auto hlavně slouží,fandím ti,co vše zkusíš s autem a jak jsi taky sháněl náhradu za forejse.A co si budem povídat,volba auta je taky o penězích
Ale vše na forejsovi SG jen díky hlavně redukci a taky manuálu,jinak by to s tím jeho výkonem bylo vyožené trápení auta,takhle když navíc víš předem jak jet a co od auta čekat,tak to jde.Taky radši dochlazuji motor po dojetí na vrchol a když to jde,volím trasu kde si auto spočne před cílem.
Ale tohle vše samozřejmě jen sem tam a ne moc na dlouhé přesuny,anebo opatrně a myslet na vše okolo téhle soupravy.Váha auta vůči tuně a půl na vleku a víc je jaká prostě je,netřeba rozebírat,každý víme.
No však jsi i sháněl původně SG 92 kw,tak máš co máš,třeba se s tím sžiješ,ať ti auto hlavně slouží,fandím ti,co vše zkusíš s autem a jak jsi taky sháněl náhradu za forejse.A co si budem povídat,volba auta je taky o penězích
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98