Přecedovo Kredenc a další povozy....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Je to taková zdánlivá drobnost, ale zabralo to den a kus. Včera jsem vyráběl panel na světla. Nějakej čas mi zabralo, než jsem vymyslel, jak to vlastně chci udělat. Ale od začátku jsem měl představu, že bych na spodní hranu chtěl trubku. Z praktickejch důvodů. Trubka se sklouzne po terénu snáz než cokoliv co má hranu.
Pak jsem tak různě bral do ruky různý kusy materiálu, z čeho bych to tak udělal a uvědomoval jsem si, že trubka má tu nevýhodu, že uvnitř panelu vznikne úžlabí, kde může zůstávat vlhko. A to by z černýho železa byl prostě problém. No ale ze správnýho materiálu to problém není.
Jenomže zásoby správnýho materiálu mi trošku docházejí, po opravě Kredence. Ale něco jsem tam ještě dal dohromady.
Takovejhle výrobek bych normálně svařoval Migem, protože tig je na takovouhle práci pomalej. To bych to dělal ještě teď. Tigem jsem akorát svařil dohromady ten plech. Ale došel mi nerez drát. Tak jsem si vzal na baráku invertor, koupil jsem si elektrody a vařil jsem to elektrodou. A hrozně mě to teda bavilo. Vařit elektrodou mě baví čím dál víc.
Když jsem to vyrobil, tak jsem ještě dostal nápad, jak vyřešit to úžlabí a vyříznul jsem do spodku plechu mezery.
.
.
Dneska ráno jsem sjel koupit mlhovku a trojúhelníky a dopoledne jsem na panel pasoval světla.
.
.
A pak jsem jel pro jäkly a ještě jsem stihl svařit sajtny.
.
Pak jsem tak různě bral do ruky různý kusy materiálu, z čeho bych to tak udělal a uvědomoval jsem si, že trubka má tu nevýhodu, že uvnitř panelu vznikne úžlabí, kde může zůstávat vlhko. A to by z černýho železa byl prostě problém. No ale ze správnýho materiálu to problém není.
Jenomže zásoby správnýho materiálu mi trošku docházejí, po opravě Kredence. Ale něco jsem tam ještě dal dohromady.
Takovejhle výrobek bych normálně svařoval Migem, protože tig je na takovouhle práci pomalej. To bych to dělal ještě teď. Tigem jsem akorát svařil dohromady ten plech. Ale došel mi nerez drát. Tak jsem si vzal na baráku invertor, koupil jsem si elektrody a vařil jsem to elektrodou. A hrozně mě to teda bavilo. Vařit elektrodou mě baví čím dál víc.
Když jsem to vyrobil, tak jsem ještě dostal nápad, jak vyřešit to úžlabí a vyříznul jsem do spodku plechu mezery.
.
.
Dneska ráno jsem sjel koupit mlhovku a trojúhelníky a dopoledne jsem na panel pasoval světla.
.
.
A pak jsem jel pro jäkly a ještě jsem stihl svařit sajtny.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jé, tyhle světla mám na malém vozíku
Jsem to nezkoumal, jestli to na té nápravě je možné, ale neuvažoval jsi nájezdovou brzdu?
Jsem to nezkoumal, jestli to na té nápravě je možné, ale neuvažoval jsi nájezdovou brzdu?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Máco neuvažoval. Jezdim celej život s nebržděnou károu a vyhovuje mi to.
Brzdy na vleku jsou další starost navíc.
Jasně, když je člověk naloženej, musí se jezdit velmi opatrně. Ale s tím se dá žít.
Něco jinýho by bylo, kdybych tahal velkou káru na velký vzdálenosti, pak to má smysl.
Samozřejmě na tuhle nápravu by páchat brzdy bylo nemožné. To by znamenalo koupit bržděnou nápravu Knott nebo Alko a nájezdovou brzdu. A to bych na tom byl v tu ránu s náklady na několikanásobku.
Jedinej přínos by to mělo v tom, že když se použije tovární náprava a přípojné zařízení, lze si káru doma postavit a přihlásit.
Jinak mě teda včera rozesmálo, že jäkly sajtny stály litr a mlhovka taky. Ale já jsem potřeboval zrovna tuhle.
Brzdy na vleku jsou další starost navíc.
Jasně, když je člověk naloženej, musí se jezdit velmi opatrně. Ale s tím se dá žít.
Něco jinýho by bylo, kdybych tahal velkou káru na velký vzdálenosti, pak to má smysl.
Samozřejmě na tuhle nápravu by páchat brzdy bylo nemožné. To by znamenalo koupit bržděnou nápravu Knott nebo Alko a nájezdovou brzdu. A to bych na tom byl v tu ránu s náklady na několikanásobku.
Jedinej přínos by to mělo v tom, že když se použije tovární náprava a přípojné zařízení, lze si káru doma postavit a přihlásit.
Jinak mě teda včera rozesmálo, že jäkly sajtny stály litr a mlhovka taky. Ale já jsem potřeboval zrovna tuhle.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Mlhovka je to červený vprostřed? Nemělo by to být na levé straně?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jo, mlhovka je to uprostřed. Máš pravdu, měla by bejt u strany. Já se nekoukl do vyhlášky a protože některý auta jí mají uprostřed, tak jsem myslel, že může bejt uprostřed. Asi mají nějakou výjimku. Holt to upravím...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Přecedovo Kredenc
Ahoj, němci při schvalování USDM BR taky dali mlhovku doprostřed, a i když se nám to nelíbí, tak na STK s tím problém nebyl. Zkus se zeptat svýho kontakta na STK, než to začneš párat.
A když bys dělal změnu, tak já osobně bych dal světla na kraj a odrazky k RZ.
A když bys dělal změnu, tak já osobně bych dal světla na kraj a odrazky k RZ.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
To víš, že se nejdřív zeptám Zbyňku.
A párat to určitě nebudu a světla přendavat už vůbec ne.
A párat to určitě nebudu a světla přendavat už vůbec ne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No, ty světýlka jsou takový mrdky, že je budeš možná párat dřív, než si myslíš...VDC píše:To víš, že se nejdřív zeptám Zbyňku.
A párat to určitě nebudu a světla přendavat už vůbec ne.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak je vyměním za jiný. Ale dám je na stejný místo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Přecedovo Kredenc
6.11 Zadní mlhová svítilna (pňedpis Ā. 38)
6.11.1 Pňítomnost
Zaňízení kategorií F nebo F1 nebo F2: povinnĎ.
6.11.2 PoĀet
Jedna nebo dvĎ.
6.11.3 Uspoňádání
ūádné zvláŐtní poŬadavky.
6.11.4 Poloha
6.11.4.1 Na Őíňku: pokud je namontována pouze jedna zadní mlhová svítilna, musí být vzhledem ke stňední
podélné rovinĎ vozidla umístĎna na opaĀné stranĎ, neŬ je pňedepsaný provoz v zemi registrace; vztaŬný
stňed mŞŬe být také umístĎn na stňední podélné rovinĎ vozidla
Sakra, zmrsena cestina pri kopirovani.
Zdroj zde:
https://www.vapp.cz/poradna
6.11.1 Pňítomnost
Zaňízení kategorií F nebo F1 nebo F2: povinnĎ.
6.11.2 PoĀet
Jedna nebo dvĎ.
6.11.3 Uspoňádání
ūádné zvláŐtní poŬadavky.
6.11.4 Poloha
6.11.4.1 Na Őíňku: pokud je namontována pouze jedna zadní mlhová svítilna, musí být vzhledem ke stňední
podélné rovinĎ vozidla umístĎna na opaĀné stranĎ, neŬ je pňedepsaný provoz v zemi registrace; vztaŬný
stňed mŞŬe být také umístĎn na stňední podélné rovinĎ vozidla
Sakra, zmrsena cestina pri kopirovani.
Zdroj zde:
https://www.vapp.cz/poradna
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Slávku dík
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak od železa je to v zásadě hotový. Dovařeno všechno, co bylo potřeba. Vinglíky 10x10x2mm po obvodě korby a bočnic, budou sloužit jako ochrana hran desek, které budou na podlaze korby a bočnic. Do rámu korby navařeny plechové úhelníky 20x20x2, do nich bude přinýtována podlaha. Do rámů bočnic a do korby zanýtovány M8 matice, osazeny rozebiratelné panty. Napasovány uzávěry bočnic.
Zejtra to celý rozeberu a jdu stříkat.
Zejtra to celý rozeberu a jdu stříkat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Přecedovo Kredenc
Z čeho bude podlaha a bočnice Tome?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
V každém případě je to kára originální konstrukce.
Jak to bude fungovat si netroufám odhadovat.
Jak to bude fungovat si netroufám odhadovat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT