Stránka 27 z 281

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 9:37 am
od spm
ono to bohužel nejde přehrát, patrně to neni veřejný :-/

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 10:39 am
od SCOOTER
Jelikož jsem na dovolený tak jsem schopen i to číst a sledovat...Tome si fakt ďábel!!...poklona někomu kdo tomu dá tolik času a úsilí. Nehledě na to že to děláš v naprosto "amatérských" podmínkách a s přípravky,mít profi vybavenou dílnu tak ok,ale toto je láska k svému. Jen tak dál ať to dokončíš k Tvé vyzi.

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 11:13 am
od croctoy
Tak jo, rozhodně nechci nikomu lézt nikam, ale taky se přidám, ač se ještě neznáme. Sice nejsem manuální lempl, ale v autech se nešťourám poněvadž tomu nerozumím. Seriál sleduji (i předchozí piplačku pro kolegu spm), proto klobouk dolů a obrovský respekt předsedovi. Úžasná práce s velmi osobním přístupem, hned bych šel do učení.. :)

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 12:08 pm
od VDC
Kluci děkuju. Jsem rád, že se vám to líbí. Mám ty auta a tu práci rád, tak to dělám jak nejlíp umím. A každé pochvaly si vážím ! ;-)

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 1:11 pm
od HonzaCZ
Já se asi budu pro změnu opakovat, ale MA-SA-KR! ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: čtv črc 12, 2018 10:41 pm
od Forest
Já nevím, co pořád máte s tím, že Tomáš je ďábel.
Ďábel je přece symbolem něčeho špatného, zlého, nebo chcete-li hříšného. Ale to, co předvádí Tomáš, jsou tisíce dobrých skutků pro jeho Outbacka a pro všechny, kteří v něm budou jezdit. Jedním slovem chci říct, že ta úžasná práce je prostě BOŽÍ !!! ,,,,| (*_^) |,,,,

Takže Tome, díky za seriál, ať se Ti dílo dále daří. Titul PŘECEDA Ti plným právem patří !!! :-()()-:

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 7:12 am
od VDC
Děkuju !! :-)

Včerejší pokračování seriálu. Večer jsem vám ho upřel, páč jsem šel na pravidelné čtvrteční pivo. :-)

Pokračoval jsem v montování dílů zadní nápravy.
Ráno jsem hned, jako první, přišrouboval kardan.
Musím kardan očernit aspoň bitumenem, je hnusnej. :-)
Obrázek

A pak jsem pokračoval dalšími díly.
Nainstaloval jsem poloosy, levá je "nová" ze Subatechu. Na mé původní byl špatný levý vnitřní kloub. Když jsem dal první položky, nevšiml jsem si, že se manžeta šoupe o výfuk. Takže se přešoupala spona a netuším jak dlouho jsem jezdil se staženou manžetou. Vlastní vinou jsem tedy popravil kloub.
V Subatechu chtěli 1000 za jinou, takže pohoda.

Pak jsem šel montovat zadní příčná ramena, v mém případě podměchová. :-)
A následně a teď nevím, jak se to originál jmenuje, příčná vzpěra šroubu nápravnice ?
No to je jedno. V mém případě je to horní opora měchu. :-) Pod to jsem musel vyrobit podložky.
Tedy chvilku jsem si hrál s myšlenkou, že to upravím a prodloužím, aby to tam šlo dát bez podložky, ale pak jsem si řekl, že to když tak časem upravím. Teď se mi do toho nechtělo řezat, poškodil bych zinek. ObrázekObrázekObrázek

No a šel jsem montovat tlumiče. Tedy nejdřív vyměnit původní položky za nové a pak to celé namontovat.
A při tom jsem si říkal, že jsem si skoro jistej, že ty Strongflexy budou fungovat, protože se chovají krásně a jsou hezky měkké. Takhle hezky se mi tam tlumiče ještě nemontovaly.
Obrázek
Obrázek

No a tím je fakticky zadní náprava komplet. Měchy tam dám, až to bude na kolech, aby se zbytečně nevyvěšovaly. To by jim dlouhodobě nedělalo dobře.

Takže zbývají brzdy. Jako první jsem šel vrátit do pozice lanovody ruční brzdy. Upřímně jsem se bál, jestli do nazinkovaných štítů půjdou strčit konce. Nebyl to žádný problém. Z toho jsem měl fakt radost. Ty konce lanovodů mají na sobě těsnící gumičku. Ta na jednom chyběla. No ta druhá v zásadě taky moc netěsnila. Tak jsem ty konce omázl klempířským tmelem a tím jsem je tam zafixoval a utěsnil. Klempířský tmel nevytvrzuje do tvrda, pořád si zachovává flexi. Takže nemám strach, že když to budu potřebovat v budoucnu rozebrat, že se do toho nedostanu. Nebo to rozhodně nebude větší problém, než z toho vyklepat totálně zarezlou závlačku, která tam byla originál.

A pak mi teda udělalo radost, že držák lanovodu, který je přišroubovaný k vlečnému rameni, se dal otočit a tím lanovod skrýt výše pod auto. Jen jsem dal delší šroub z druhé strany držáku na rameni, navlékl držák ruční brzdy, zajistil matkou a tím vymezil distanc a pak jsem navlékl držák kabelu čidla ABS.
Čidla ABS jsem taky namontoval bez problémů a bez problémů šly vsunout a namontovat do ramen. Já se bál, jak to půjde, protože ven to nešlo vůbec, jak to bylo zarostlý.
No a ještě jsem kabel k čidlu vyvázal k lanovodu bindrama, ať je to co nejvíc chráněné.
ObrázekObrázekObrázek

A to bylo vlastně skoro všechno.... Ještě jsem hodinu stihl nějaké drobnosti, ale o těch zase až příště... :-)

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 7:26 am
od mišus
Zase neblbněte, aby nám Tom moc nespychnul :D Bohužel tak jak to dělá náš pan předseda, to dělá minimum lidí a je fajn, že to sem dává, aby jsme všechny viděli, jak se auta dělaj (podstivě a s chutí). Každej, kdo dělá auta na oko kvuli zisku ať jde doprdele :D Tome do konce léta budu mít snad hotovou tu hujdu Liberáckou, tak pak postnu fotky :-) Ať už brzo jezdíš, nic jinýho ti nepřeju když tě tady furt tak krměj :D :-)

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 7:46 am
od VDC
Michale dík :-)

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 8:38 am
od milosv
Musím se opakovat, ale přecedo, máš můj bezmezný obdiv.
Jsem jen kroutič volantu, autům skoro vůbec nerozumím, ale pro oko technika to je skutečný balzám ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 10:58 am
od .dundee.
Forest píše:Já nevím, co pořád máte s tím, že Tomáš je ďábel.
Ďábel je přece symbolem něčeho špatného, zlého, nebo chcete-li hříšného. ...
Obávám se že jsi se studiu Ďáblova fenoménu nevěnoval dostatečně pozorně.

V popsaných dějinách civilizací jsou vždy složité a na první pohled (neboli laické veřejnosti té doby) nepochopitelné technické/přírodovědecké finesy připisovány buď přímo ďáblovi, v lepší případě autorovi spolčenému s ďáblem (přemostění nepřekročitelné strže, stavby a klenby rozměrů vzbuzujících posvátnou bázeň, apod.). Daším ďábelským aspektem je neúnavnost v činnosti (kdo ze smrtelníků by byl schopen opakovaně po noční šichtě v zaměstnání bez odpočinku zamířiti do dílny pod auto a z dílny zpět na noční šichtu). A podobných náznaků je plné celé vlákno a vlastně i jiné Tomášovy příspěvky (šel jsme večer na pár piv a ráno jsem si přispal až do 5:50 :-DDD ).

Navíc Tomáš ďábelsky propojuje, a nezapomene to nikdy zmínit, svojí činností odkaz zapomenutého génia strýce Františka (viz Z.Jirotka - Saturnin), který byť na jiném poli technickému umu využíval bezcenné zbytky a odpad, aby vytvořil dokonalý produkt (v případě strýce Františka to mělo být luxusní toaletní mýdlo) a Tomáš ze šrotu a zbytků starých aut podstatně vylepšuje dílo japonských inženýrů.

V tomto případě je tedy ďábel Tomáš symbolem neuvěřitelného (v očích nás laické veřejnosti a kroutičů volantu) naprosto oprávněně. ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 11:04 am
od Traveller
dundee: Koukám, že jsi po těch pivech chytnul nějakou spisovatelskou slinu. :-D :-D

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 11:13 am
od .dundee.
Je třeba uvádět románové příběhy na pravou míru

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 11:29 am
od námořník
.dundee. píše:Je třeba uvádět románové příběhy na pravou míru
:-DDD

Re: Přecedovo Kredenc

Napsal: pát črc 13, 2018 11:34 am
od cleo
Setapouch! Sobý hnusec! :-DDD :-DDD