Přecedovo Kredenc a další povozy....
Napsal: pát kvě 18, 2018 11:26 pm
Přátelé, kamarádi,
Rozhodl jsem se, že mému Kredencovi založím vlastní vlákno, protože konečně obsadil pracovní prostor dílny a zaslouží si vlastní mediální prostor.
Původně jsem chtěl vlákno nazvat "Přecedův Kredenc nezpůsobilý pro provoz na pozemních komunikacích" , ale pak jsem si řekl, že se nemusíme oslovovat celými tituly a stačí prostě Přecedův Kredenc
A proč tomu říkám vlastně Kredenc ?? Zde je vysvětlení... https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 90#p295938
Den D, tedy počátek znovuzrození v podstatě nastal už v úterý, ale to jsem rozebíral a pískoval brzdy a řešil nějaký další nesouvisející kraviny, takže reálně se Kredenc na dílnu dostal až včera.
Než vás začnu hltit fotkama z opravy Kredence jako takového, udělal jsem minulý týden jedno památeční foto. Poslední fotka se světlou haupnou v přírodě. Tohle už v lese nikdy neuvidíte.
Tak a nyní už nějaké ty informace z prvních dílů nové série.
Nebudete asi nijak překvapeni, že jsem si hned na začátku musel trošku zapískovat, když mám takovej krásnej box.
Tak jsem se pustil do brzd. Nejsou z auta. Měl jsem náhradní. Přední od Vrťase, zadní ze Subatechu.
Takže jsem si je opískoval a dneska odvezl do galvanovny pozinkovat.
No a když už jsem byl v tom, tak jsem rovnou ojel i matky kol a díly zadního stěrače.
No a včera jsem konečně zavezl Kredence do dílny...
Najel jsem si na ty moje krásný nájezdy, zvednul jsem zadek auta, postavil ho na kozy, co se tak líbily kdysi Trávovi. A to jsem zapomněl vyfotit, tak příště.
A pak jsem zvedl přední nájezdy a zjistil jsem, že nemám to auto čím podepřít, abych mohl nájezdy spustit a sundat kola. Trojnožky co mám jsou krátké.
Tak jsem si stoupnul k ponku a vygeneroval jsem z mých oblíbených roxorů dostatečně vysoké podpěry.
No a pak jsem spustil panenky v nájezdech, sundal kola a mám Kredenc na chůdách.
No a jel jsem na chalupu.
Tak někdy v druhé půlce týdne naviděnou.
Rozhodl jsem se, že mému Kredencovi založím vlastní vlákno, protože konečně obsadil pracovní prostor dílny a zaslouží si vlastní mediální prostor.
Původně jsem chtěl vlákno nazvat "Přecedův Kredenc nezpůsobilý pro provoz na pozemních komunikacích" , ale pak jsem si řekl, že se nemusíme oslovovat celými tituly a stačí prostě Přecedův Kredenc
A proč tomu říkám vlastně Kredenc ?? Zde je vysvětlení... https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 90#p295938
Den D, tedy počátek znovuzrození v podstatě nastal už v úterý, ale to jsem rozebíral a pískoval brzdy a řešil nějaký další nesouvisející kraviny, takže reálně se Kredenc na dílnu dostal až včera.
Než vás začnu hltit fotkama z opravy Kredence jako takového, udělal jsem minulý týden jedno památeční foto. Poslední fotka se světlou haupnou v přírodě. Tohle už v lese nikdy neuvidíte.
Tak a nyní už nějaké ty informace z prvních dílů nové série.
Nebudete asi nijak překvapeni, že jsem si hned na začátku musel trošku zapískovat, když mám takovej krásnej box.
Tak jsem se pustil do brzd. Nejsou z auta. Měl jsem náhradní. Přední od Vrťase, zadní ze Subatechu.
Takže jsem si je opískoval a dneska odvezl do galvanovny pozinkovat.
No a když už jsem byl v tom, tak jsem rovnou ojel i matky kol a díly zadního stěrače.
No a včera jsem konečně zavezl Kredence do dílny...
Najel jsem si na ty moje krásný nájezdy, zvednul jsem zadek auta, postavil ho na kozy, co se tak líbily kdysi Trávovi. A to jsem zapomněl vyfotit, tak příště.
A pak jsem zvedl přední nájezdy a zjistil jsem, že nemám to auto čím podepřít, abych mohl nájezdy spustit a sundat kola. Trojnožky co mám jsou krátké.
Tak jsem si stoupnul k ponku a vygeneroval jsem z mých oblíbených roxorů dostatečně vysoké podpěry.
No a pak jsem spustil panenky v nájezdech, sundal kola a mám Kredenc na chůdách.
No a jel jsem na chalupu.
Tak někdy v druhé půlce týdne naviděnou.