Přecedovo Kredenc a další povozy....

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20598
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od námořník »

Pro někoho to význam má a pro někoho ne. A je to vždy jen a pouze na ty konkrétní osobě. Tomáš to tu několikrát vysvětlil a mít jeho um tak to dělám stejně.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1487
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od mišus »

Vrgada: ošidit? To je právě problém dnešní doby, ja takhle jako Tom udělal kupu aut (libera,leony, forestry i skodovky- favority a to to nejsou žádní veteráni) a právě že jsem to nechtěl šidit a vpodstatě děláš charitu a lidi maj ještě plno keců má opravdu smysl si dělat auta pro sebe. Kdo tohle nedělal nebo si to aspoň nezkusil vubec nevi o cem mluví(nemluvim konkrétně o tobě, ale globálně) a kdo to ojebe pozná to po pár letech, auta se maj dělat pořádně, kdybych žil s tim, že až si zrenovuju leona a nebudu moc ani vyjet, protože by mě mohl někdo nabourat, nemoch bych ani pěšky vylíst na ulici.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tuhle debatu už jsme vedli o Outbacku SPM. Mě to nevadí, takovou debatu vést. A chápu, že to ne každému dává smysl.
Já už jsem to vysvětloval. Ty auta, co mám, pro mě nejsou předmětem krátkodobé spotřeby a tak se tak k nim chovám. A je to umocněno tím, že všechny auta po téhle generaci jsou ošizenější a ošizenější a vybavené většími a většími kravinami, které já prostě v autě nechci. Ta moje předfaceliftová generace je v podstatě pořád čistě mechanický auto, samozřejmě mluvím o podvozku. Na motoru je té elektroniky dost. :-)
Pro mě pořádný auta napříč značkama skončily na přelomu tisíciletí a všechno potom už je jenom horší. Takže dokud budu schopen Outbacka držet při životě, tak to budu dělat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od vojtasbus »

Moje řeč. Já. Říkám že BPE je tak na hranici Techniky a Elektroniky. 50:50

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4040
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od Doro »

Ještě Tome myslím, že před STK bude líp vše zamatlat tuhou vrstvou, aby nebylo to podložení moc vidět (třeba do dutin podložek dát výplň) a vypadalo to jako původní ideálně s plynulým přechodem z kastle =) . Jinak se možou pídit po schválení úprav a změn, bo to tam nemá co dělat apod. Sice de více o techiky, kdo se k tomu jak staví, ale jak to pozoruju, snaha státu je vše staré zrušit a dělají pro to vše, i nemožné. Kontroly sou čím dál horší a věčí buzerace. A bylo by sakra škoda, narazit na blbce co se snaží plnit kfóty a buzerovat. To bys to nemosel ustát a vzal, byť se sebezapřením, dotyčného tyčí... :-DDD :-DDD

Je to super, koukat, ja se ti to pod rukama pěkně skládá a jak šikovně si umíš poradit.
...prostě zlaté české ručičky :-()()-: :-()()-: :-()()-:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

A protože je večer, tak vám musím přidat další pokračování seriálu. :-)

Jak už jsem postoval včera, poslední podložky pod přední ramena byly ráno hotové, takže jsem je očernil, spolu s hliníkovými domečky silentbloků a šrouby.
Než to zaschlo, očistil jsem těhlice a natřel jsem je Brunoxem.
Pak jsem to šel namontovat, tedy komplet přední ramena, protože se to musí montovat dohromady.
To mi nějakou chvilku zabralo, protože přední silentbloky v ramenou jsou hodně fest, takže jsem je tam musel nacpat heverem.
Ale jako u všeho to chtělo jen vymyslet know how, takže levé rameno jsem dělal hodinu, pravé půl. :-)
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Pak jsem namontoval nové kulové čepy do těhlic.
Obrázek

Chvíli jsem si hrál s tlumičema. Samozřejmě jsem našrouboval podložky.
Obrázek

A udělal jsem malý tuning vykružovací korunkou. Tlumiče mají sice ve dně odtokové kanálky, ale ty jsou úplně k prdu. Ucpávají se a v té misce stojí bláto a nejde to vymejt. Tak jsem tam vykroužil 20 mm díru. Jak to bude fungovat uvidíme, ale věřím, že dobře.
Obrázek

No a pak jsem to šel všechno namontovat. Těhlice, tlumiče, poloosy, připojit čidla ABS, čepy řízení atd., atd.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

No a z výše napsaného plyne, že přední náprava je komplet. Zbývají našroubovat kosti, ale to až to bude na kolech.

Tak zítra jedeme dál...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Marku dík. :-) Samozřejmě, že tomu všemu udělím mimikry. Uvidíš zítra. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od vrgada »

samozřejmě, že ošidit, takhle by se člověk neuživil a o hodinové sazbě 200 korun raději nemluvit, to je úplný nesmysl, nebo charita chcete-li. A představu mám, spolužák kamarád má autodílnu a když se mi pokazil motor, protože se rozlomila dualramova klapka v sání a motor přes ventily to nasál a pomlatilo to písty a já pak skládal pod jeho vedením motor ze dvou a pomáhal mu při tom na revanš pomocnými pracemi tak vím, že tohle bych nedokázal, špína, smrad a únavou jsem usinal v sedě po příchodu domů. A to jsem byl motivován páč jsem dělal na svým. A jako závěr mého snažení, zecpo generálce idiot na křižovatce nedobrzdil a po 14 dnech mi z toho udělal totalku.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od vrgada »

A nebo ještě jinak. Měl jsem velkou Subaru vzacnost-jednickove legacy GT turbo 147kW z 1992. Nekoupil jsem draze, mělo korozi ale podvozek a motor až na olejovou netesnost ale nic hrozného ok a někdy zacvakally zastudena hydrostely. Vzal jsem to, že je to auto na rok, abych věděl, jaké je to mít Subaru v turbu a měl jsem ho nakonec skoro 8 let.
....
Když se ukázalo, že auto slouží, nechal jsem do něj dát LPG sekvenci, nový brzdy, upravený vyfuk z STIcka a kamaráda jsem ukecal, ať to vyvari. Udělal pravou stranu a neuvěřitelně nadával, že rezavy staniol nejde svarovat a samozrejme už to bylo místy vylepšené stavební pěnou a laminatem předchozím majitelem. K opravě levé strany se po zkušenostech nemel
...
Pak jsem jel na křižovatce rovně na zelenou a nějaký mladý ucho v protisměru zahnulo doleva a i když jsem vyhýbal, jak jsem mohl, rozparal mi levý bok, světlo, blinkr, blatník, oboje dveře, zadní blatník a hnul zavesenim levého kola, ale auto zůstalo pojizdne.
...
Podle pojišťovny samozřejmě totalka a ohodnoceno na 15 tisíc. Marně jsem argumentoval, že jsem do toho nasypal skoro stovku a že jen ten plyn stal skoro 30. A že za 15 mi to neopravi ani kamarád. Nezájem. Tak jsem si dal práci a našel zahraniční inzeráty této motorizace a žádný lego Gt nešlo pod 6000 euro a začal vyhrožovat medializaci, no tak milostive 5 tisíc ještě prihodili.
...
Závěr? Tohle vylepšování starých aut nezmění jejich hodnotu, jen v očích majitele, aneb nesmí se v tom bourat, protože pojišťovna vyplatí max dvacku. Snad jen kdyby se to dalo na veteransky znacky
....
Auto se nakonec opravilo, ale já když jsem to viděl, jak je to prokorodovany a z jakého plisku je to staveny, tak jsem chtěl něco bezpečného neshnileho-volvo. Ale po špatných zkušenostech se sobikem jsem dospěl k názoru, že mi ta subarukoroze až tak nevadi a vrátil se k hvezdickam
...
Mně se nová auta taky nelíbí, ale je pořád kam jít, teď mám trojkovy legacy a ctyrkovy je pořád hezky a taky ho udělali v twinturbu a i spec B by se dalo. Neboli rozumnější je stará auta dojezdit a koupit novější než mohutne investovat do starého. Samozřejmě, když si to clovek dělá pro sebe a má to jako konicka..
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24299
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od sima »

VDC píše:Tuhle debatu už jsme vedli o Outbacku SPM. Mě to nevadí, takovou debatu vést. A chápu, že to ne každému dává smysl.
Já už jsem to vysvětloval. Ty auta, co mám, pro mě nejsou předmětem krátkodobé spotřeby a tak se tak k nim chovám. A je to umocněno tím, že všechny auta po téhle generaci jsou ošizenější a ošizenější a vybavené většími a většími kravinami, které já prostě v autě nechci. Ta moje předfaceliftová generace je v podstatě pořád čistě mechanický auto, samozřejmě mluvím o podvozku. Na motoru je té elektroniky dost.
Pro mě pořádný auta napříč značkama skončily na …
Tohle teda podepíšu!Naprosto můj jazyk...Jo už se to tu řešilo,já tehdy nereagoval,ale taky mě napadlo ihned,že je spustu možností jak o auto následně přijít,včetně znehodnocení skrz chamtivé pojišťovny,ale tj tak vše,já mít tuhle možnost a umět to,není nad čím přemýšlet.Anebo jinak,jsem takový cvok,že mít tu možnost a potřebu,tak jsem schopen za takovou vyjímečnou renovaci a záchranu dát nepřiměřený balík peněz.Fakt.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Tak já souhlasím s tím, že tak jak si dělám tohle svoje auto, by to na kšeft nemělo ekonomický smysl. Nikdo by to nebyl ochoten zaplatit, radši by si pořídil nějakej modernější stroj. To je zcela bez debat.

Respektive chápou to lidi stejného naturelu, jako jsem já. Chápe to Doro, který ví, jaký je rozdíl mezi novějšími Subaru a těmi, co máme, při našich cestovatelských zálibách.
Chápe to Mišus, který má prostě rád starou techniku jako já.

To není o tom, že by to mělo změnit reálnou hodnotu toho auta. Jestli jsi se všiml, tak jsem si tam dost věcí udělal jinak, než to japonští inženýři vymysleli. Ve své podstatě jsem to měl v plánu průběžně celou dobu, co to auto mám, že až to uhnije, udělám si to podle svého. Ani já nevezmu flexu a neuříznu kus auta jenom proto, že si myslím, že je to konstrukční kokotina. :-) Takže kromě opravy toho, co bylo potřeba opravit, jsou pro mě důležité i ty funkční úpravy.
Není to veterán, takže se nesnažím zvýšit jeho tržní hodnotu. Na tu já s prominutím seru. :-)
Jasně, možná mě tejden po opravě někdo sejme na křižovatce. To by bylo mrzutý, ale takhle uvažovat se nedá. Respektive já to neumím a umět nechci. Já se každej den raduju, když vylezu z baráku a vidím Previi, jak je hezká a mám radost. A stejně to budu mít s Kredencem.
Někteří kamarádi se mě ptali, proč si nepořídím nějakýho teréňáka. Odpověď je jasná. Nepomohl bych si, ba naopak. Kdybych si měl pořídit terénní auto, tak by to pochopitelně nebyl žádnej japonskej kultivační vozík na rýži (Suzuki Samurai), ale auto s motorem. Takže třeba Toyota HDJ 80 nebo FJ Cruiser. A kromě toho, že to jsou oboje auta nad 4 litry, tak bych samozřejmě potřeboval ty největší kola, potřeboval bych zvedat, rozšiřovat, upravovat, úplně stejně, jako to dělám u svého, jen by to všechno bylo násobně dražší. A byl by to mnohem větší ekonomickej nesmysl, než je Outback. Protože to je mimo jiné pohodlné auto na normální ježdění, na rozdíl od ryze terénní obludy. :-)
Prostě vidíš, že nějaký ekonomický argumenty nemá smysl předkládat. Já mám svoje argumenty, které jsou pro mě důležitější. . :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od vrgada »

tohle já chápu, mám k autům taky vztah a snažím se je udržet na živu, co to jde. popravil jsem na vrakoviště jen dvě. jedno u kterého servis odmítl opravovat díry v nosnících, že tohle už opravdu nemá cenu a jedno auto, které bylo rozvrtane po tunerovi, ale to jezdit ještě mohlo, ale potřeboval jsem ho
zkanibalizovat, protože jsem koupil šestiválec za jednu korunu českou a stav odpovídal ceně:-). Ostatní auta jsem ještě vždy někomu za pár korun někomu vnutil. A nesmyslné nechávám zachránit i to Volvo i když nejrozumnější to bylo dat na díly.
....
jenže u aut to není jen věc mechanických věci a elektroniky, která se díky jednoduchosti tolik nesere, ale i věc plastu (popadané stropnice se shnilými molitanem, praskla palubky) a jedno auto mne trápilo neustále praskajícími hadicemi a nedaly se koupit nové různé tvarované s odbočkami a proměnnými průřezy, k tomu různé strávené těsnění, zpuchrele manžety, problémy s lanovody, repase alternátoru...
...
jednu dobu jsem provozoval současné 4 takové zázraky a udržet je současně v chodu byl téměř zázrak
...
a kdyby někdo chtěl 300 konového sobika V 70R tak bude k odběru do dobrých rukou asi příští mesic, už hodně generálku ji od ledna, já už si vystacim s jedním subaru
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22682
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

Já to taky chápu ;-D

Zrovna plastů bych se u BH moc nebál. Přijdou mi, že jsou po 17 letech a 3 kilech na hrbu lepší, než u řady nových aut :-DDD Hadice se do toho dají koupit jako originální díl; tyhle malý části ani nestojí nějaký závratný peníze.

A že mi to někdo zboří sotva s tím vyjedu, o tom se mi dopředu i zdálo :-DDD Ale ono je to jedno. Když si koupím o něco novější a udělá se na tom takovej ten počáteční servis, kterej to auto typicky nemá, když se ho daný člověk zbavoval, tak v tom ty peníze padnou pomalu taky. A když ho někdo vzápětí zboří, tak je to zase - stejný peníze... A stejně tak můžu počítat s tim, že mě na dálnici zalisujou kamiony mezi sebe a budu mrtvej - to bych pak nemohl ani vylézt z baráku... :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
JackeOb
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 752
Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
Jméno a příjmení: Jakub H
Bydliště: Polička

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od JackeOb »

Kratka offtopic: chapu pro subaru a ne treba hilux. To si popsal pekne a trefne. Ale proc si preferoval outback a ne forester? Precejen forester je v zakladu do terenu tak nejak prirozenejsi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od Tapan »

Trochu si zaspekuluju... protože chce výkon a prostor...a nechce turbínu. A protože je to víc karosář než motorář, přišlo mu jednodušší Outbacka o čtvrt metru zvednout, než do Forestera dělat zástavbu H6 motoru :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“