Petrův Outback 2.5, SF a SG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5156
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
tak první dotankování lpg doplna 45litrů ujeto 289km což je cca 15l/100km to není tak hrozné no a plus nějaký benzín ale asi moc né protože to přepíná na plyn hrozně brzy oproti forestru , ručička teploty kapaliny je ještě uplně dole tak nevím jestli je to uplně správně
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Petrův Outback 2.5
Souhlas, na občasné jízdy nakratší vzdálenosti třeba s vozíkem plným dřeva budiš, ale na stabilní používání jako tahače to auto není, na to se neumím dost dobře představit ani H6 nebo Tribecu. Velké SUV nebo pickup s velkým motorem v naftě a s AT bude určitě o moc vhodnější...... za ty brzdy na vozíku se ale taky přimlouvám . Vozil jsem pár let auta z EU a špatně brzdící vozík bylo neštěstíoutback píše:A teď vážně: Outback prodej a kup si nějaké velké SUV nebo pickup v naftě. Koně za normálním kombíkem na dálnici nepotkávám, všechno to jsou velká auta, jako hlavní kritérium bych dal hmotnost prázdného auta větší než hmotnost přívěsu plus koně a buď naftový motor, nebo aspoň 200 koní benzín hodněválec. Ze Subaru tak možná ještě Tribeca, ale jinak mne nic nenapadá.
Jo a úplně nejdřív si oprav brzdy u přívěsu.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5156
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
však každý den to vozík netahá a většinou menší vozíky a hlavně lehčí, ten koněbus nebyl můj takže ty brzdy nevím jak na tom byly, někdo tu právě pořád doporučoval automat na tahání a do terénu tak to holt zkouším i když v terénu jen lehčím do náročnějšího se s tím ani jet nedá
Jinak můj starý forest vozíky zvládá bez větších problémů i koněbus a teda moc nechápu jak se někomu může zdát že s automatem by to mohlo být lepší
Jinak můj starý forest vozíky zvládá bez větších problémů i koněbus a teda moc nechápu jak se někomu může zdát že s automatem by to mohlo být lepší
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Petrův Outback 2.5
Tak s automatem tahat urcite lepsi je - jen holt nesmi mit jen 4 kvalty, no...
Pro me osobne je teda jizda se ctyrstupnovym automatem utrpenim, pac to holt nejede (viz pionyr - na jednicku to do kopce jecelo jak sirena, dvojku to nebralo... proste malo kvaltu. Simal byl proti tomu delo...).
Pet kvaltu je fakt minimum, 6-7 optimum. A muze to bejt i auto s vic kilowatama nez ma sestihrnek koni...
Pro me osobne je teda jizda se ctyrstupnovym automatem utrpenim, pac to holt nejede (viz pionyr - na jednicku to do kopce jecelo jak sirena, dvojku to nebralo... proste malo kvaltu. Simal byl proti tomu delo...).
Pet kvaltu je fakt minimum, 6-7 optimum. A muze to bejt i auto s vic kilowatama nez ma sestihrnek koni...
Naposledy upravil(a) GordiK dne čtv črc 19, 2018 3:22 pm, celkem upraveno 2 x.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Mám automaty na SpecB i 3.6 jen 5kvalty a tahá se s nima jedna báseň.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14829
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Petrův Outback 2.5
Když má auto výkon, nepotřebuješ automat s milionem kvaltů. Kombinaci zdechlej motor a 4AT na tahání určitě nikdo nedoporučoval. Uvažoval jsem o atmo Impreze s AT a jsem rád, že mi to tu kluci rozmluvili. XT (nebo H6) s automatem, klidně i čtyřstupňovým, to je jiná písnička.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Přesně tak jak píše Tapan. Doporučujeme automat na tahání a do terénu, ale v kombinaci s motorem s koňma. Ne s chcíplotinou. Vy to furt nechcete pochopit. Já zase nechápu, k čemu je v automatu potřeba těch kvaltů víc. 5 dejme tomu. Ale víc ? K hovnu. Akorát je to soustrojí složitější.
Velký starý ameriky si vystačily s třema. Proč ? Protože mají motor !
Velký starý ameriky si vystačily s třema. Proč ? Protože mají motor !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Petrův Outback 2.5
Tady asi bude problém. Automat je dobrý na tahání. Taky je dobrý do terénu. Obojí dohromady je na hraně.petr píše:někdo tu právě pořád doporučoval automat na tahání a do terénu tak to holt zkouším
Používat outbacka jako dělníka do lesa není dobrý nápad. To je jak koupit si vrtáky do dřeva a vrtat cihly.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14829
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Petrův Outback 2.5
suubaru: to by si měl přečíst především přeceda
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Já si to přečetl a přišlo mi zbytečný to komentovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Mně to přijde pořád jako ještě docela dobrá poznámka, když vezmu, že u všech ostatních aut je pomalu napsáno, že mimo rovný asfalt se s tím nemůže nikam
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6340
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Petrův Outback 2.5
takže Tome, můžeš do terénu
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Jo
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Petrův Outback 2.5
Hele, kdyz se to tu takhle rozjelo...
Ma teda Subaru odolnejsi podvozek oproti klasickymu brichoplazu? Treba silnejsi zaveseni ramen, ramena, cojavim...
Casto jsem si rikal, zestli se subaru narozdil od osobaku muzu s klidnym svedomim vymetat diry na silnici... Pokud by to bylo Subaru fakt delany na nezpevneny cesty, tak ho rozmlacena okreska nemuze vyvect z Miry...
Ma teda Subaru odolnejsi podvozek oproti klasickymu brichoplazu? Treba silnejsi zaveseni ramen, ramena, cojavim...
Casto jsem si rikal, zestli se subaru narozdil od osobaku muzu s klidnym svedomim vymetat diry na silnici... Pokud by to bylo Subaru fakt delany na nezpevneny cesty, tak ho rozmlacena okreska nemuze vyvect z Miry...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14829
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Petrův Outback 2.5
Vymetat na silnici díry, kterým se šlo bez problémů vyhnout, je ignorantství a čuňárna. Kdyby byl podvozek seberobusnější, na jeho životnost to vliv mít musí a kdo nemá auto služební a není zároveň úplný ignorant, tak díry nevymetá. Když nic jiného, tak proto, že na komfortu svezení to nepřidá.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12