Přecedovo Kredenc a další povozy....
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Cením pentagram na zadním diffu Což je vlastně další z důkazů že je Přeceda ďábel
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Ta Davidova hvězda na zadním diferáku asi nebude originál, ne?
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Pentagram! Davidova hvězda má 6 cípůspm píše:Ta Davidova hvězda na zadním diferáku asi nebude originál, ne?
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Jo, tohle je Tomova hvězda
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
A teď pečlivě prohledejte ostatní fotky, vsadím se, že na každé je nějaký takový špek. Celé je to určitě nějaká soutěž nebo hra s hlubším poselstvím. Kdo rozluští šifru, tomu už nikdy nezaklepe motor a nezreznou lemy
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Přecedovo Kredenc
Dablova Bible nebo Dabluv Kredenc - to mas fuk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Kredencovo tajmenství aneb Šifra mistra PřeCEDY
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vy mi dáváte. :-):-)
Ta hvězda je originál, respektive není-li, tak jí tam vytvořil někdo přede mnou.
Ta hvězda je originál, respektive není-li, tak jí tam vytvořil někdo přede mnou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Mně se nechce teď v tom jakžtakž čistém oblečení lézt pod auto, ale IMHO to originál není Foto od tebe (není to úplně vidět, nějaká mazanina vedle toho výpustního šroubu je, ale na hvězdu to nevypadá ):
Re: Přecedovo Kredenc
tu hviezdu som mal aj na legacy MY 2000.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Přecedovo Kredenc
To bude asi nějaká hvězdná edice diferaku
Úžasný vlákno, zábavné i poučné
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Úžasný vlákno, zábavné i poučné
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Miláčkové včera jsem vám upřel pokračování, protože jsem si dovolil jet večer se ženou na koncert a na večeři.
Takže dneska bych tu měl dvojitý díl.
Včera jsem zahájil den Dinitrolací.
Než jsem začal montovat nápravu, tak jsem zadní část spodku nastříkal hnědým Dinitrolem 4942. Ale když jsem tam začal montovat ty černé díly podvozku, tak to neladilo mému oku. Ta hnědá se k tomu prostě nehodila.
Takže jsem si objednal Dinitrol 4941. To je ten samý materiál, jen je černý. Mají ho jen někde a mají ho jen v pětikilových baleních. A těch 5 kilo je asi o 200 dražších, než stejné množství 4942. Ale stálo mi to za to.
Takže dopoledne jsem stříkal a stříkal a stříkal. Přestříkal jsem všechno to, co bylo hnědé a komplet všechny části nápravy.
Ty pozinkované hlavy šroubů byly krásný, ale všichni víme, jak by příští rok na jaře vypadaly. Takže jsem to všechno ošetřil černidlem.
Jediné šrouby, které jsem nechal stříbrné, jsou ty zadní na diferáku. Ty jsem přestříkal bezbarvým lakem. Líbí se mi stříbrné.
Pak jsem se chtěl pustit do skládání ruční brzdy, ale v galvanovně mi asi ztratili 2 kloboučky, kterými jsou zajištěné pružinky, držící pakny na štítu.
Naštěstí tyhle kloboučky jsou v podstatě u všech aut stejný. Pochopitelně se nedají koupit jen ty kloboučky, vždycky je to v sadě.
Takže jsem si za 180 Kč koupil ATE sadu pružinek a trnů na Fabii.
Trošku se stydím, že jsem Kredence znectil něčím, co patří na Škodofku. Ale snad to Kredenc přežije.
Z té sady jsem nakonec použil všechny kloboučky, přítlačné pružinky a i trny. Ty trny jsou silnější, pružinky taky. Takže mě ta investice ve výsledku nijak nevadí.
Začal jsem to skládat a ono to nesedělo. Chvíli jsem se tím zaobíral, nadával, proč to nejde a pak jsem vzal novou TRW paknu, přiložil jí k původní a zjistil jsem, že díru pro trn mají ty TRW pakny o nějaký centimetr níž. Takže to samozřejmě sedět nemohlo.
Nevím, jestli máme u Subaru 2 typy štítů, nebo to mají u TRW blbě vyrobený. Ale to už je jedno. Prostě jsem si tam ty správný díry vyvrtal.
Pak už to nebyl problém a šlo to dobře.
Udělal mi radost instalační zlepšovák, který mě napadl. Horní pružiny na čep jsou poměrně tvrdé a dost táhnou. Udržet je kleštěmi je celkem problém. I napadlo mě, vzít si na to kousek ocelového lanka. Zahákout pružinu, natáhnout to na čep a lanko vytáhnout. Hele a ono to jde krásně. Bylo to tam hned.
Ze složených parkovacích brzd mám fakt radost, protože to je někdy pěkně zkurvená práce. Ale šlo to dobře.
A to bylo včera všechno.
Takže dneska bych tu měl dvojitý díl.
Včera jsem zahájil den Dinitrolací.
Než jsem začal montovat nápravu, tak jsem zadní část spodku nastříkal hnědým Dinitrolem 4942. Ale když jsem tam začal montovat ty černé díly podvozku, tak to neladilo mému oku. Ta hnědá se k tomu prostě nehodila.
Takže jsem si objednal Dinitrol 4941. To je ten samý materiál, jen je černý. Mají ho jen někde a mají ho jen v pětikilových baleních. A těch 5 kilo je asi o 200 dražších, než stejné množství 4942. Ale stálo mi to za to.
Takže dopoledne jsem stříkal a stříkal a stříkal. Přestříkal jsem všechno to, co bylo hnědé a komplet všechny části nápravy.
Ty pozinkované hlavy šroubů byly krásný, ale všichni víme, jak by příští rok na jaře vypadaly. Takže jsem to všechno ošetřil černidlem.
Jediné šrouby, které jsem nechal stříbrné, jsou ty zadní na diferáku. Ty jsem přestříkal bezbarvým lakem. Líbí se mi stříbrné.
Pak jsem se chtěl pustit do skládání ruční brzdy, ale v galvanovně mi asi ztratili 2 kloboučky, kterými jsou zajištěné pružinky, držící pakny na štítu.
Naštěstí tyhle kloboučky jsou v podstatě u všech aut stejný. Pochopitelně se nedají koupit jen ty kloboučky, vždycky je to v sadě.
Takže jsem si za 180 Kč koupil ATE sadu pružinek a trnů na Fabii.
Trošku se stydím, že jsem Kredence znectil něčím, co patří na Škodofku. Ale snad to Kredenc přežije.
Z té sady jsem nakonec použil všechny kloboučky, přítlačné pružinky a i trny. Ty trny jsou silnější, pružinky taky. Takže mě ta investice ve výsledku nijak nevadí.
Začal jsem to skládat a ono to nesedělo. Chvíli jsem se tím zaobíral, nadával, proč to nejde a pak jsem vzal novou TRW paknu, přiložil jí k původní a zjistil jsem, že díru pro trn mají ty TRW pakny o nějaký centimetr níž. Takže to samozřejmě sedět nemohlo.
Nevím, jestli máme u Subaru 2 typy štítů, nebo to mají u TRW blbě vyrobený. Ale to už je jedno. Prostě jsem si tam ty správný díry vyvrtal.
Pak už to nebyl problém a šlo to dobře.
Udělal mi radost instalační zlepšovák, který mě napadl. Horní pružiny na čep jsou poměrně tvrdé a dost táhnou. Udržet je kleštěmi je celkem problém. I napadlo mě, vzít si na to kousek ocelového lanka. Zahákout pružinu, natáhnout to na čep a lanko vytáhnout. Hele a ono to jde krásně. Bylo to tam hned.
Ze složených parkovacích brzd mám fakt radost, protože to je někdy pěkně zkurvená práce. Ale šlo to dobře.
A to bylo včera všechno.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
A dnešní pokračování...
Potřeboval jsem ještě vyměnit pravé přední ložisko, abych mohl sklidit lis.
Upřímně jsem se bál, jak to půjde rozebrat, ale dobrý. Šlo to dobře. Na kroužek na náboji jsem rovnou vzal vzduchovej sekáč, fakt to funguje. No a vnější kroužek z těhlice chtěl trošku poklepat.
Udělal jsem vám z toho drobný videovýstup.
https://youtu.be/CdYqaveNXX0
Lis jsem mohl sklidit a vrhnout se na další velkou část podvozku, přední nápravu.
Odšrouboval jsem řízení, při tom jsem utrhl na každé straně jeden šroub. Ještě, že tu nápravnici budu měnit...
Abych mohl sundat nápravnici, potřeboval jsem podepřít motor a převodovku. Tedy převodovku proto, abych mohl udělat podložky nad příčku převodovky.
Nechtěl jsem se zdržovat nějakými sofistikovanými podstavci, tak jsem posbíral nějakej šrot po zahradě a použil jsem to.
Starou flašku na cočko, mi nechtěli ve šrotu vzít protože nesmí brát tlakové lahve. Uříznutá už to tlaková lahev nebude.
Hever jsem k tomu přiheftnul.
Pod motor se hodil kus plynové nádrže, co zbyl z výroby pískovačky.
Trubková vidlice je opřená o šrouby silentbloků motoru. Všechno jsem to poheftoval dohromady, aby to bylo stabilní. Pak ty sváry uřežu.
Pak jsem tedy mohl odšroubovat nápravnici.
Moc pěkná... Ještě chvíli a upadl by mi motor.
No a to je dneska všechno, co vám předestřu...
Pokračujeme zítra...
Potřeboval jsem ještě vyměnit pravé přední ložisko, abych mohl sklidit lis.
Upřímně jsem se bál, jak to půjde rozebrat, ale dobrý. Šlo to dobře. Na kroužek na náboji jsem rovnou vzal vzduchovej sekáč, fakt to funguje. No a vnější kroužek z těhlice chtěl trošku poklepat.
Udělal jsem vám z toho drobný videovýstup.
https://youtu.be/CdYqaveNXX0
Lis jsem mohl sklidit a vrhnout se na další velkou část podvozku, přední nápravu.
Odšrouboval jsem řízení, při tom jsem utrhl na každé straně jeden šroub. Ještě, že tu nápravnici budu měnit...
Abych mohl sundat nápravnici, potřeboval jsem podepřít motor a převodovku. Tedy převodovku proto, abych mohl udělat podložky nad příčku převodovky.
Nechtěl jsem se zdržovat nějakými sofistikovanými podstavci, tak jsem posbíral nějakej šrot po zahradě a použil jsem to.
Starou flašku na cočko, mi nechtěli ve šrotu vzít protože nesmí brát tlakové lahve. Uříznutá už to tlaková lahev nebude.
Hever jsem k tomu přiheftnul.
Pod motor se hodil kus plynové nádrže, co zbyl z výroby pískovačky.
Trubková vidlice je opřená o šrouby silentbloků motoru. Všechno jsem to poheftoval dohromady, aby to bylo stabilní. Pak ty sváry uřežu.
Pak jsem tedy mohl odšroubovat nápravnici.
Moc pěkná... Ještě chvíli a upadl by mi motor.
No a to je dneska všechno, co vám předestřu...
Pokračujeme zítra...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Ta nápravnice je teda moc hezká Budeš to opravovat nebo jí taky měníš celou? Jenom tak pro info - u mě byla nějak zhruba vcelku nebo jsi na ni radši nekoukal? (já jenom jestli neshánět rovnou obě zaráz )