Přecedovo Kredenc a další povozy....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Poslední dva dny loňského roku jsem měl trochu času, tak jsem udělal jednu úpravu, ze které mám fakt velkou radost !!
Aneb do nového roku s novou modifikací.
Dlouho jsem přemýšlel, kam bych přidělal Hi-lift, abych ho mohl vozit pořád. Sice jsem ho před expedicí přidělal na zahrádku, ale to bylo v podstatě provizorní řešení. Chtěl jsem ho jinam. Žádný nápad, který jsem měl se mi nebyl ten správný. Až jsem ten správný nápad dostal minulý týden. A když jsem měl chvilku, hned jsem to zrealizoval.
A s výsledkem jsem fakt spokojenej.
Vykoukal jsem, že když trochu upravím umístění rezervy, že se mi hi-lift vejde pod ní.
Takže jsem vyrobil základnu z mého oblíbeného materiálu, kterou jsem přišrouboval na držák rezervy.
.
.
Pak jsem udělal horní část držáku...
.
.
.
Upravil jsem odříznutou část držáku rezervy. Držák jsem posunul o 3 cm nahoru, v horní části o 3 cm od auta a v dolní o 4 cm. Takže je kolo trochu víc nakloněné.
.
.
.
A tohle je výsledek. Hi-lift je krásně schovanej za rezervou, že to skoro není vidět.
.
Aneb do nového roku s novou modifikací.
Dlouho jsem přemýšlel, kam bych přidělal Hi-lift, abych ho mohl vozit pořád. Sice jsem ho před expedicí přidělal na zahrádku, ale to bylo v podstatě provizorní řešení. Chtěl jsem ho jinam. Žádný nápad, který jsem měl se mi nebyl ten správný. Až jsem ten správný nápad dostal minulý týden. A když jsem měl chvilku, hned jsem to zrealizoval.
A s výsledkem jsem fakt spokojenej.
Vykoukal jsem, že když trochu upravím umístění rezervy, že se mi hi-lift vejde pod ní.
Takže jsem vyrobil základnu z mého oblíbeného materiálu, kterou jsem přišrouboval na držák rezervy.
.
.
Pak jsem udělal horní část držáku...
.
.
.
Upravil jsem odříznutou část držáku rezervy. Držák jsem posunul o 3 cm nahoru, v horní části o 3 cm od auta a v dolní o 4 cm. Takže je kolo trochu víc nakloněné.
.
.
.
A tohle je výsledek. Hi-lift je krásně schovanej za rezervou, že to skoro není vidět.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Přecedovo Kredenc
Ma to cenu, psat cokoliv jinyho, nez slova chvaly?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolonyladis77 píše:Ma to cenu, psat cokoliv jinyho, nez slova chvaly?
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Re: Přecedovo Kredenc
Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přecedovo Kredenc
treba turbo je bez potrebneho protitlaku v prdeli … pretoci se …yeti píše:Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
(musi se upravit mapa v RJ … )
M a r c e l píše:Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolony
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Jo, tohle platí u jednoduchých motorů např. modelářské spalovací motory.yeti píše:Jen k tomu protitlaku - možná se pletu, ale to se řeší u dvoutaktů. U čtyřtaktů može být rovná trubka pryč.
U Subaru mám dírku před středním tlumičem a hned to dává P420.
Jasně že kritika je na místě. Tohle bych si nikdy na zadek nenamontoval.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Naštěstí do expedice nezbývá týden, tohle se do tý doby vyzkouší.M a r c e l píše:Počkej vole na expedici se ukáže, ještě, že jezdí na konci kolony
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Yeti s tím protitlakem to rozhodně není pravda. Protitlak výfuku se řeší u každýho motoru. A jak už jsme psali, ty naše moderní motory jsou na to citlivé méně, díky řízení motoru. Kdyby to byl karburátor, tak je to sakra větší věda.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
VDC: řeší se pouze to, aby zpětný ráz plynů ve svodech nebránil úplnému naplnění směsi ve válci. Proto se řeší především svody a proto se u "závodních" aut kuchají katalyzátory a "otevírají" výfuky. Ale možná se pletu a všechno je jinak.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No já ti nevím. Nejsem motorář, tak si to můžu myslet blbě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přecedovo Kredenc
VDC: tak to jsme na tom stejně
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Včera jsem byl nucen řešit drobnou závadu a následně servisní zásah.
Jel jsem dopoledne po Plzni a zacítil jsem chladící kapalinu, když jsem zastavil na semaforu. Tak jsem otevřel dveře a vyklonil se pod auto a koukám, že to tam kape. Byl jsem nucen ještě chvíli jet, než jsem mohl zastavit, tak jsem bedlivě sledoval teploměr, jestli to neleze. Pak jsem zastavil, kouknu pod auto a nic jsem neviděl. Ale v civilních hadrech jsem pod to auto úplně moc lézt nechtěl.
Dojel jsem tedy do dílny, lehnul jsem pod auto a ejhle, objevil jsem závadu...
Teklo to z krátké hadičky k vyhřívání olejového filtru. Prasklina jak špendlíková hlavička vedle sponky.
Ty konce hadičky už byly fakt hnusný.
.
.
Přemejšlel jsem co s tím. Tam jinou než tvarovanou hadici nelze dát. Ty otřepený konce jsem zařízl, takže kolínko jako takový použít šlo, ale tam kde hadička byla to bylo krátký. Naštěstí na druhé straně vyhřívání filtru je kus hadičky rovné, tu jsem vyměnil za novou, trubka před motorem a pak zase stejné kolínko. A to bylo nezkrácené, takže dost dlouhé. A stačilo tam délkově to zkrácené.
Takže auto samo sobě dárcem.
Problém se pro tuhle chvíli vyřešil, nicméně to beru jako varování a v dohledné době objednám ty hadičky nové.
.
Jel jsem dopoledne po Plzni a zacítil jsem chladící kapalinu, když jsem zastavil na semaforu. Tak jsem otevřel dveře a vyklonil se pod auto a koukám, že to tam kape. Byl jsem nucen ještě chvíli jet, než jsem mohl zastavit, tak jsem bedlivě sledoval teploměr, jestli to neleze. Pak jsem zastavil, kouknu pod auto a nic jsem neviděl. Ale v civilních hadrech jsem pod to auto úplně moc lézt nechtěl.
Dojel jsem tedy do dílny, lehnul jsem pod auto a ejhle, objevil jsem závadu...
Teklo to z krátké hadičky k vyhřívání olejového filtru. Prasklina jak špendlíková hlavička vedle sponky.
Ty konce hadičky už byly fakt hnusný.
.
.
Přemejšlel jsem co s tím. Tam jinou než tvarovanou hadici nelze dát. Ty otřepený konce jsem zařízl, takže kolínko jako takový použít šlo, ale tam kde hadička byla to bylo krátký. Naštěstí na druhé straně vyhřívání filtru je kus hadičky rovné, tu jsem vyměnil za novou, trubka před motorem a pak zase stejné kolínko. A to bylo nezkrácené, takže dost dlouhé. A stačilo tam délkově to zkrácené.
Takže auto samo sobě dárcem.
Problém se pro tuhle chvíli vyřešil, nicméně to beru jako varování a v dohledné době objednám ty hadičky nové.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Hadičky už mají docela dost. Vůbec jsem nevěděl, že H6 má vyhřívání olej. filtru, respektive jsem nad tím nikdy nepřemýšlel, tak bych na to zíral jak výr. Otázka neznalého věcí: proč se vlastně ohřívá oil filtru, aby se šetřil motor, než se dostane na rozumné provozní teploty a pak se průtok k filtru překlopí, uzavře?
Předpokládám, že se neohřívá skrz to aby se filtr neucpal hustou kaší bordelem jak je tomu v některých jiných aparátech, páč to by tam musela být ještě strojní stěrka a odprsk, svod do nádrže, či nejlépě rovnou pod auto (celé jen vtípek)
Jinak já vždy vozil a mám snad dodnes v autě i nějakou tu trubičku a trubku, co kdyby, třeba by se to mohlo hodit, uříznout, napasovat... kámoš takhle na cestách napasoval trubku místo kousku děravé hadice chladící kapaliny a v pohodě dojel kus cesty až domů, pak tam byla ještě hodně dlouho, ale tohle je o štěstí, o průměru, montex páska něco stáhne, horší je to když je trubka větší.
Předpokládám, že se neohřívá skrz to aby se filtr neucpal hustou kaší bordelem jak je tomu v některých jiných aparátech, páč to by tam musela být ještě strojní stěrka a odprsk, svod do nádrže, či nejlépě rovnou pod auto (celé jen vtípek)
Jinak já vždy vozil a mám snad dodnes v autě i nějakou tu trubičku a trubku, co kdyby, třeba by se to mohlo hodit, uříznout, napasovat... kámoš takhle na cestách napasoval trubku místo kousku děravé hadice chladící kapaliny a v pohodě dojel kus cesty až domů, pak tam byla ještě hodně dlouho, ale tohle je o štěstí, o průměru, montex páska něco stáhne, horší je to když je trubka větší.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ze stejného důvodu, jako je smyčka z automatu v chladiči. Voda reaguje rychleji, tak když je olej studený, pomáhá ho to rychleji ohřát, když je teplý, rychleji chladne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Podle mě se to nezavírá, je to otevřený furt. A důvod bych si tipnul, že v první fázi to pomáhá olej rychleji ohřát (pač ta voda bude teplejší přecejenom rychleji, než olej) a v pozdější fázi ho to bude zase více chladit. Ale kulový se v tom vyznám, jenom bych to taknějak čekal
Jinak teda já v kufru mám akorát vulkanizačku. Nějak doufám, že nouzově bych takovýhle závady tím zalepil tak, aby to dojelo do servisu po svym A minimálně od doby co tam je, tak se mi ještě nic takovýho nestalo
Edit: tak jsem to nestačil a jsem až druhý
Jinak teda já v kufru mám akorát vulkanizačku. Nějak doufám, že nouzově bych takovýhle závady tím zalepil tak, aby to dojelo do servisu po svym A minimálně od doby co tam je, tak se mi ještě nic takovýho nestalo
Edit: tak jsem to nestačil a jsem až druhý