Přecedovo Kredenc a další povozy....
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Mi pripomina, ze jsem na ceste na planovanou dovolenou nasel jako atrakci poust takze mam hroznou chut tam zajet a udelat mazlikovi fotku v pousti. Ale mam tak trochu pocit, ze s tim ciste silnicnim vzorkem tam na 100% zapadnu a uriznu si ostudu
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Přecedovo Kredenc
Co ostudu, ale možná že i pokutu . Tato místa bývají povětšinou chráněná
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Ono to tam vzniklo nějak po těžbě dřeva Uvidíme, ale na fotkách na googlu tam dost často byla aspoň motorka, semtam i nějakej pekáč
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Teoreticky by se na nich mělo dát jezdit celý rok, jsou to four season. Ale neplánuju to.cleo píše:Krásný botičky, ať ti slouží ke spokojenosti. S nima by se dalo jezdit i v zimě podle toho vzorku.
Budu spokojenej, když budou fungovat od jara do podzimu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak mám konečně prostor sepsat mé víkendové zážitky, které opravdu stály za to.
V pátek jsme s kamarády vyrazili do Písku. Tedy konkrétně do bývalého vojenského prostoru Oldřichov u Písku. Konala se tam o víkendu pravidelná každoroční offroadová akce, kterou pořádá písecký klub vojenské historie. Tahle akce se koná už přes 20 let a já tam byl naposled právě před těmi 20 lety ještě s Arem.
Takže když se to tak hezky sešlo, že jsem se včas dozvěděl termín a měl jsem volno, tak jsem strašně moc rád vyrazil. Samozřejmě šlo o ježdění v terénu, ale taky o kempování venku a chlastání s kamarády.
Z Kredence jsem na tuhle akci zase opravdu udělal kredenc a moc jsem si to užil. Na spaní jsem zvolil letní setup, jen tarp a lehátko. Bylo vedro, tak jsem neměl chuť se zavírat do stanu.
Snídani jsem si fakt užil...
Nějací ti mí staří kamarádi.
Nějaké ty zajímavé strojky, které byly na Oldřichově k vidění...
Kratičké droní video z kempu...
https://youtu.be/gh5DIIqcAiI
V sobotu odpoledne jsme vyrazili na tankodrom jezdit.
Nejdřív jsme jezdili na pohodičku, hledali jsme si cestičky...
https://youtu.be/0q9g8JQbp9I
https://youtu.be/8WADG5bmyr4
No a pak jsme zajeli do skutečné offroad části. A to bylo teda taky super....
https://youtu.be/1dtettaN_So
Nicméně po tomhle výjezdu, kdy jsem jako už mnohokrát štrejchnul výfukem o kardan, jsem zjistil, že tentokrát jsem štrejchnul trochu víc.
Mám příliš bytelný rezonátor...
Když jsem se rozjel, ozvalo se takové trochu zlověstné škrtání. Intenzivní zlověstné škrtání.
No nezbývalo, než velmi pomalu dojet zpět do kempu a tam ten kardan vyndat a něco s tím udělat... bylo evidentní, že do Plzně bych tímhle tempem nedojel...
Naštěstí to nebyl žádný velký problém. Místních kamarádů tam bylo dost. Takže jsme v neděli ráno zajeli ke kamarádovi Petrovi, tam jsme po chvíli hledání našli starej výfuk, který měl ten správný průměr trubky, ohnutinu jsme vyřízli a trubku vevařili.
Opraveno za chvíli, namontováno za druhou chvíli a mohl jsem pelášit. Samozřejmě jsem očekával, jak se to bude za jízdy projevovat. Byl jsem překvapen, že do 80 km/h se nedělo nic, až pak to začalo vibrovat. Takže jsem klidnou 80 kilometrovou rychlostí dojel domů.
Všechny zážitky nemusí být pozitivní, hlavně, že jsou intenzivní.
No a poté, co jsem včera obvolal vrakárny, jsem dneska poslal na repasi starý zadřený kardan, který jsem měl v garáži....
V pátek jsme s kamarády vyrazili do Písku. Tedy konkrétně do bývalého vojenského prostoru Oldřichov u Písku. Konala se tam o víkendu pravidelná každoroční offroadová akce, kterou pořádá písecký klub vojenské historie. Tahle akce se koná už přes 20 let a já tam byl naposled právě před těmi 20 lety ještě s Arem.
Takže když se to tak hezky sešlo, že jsem se včas dozvěděl termín a měl jsem volno, tak jsem strašně moc rád vyrazil. Samozřejmě šlo o ježdění v terénu, ale taky o kempování venku a chlastání s kamarády.
Z Kredence jsem na tuhle akci zase opravdu udělal kredenc a moc jsem si to užil. Na spaní jsem zvolil letní setup, jen tarp a lehátko. Bylo vedro, tak jsem neměl chuť se zavírat do stanu.
Snídani jsem si fakt užil...
Nějací ti mí staří kamarádi.
Nějaké ty zajímavé strojky, které byly na Oldřichově k vidění...
Kratičké droní video z kempu...
https://youtu.be/gh5DIIqcAiI
V sobotu odpoledne jsme vyrazili na tankodrom jezdit.
Nejdřív jsme jezdili na pohodičku, hledali jsme si cestičky...
https://youtu.be/0q9g8JQbp9I
https://youtu.be/8WADG5bmyr4
No a pak jsme zajeli do skutečné offroad části. A to bylo teda taky super....
https://youtu.be/1dtettaN_So
Nicméně po tomhle výjezdu, kdy jsem jako už mnohokrát štrejchnul výfukem o kardan, jsem zjistil, že tentokrát jsem štrejchnul trochu víc.
Mám příliš bytelný rezonátor...
Když jsem se rozjel, ozvalo se takové trochu zlověstné škrtání. Intenzivní zlověstné škrtání.
No nezbývalo, než velmi pomalu dojet zpět do kempu a tam ten kardan vyndat a něco s tím udělat... bylo evidentní, že do Plzně bych tímhle tempem nedojel...
Naštěstí to nebyl žádný velký problém. Místních kamarádů tam bylo dost. Takže jsme v neděli ráno zajeli ke kamarádovi Petrovi, tam jsme po chvíli hledání našli starej výfuk, který měl ten správný průměr trubky, ohnutinu jsme vyřízli a trubku vevařili.
Opraveno za chvíli, namontováno za druhou chvíli a mohl jsem pelášit. Samozřejmě jsem očekával, jak se to bude za jízdy projevovat. Byl jsem překvapen, že do 80 km/h se nedělo nic, až pak to začalo vibrovat. Takže jsem klidnou 80 kilometrovou rychlostí dojel domů.
Všechny zážitky nemusí být pozitivní, hlavně, že jsou intenzivní.
No a poté, co jsem včera obvolal vrakárny, jsem dneska poslal na repasi starý zadřený kardan, který jsem měl v garáži....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Já se v tom nějak ztrácím, to jste fakt kusem výfuku nastavili kardan? A bych vůbec nečekal, že do takový masivní krávy, jako ten kardan je, to vyhobluje takovou díru... BTW zbylo mi z toho rezonátoru něco?
Re: Přecedovo Kredenc
Jak masivní kráva? Vždyť kardan je jenom trubka. Sice tlustší než vejfuk, ale zase ne o tolik.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Teda strategické místo jsi zaujal
Muselo to být super, taky ten voz park barvitý, mimochodem ventry vidím taky moc rád, to měli jistě luxus obytné, to je už nějakého prostoru.
Kardan jste zvládli, vždycky mě potěší, když vidím co šikovní češi ihned spáchají, nebojí se vůbec toho a navíc dojedou domů, mnohde "jinde" by to byla jasná odtahovka. Pěkně vybraný kus matrjoše
Jo a pěkně se stavěl na zlomech kredenčík
Muselo to být super, taky ten voz park barvitý, mimochodem ventry vidím taky moc rád, to měli jistě luxus obytné, to je už nějakého prostoru.
Kardan jste zvládli, vždycky mě potěší, když vidím co šikovní češi ihned spáchají, nebojí se vůbec toho a navíc dojedou domů, mnohde "jinde" by to byla jasná odtahovka. Pěkně vybraný kus matrjoše
Jo a pěkně se stavěl na zlomech kredenčík
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
No já když jsem si ten můj ošahával, jestli nemá vůli, tak mi přišel masivní až až. Asi tak, že bych ho ani nezvednulHonzaCZ píše:Jak masivní kráva? Vždyť kardan je jenom trubka. Sice tlustší než vejfuk, ale zase ne o tolik.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
To mě nikdy nenapadlo srovnávat výfuk s kardanem, teda s trubkou kardanu, já mám teda kardan za pořádný kus železa.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přecedovo Kredenc
VDC: dle foto super akce. Je vidět, že tě již na opravě vozidla nemůže nic překvapit .
No ono se to nezdá, ale když jsem dostal do ruky na přenesení kardan BHčka, tak mě překvapila váha, ale na druhou stranu nemám porovnání, nikdy jsem žádný jiný kardan v ruce neměl.
No ono se to nezdá, ale když jsem dostal do ruky na přenesení kardan BHčka, tak mě překvapila váha, ale na druhou stranu nemám porovnání, nikdy jsem žádný jiný kardan v ruce neměl.
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Masivní to není vůbec. Je to trubička 2mm tloušťka stěny. Takže ta trubka z vejfuku je v podstatě adekvátní náhrada.
Jo Šímo, samozřejmě jsem měl radost, že jsem problém vyřešil na místě a odjel. Mohl jsem si zavolat odtahovku, když už platím ty asistence. Ale takhle jsem si to užil komplet.
Jo Šímo, samozřejmě jsem měl radost, že jsem problém vyřešil na místě a odjel. Mohl jsem si zavolat odtahovku, když už platím ty asistence. Ale takhle jsem si to užil komplet.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Vidím první nevýhodu VTD oproti MPT. U MPT by stačilo vyhodit kardan a přepnout to pojistkou.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Užil jsi si to do syta . A ještě bude repasovanej kardan . Skvělej víkend . Jenom pro zajímavost Tome, na kolik vyjde řádově repase?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Přecedovo Kredenc
Kdyby nekdo chtel, mam v garazi kardan z 2.5ky BE/BH. Na H6 pasuje bez uprav, ale ma jiny ulozeni a lozisko a asi je o fous delsi (nebo kratsi?). Nicmene ja ho tam nasadil po dobu repase myho puvodniho a normalne jsem s nim najel tisic km. Ani nevim co za nej, treba dve tri lahvinky bilyho? Nebo sedmicku Republiky rumu. Muzu dovezt do Budejek, pripadne do Prahy nebo pristi tyden do Plzne.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG