Přecedovo Kredenc a další povozy....

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Poslední dva dny loňského roku jsem měl trochu času, tak jsem udělal jednu úpravu, ze které mám fakt velkou radost !!
Aneb do nového roku s novou modifikací. :-)
Dlouho jsem přemýšlel, kam bych přidělal Hi-lift, abych ho mohl vozit pořád. Sice jsem ho před expedicí přidělal na zahrádku, ale to bylo v podstatě provizorní řešení. Chtěl jsem ho jinam. Žádný nápad, který jsem měl se mi nebyl ten správný. Až jsem ten správný nápad dostal minulý týden. A když jsem měl chvilku, hned jsem to zrealizoval.
A s výsledkem jsem fakt spokojenej. :-)

Vykoukal jsem, že když trochu upravím umístění rezervy, že se mi hi-lift vejde pod ní.
Takže jsem vyrobil základnu z mého oblíbeného materiálu, kterou jsem přišrouboval na držák rezervy.

ObrázekObrázekObrázek
.
.
Pak jsem udělal horní část držáku...
.
ObrázekObrázek
.
.
Upravil jsem odříznutou část držáku rezervy. Držák jsem posunul o 3 cm nahoru, v horní části o 3 cm od auta a v dolní o 4 cm. Takže je kolo trochu víc nakloněné.
.
ObrázekObrázekObrázek
.
.
A tohle je výsledek. Hi-lift je krásně schovanej za rezervou, že to skoro není vidět. ObrázekObrázek

.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od ladis77 »

Ma to cenu, psat cokoliv jinyho, nez slova chvaly? :-)
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20630
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od námořník »

Nemá :-D. Pěkný Tome :-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od M a r c e l »

ladis77 píše:Ma to cenu, psat cokoliv jinyho, nez slova chvaly?
Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolony B-)

Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3018
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od yeti »

Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19132
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od hamoun »

yeti píše:Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
treba turbo je bez potrebneho protitlaku v prdeli … pretoci se …
(musi se upravit mapa v RJ … )

M a r c e l píše:Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolony
:-DDD :-DDD :-DDD
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od mnov »

yeti píše:Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
Jo, tohle platí u jednoduchých motorů např. modelářské spalovací motory.
U Subaru mám dírku před středním tlumičem a hned to dává P420. :-)
Jasně že kritika je na místě. Tohle bych si nikdy na zadek nenamontoval. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

M a r c e l píše:Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolony

Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
ObrázekObrázekObrázek Naštěstí do expedice nezbývá týden, tohle se do tý doby vyzkouší. Obrázek

Yeti s tím protitlakem to rozhodně není pravda. Protitlak výfuku se řeší u každýho motoru. A jak už jsme psali, ty naše moderní motory jsou na to citlivé méně, díky řízení motoru. Kdyby to byl karburátor, tak je to sakra větší věda.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3018
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od yeti »

VDC: řeší se pouze to, aby zpětný ráz plynů ve svodech nebránil úplnému naplnění směsi ve válci. Proto se řeší především svody a proto se u "závodních" aut kuchají katalyzátory a "otevírají" výfuky. Ale možná se pletu a všechno je jinak.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

No já ti nevím. Nejsem motorář, tak si to můžu myslet blbě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3018
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od yeti »

VDC: tak to jsme na tom stejně :-D
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Včera jsem byl nucen řešit drobnou závadu a následně servisní zásah.
Jel jsem dopoledne po Plzni a zacítil jsem chladící kapalinu, když jsem zastavil na semaforu. Tak jsem otevřel dveře a vyklonil se pod auto a koukám, že to tam kape. Byl jsem nucen ještě chvíli jet, než jsem mohl zastavit, tak jsem bedlivě sledoval teploměr, jestli to neleze. Pak jsem zastavil, kouknu pod auto a nic jsem neviděl. Ale v civilních hadrech jsem pod to auto úplně moc lézt nechtěl. :-)
Dojel jsem tedy do dílny, lehnul jsem pod auto a ejhle, objevil jsem závadu...
Teklo to z krátké hadičky k vyhřívání olejového filtru. Prasklina jak špendlíková hlavička vedle sponky.
Ty konce hadičky už byly fakt hnusný.
.
ObrázekObrázekObrázek

.
Přemejšlel jsem co s tím. Tam jinou než tvarovanou hadici nelze dát. Ty otřepený konce jsem zařízl, takže kolínko jako takový použít šlo, ale tam kde hadička byla to bylo krátký. Naštěstí na druhé straně vyhřívání filtru je kus hadičky rovné, tu jsem vyměnil za novou, trubka před motorem a pak zase stejné kolínko. A to bylo nezkrácené, takže dost dlouhé. A stačilo tam délkově to zkrácené.
Takže auto samo sobě dárcem. :-)
Problém se pro tuhle chvíli vyřešil, nicméně to beru jako varování a v dohledné době objednám ty hadičky nové.
.
ObrázekObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od sima »

Hadičky už mají docela dost. Vůbec jsem nevěděl, že H6 má vyhřívání olej. filtru, respektive jsem nad tím nikdy nepřemýšlel, tak bych na to zíral jak výr. Otázka neznalého věcí: proč se vlastně ohřívá oil filtru, aby se šetřil motor, než se dostane na rozumné provozní teploty a pak se průtok k filtru překlopí, uzavře?

Předpokládám, že se neohřívá skrz to aby se filtr neucpal hustou kaší :-D bordelem jak je tomu v některých jiných aparátech, páč to by tam musela být ještě strojní stěrka a odprsk, svod do nádrže, či nejlépě rovnou pod auto ;-D (celé jen vtípek)
Jinak já vždy vozil a mám snad dodnes v autě i nějakou tu trubičku a trubku, co kdyby, třeba by se to mohlo hodit, uříznout, napasovat... kámoš takhle na cestách napasoval trubku místo kousku děravé hadice chladící kapaliny a v pohodě dojel kus cesty až domů, pak tam byla ještě hodně dlouho, ale tohle je o štěstí, o průměru, montex páska něco stáhne, horší je to když je trubka větší.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Ze stejného důvodu, jako je smyčka z automatu v chladiči. Voda reaguje rychleji, tak když je olej studený, pomáhá ho to rychleji ohřát, když je teplý, rychleji chladne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22739
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

Podle mě se to nezavírá, je to otevřený furt. A důvod bych si tipnul, že v první fázi to pomáhá olej rychleji ohřát (pač ta voda bude teplejší přecejenom rychleji, než olej) a v pozdější fázi ho to bude zase více chladit. Ale kulový se v tom vyznám, jenom bych to taknějak čekal :-DDD

Jinak teda já v kufru mám akorát vulkanizačku. Nějak doufám, že nouzově bych takovýhle závady tím zalepil tak, aby to dojelo do servisu po svym :-D A minimálně od doby co tam je, tak se mi ještě nic takovýho nestalo :-DDD

Edit: tak jsem to nestačil a jsem až druhý :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“