Jáááj to tuze věřímyohn píše:Variantu “2” jsem si představil a lehce se mi přitížilo...
Přecedovo Kredenc a další povozy....
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Štěpáne taky jsou v podstatě nový. Uvnitř úplně a z venku vypraný v Perwollu.
Je to pořád Outback. Teď jdu připojit zadní brzdiče a nalejt brzdovku. Tak uvidíme, jak se mi povedly.
Je to pořád Outback. Teď jdu připojit zadní brzdiče a nalejt brzdovku. Tak uvidíme, jak se mi povedly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Přecedovo Kredenc
Tome : to je paradni prace a vypada to suprove
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Přecedovo Kredenc
Muzes sem napsat soupis te "chemie" co a kam pouzivas? Chystam neco podobneho na Mazde5, zakladovku uz mam nevim jestli to mam pak fouknout necim plastickym nebo jen barvou. Treba v podbehach je jeste takovej lisovanej "hadrovej" kryt, tak jestli ma cenu tam pod nej davat neco pruznyho, to same pod zadnim naraznikem...
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
paráda Tome. O kolik si podložil ty nápravy, jako Parabol?
Jen připomínám. Máš 7 dní na dodělání a 7 dní na testovací provoz
Jen připomínám. Máš 7 dní na dodělání a 7 dní na testovací provoz
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Barte tolik té chemie zase není. Všechno nové a opískované a obroušené fakt do čista je natřeno ACP-10-00. U SPM jsem některá místa ošetřil odrezovačem, ta, na která jsem se nemohl dostat, abych to očistil dokonale. Tady jsem odrezovač vlastně vůbec nepoužíval, protože jsem to buď opískoval, nebo uřízl.
Na věci, které jsem mohl očistit jen kartáčem, jsem jako základ použil Brunox. Těhlice, diferáky, respektive nenechával jsem je zinkovat, kvůli množství děr, zadní vlečná ramena.
Barvy používám polyuretanové, z produkce ColorWest Rokycany. Prvně jsem je použil na Previi a jsem s nimi velmi spokojen. Samozřejmě jsem je prvně zvolil z důvodu blízkého zdroje. Mají i skvělé základovky, ale všechno to jsou 2K barvy. A chtějí na aplikaci a schnutí teplo.
Prostě ACP je jenom jedna !!
Polyuretanové konstrukční tmely na sváry a spáry jsou Teroson 9120 a stříkatelný 9320. Aplikuje se speciální pistolí, kterou se vytvoří ten hodně hrubý nástřik, co jsem dělal v podbězích.
A pak už jen Dinitrol 4942 je ten zlatohnědý, 4941 je černý. Jinak je to to samý
A do dutin Dinitrol ML
Na věci, které jsem mohl očistit jen kartáčem, jsem jako základ použil Brunox. Těhlice, diferáky, respektive nenechával jsem je zinkovat, kvůli množství děr, zadní vlečná ramena.
Barvy používám polyuretanové, z produkce ColorWest Rokycany. Prvně jsem je použil na Previi a jsem s nimi velmi spokojen. Samozřejmě jsem je prvně zvolil z důvodu blízkého zdroje. Mají i skvělé základovky, ale všechno to jsou 2K barvy. A chtějí na aplikaci a schnutí teplo.
Prostě ACP je jenom jedna !!
Polyuretanové konstrukční tmely na sváry a spáry jsou Teroson 9120 a stříkatelný 9320. Aplikuje se speciální pistolí, kterou se vytvoří ten hodně hrubý nástřik, co jsem dělal v podbězích.
A pak už jen Dinitrol 4942 je ten zlatohnědý, 4941 je černý. Jinak je to to samý
A do dutin Dinitrol ML
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
S otevrenou pusou na to tady koukam! Kde to bude mit vrtuli?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tome podložil jsem o 4 cm, už jsem to psal včera Yohnovi, 4 cm proto, že ve šrotu měli tyhle nerezový jäkly.
Data v kalendáři jsem si vědom a po dnešku jsem celkem optimista....
Dneska ráno jsem zahájil dopojením trubiček k zadním brzdičům. Respektive hadiček k brzdičům, držáků k ramenům, dalších držáků k ramenům a trubiček k hadičkám.
První držáky jsou originál a nově pozinkované, ty druhé jsem vyrobil nové. Původní držáky vedly pod rameno, respektive za rameno, ale kvůli posunutí ramen níž, by ty hadičky byly příliš knop. Takže proto nové držáčky nad rameno.
Když bylo dopojeno, jal jsem se odvzdušňovat. A s tím jsem si vystačil do oběda. Přece jen všechny válečky prázdné, komplet zadky prázdné, včetně trubek.
Takže jsem auto obešel asi 4x, než to bylo top. Ale naštěstí na to mám šikovnou pomůcku, kterou jsem kdysi vytvořil ze staré pískovací pistole. Odsávačku kapalin.
Takže podtlakem natáhnu kapalinu do systému, největší bubliny z toho vytáhnu a pak to zavěsím do výšky s naplněnou hadičkou a zbytek vyšlapu. Efektivní jednomužné řešení.
Takže oběd mi chutnal moc, protože vědomí, že brzdy jsou hotové a odvzdušněné, mě opravdu hřálo. A dvojnásob mě to hřálo proto, že žádný nový pertl na trubkách nepučí. Samozřejmě neříkám ještě hop, až to bude dobrý i poté, co na to někde pořádně hamstnu, tak pak zajásám, ale věřím, že to bude dobrý.
Po obědě jsem šel montovat stínící plech nad katalyzátor. Zadní díry byly samozřejmě uhnilé, jak u všech těch plechů, ale to nevadilo, protože kvůli sníženému kardanu se převrtaly více dovnitř a plech se víc roztáhl a srovnal.
Pak jsem namontoval zpátky svody s katem.
Pochopitelně jsem dal nová těsnění pod svody.
Pak jsem se přesunul dozadu a přidělal zpátky stínící plech nad tlumič. Zase v něm byly vyrezlé díry jako kráva. Takže jsem zase využil odpad z vykružování děr, velkoplošné podložky a plech jsem stáhl mezi ně.
Pak jsem šel montovat plasty. I to chvíli trvalo, původní závity v nosnících potřebovaly proříznout a nové vyvrtat a vyřezat.
Mám velkou radost ze zástěrky, kterou mě napadlo udělat pod autem, před plnící trubkou k nádrži. Je to krásně všechno zakryté.
No a na závěr jsem namontoval zbytek výfuku.
Zítra připojím přední lambdy a doladím pár fakt drobností a můžu prohlásit podvozek za hotový...
Data v kalendáři jsem si vědom a po dnešku jsem celkem optimista....
Dneska ráno jsem zahájil dopojením trubiček k zadním brzdičům. Respektive hadiček k brzdičům, držáků k ramenům, dalších držáků k ramenům a trubiček k hadičkám.
První držáky jsou originál a nově pozinkované, ty druhé jsem vyrobil nové. Původní držáky vedly pod rameno, respektive za rameno, ale kvůli posunutí ramen níž, by ty hadičky byly příliš knop. Takže proto nové držáčky nad rameno.
Když bylo dopojeno, jal jsem se odvzdušňovat. A s tím jsem si vystačil do oběda. Přece jen všechny válečky prázdné, komplet zadky prázdné, včetně trubek.
Takže jsem auto obešel asi 4x, než to bylo top. Ale naštěstí na to mám šikovnou pomůcku, kterou jsem kdysi vytvořil ze staré pískovací pistole. Odsávačku kapalin.
Takže podtlakem natáhnu kapalinu do systému, největší bubliny z toho vytáhnu a pak to zavěsím do výšky s naplněnou hadičkou a zbytek vyšlapu. Efektivní jednomužné řešení.
Takže oběd mi chutnal moc, protože vědomí, že brzdy jsou hotové a odvzdušněné, mě opravdu hřálo. A dvojnásob mě to hřálo proto, že žádný nový pertl na trubkách nepučí. Samozřejmě neříkám ještě hop, až to bude dobrý i poté, co na to někde pořádně hamstnu, tak pak zajásám, ale věřím, že to bude dobrý.
Po obědě jsem šel montovat stínící plech nad katalyzátor. Zadní díry byly samozřejmě uhnilé, jak u všech těch plechů, ale to nevadilo, protože kvůli sníženému kardanu se převrtaly více dovnitř a plech se víc roztáhl a srovnal.
Pak jsem namontoval zpátky svody s katem.
Pochopitelně jsem dal nová těsnění pod svody.
Pak jsem se přesunul dozadu a přidělal zpátky stínící plech nad tlumič. Zase v něm byly vyrezlé díry jako kráva. Takže jsem zase využil odpad z vykružování děr, velkoplošné podložky a plech jsem stáhl mezi ně.
Pak jsem šel montovat plasty. I to chvíli trvalo, původní závity v nosnících potřebovaly proříznout a nové vyvrtat a vyřezat.
Mám velkou radost ze zástěrky, kterou mě napadlo udělat pod autem, před plnící trubkou k nádrži. Je to krásně všechno zakryté.
No a na závěr jsem namontoval zbytek výfuku.
Zítra připojím přední lambdy a doladím pár fakt drobností a můžu prohlásit podvozek za hotový...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
Super, prijde mi to téměř neuveritelne
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Co ti přijde neuvěřitelné, že to bude zase smontované zpátky ? Nebo že to vůbec kdy skončí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Přecedovo Kredenc
Tohle není auto, to je skvost
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dejve děkuju. Jsem rád, že se vám to všem líbí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Přecedovo Kredenc
Predsedo, ty sinlentbloky Strongflex jsi kupoval na strongflex.eu? Jestli me zrak nesali, tak tam na XV nic nemaj... Nebo byl byl tip na neco jinyho kvalitniho?
Re: Přecedovo Kredenc
Ani Powerflex nemá konkrétně nic na XV. Nebudou pasovat z Imprezy ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22698
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
David je nějakej naměkko, to jsem ještě neviděl