nez jsi sehnal pulene prepravky, co? taky na chlazeni, kdyz nejsou schody .. jo .. verim, ze kyble umis pouzitsima píše:
Kýble jsou v jistých podmínkách nej,
Přecedovo Kredenc a další povozy....
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19114
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přecedovo Kredenc
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Tak tj blbost Marku, mám kýble několik let a ani jeden neprasknul. Věřím, že jsou kýble A kýble, mě je dodává kámoš, jsou ověřené, ale i ty co mám jako první z jiného zdroje zatím furt drží, tj už pět let. No a když praskne po těch letech nakrásno tak praskne no, dostanu nový, nebo koupím, službu to splnilo ne? Kua to jsme to tu předsedovi pěkně zakýblovalimnov píše: Tyto kýble po čase zkřehnou a nevydrží nic.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Půlené přepravky sem radši nebudu tahat ty jsou úplně nej, mám tři a furt se točí, nespočnou došlo to tak daleko, že jsem dnes otevřel kufr lesníka a tam basa plná prázdných lahví, byla tam od neděle, úplně jsem jí zazdil. Nevím kde mě hlava stojíhamoun píše:
nez jsi sehnal pulene prepravky, co? taky na chlazeni, kdyz nejsou schody .. jo .. verim, ze kyble umis pouzit
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Je pravda, že fasádu jsem dělal před více než dvaceti lety.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
No plasty jsou dnes jinde, tj fakt, já dám klidně i tu značku výrobce té směsi stavební, začíná to na S, nenosím to v hlavě, taky je pravda, že je to hodně drahá směs, odolná, má dá se říct vícero využití, nepraská ani v tenké, ani v silné vrstvě, snáší mráz, hic, vlhkost, tj hlavní požadavek na ní, skvěle drží na čemkoliv.
Takže i ten kýbl nebude úplně forový.
Já jej bral právě proto, že kámoš říkal tyhle ti dám, ty jsou moc dobré.
Takže i ten kýbl nebude úplně forový.
Já jej bral právě proto, že kámoš říkal tyhle ti dám, ty jsou moc dobré.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Já si s kýblema začal, tak si za to můžu sám
Ale to nevadí, je to přínosná diskuse.
Ale to nevadí, je to přínosná diskuse.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dneska jsem Kredencovi věnoval dopoledne. Minulý týden se ozvaly vlevo vzadu desky, tak jsem je hned objednal a dneska jsem je jel vyměnit.
Levá vnitřní deska už byla na plech, ale kotouči moc nestihla uškodit. Jak jsem zaslechl kov na kov, brzdil jsem velmi jemně.
Objednával jsem, tak jako ve většině případů, na MLparts. Z toho, co tam na zadek mají jsem se rozhodl zkusit desky Brembo.
Když už jsem se v tom vrtal, tak jsem sundal kotouče, abych zkontroloval pakny. Udělalo mi velikou radost, že po třech letech od repase je všechno rziprosté. Takže jsem vnitřky vyfoukal, kotouče jsem zevnitř v rozích očistil drátěným štětcem a taky vyfoukal. Ručku jsem znovu nastavil, takže teď jde do plnejch na čtvrtý zub. Funkční ručka je pro mě naprostá nezbytnost. Jednak kvůli tomu krpálu, ve kterém máme barák a druhak prostě proto. Ručka má fungovat a u automatu dvakrát.
Vodící čepy chodily krásně, takže jsem s nimi nic nedělal. Pístky šly zamáčknout rukou. Takže vše v pořádku.
Když už jsem sundaval kola, přezul jsem auto na letní Coopery Discoverer AT3. Disky jsem před tím očistil tím utrejchem, co mi dal na vyzkoušení Seatik. To je teda mazec !! Jen jsem s hrůzou zjistil, když jsem umyl špínu, že moje milované Kosei, jsou po 7 letech od renovace, zralé na renovaci novou. Jednak jsou sem tam na patce nějaký stopy z terénu, ale hlavně už jsou místy puchejře a pod lakem zoxidovaný hliník. Takže po sezóně je vyzuju a nechám je znovu zrenovovat. A nechám to udělat u někoho fakt šikovnýho. Jsou to nejlepší disky na světě, tak si to zaslouží.
.
Levá vnitřní deska už byla na plech, ale kotouči moc nestihla uškodit. Jak jsem zaslechl kov na kov, brzdil jsem velmi jemně.
Objednával jsem, tak jako ve většině případů, na MLparts. Z toho, co tam na zadek mají jsem se rozhodl zkusit desky Brembo.
Když už jsem se v tom vrtal, tak jsem sundal kotouče, abych zkontroloval pakny. Udělalo mi velikou radost, že po třech letech od repase je všechno rziprosté. Takže jsem vnitřky vyfoukal, kotouče jsem zevnitř v rozích očistil drátěným štětcem a taky vyfoukal. Ručku jsem znovu nastavil, takže teď jde do plnejch na čtvrtý zub. Funkční ručka je pro mě naprostá nezbytnost. Jednak kvůli tomu krpálu, ve kterém máme barák a druhak prostě proto. Ručka má fungovat a u automatu dvakrát.
Vodící čepy chodily krásně, takže jsem s nimi nic nedělal. Pístky šly zamáčknout rukou. Takže vše v pořádku.
Když už jsem sundaval kola, přezul jsem auto na letní Coopery Discoverer AT3. Disky jsem před tím očistil tím utrejchem, co mi dal na vyzkoušení Seatik. To je teda mazec !! Jen jsem s hrůzou zjistil, když jsem umyl špínu, že moje milované Kosei, jsou po 7 letech od renovace, zralé na renovaci novou. Jednak jsou sem tam na patce nějaký stopy z terénu, ale hlavně už jsou místy puchejře a pod lakem zoxidovaný hliník. Takže po sezóně je vyzuju a nechám je znovu zrenovovat. A nechám to udělat u někoho fakt šikovnýho. Jsou to nejlepší disky na světě, tak si to zaslouží.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6343
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
Ty Bremba jsem daval na Forestra, budes spokojenej.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Hmm, to mi pripomina, ze me to nastaveni rucky ceka znova... a vubec se mi do toho plazeni pod autem nechce vlastne celkove s tou ruckou nemam moc stesti, pokazde mi vydrzela fungovat dobre akorat par dni
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Desky už si sedají a brzdí to hezky. Jsem spokojenej.
Jeníku to je divný. Ten mechanismus je jednoduchej. Mě fungovala ručka od posledního štelování 3 roky. Jen už teď na plno brzdila asi tak na 6-7 zub. Ale udržela i půl tuny na káře.
Jeníku to je divný. Ten mechanismus je jednoduchej. Mě fungovala ručka od posledního štelování 3 roky. Jen už teď na plno brzdila asi tak na 6-7 zub. Ale udržela i půl tuny na káře.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Ja mel napred pakny uplne na houby. Pak se to menilo a dobry, ale po chvili se to zhorsilo, asi jak byly novy, nezajety. Jsem to sesteloval a super, akorat jak jsem ti posledne volal a udelal jsem si na ty rucce vejlet, tak uz to zase zabira az dost nahore, takze znova
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jo tak.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Já koukal na pakny u Forestera po devíti letech a vše OK. A to to tím i brzdí.VDC píše: Když už jsem se v tom vrtal, tak jsem sundal kotouče, abych zkontroloval pakny. Udělalo mi velikou radost, že po třech letech od repase je všechno rziprosté.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Marku při normálním používání bych se tak moc nedivil. Ale od chvíle, kdy jsem to měl naposled rozebraný, jsem byl 2x v Milovicích a celkem dostkrát jsem brodil různý potoky. Tak mě potěšilo, že je tam všechno v pořádku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dnes je ten slavný den, kdy k nám byl přivezen, náš "eggvan" opraven !!!
Před nějakými dvěma, třemi měsíci, začal motor Toyoty běžet na 3 válce. Svíčky už měly dost najeto, tak jsem si myslel, že to bude svíčkami. Ale nebylo to úplně jako když nepálí svíčka. Hulilo to bíle a z vejfuku to smrdělo. Nicméně jsem za tím v první chvíli nehledal nic vážnějšího a s podvladou jsme Toyotu odtáhli na špagátu před dílnu, abych jí netrápil jízdou. Tam stála asi tak měsíc, než jsem vyhodnotil, že na to prostě nemám čas a stejně by to chtělo vyměnit spojku.
Tak jsme se doma se Zdeňkou domluvili, že zavolám panu Kantovi, to je člověk, od kterého jsem Toyotu před 12 lety kupoval a který je spravuje. Má dílnu v Liticích, což je periferie Plzně.
S panem Kantou jsem se domluvil, že to přivezu a s Vláďou jsme to k němu odvezli.
Bylo milý, jakou měl neskrývanou radost, když jsem mu do telefonu říkal, že bych potřeboval spravit Toyotu, kterou mi kdysi prodal. Překvapeně a potěšeně se ptal, vy ji ještě máte ? I když jsme jí k němu přivezli a když jsme pak spolu komunikovali, tak byl milej. Evidentně měl z toho radost, že to auto pořád žije. On normálně takhle milej není. Normálně je to trošku studenej čumák.
Bohužel, když motor prohlédl tak zjistil, že je prasklá hlava, díky čemuž teklo chladivo do druhého válce a ten vyreznul. Ta hlava už musela být prasklá relativně dlouho, protože když auto pár dní stálo, tak po nastartování hulilo bíle. Ale furt všechno fungovalo, tak jsem to neřešil.
Zdeňka po novém roce změnila zaměstnání a začala do práce chodit pěšky, tak motor Toyoty přestal denně běžet a k tomu byla zima a to zřejmě byla ta poslední kapka, která motor popravila.
.
.
Když mi pan Kanta volal, byly mi nabídnuty 2 varianty řešení. Oprava mého motoru, což byl nesmysl, protože hrubý odhad generálky byl tak 80 kkč. Varianta 2, že tam má motor ze svého auta, najeto bratru nějakých 180 kkm a že by mi ho nechal za 20000. Rovnou jsem řekl, že jasně, že to beru. Rovnou jsme se domluvili, že je třeba vyměnit chladič, že původní je po těch letech v hajzlu. K tomu tu spojku.
Předběžný odhad ceny byl 50-55000.
Nebylo to pochopitelně málo, ale Toyota za těch 12 let nestála nic, kromě provozních nákladů. Takže si takovou investici rozhodně zasloužila.
Zdeňka nadšená nebyla, ale je to rozumná žena a Toyotu miluje, takže shledala, že se nedá nic dělat.
Minulý týden ve čtvrtek jsem byl opravu zaplatit a vyzvednout klíče. Pan Kanta mi ukázal hromadu věcí, které byly špatně. Kromě motoru, chladiče a spojky, byla stářím prasklá hadice sání.
Takže vše vyměněno, nový chladič je 22mm silný, ten původní byl 17mm. Samozřejmě nové náplně a filtry, těsnění sání a výfuku.
Konečná cena 54829 kč.
.
Takhle vypadal původní chladič a vnitřek chladícího okruhu.
Přiznám se, že jsem dobytek a chladící kapalinu jsem v Toyotě nikdy nevyměnil. Ona nic nechtěla, tak jsem jí nic nedal...
.
.
A dneska jsme konečně Toyotu vyzvedli. A když jsem jí nastartoval, nevěřil jsem vlastním uším. Šepot lučních květin !! Náš původní motor byl proti tomu jako žentour. Spojka jde lehoučce. Je to nádhera, Toyota je znovu plně funkční a mám z toho obrovskou radost !!
.
Před nějakými dvěma, třemi měsíci, začal motor Toyoty běžet na 3 válce. Svíčky už měly dost najeto, tak jsem si myslel, že to bude svíčkami. Ale nebylo to úplně jako když nepálí svíčka. Hulilo to bíle a z vejfuku to smrdělo. Nicméně jsem za tím v první chvíli nehledal nic vážnějšího a s podvladou jsme Toyotu odtáhli na špagátu před dílnu, abych jí netrápil jízdou. Tam stála asi tak měsíc, než jsem vyhodnotil, že na to prostě nemám čas a stejně by to chtělo vyměnit spojku.
Tak jsme se doma se Zdeňkou domluvili, že zavolám panu Kantovi, to je člověk, od kterého jsem Toyotu před 12 lety kupoval a který je spravuje. Má dílnu v Liticích, což je periferie Plzně.
S panem Kantou jsem se domluvil, že to přivezu a s Vláďou jsme to k němu odvezli.
Bylo milý, jakou měl neskrývanou radost, když jsem mu do telefonu říkal, že bych potřeboval spravit Toyotu, kterou mi kdysi prodal. Překvapeně a potěšeně se ptal, vy ji ještě máte ? I když jsme jí k němu přivezli a když jsme pak spolu komunikovali, tak byl milej. Evidentně měl z toho radost, že to auto pořád žije. On normálně takhle milej není. Normálně je to trošku studenej čumák.
Bohužel, když motor prohlédl tak zjistil, že je prasklá hlava, díky čemuž teklo chladivo do druhého válce a ten vyreznul. Ta hlava už musela být prasklá relativně dlouho, protože když auto pár dní stálo, tak po nastartování hulilo bíle. Ale furt všechno fungovalo, tak jsem to neřešil.
Zdeňka po novém roce změnila zaměstnání a začala do práce chodit pěšky, tak motor Toyoty přestal denně běžet a k tomu byla zima a to zřejmě byla ta poslední kapka, která motor popravila.
.
.
Když mi pan Kanta volal, byly mi nabídnuty 2 varianty řešení. Oprava mého motoru, což byl nesmysl, protože hrubý odhad generálky byl tak 80 kkč. Varianta 2, že tam má motor ze svého auta, najeto bratru nějakých 180 kkm a že by mi ho nechal za 20000. Rovnou jsem řekl, že jasně, že to beru. Rovnou jsme se domluvili, že je třeba vyměnit chladič, že původní je po těch letech v hajzlu. K tomu tu spojku.
Předběžný odhad ceny byl 50-55000.
Nebylo to pochopitelně málo, ale Toyota za těch 12 let nestála nic, kromě provozních nákladů. Takže si takovou investici rozhodně zasloužila.
Zdeňka nadšená nebyla, ale je to rozumná žena a Toyotu miluje, takže shledala, že se nedá nic dělat.
Minulý týden ve čtvrtek jsem byl opravu zaplatit a vyzvednout klíče. Pan Kanta mi ukázal hromadu věcí, které byly špatně. Kromě motoru, chladiče a spojky, byla stářím prasklá hadice sání.
Takže vše vyměněno, nový chladič je 22mm silný, ten původní byl 17mm. Samozřejmě nové náplně a filtry, těsnění sání a výfuku.
Konečná cena 54829 kč.
.
Takhle vypadal původní chladič a vnitřek chladícího okruhu.
Přiznám se, že jsem dobytek a chladící kapalinu jsem v Toyotě nikdy nevyměnil. Ona nic nechtěla, tak jsem jí nic nedal...
.
.
A dneska jsme konečně Toyotu vyzvedli. A když jsem jí nastartoval, nevěřil jsem vlastním uším. Šepot lučních květin !! Náš původní motor byl proti tomu jako žentour. Spojka jde lehoučce. Je to nádhera, Toyota je znovu plně funkční a mám z toho obrovskou radost !!
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97