Petrův Outback 2.5, SF a SG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Přesně,to ti věřím,nemám to ani v úmyslu,z mnoha důvodů...Dodnes lituji prodeje staré favoritky na ježdění do práce,ale už mám náhradu-kolo po tátovi švajc kvalita no a stejně jezdím zas furt autem,ale už se na to chystám,je na čase,léto bude pomalu končit Petře už mlčím
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
hej co mi to tu jako naznačujete mám toho outbacka nahradit za kolo které má víc převodů jo
Máte taky vodu v zadních světlech ? Teče mi do nich a celkem dost , když otevřu kufr teče mi to pak na hřbet co s tím navrtat dírky nebo nějaké jiné řešení? A ještě co spotřeba lpg jezdím teď za 14lpg na 100km systém Stag , benzínu to bralo 9až 10 litrů na 100km při zhruba stejném režimu jízdy zdá se mi že je to nějaký velký rozdíl, s vozíkem nebo v lese to neřeším tam je to klasicky neměřitelné.
U forestra kde mám taky LPG ale BRC tak rozdíl mezi plynem a benzínem téměř není nebo je zandbatelný cca tak 1litr na 100km.
Máte taky vodu v zadních světlech ? Teče mi do nich a celkem dost , když otevřu kufr teče mi to pak na hřbet co s tím navrtat dírky nebo nějaké jiné řešení? A ještě co spotřeba lpg jezdím teď za 14lpg na 100km systém Stag , benzínu to bralo 9až 10 litrů na 100km při zhruba stejném režimu jízdy zdá se mi že je to nějaký velký rozdíl, s vozíkem nebo v lese to neřeším tam je to klasicky neměřitelné.
U forestra kde mám taky LPG ale BRC tak rozdíl mezi plynem a benzínem téměř není nebo je zandbatelný cca tak 1litr na 100km.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Petrův Outback 2.5
Nebo za H6 jo, tece tam prakticky kazdymu. Nejspolehlivejsi je asi to navrtani der ikdyz u mne asi tenkrat neteklo primo do svetla, ale kolem nej pres to tesneni
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Petrův Outback 2.5
Petře,ta spotřeba na lpg je celkem dost a rozdíl mezi lpg a benzínem je taky nějak větší. Asi bych to zajel do Kunína seřídit. Škoda že jsi nenapsal před montáží lpg,kde si to chceš nechat dělat. Já osobně kdybych dělal přestavbu na plyn,tak bych si ji nechal udělat u Martina Podzemného v NJ. Ale teď už je to jedno
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
no na LPG Huvar byly taky dobré reference a měl jsem z něj dobrý pocit myslím že ví co dělá a rozumi tomu, možná to bude třeba doseřídit poptám se ho , akorát bych chtěl vědět jak to mají ostatní u outbacka na LPG nejlíp se stejným motorem 115kw
Re: Petrův Outback 2.5
To já netvrdím,že je špatný. Já jen,že mi vždy byl doporučen na lpg Martin a to jsem se ptal dost mechošů,co i jezdí sami s lpg ! A to i od Ladise Nowaka .petr píše:no na LPG Huvar byly taky dobré reference a měl jsem z něj dobrý pocit myslím že ví co dělá a rozumi tomu, možná to bude třeba doseřídit poptám se ho , akorát bych chtěl vědět jak to mají ostatní u outbacka na LPG nejlíp se stejným motorem 115kw
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrův Outback 2.5
Jaký Stag nevíš ? Já mám v Previi Stag 300. Je to tupej systém, nic moc nastavit tam nejde. Rozdíl spotřeby proti benzínu jsou tak 2 litry, ale za 120000 se jenom 2x vyměnily filtry. Jinak to furt jezdí
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
moc se v tom nejde vyznat je to nějaký stag4 a zároveň AGC HP 0258 , doporučil mi to přímo ten Huvar s nějakýma lepšíma vstřikovačema E867R017296, prý je to bezproblémový systém navíc by neměl být nějak moc drahý na udržbu , ve Forestrovi je BRC zatím vše ok ale prý jsou tam hodně drahé vstřikovače a ostatní věci taky, na magic jsem se ptal a ten mi vymluvil
Re: Petrův Outback 2.5
Magic by Ti vymluvil i Podzemný. Neříkal proč?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Petrův Outback 2.5
už si nejsem jistý mluvil o více systémech a každý má nějaké výhody a nevýhody a hlavně pak taky velké rozdíly v ceně pozdějšího servisu, myslím že říkal něco o poruchovosti a haklivosti na kvalitu plynu , ten stag pry je takový jednodužší a méně haklivý na palivo a levné díly tak se uvidí časem
Re: Petrův Outback 2.5
ok
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Petrův Outback 2.5
Zadni svetla v rozich v cernem plastu navrtat 2.5kou vrtakem a je od vody pokoj...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Petrův Outback 2.5
Vidím,že "favorit" úprava funguje pořád stejně dobře Já to chtěl taky doporučit,ale nechtěl jsem poslouchat případné řeči jak je to barbarské.
Petře snad bude Huvar fajn,nerad bych radil špatně!To fakt ne,já mu věřil a věřím,jen on mě vždy pomohl,nikdo jiný neuměl na mém systému nic,jen fedor prostějov za šílené prachy a systémem výměny-akčoliv zbytečně samozřejmě,Huvar to zvládl za zlomek ceny a byl klid-dvakrát takhle pomohl a byl vždy klid a i s výdrží oné opravy měl pravdu,měl to prostě zmáklé i ten hrubý km nájezd do další repase.Ale to je už archaismus,dnes se řeší a dělá vše jinak.I to co ti radil a říkal o Stagu a ostatním-výdrž,háklivost,servisní náročnost by mohlo sedět,co tu kluci tak píšou,viz. VDC zkušenosti.
Jen nevím co ten Magic,když ho i od Mariho plynař nedoporučuje,možná známý kámen úrazu LPG zástaveb-výdrž háklivost vstřikovačů?Jen hádám.
Petře snad bude Huvar fajn,nerad bych radil špatně!To fakt ne,já mu věřil a věřím,jen on mě vždy pomohl,nikdo jiný neuměl na mém systému nic,jen fedor prostějov za šílené prachy a systémem výměny-akčoliv zbytečně samozřejmě,Huvar to zvládl za zlomek ceny a byl klid-dvakrát takhle pomohl a byl vždy klid a i s výdrží oné opravy měl pravdu,měl to prostě zmáklé i ten hrubý km nájezd do další repase.Ale to je už archaismus,dnes se řeší a dělá vše jinak.I to co ti radil a říkal o Stagu a ostatním-výdrž,háklivost,servisní náročnost by mohlo sedět,co tu kluci tak píšou,viz. VDC zkušenosti.
Jen nevím co ten Magic,když ho i od Mariho plynař nedoporučuje,možná známý kámen úrazu LPG zástaveb-výdrž háklivost vstřikovačů?Jen hádám.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Petrův Outback 2.5
Šímo,Martin Podzemný není můj plynař. Jen ho všichni okolo mne doporučují,že je široko daleko nejlepší. O Magicu jen říkal,že ho nedělá,že je to polák a že za podobné peníze dělá lepší systémy. Možná má pravdu,ale kluci tady,viz.předseda,jej mají a jsou spokojení. Zaleží hodně na tom,kdo ho dělá. Mě neboli předešlému majiteli to dělal buď neodborník nebo to prostě odfláknul. Já jsem teď nucen to dávat dokupy a nebo tam dát jiný systém. To by ale znamenalo cca. 10ti tisícovou investici,takže to zatím zkusím doladit u HLpropanu,což je hlavní distributor systému Magic v ČR. Zítra nebo spíš v úterý už budu vědět více. Možná mě čekají nové vstřiky s větším průměrem trysek a možná i větší průměr přívodní trubky z nádrže. Rád bych se vešel max.do třech tisíců
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Petrův Outback 2.5
Stejny auto stejny motor, plyn teda Teleflex, benzin nikdy pod deset, plyn kolem trinacti. Ono mi to taky hodne brzo prepina na plyn, staci voda 35°C, takze mam skoro nulovou spotrebu benzinu - kdyz to nekomu prepina pozde, tak spotrebuje min plynu, ale ubyva benzin.petr píše:no na LPG Huvar byly taky dobré reference a měl jsem z něj dobrý pocit myslím že ví co dělá a rozumi tomu, možná to bude třeba doseřídit poptám se ho , akorát bych chtěl vědět jak to mají ostatní u outbacka na LPG nejlíp se stejným motorem 115kw
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)