Přecedovo Kredenc a další povozy....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tome dík. Tohle dělám pro sebe. Ale zároveň je to technologický posun, který bych aplikoval kdykoliv.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dlužím vám report ze včera....
Včera se toho událo celkem dost, včetně toho, že mi 2x rupla hadička natlakovaná barvou...
První fáze byla, těsnění svárů a spojů Terosonem 9120.
.
.
Druhá fáze byla aplikace Terosonu 9320 na vybraná místa. Už jsem to tu asi někdy psal. Nicméně kdyby to někdo nevěděl a zajímalo ho to, jaký je mezi těmito dvěma přípravky rozdíl, tak rozdíl je v konzistenci. Oboje jsou MS polymery. Jednosložkové karosářské tmely vytvrzované vzdušnou vlhkostí. 9120 má klasickou konzistenci tmelu, aplikuje se pistolí a já ho roztírám gumovou stěrkou.
9320 je řídký tmel, který je roztíratelný štětcem.
Takže na místech, kde na vzhledu trošku záleží jím lze upravit povrch po stěrce....
.
.
Ale především je 9320 stříkatelný, speciální pistolí. Já tuhle pistoli koupil před téměř třemi lety, když jsem dělal Previi. Tenkrát jsem jí koupil na a-c.cz jako pistoli Dinitrol PMT. Previi jsem tenkrát dělal přípravkem Dinitrol 750 STP polymer, což je to samý, jako Teroson. Ale u Terosonu jsem po vyzkoušení zůstal, protože je řidší a líp se stříká.
.
.
Tady máte ukázku aplikace...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yxFq4X8QUF0[/youtube]
.
Hotový povrch...
.
.
Funguje to skvěle, jenom to není úplně levný. Kartuše je za 300 a sdělal jsem 4, což je poměrně dost, na to, že to jsou v podstatě kousky...
.
No a půl hodiny po aplikaci už se to může přestříkat, takže jsem to stihl ještě nastříkat polyuretanem...
.
Včera se toho událo celkem dost, včetně toho, že mi 2x rupla hadička natlakovaná barvou...
První fáze byla, těsnění svárů a spojů Terosonem 9120.
.
.
Druhá fáze byla aplikace Terosonu 9320 na vybraná místa. Už jsem to tu asi někdy psal. Nicméně kdyby to někdo nevěděl a zajímalo ho to, jaký je mezi těmito dvěma přípravky rozdíl, tak rozdíl je v konzistenci. Oboje jsou MS polymery. Jednosložkové karosářské tmely vytvrzované vzdušnou vlhkostí. 9120 má klasickou konzistenci tmelu, aplikuje se pistolí a já ho roztírám gumovou stěrkou.
9320 je řídký tmel, který je roztíratelný štětcem.
Takže na místech, kde na vzhledu trošku záleží jím lze upravit povrch po stěrce....
.
.
Ale především je 9320 stříkatelný, speciální pistolí. Já tuhle pistoli koupil před téměř třemi lety, když jsem dělal Previi. Tenkrát jsem jí koupil na a-c.cz jako pistoli Dinitrol PMT. Previi jsem tenkrát dělal přípravkem Dinitrol 750 STP polymer, což je to samý, jako Teroson. Ale u Terosonu jsem po vyzkoušení zůstal, protože je řidší a líp se stříká.
.
.
Tady máte ukázku aplikace...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yxFq4X8QUF0[/youtube]
.
Hotový povrch...
.
.
Funguje to skvěle, jenom to není úplně levný. Kartuše je za 300 a sdělal jsem 4, což je poměrně dost, na to, že to jsou v podstatě kousky...
.
No a půl hodiny po aplikaci už se to může přestříkat, takže jsem to stihl ještě nastříkat polyuretanem...
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Je k něčemu dobrý, že to má ten strukturovanej povrch, nebo to je prostě jen vlastnost a vedlejší efekt, na kterym nezáleží? Přijde mi kontraproduktivní mít na autě cokoliv, co strukturou drží bordel...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vláďo kdyby to bylo kontraproduktivní, tak bych to nedělal. To už bys mohl vědět. Kor za ty prachy.
Má to zásadní efekt a to je silná pružná odolná vrstva, která odolává kamínkům a všemu.
Samozřejmě ještě přes to přijde Dinitrol, kterej v té struktuře drží o to líp.
Má to zásadní efekt a to je silná pružná odolná vrstva, která odolává kamínkům a všemu.
Samozřejmě ještě přes to přijde Dinitrol, kterej v té struktuře drží o to líp.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
A taky to lépe vyrovnává pnutí toho materiálu, než hladká celistvá vrstva...
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Ok, díky za objasnění tomu rozumim.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Což o to, ona pružná celistvá vrstva je pod tím, protože na tu plochu nejdřív nanesu plošně vrstvu, v tomhle případě 9120, protože jsem potřeboval vypotřebovat kartuši, jinak to záhy zatvrdne a pak jsem to šel stříkat. Modul pružnosti MS polymerů je velkej, tam žádný porušení pnutím nehrozí.
Když jsem dělal Previi, tak jsem tenkrát sháněl informace, čím to ošetřit, aby to bylo top a ten nástřik byl pokud možno tak odolnej, jako ty originál ochranný nástřiky. Protože všechny ty přelakovatelný šucy a ochrany proti oštěrkování na bázi kaučuků jsou fajn jako doplněk, ale je to prostě málo na holej plech. A tenkrát mi v Auto-Color a-c.cz technik poradil tuhle pistoli a aplikaci Dinitrol 750 STP polymer, což je, jak už jsem psal v principu to samý jako ty Terosony.
A po těch dvou-třech letech co to používám už mám referenci, že nic lepšího vymyslet nelze.
Když jsem dělal Previi, tak jsem tenkrát sháněl informace, čím to ošetřit, aby to bylo top a ten nástřik byl pokud možno tak odolnej, jako ty originál ochranný nástřiky. Protože všechny ty přelakovatelný šucy a ochrany proti oštěrkování na bázi kaučuků jsou fajn jako doplněk, ale je to prostě málo na holej plech. A tenkrát mi v Auto-Color a-c.cz technik poradil tuhle pistoli a aplikaci Dinitrol 750 STP polymer, což je, jak už jsem psal v principu to samý jako ty Terosony.
A po těch dvou-třech letech co to používám už mám referenci, že nic lepšího vymyslet nelze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak jsem zase o kousíček postoupil. Bohužel drátenictví je nevděčný sraní a strávenej čas na tom není vidět.
Včera jsem se pustil do namotávání kabeláže zpět na místo. To by tolik času nezabralo. Ale husí krky a odbočky ze svazku byly omotaný nějakou lepenkou, která se odlupovala, svazek byl od prachu. No byl to hnus. Takže jsem to kartáčoval, vyfukoval, ale hlavně jsem celou tu část od levého předku přes přední nosník až doprava, omotal vulkanizační páskou, zajistil jsem konce husích krků, odbočku k teplotnímu čidlu a ke klaksonům jsem navlíkl do nového husího krku....
Dneska jsem udělal novej držáček teplotního čidla a znovu jsem zapojil pojistkovou skříňku, namontoval jsem držák baterky a konzoli nádržky na ostřikovače. Než jsem namontoval držák baterky, tak jsem si to pod ním nastříkal Dinitrolem 77B...
.
.
Pak jsem včera vyzvedl v galvanovně ještě nějaký zlato, vesměs do foroty. Potřeboval jsem pozinkovat nové šrouby k uchycení nápravnice, respektive nosníků. A když už jsem to tam vezl, naplnil jsem krabičku, abych tam nejel s dvěma kousky.
Dneska jsem v žárové zinkovně vyzvedl hotové nosníky a zadní příčná ramena k měchům. Teď už reznout nebudou...
.
.
No a zbytek času jsem dělal přípravu, abych v pondělí mohl montovat.
Očistil jsem nějaký drobný rezatiny z výztuh, co jsou mezi příčkou a nosníky, natřel jsem je polyuretanem a když to zaschlo, stříknul jsem si zadní stranu Dinitrolem.
Stejně tak jsem si stříknul spodky nosníků, příčku v místě, kde je našroubována výztuha. Tam jsem to před tím musel řádně očistit od bláta.
Vrchní část nových nosníků.
.
.
No a ještě jsem stihnul očistit přední nápravnici, která byla především mastná jako prase, protože docházelo k drobnému úniku z hadiček, co jdou z převodovky. Ono je to na nich vidět, viz fotka z levé strany, kde jsou vidět. Musím je vyměnit.
Taky tam bylo v záhybech nějaký to bláto. To teda nevím z čeho...
Ale je to čirá radost, když to člověk umeje benzínem a ono na tom není ani to nejmenší smítko rzi.
.
.
Když jsem dneska odjížděl z dílny, tak jsem si říkal, že jsem toho zase tolik nestihl. Ale když to takhle sepisuju, tak toho zase tak málo není.
Včera jsem se pustil do namotávání kabeláže zpět na místo. To by tolik času nezabralo. Ale husí krky a odbočky ze svazku byly omotaný nějakou lepenkou, která se odlupovala, svazek byl od prachu. No byl to hnus. Takže jsem to kartáčoval, vyfukoval, ale hlavně jsem celou tu část od levého předku přes přední nosník až doprava, omotal vulkanizační páskou, zajistil jsem konce husích krků, odbočku k teplotnímu čidlu a ke klaksonům jsem navlíkl do nového husího krku....
Dneska jsem udělal novej držáček teplotního čidla a znovu jsem zapojil pojistkovou skříňku, namontoval jsem držák baterky a konzoli nádržky na ostřikovače. Než jsem namontoval držák baterky, tak jsem si to pod ním nastříkal Dinitrolem 77B...
.
.
Pak jsem včera vyzvedl v galvanovně ještě nějaký zlato, vesměs do foroty. Potřeboval jsem pozinkovat nové šrouby k uchycení nápravnice, respektive nosníků. A když už jsem to tam vezl, naplnil jsem krabičku, abych tam nejel s dvěma kousky.
Dneska jsem v žárové zinkovně vyzvedl hotové nosníky a zadní příčná ramena k měchům. Teď už reznout nebudou...
.
.
No a zbytek času jsem dělal přípravu, abych v pondělí mohl montovat.
Očistil jsem nějaký drobný rezatiny z výztuh, co jsou mezi příčkou a nosníky, natřel jsem je polyuretanem a když to zaschlo, stříknul jsem si zadní stranu Dinitrolem.
Stejně tak jsem si stříknul spodky nosníků, příčku v místě, kde je našroubována výztuha. Tam jsem to před tím musel řádně očistit od bláta.
Vrchní část nových nosníků.
.
.
No a ještě jsem stihnul očistit přední nápravnici, která byla především mastná jako prase, protože docházelo k drobnému úniku z hadiček, co jdou z převodovky. Ono je to na nich vidět, viz fotka z levé strany, kde jsou vidět. Musím je vyměnit.
Taky tam bylo v záhybech nějaký to bláto. To teda nevím z čeho...
Ale je to čirá radost, když to člověk umeje benzínem a ono na tom není ani to nejmenší smítko rzi.
.
.
Když jsem dneska odjížděl z dílny, tak jsem si říkal, že jsem toho zase tolik nestihl. Ale když to takhle sepisuju, tak toho zase tak málo není.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
To určitě není málo Tome. Všechno je důležitý
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Přecedovo Kredenc
Kdyz to tak vidim, tak mu to auto zavidim, jak to ma vymakany.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
To je opět spoustu provedené práce. Ty svazky kabelů bych samovulkanizační páskou nedělal, protože to nemá žádnou odolnost na povrchu. Ale ono to něco vydrží.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Přecedovo Kredenc
Tome,ty jsi dabel Ale , moc pekna prace
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak jo kluci, to jsem rád, že si taky myslíte, že toho zase tak málo není.
Marku já vím, že ten povrch není mechanicky superodolný. Ale ono se to nebude hejbat, tak se to neprošoupe. Navíc je to hlavně fixace těch husích krků a plastovejch průchodek. A rozhodně se to nebude rozlepovat, jako ta originál izolepa.
Mě se líbí ta textilní páska, kterou mají lepený svazky dnešní auta. Ta mi přijde šikovná, ale nevím kde to koupit. Tak holt samopojka.
Marku já vím, že ten povrch není mechanicky superodolný. Ale ono se to nebude hejbat, tak se to neprošoupe. Navíc je to hlavně fixace těch husích krků a plastovejch průchodek. A rozhodně se to nebude rozlepovat, jako ta originál izolepa.
Mě se líbí ta textilní páska, kterou mají lepený svazky dnešní auta. Ta mi přijde šikovná, ale nevím kde to koupit. Tak holt samopojka.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
Tomáši, teď už je to trochu s křížkem po funuse, ale pokud bys nekdy textilní izolačku sháněl, tak ji mají tady: https://www.autokabel.cz/izolacni-pasky ... 19mm-x-15m
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ondro díky. V případě tohohle svazku už je to s křížkem po funuse, předělávat to nebudu, ale nejsou to poslední dráty, které motám. Takže se to bude hodit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97