Přecedovo Kredenc a další povozy....
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Tapan je už zjevně zkušený
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Na Toma nemám, to je, jak se zdá, mistr komplimentu
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Nebo má to štěstí, že ho tu nikdo nekontroluje
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Přecedovo Kredenc
Taky se mi starší auta líbí, ale je jasný, že je na ně potřeba čas i peníze a udržovat je v perfektním stavu, jinak se ně nemůže člověk spolehnout. Kdysi jsem se v autě vrtal snad denně, snižoval hlavy, leštil sání, dělal výbrusy, kraviny a pokusy s výfukem a jak někde uviděl rez, tak jí hned vyhlašoval válku ......a že jí tenkrát bylo . Bavilo mě to a mělo to i patřišný efekt, na auto jsem se mohl kdykoliv spolehnout, každá důleřitá i méně důležitá věc byla mnohokrát zkontrolovaná a tak třeba před dovolenou nebylo nic nutné dělat, naházely se do auta kufry a hurá 900 km tam a 900 zase zpět. Auto mělo už skoro 500 kkm, ale bylo super, i když peníze žralo zrychleným tempem.....
Potom už začalo být času míň a míň, člověk dělal dlouhodobě v cizině a na válení pod autem nezbýval prostor, takže ho s těžkým srdcem prodal .......
Když jsem sledoval Tomův skoro nekonečný seriál, a co všechno se svým "kredencem" prováděl, ten se na něj může spolehnout a já jen tiše žasl a vzpomněl si na dobu před pětadvaceti lety. Byly to krásné roky, ale dnes už bych to nedal, ani časově ani jinak. Tenkrát byla dílna, nářadí, zkrátka podmínky a hlavně ten čas. Z toho všeho mi ale už nic nezbylo a dnešní doba je hrozná, sice tak hrozná jak si ji uděláme, ale mě se to teda povedlo ..... Sice se teď už starším autům vyhýbám, ale ne proto že by se mi nelíbila, ale proto, že je jejich údržba sakra náročná a aby se na takové auto mohl člověk spolehnout, tak se bez ní neobejde, buďto svépomocí nebo s dobrým mechanikem ..... Já nemůžu mít auto starší deseti let a raději snad ani tolik, mohl bych potom v případě nějaké nehody zůstat sedět v sedačce na silnici, v lepším případě. Už jsem u pár škaredých nehod asistoval a posádky těch starších vozů to většinou odskákaly o dost hůře ...... To ale samozřejmě neplatí vždycky, stav auta je tady hodně důležitý a po předchozí nehodě špatně opravené a reznoucí zánovní auto je stejně na houby, jako rezavý veterán ...... Dříve jsem toto kritérium při koupi auta skoro úplně pomíjel, asi jsem si říkal, že se mi nemůže nic stát .......dnes, po zkušenosti kdy do mě před lety čelně vletěl sebevrah s Fordem takovým fofrem, že mu z té shnilotiny vyletěl motor a který svoji ženu málem připravil o obě nohy, no ještě že jsem seděl v tom v čem jsem seděl, to už vidím úplně jinak ....
Potom už začalo být času míň a míň, člověk dělal dlouhodobě v cizině a na válení pod autem nezbýval prostor, takže ho s těžkým srdcem prodal .......
Když jsem sledoval Tomův skoro nekonečný seriál, a co všechno se svým "kredencem" prováděl, ten se na něj může spolehnout a já jen tiše žasl a vzpomněl si na dobu před pětadvaceti lety. Byly to krásné roky, ale dnes už bych to nedal, ani časově ani jinak. Tenkrát byla dílna, nářadí, zkrátka podmínky a hlavně ten čas. Z toho všeho mi ale už nic nezbylo a dnešní doba je hrozná, sice tak hrozná jak si ji uděláme, ale mě se to teda povedlo ..... Sice se teď už starším autům vyhýbám, ale ne proto že by se mi nelíbila, ale proto, že je jejich údržba sakra náročná a aby se na takové auto mohl člověk spolehnout, tak se bez ní neobejde, buďto svépomocí nebo s dobrým mechanikem ..... Já nemůžu mít auto starší deseti let a raději snad ani tolik, mohl bych potom v případě nějaké nehody zůstat sedět v sedačce na silnici, v lepším případě. Už jsem u pár škaredých nehod asistoval a posádky těch starších vozů to většinou odskákaly o dost hůře ...... To ale samozřejmě neplatí vždycky, stav auta je tady hodně důležitý a po předchozí nehodě špatně opravené a reznoucí zánovní auto je stejně na houby, jako rezavý veterán ...... Dříve jsem toto kritérium při koupi auta skoro úplně pomíjel, asi jsem si říkal, že se mi nemůže nic stát .......dnes, po zkušenosti kdy do mě před lety čelně vletěl sebevrah s Fordem takovým fofrem, že mu z té shnilotiny vyletěl motor a který svoji ženu málem připravil o obě nohy, no ještě že jsem seděl v tom v čem jsem seděl, to už vidím úplně jinak ....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Šťastný to mužspm píše:Nebo má to štěstí, že ho tu nikdo nekontroluje
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Přecedovo Kredenc
kluci, já to vaše dilema rozseknu: nejlepší je služební oktávka na operák, který platí firma a po 4 letech vyměnt.
tak to mám já a doporučuju
taky jen díky tom mám rézu, jinak bych to neuživil
vraťte se v diskuzích zpátky k meritu věci - že předseda dělá super věc, která nás tu baví a obdivujeme, jak staví v podstatě od píky auto. Za mě to dává smysl, protože ho to baví a auto mu dělá radost dvakrát - při práci a ještě ho pak vozí.
Za mě palec nahoru
tak to mám já a doporučuju
taky jen díky tom mám rézu, jinak bych to neuživil
vraťte se v diskuzích zpátky k meritu věci - že předseda dělá super věc, která nás tu baví a obdivujeme, jak staví v podstatě od píky auto. Za mě to dává smysl, protože ho to baví a auto mu dělá radost dvakrát - při práci a ještě ho pak vozí.
Za mě palec nahoru
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Oto díky za podporu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Přecedovo Kredenc
To víš, že to dává smysl, já to vidím prakticky stejně jako předseda.... proč nemít dlouho svýho miláčka a nedopřát mu tu nejlepší péči? Tom to hezky napsal, je to jako s ženskou ten vztah....a já to tak mám taky, ale kolikrát si říkám, jestli ty auta nemám jen krapet radši.....(do ničeho nekecaj) :D takže jen tak dál;) i já ti budu postovat fotky autickarskyho porna ať máš na co koukat, kdyz to máš tak rád, jak tu práci, tak ty auta;D
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
U staršího auta, o které se čék stará, je nepopsatelně věčí jistota, že mě z expedice mimo asfalt doveze aj dom. Hromada věcí se dá opravit na místě, ale ještě líp, dají se řešit ještě doma a opravit dřív, než se to zesere. Krom věcí, keré se sice ovlivní těžko, ale zase, sou to léééty ověřené stroje a jeden ví, co od nich asi tak čekat. Trocha štěstí je v tom každopádně.
S novým autem nikdy nevím, kde se mi zesere, bo stačí jeden uklepaný kablík a su fprdeli a to doslova - nikdo mi s tím neporadí, nemám šanci to opravit. Bez AKU je auto zcela nepojízdné a neschopné ničeho (ani posunu sedačky ).
U všech značek šla kvalita totálně dokopru a nové = nastavený mrvič na čas nebo km, dle toho, co nastane dříf.
Nastává čas, kdy koupí ojetiny staré cca 4-5 let si zadělám jen na průsery a věčné stání v servisu, což je samosebou aj požadavek výrobců, bo trh se mosí točit za každou cenu. Aut na skladech je neuvěřitelné množství a šecko to stárne, nikdo to nechce.
Tedy, proč se nevyrábí osvěčené a odolné modely je zřejmé... "peníze musí proudit"
Mě vcelku dost točí, že se tu probírají blbostě, místo přecedova kredence. Vlákno se plevelí neskutečným tempem zcela mimo téma
S novým autem nikdy nevím, kde se mi zesere, bo stačí jeden uklepaný kablík a su fprdeli a to doslova - nikdo mi s tím neporadí, nemám šanci to opravit. Bez AKU je auto zcela nepojízdné a neschopné ničeho (ani posunu sedačky ).
U všech značek šla kvalita totálně dokopru a nové = nastavený mrvič na čas nebo km, dle toho, co nastane dříf.
Nastává čas, kdy koupí ojetiny staré cca 4-5 let si zadělám jen na průsery a věčné stání v servisu, což je samosebou aj požadavek výrobců, bo trh se mosí točit za každou cenu. Aut na skladech je neuvěřitelné množství a šecko to stárne, nikdo to nechce.
Tedy, proč se nevyrábí osvěčené a odolné modely je zřejmé... "peníze musí proudit"
Mě vcelku dost točí, že se tu probírají blbostě, místo přecedova kredence. Vlákno se plevelí neskutečným tempem zcela mimo téma
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Já přidám nějaké obrázky, které jsem dostal od Aleše. Už se to chýlí ke konci a snad to zítra zavrčí.
Motor už je v autě, ale ještě dneska Aleš měnil ložisko v klimakompresoru a prej to šlo úplně na pí**. No prostě blbě. Ale Aleš je prostě pašák a tak to nakonec zmáknul.
No a alternátor taky šustil, tak ten byl u autoelektrikáře. Ještě nevím, jestli se dělaly jen ty ložiska, nebo se měnilo ještě něco. To se brzy dozvím...
Motor už je v autě, ale ještě dneska Aleš měnil ložisko v klimakompresoru a prej to šlo úplně na pí**. No prostě blbě. Ale Aleš je prostě pašák a tak to nakonec zmáknul.
No a alternátor taky šustil, tak ten byl u autoelektrikáře. Ještě nevím, jestli se dělaly jen ty ložiska, nebo se měnilo ještě něco. To se brzy dozvím...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Taky už mi volnoběžné ložisko klímy šustí ....a su rád, že vidím, jak to tam vypadá a že to sundat pude. Nalisování bude určitě horší.
....ikdyž, jak tak na to koukám víc a hustěji, asik to takt není prdel sundat
....ikdyž, jak tak na to koukám víc a hustěji, asik to takt není prdel sundat
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Marku cituji Aleše...
Takže jde to, ale na hovno.No musíš nejdříve stáhnout ten unašeč, ten taky moc nešel a pak řemenici i s ložiskem a na tom hliníku to bylo zažraný. Blbý je, že to nemůžeš moc ohřát kvůli guferu a ani moc násilí kvůli tomu hliníku. Tak opatrně s několika stahovákama.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No, koukám na to. Asik ideální to dělat v mrazu, bo hliník se více stáhne a trošku ohřát řemenici.
No a pokud to de blbě šikovnému a zkušenému....to potěš koště
Ale čeká mě to a bude to boj
No a pokud to de blbě šikovnému a zkušenému....to potěš koště
Ale čeká mě to a bude to boj
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přecedovo Kredenc
Tak pak si dej Doro do svého vlákna fotky a komentář, rád si počtu