Přecedovo Kredenc a další povozy....

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od ok1mpx »

[OFFTOPIC]
a taky je v origo elektrice na tažný konektor. Ještě jsem neviděl, aby byl použitý. Asi to bude tím, že Japončíci u toho nenechali přibalený protikus :-DDD
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

Ja u outbacka tahal senzory normalne pruchodkou co jsem nasel, ani jsem nesundaval naraznik. Tazny jsem nezkoumal, ale podle me jde stejnou dirou. Nevim proc si to tak komplikujou :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od mnov »

Proč to táhnou tou odvětrávací klapkou také nechápu. Mám to od prodejce také tak instalované. Přitom tam je volná záslepka, přesně v místě připojení na kabeláž. <:-<
Zásuvku tažného mám nyní odšroubovanou a tak to asi předělám také.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od mnov »

Ten doporučený Dinitrol ML ve spreji je opravdu zajímavý. Zatéká všude. ,,,,| (*_^) |,,,, Stříkal jsem to do spojů plechů okolo uložení tlumičů a mizí v neviditelných mezerách. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Je to čuňárna, to tažení výdechama. Ale pro montéry je to pohodlný. Plnící hadice k plynu byla protažená zase tou druhou klapkou.
Konektor k tažnýmu jsem tam nikde neviděl. Já mám elektriku vytahanou z kabelů ke světlům.

Marku jo, ten Dinitrol ML je bezva. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tak dnešní díl seriálu....
Cíl byl jasný, dořešit vše kolem paliva.

Takže ráno jsem namontoval trubku, co vede ze středu plynové nádrže do dna kufru a připojil jsem hadice k nádrži.
Obrázek

Před opravou byly ty hadice ke dnu kufru přichycené nějakými příchytkami. Vždycky mě to štvalo, protože to bylo tak říkajíc na ráně. Tak jsem udělal kryt a ten jsem přišrouboval.
Pak jsem se jal vymýšlet, co s plnící hadicí plynu. Původně byla tažená pod autem, bindrem přivázaná k pravému tažnému oku a pravou klapkou protažená do blatníku.
Chápu, že když to plynař musí za den udělat, že hledá nejjednodušší cesty. A vůbec to nehodlám kritizovat.
Pro mě bylo vlastně podstatné, že to bylo takhle tažené, protože díky tomu byla ta hadice dostatečně dlouhá. Chvíli jsem to vymýšlel a pak jsem si řekl, že nejlépe bude ta hadice schovaná, když poběží pod kufrem podél té druhé a pak po benzínové trubce.
A tak jsem ten kryt zase odšrouboval a přidal jsem k němu ještě kousek, aby chránil obě ty hadice. :-)

ObrázekObrázekObrázek

Na plnící hadici jsem dal průchodku do podběhu.

Obrázek

Trošku problém byl s připojením plnícího hrdla. Jak jsem opravil podběh, tak jsem zmenšil prostor mezi dvířky a podběhem. Plnící hrdlo plynu je dlouhá mosazná matice a na hadici je kolínkový šroubení. Sešroubováno to má tak 5 cm. Opíralo se mi to o podběh. Tak jsem změnil pozici plnícího hrdla a dal jsem ho do levého horního rohu.
A ten levej spodní jsem ucpal. Jednak aby tam nebylo několik děr a za druhé, abych ten plastovej kastlík v tom rohu zafixoval, když jsem ho uvolnil vlevo nahoře. Obrázek

Takže vyřešeno, plyn pospojovanej, inteligentně, co nejskrytěji. Jsem spokojenej.
I když.. Ty šrouby k přišroubování deklíku nádrže jsou na prd. Výška nádrže je samozřejmě knop a každý milimetr navíc je špatně. A ty originál křídlový šrouby to zvedají nejmíň o cenťák. Šel jsem udělat jiný.

ObrázekObrázekObrázek

Jo ještě mě napadlo, jak jsem si tak seděl pod autem, že všechny ty trubky, palivová, i ty odvětrávací, bývají zasrané od bláta.
Plast v podběhu je jen po nosník.
Tak mě napadlo řešení...

Obrázek


Vyřešeno, spokojenost, jedeme dál. :-)

Benzínová nádrž je originál zapatlaná nějakou takovou pružnou sračkou, jakogumovou. V ploše je to dobrý. Na hranách to bylo odfouklý. Jal jsem se to odstraňovat drátěným kartáčem v brusce, tak strašně to smrdělo, že jsem si musel vzít respirátor. Opracoval jsem to. Pak jsem nádrž odmastil benzínem, páč byla mastná a špinavá. Zatřel jsem ty očištěný kraje ACP a vzal jsem do ruky pásky, kterými je nádrž přidělaná.
Rezatý jako svině. Časový rozpočet. Obrousit, nebo optimálně opískovat, dát základ, pak barvu... Hodinu ? Ani omylem. Nasrat...
Hodinu.
Vyřešeno na vždy. :-)

ObrázekObrázek

Jdeme namontovat nádrž...

Obrázek

Ještě jsem hodinu stihl dělat další věci, než jsem jel domů...
V zásadě jsou všechny ty zdržovací vyjebávky, jako jsou kabely a hadice vyřešený.
Takže jdu na podvozek...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
ferenc.74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1536
Registrován: úte čer 05, 2012 7:06 pm
Jméno a příjmení: František Jindra
Bydliště: Semily

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od ferenc.74 »

Krásná podívaná a počtení! Jak tam šli ty siláče Tome a všechny pasovali bez uprav?
Subaru Forester MY 01 S-Turbo 130KW EX
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19078
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od hamoun »

uz se chystas na homologaci noveho typu auta??

je fakt uzasne sledovat, jak si s tim hrajes ...

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Fando silentbloky šly nalisovat krásně, žádnej problém. Mám takovou šroubovací svěrku pevnou a ta je rozměrově akorát, že se do toho i ten největší silenblok vejde. Tak tou jsem tam lisoval ty středový futra. Dělal jsem to venku na trávníku, tam, kde jsem to stříkal. :-)
Akorát zadní spodní pomocný ramena jsou plechový a mají nalisovaný vnější kovový futro, tak ty jsem lisoval ve velkým svěráku. Jen ty vnější futra. Silentblok jako takovej už šel zase tou svěrkou.

Varoval mě na FB Klímič, že to bude vrzat. Uvidíme. Upřímně jsem na to zvědav, na chování a životnost a samozřejmě si to nenechám pro sebe. Ale za, mě klidně řeknu, že když sem tam nějakej ten Strongflex odejde, tak ho klidně vyměním, protože se s tím tak hezky dělá, že to není problém vyměnit.
Ty nejdražší a největší, co drží nápravnici, diferák a podobně, ty neodejdou. To jsem v klidu. :-)

Petře děkuju. Já se jen snažím to udělat pořádně a funkčně, když už to dělám. Nedá mi to to ojebat.
Když mě to dělá děsnou radost, když pak vlezu pod auto, po nějakém čase a blejskají se tam na, mě čistý nerezavý hlavy šroubů a různý další blejskavý kousky. :-) A protože vždycky ošetřuju závity nějakou sračkou, tak se mi nestává, že by ta nekorozivzdorná část spoje rezla. Naopak jsem díky tomu vždycky všechno povolil.
Ale třeba ty držáky, nádrže bych nedělal, kdyby byly použitelný. Ale to bylo fakt racionální rozhodnutí, že rychlejší bude to udělat z nerezu, než opravit ty původní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od Cliffer »

Píšou to všichni, říkal jsem ti to i osobně - je to neskutečná paráda. Jak si vyhráváš se všema hadičkama, trubičkama, a dalším sračičkama vymýšlíš další řešení, který jsou bytelný, chytrý a funkční (se ještě uvidí :-D ). Každopádně jen tak dál! Vždycky parádní počteníčko a pokoukáníčko! ,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tadeáši děkuju. :-)

Já byl dneska se Zdeňkou za dětma na táboře, pomuchlovat se s Tondou. Přece jenom jsme starý rodiče, tak o toho našeho mucánka máme větší strach, než o všechny předchozí smrady. :-) Takže jsme strávili den na skautském táboře a moc se nám tam líbilo.
Štěpánka, to je moje mladší válečná kořist, to tam více méně vede, za což k ní chovám velký respekt. Oni se jim tak nějak rozprchli vedoucí, takže oddíl a tím pádem i tábor o 27 dětech, fakticky vede Štěpánka se svojí 16 letou vrstevnicí Karolínou, 18 letý Dominik a zastřešuje to jediný dospělý Ríša, kterému je tak 25. Ale protože všichni vyrostli v tom oddílu, tak jsou zvyklí na režim a funguje to. Je to skvělý.
Takže tam jsme strávili dnešní den, byli jsme se naobědvat v restauraci a do Plzně jsem dorazil v 17. A protože Zdeňka měla nějakou akci, tak jsem se sebral a jel jsem ještě na 2 hoďky do dílny.
A to bylo fajn. Jednak jsem zabil 2 hodiny do večera, svařil jsem si podložky pod zadní nápravu. Ale fotky vám předložím až v pondělí. Podle svařence na stole byste nepochopili kontext. :-)
A za druhé jsem nemusel vymýšlet, co mám v sobotu v podvečer ve městě dělat. To jsou přesně ty chvíle, kdy vím, že jsem ve městě mimoděk. Na vsi bych šel krmit králíky, zalejvat zahradu, štípat dříví, nebo cokoliv jinýho. Kdybych nejel do dílny, tak bych lemtal pivo a čuměl do mobilu. :-)
Sorry za trochu offtopicu. :-)

Seriál pokračuje v pondělí...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od námořník »

:-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tak jsem dneska pokračoval v práci. Ovšem jak už jsem psal v Šumavském vlákně, nebylo to dneska úplně růžový.
Ráno jsem šel stříkat zadní část podvozku Dinitrolem, abych mohl začít montovat nápravu. Ale po půlhodině práce jsem z garáže zaslechl urputné syčení. Šel jsem zjistit příčinu a zjistil jsem, že se podělal tlakový spínač na kompresoru.
Vyndal jsem ho a jel jsem koupit jiný, což mě téměř rozplakalo, páč stál 3600. Bohužel jsem ho koupit musel, protože shánět někde nějakou čínskou lacinou náhradu není čas a nevím, jestli něco takovýho vůbec existuje.
No a než jsem to přepakoval a přemontoval, bylo poledne.

Takže jsem reálně začal až po poledni. Nastříkal jsem zadní část, podvozku...
ObrázekObrázekObrázekObrázek

A šel jsem tvořit podložky pod vlečná ramena. Ty jsou ze všech nejsložitější, tak mi to trochu trvalo.
Ale je to hotový, připravený a zítra jdu montovat...
Obrázek
Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tak bych tu měl nějaké dnešní pokračování. I když ne tak dlouhé, jak bych si býval přál.
Dopoledne jsem se ještě 2 hodiny drapal s kompresorem, tak mě to zdrželo. A stejně jsem to ještě nedořešil, protože mi propouští zpětná klapka. Musel jsem objednat novou. Ta naštěstí stojí 2 kila i s poštovným.

No nic. Cíl dne byl jasný, začít šroubovat díly podvozku....
Jako první jsem šel stříknout podložky, aby to schlo.
ObrázekObrázek

Kdybyste se chtěli divit, proč jsou na první fotce 3 páry, tak ty malý trojůhelníky jsou pro Davida. :-)

Pak jsem tam ještě přišrouboval stínící plech výfuku. Měl pochopitelně uhnilej jeden konec, jako všechny. Tak už ho má z antikora. :-)


Obrázek

No pak už jsem šel montovat.
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Hezky se s tím dělá, mám z toho radost. A vypadá to parádně !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od yohn »

Tvl ty seš větší ďábel než jsem tušil :-)
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“