Petrův Outback 2.5, SF a SG

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vena »

Tos fotil pro ilustraci?jinak bys jel pravým kolem po tom pevným kraji,ne.nechci tě tady od PC nějak radit :-D
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

už ani nevím , dolů předkem je to v pohodě horší je když tě to sežene na zpátečku :-D ono se někdy uplně po kraji jet nedá trčí tam kameny a kořeny a odřelo by se autíčko, ale pokud to jde tak určitě je to lepší , teď jsou tam dvoumetrové mantinely sněhu tak je to pohoda není kam spadnout :-D je to foceno kousek vedle, není to to samé místo ale kousek nad tím stoupáním už na rovince
Přílohy
20190117_111233.jpg
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od Tapan »

To je jak bobová dráha :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od vena »

Ideální,tohle mě taky vždycky zklidní, zvlášť teď je lehká obleva je to měkouçký,nepomačkaji se tolik boky.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

Petře tj už pěkná ledovka a na nepěkném místě.Se sevřenou prdelí bych hleděl kde se bezepečněji chytit aspoň jednou pneu a sunout se krůčkem dál a dál,ale poku bych nemusel,už bych tam ani nejspíš nejel,však to znáš dobře sám,ale jak říkáš,nejhorší je to když tě to vezme nemilosrdně na zpátečku :-/ :-)
Druhé foto je krásné,fakt jak bobovka :-D
Edit:kdyby jsi se náhodou zase nudil ;) a měl náladu,taky bych dojel,ve dvou třech čtyřech se to lépe táhne,než samotnému.Já mám včil limit trochu zbytečně sníženou výšku forejse,to mě trochu mrzí,občs bych třeboval větší pneu,auto chytá o dekl,či zásuvku tažného,výfuk a přitom by ještě nemělo.Žádná hrůza,ale jak říkám je to zbytečné a je lepší pocit neslyšet ledovku jak drhne o spodek,větší šance,že o přežije starý lauf či tažné apod.
Jinak zrovna na té ledovce by měly být křemíky vraníky jak říkáš ideální,hlavně při výjezdu,tam by se to mělo projevit hodně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od VDC »

Petře to mám radost, že ti Outback konečně jednou udělal radost.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

jo jo on mi v podstatě radost dělá teda hlavně na cestách tam je opravdu super , akorát to není pro mě tak univerzální auto jak jsem si myslel, prostě je to čistě cestovní stroj a les opravdu jen hodně okrajově a jen pěkné cesty , na zimu musím najít pořádné gumy což je nadlidský úkol , navíc řetězy se tam nasazujou fakt strašně blbě
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

Tak opět další zkušenosti s outbackem v lese, jelikož jsem už víc než dva týdny bez forestra tak musím jezdit outbackem , trochu už vím co od něj čekat, ale občas mě trochu překvapí, nevím jestli mi ten automat funguje správně , když jedu z kopce a voličem podřadím na jedničku aby to aspoň trochu brzdilo tak to chvíli motorem brzdí někdy to jakoby samo vyřadí a pak to zase samo zařadí a vytočí motor prostě tam ta rychlost nedrží v kuse a často to musím držet na brzdě. U dvojky to tak nedělá akorát že ta už skoro vůbec motorem nebrzdí , na lesních cestách se tak rychle většinou jet nedá a už vůbec né s vozíkem. Brzdy jsou poddimenzované a za chvíli se z nich kouří a přestávají brzdit, takže celkem dost problém. Jo a něco pro Simu , jel jsem s outbackem po té ledové cestě no a vlastně ani jsem moc nejel ale spíš jen klouzal , takže už mám porovnání jak funguje vraník s křemíkama, dunlop SJ6 a continental ps 830 a rozdíl je teda obrovský hlavně na tom ledu, vraníky a dunlopy fungují podobně a rozdíl je minimální asi ve prospěch vraníků, zato continentalky jsou uplně propadák možná částečně i tím že outback je uplně někde jinde oproti forestrovi, tím že je to v automatu nedá se brzdit motorem tak to jede jako saně neřízeně dolů, ale věřím tomu že za to můžou i ty gumy a to dost. Nebýt toho že jsou už místy vytáté místa tak bych nahoru ani nevyjel, být tam souvislý led jak když jsme jeli se Simou tak je to s outbackem bez šance.
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

To už se tu řešilo X-krát. Je to brzdící režim převodovky, který je aktivní, dokud nedosáhneš nějaké rychlosti nebo se neaktivuje ABS. To "jako vyřazení" je právě deaktivace toho režimu, ale rychlost je stála zařazená.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

Aha tak už asi vím bude to tim abs vždy když to trochu klouzne tak se to stane že to jakoby vyřadí a jede to jako na neutral což je teda dost průser z kopce na hladkém...
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

No, ono součástí toho je blokování měniče a to se všechno vypne, takže to pak je jak kdyby vypad kvalt. On nevypadne, ale samozřejmě v rychlostech, o kterejch se bavíme to prostě s otevřeným měničem nic motorem neubrzdí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3093
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od outback »

...a podle režimu to dává bez plynu někdy 2ms vstřik a někdy nic, to taky udělá hodně
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od sima »

petr píše: Jo a něco pro Simu , jel jsem s outbackem po té ledové cestě no a vlastně ani jsem moc nejel ale spíš jen klouzal , takže už mám porovnání jak funguje vraník s křemíkama, dunlop SJ6 a continental ps 830 a rozdíl je teda obrovský hlavně na tom ledu, vraníky a dunlopy fungují podobně a rozdíl je minimální asi ve prospěch vraníků, zato continentalky jsou uplně propadák možná částečně i tím že outback je uplně někde jinde oproti forestrovi, tím že je to v automatu nedá se brzdit motorem tak to jede jako saně neřízeně dolů, ale věřím …
Díky za info,vzhledem k tomu jak jsme se tam kouzali už my,tak to musel být pro tebe teda docela dost očistec a prakticky nepoužitelný povoz :-/ >:-f
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od petr »

tak stále ještě jezdím po lese outbackem takže sbírám zkušenosti, dneska došlo na vykřížení takže dvě kola ve vzduchu a auto se zastavilo , začala blikat kontrolka POWER a občas kontrolka asi protiprokluz nebo co to je (oranžové auto a za ním vlnovky) a auto se stále ani nehlo , vypl jsem VDC a žádná změna , točily se dvě kola a auto stálo, pomohlo až lehké šlápnutí na brzdu a zároveň na plyn a nakonec jsem vyjel , výhoda automatu je v tom že když má člověk dvě nohy tak to na dva pedály stačí >B-) sice mám tři nohy ale né stejně dlouhé tak je to u manuálu trochu obtížnější :-D
takže závěr je takový že je to vlastně jak u mého forestra , pokud je na každé nápravě jedno kolo v luftě je to problém a ani outback si s tím neví rady, na co tam je teda ten protiprokluz nebo co to je a proč blikala kontrolka POWER když jsem navíc režim power neměl zaplý? Nebo že by byl nějaký problém?
Dost mě překvapilo jak málo stačí k vykřížení u outbacka , sice už se mi to pár krát stalo , ale tam jsem to čekal , tentokrát mě to překvapilo no holt je to dlouhý parník
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Petrův Outback 2.5

Příspěvek od HonzaCZ »

Zajímavý. POWER mi nikdy v takových situacích neblikalo. Buďto s tím fakt děláš neuvěřitelný kejkle nebo máš nějaký vadný kus. :-)

Vrčelo čerpadlo VDC?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“