Přecedovo Kredenc a další povozy....
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Pověčinú sa bočnice dávají shora na podlahu (máš to uložené nižej ) - nejaký důvod? Bo tam je pak schod, kde sa drží bordel a blbě sa bočnica dovíře.
Šecko plošné bude jistě stavební překližka fóliovaná hnědá tl. 10 mm....neřku-li jinak.
Šecko plošné bude jistě stavební překližka fóliovaná hnědá tl. 10 mm....neřku-li jinak.
Naposledy upravil(a) Doro dne úte úno 02, 2021 9:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Láďo a Marku, podlaha a sajtny budou z těch šedých desek, opřených za vlekem o stěnu. To jsou HPL desky, které jsem dostal od švagra.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Njn, HPL je pravda o třídu jinde
....ale sú těžší
....ale sú těžší
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
A jak budeš teda řešit bordelus u hrany desek, kerý ti tam bude zostávat, abys zavřel bočnice?
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 637
- Registrován: pát dub 02, 2010 2:35 pm
- Jméno a příjmení: marek smrček
- Bydliště: praha
Re: Přecedovo Kredenc
Koštětem?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Já stříkam už teď je to krásný!VDC píše: Zejtra to celý rozeberu a jdu stříkat.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
jo, já bych s tím problém neměl, když už něco, tak vymést, co na tommarek.sm píše:Koštětem?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No co. Normálně to smeteš z plochy a je to hotové, zavřeš bočnice a fertik, poky máš podlahu krátkú, mosíš vyméct zvláště aj kouty, ináš bočnice nezavřeš.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Nemusíš stříkat, stačí vyméstpodvlada píše: Já stříkam už teď je to krásný!
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přecedovo Kredenc
Hmm to je kára!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Marku myslím, že koště to vyřeší. Mezi sajtnou a podlahou zůstane tak 3mm mezera, takže to nebude úplně tak, že každý zrnko písku mi zabrání v zavření. Navíc zase tak často se nestává, že nakládáš sypkej materiál s otevřenou sajtnou s tím, že jí pak ještě budeš zavírat.
Já to řeším tak, jak to řeším, na základě svý 15 letý zkušenosti s tou károu, co jsem míval kdysi. Tam byly sajtny řešený naprosto stejně.
Buď to vyřeší koště, nebo to vyřeší hadice s vodou. Tím, že je to sklopka to opravdu není problém.
Jinak prostě sklopíš sajtny, smeteš, zavřeš sajtny. Já v tom problém nevidím.
Z čeho mám opravdu radost, je to, že díky tomu, že jsem na připevnění pantů bočnic použil inbusy, (aby to bylo hezký), tak při sklopení bočnic se hlavy šroubů opřou o sebe a sajtna díky tomu má zajištěnou mezeru mezi pneumatikou a sajtnou. Takže bude možný jet se sklopenejma bočnicema, aniž by se odřely o kolo.
Já to řeším tak, jak to řeším, na základě svý 15 letý zkušenosti s tou károu, co jsem míval kdysi. Tam byly sajtny řešený naprosto stejně.
Buď to vyřeší koště, nebo to vyřeší hadice s vodou. Tím, že je to sklopka to opravdu není problém.
Jinak prostě sklopíš sajtny, smeteš, zavřeš sajtny. Já v tom problém nevidím.
Z čeho mám opravdu radost, je to, že díky tomu, že jsem na připevnění pantů bočnic použil inbusy, (aby to bylo hezký), tak při sklopení bočnic se hlavy šroubů opřou o sebe a sajtna díky tomu má zajištěnou mezeru mezi pneumatikou a sajtnou. Takže bude možný jet se sklopenejma bočnicema, aniž by se odřely o kolo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tome super, mě se to líbí moc
Re: Přecedovo Kredenc
Tome, ten vlek je parádní, skoro by stálo za to ho nechat žárově pozinkovat, pak už by byl "skoro" navěky
Zeptám se, ty diry v horní hraně bočnic jsou pro případné nástavce při převozu objemných a lehkých materiálů?
Zeptám se, ty diry v horní hraně bočnic jsou pro případné nástavce při převozu objemných a lehkých materiálů?
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
To je takova parada! Obdivuju tvoji zrucnost, na vysledek se vzdy pekne kouka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Neuvěřitelný Máca mi to pochválil !!! :-DD Děkuju kámo.
Pavle děkuju.
Ondro jo, přesně tak. Ty sajtny jsem svařil zcela záměrně takhle, aby je snadno bylo možné nastavit, kdyby to bylo potřeba. Nebo kdybych chtěl dělat oblouky na plachtu. Čas ukáže, co bude potřeba.
Co se žárovýho zinku týče, tak máš pravdu, že by to pak bylo opravdu nesmrtelný. Nicméně to není výlisek z plechu, jako většina prodávaných vleků, tak ono to vydrží i nastříkaný. A upřímně se mi nechce vylepit dalších 5 tisíc za zinek a nemyslím, že se příliš mýlím v odhadu...
Já jsem měl v plánu dneska stříkat epoxidový základ. Ale ráno jsem si uvědomil, že jsem zapomněl na sajtny udělat kotevní body. Takže jsem dopoledne ještě navařil očka na sajtny.
.
A pak jsem ještě navařil 4 oka na spodní rám. Na podlaze korby budou oka v rozích, ale přece jen, když se veze nějakej takovej náklad, jako třeba paleta tvárnic, která je úzká a vysoká, je lepší to zakotvit až na spodní rám.
.
.
Pak jsem do všech profilů zespoda vyvrtal díry na zátky, abych mohl vnitřek vystříkat voskem a dát tam gumové zátky.
A nakonec jsem všechno umyl benzínem a pak ještě jednou nitroředidlem, aby to bylo fakt pořádně odmaštěný.
Pavle děkuju.
Ondro jo, přesně tak. Ty sajtny jsem svařil zcela záměrně takhle, aby je snadno bylo možné nastavit, kdyby to bylo potřeba. Nebo kdybych chtěl dělat oblouky na plachtu. Čas ukáže, co bude potřeba.
Co se žárovýho zinku týče, tak máš pravdu, že by to pak bylo opravdu nesmrtelný. Nicméně to není výlisek z plechu, jako většina prodávaných vleků, tak ono to vydrží i nastříkaný. A upřímně se mi nechce vylepit dalších 5 tisíc za zinek a nemyslím, že se příliš mýlím v odhadu...
Já jsem měl v plánu dneska stříkat epoxidový základ. Ale ráno jsem si uvědomil, že jsem zapomněl na sajtny udělat kotevní body. Takže jsem dopoledne ještě navařil očka na sajtny.
.
A pak jsem ještě navařil 4 oka na spodní rám. Na podlaze korby budou oka v rozích, ale přece jen, když se veze nějakej takovej náklad, jako třeba paleta tvárnic, která je úzká a vysoká, je lepší to zakotvit až na spodní rám.
.
.
Pak jsem do všech profilů zespoda vyvrtal díry na zátky, abych mohl vnitřek vystříkat voskem a dát tam gumové zátky.
A nakonec jsem všechno umyl benzínem a pak ještě jednou nitroředidlem, aby to bylo fakt pořádně odmaštěný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97