Přecedovo Kredenc a další povozy....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Děkuju.
Přípravek na zatlačení pístků funguje skvěle. Ta pistole stála asi 50 korun. Tuhle, když jsem byl pro maskovací folii, tak jsem si konečně vzpomněl a koupil si jí. V hlavě jsem to měl dlouho, ale vzpomněl jsem si vždycky až když jsem dělal brzdy.
Samozřejmě podmínkou jsou funkční pístky. Zatuhlý by to nezamáčklo.
Vláďo dík, kdybych to náhodou někdy potřeboval, tak si snad vzpomenu. Já tuhle kravinu viděl fyzicky akorát jednou a to když jsem měnil ségře na Orlando destičky.
Vzhledem k tomu, že jsou tím vybaveny mnou opovrhované značky aut, tak to snad potřebovat nebudu.
Přípravek na zatlačení pístků funguje skvěle. Ta pistole stála asi 50 korun. Tuhle, když jsem byl pro maskovací folii, tak jsem si konečně vzpomněl a koupil si jí. V hlavě jsem to měl dlouho, ale vzpomněl jsem si vždycky až když jsem dělal brzdy.
Samozřejmě podmínkou jsou funkční pístky. Zatuhlý by to nezamáčklo.
Vláďo dík, kdybych to náhodou někdy potřeboval, tak si snad vzpomenu. Já tuhle kravinu viděl fyzicky akorát jednou a to když jsem měnil ségře na Orlando destičky.
Vzhledem k tomu, že jsou tím vybaveny mnou opovrhované značky aut, tak to snad potřebovat nebudu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Přecedovo Kredenc
No, vytlačovacích pistolí jsem už zohýbal a těch lepších viděl zlámaných mnoho. Při vracení pistku jsme ohnuli i truhlářskou svěrku. Je vidět, že kdo umí, tak umí!
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne čtv dub 02, 2020 8:15 am, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
No Tome, kravina nekravina, neni to špatný řešení - nepotřebuješ bubnovej disk, stačí ti obyč provozní brzdy, není třeba to štelovat, zajede se to "samo", brzdí to spolehlivě,... dokud to nepotřebuješ servisovat Na to je fakt lepší bubnová.
A nevím kterými všemi značkami opovrhuješ pokud to je vše krom Subaru a Toyoty tak budiž Má to třeba naše Mondeo mk2 a měla to Alfa 156 kvůli který jsem to kupoval. Když bylo třeba měnit zadní brzdový desky na Mondeu, připadal jsem si jak idiot, když jsem to dával známýmu do servisu, kvůli absenci jednoho nástroje za 300,-
Původní odkaz co jsem kupoval už nefunguje, ale je to něco takovýho, je to jednoduchý. Před použitím dobře namazat... Cena byla kolem $12.
https://www.aliexpress.com/item/32704080091.html
A nevím kterými všemi značkami opovrhuješ pokud to je vše krom Subaru a Toyoty tak budiž Má to třeba naše Mondeo mk2 a měla to Alfa 156 kvůli který jsem to kupoval. Když bylo třeba měnit zadní brzdový desky na Mondeu, připadal jsem si jak idiot, když jsem to dával známýmu do servisu, kvůli absenci jednoho nástroje za 300,-
Původní odkaz co jsem kupoval už nefunguje, ale je to něco takovýho, je to jednoduchý. Před použitím dobře namazat... Cena byla kolem $12.
https://www.aliexpress.com/item/32704080091.html
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22732
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
O čem tu mluvíme, o ručce co brzdí destičkama? Tak to doma na jednom nejmenovaném autě máme... v životě bych takovou píčovinu na autě nechtěl. Zkurvený už dvoje kotouče, z toho ty první shořely málem i s autem a o "brzdí to spolehlivě" a "nemusí se to štelovat" bych měl taky úplně jiné představy...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Díky, Vláďo!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vláďo víš, že to byla nadsázka.
Ale upřímně mi přijde lepší to naše řešení ruční brzdy. Už jenom proto, že jsou to 2 brzdy na sobě nezávislý.
Ale upřímně mi přijde lepší to naše řešení ruční brzdy. Už jenom proto, že jsou to 2 brzdy na sobě nezávislý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Jo, ručka co brzdí destičkama, stejně jako provozní brzda. Jseš si jistej, že za zkurvený už dvoje kotouče může ten systém, nebo zatuhlej nevracející se pístek, případně obsluha, která zapomněla povolit ručku? Ten systém zase tak složitej neni. Nevim jak by mohl sám o sobě způsobit to, že ti přibržduje, pokud je samotnej pístek v pohodě a provozní brzda funguje jak má. Pokud nefunguje provozní brzda jak má, neni to ale vina toho systému ručky.spm píše:O čem tu mluvíme, o ručce co brzdí destičkama? Tak to doma na jednom nejmenovaném autě máme... v životě bych takovou píčovinu na autě nechtěl. Zkurvený už dvoje kotouče, z toho ty první shořely málem i s autem a o "brzdí to spolehlivě" a "nemusí se to štelovat" bych měl taky úplně jiné představy...
Jasně, bavíme se teď o případu, kdy to funguje jak má. Vymezuje se to mechanicky samo a to o dost jednodušeji než samoštel na bubnový brzdě. A pokud zajedeš brzdy, což je zajedeš nějak vždycky už prostě provozem auta, tak ta ručka brzdí spolehlivě taky.
Ale tvrdit, že to je nahovno systém, protože třeba zatuhl pístek, je jak tvrdit, že je bubnová ručka na hovno, protože jsem si ji sám nedošteloval, nebo neprovedl opatrný zajetí obložení tak, abych ho neutrhl
Nejhorší je, že na zatlačení potřebuješ nástroj a pokud děláš repas, skládá se to o něco hůř. Ale jinak mi to imho přijde jako jednodušší a spolehlivější. Tome, chápu jak to myslíš, 2 je víc než 1 a taky jsem obvykle raději za nezávislý a jednodušší systémy než nějaký kombinace a kompromisy, ale tady může ručka selhat jen pokud ti selhaly provozní brzdy. A v tu chvíli máš větší problém než nefungující ručku
Edit: Jo a Štěpáne není zač, a Tome jasně že vím, že to byla nadsázka ale sám nevím na čem všem tohle je...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22732
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Zatuhává nejspíš ten lanovod od té ručky. Takže jak si tu někteří stěžují, že subaru má napíču systém brzd, protože se to musí pravidelně čistit, tak tenhle koncernový zázrak se musí taky ročně čistit nebo měnit, protože jinak ti podpálí auto. Jinak když se to pořídilo, tak ta ručka nebrzdila. Muselo se to zarvat úplně nadoraz a stejně ve velkym kopci to nedrželo a popojíždělo. Štelovali to asi na 3x (po každym seštělování to fungovalo chvíli, pak zas nahovno). Pak to teda brzdilo, akorát jednou ta destička zůstala přibržděná. Auto jelo normálně, ale po cestě z Říčan do Prahy se to kolo rozpálilo tak, že se z něj hulilo, smrdělo a běžel jsem pro kýbl s vodou to hasit. Kotouč vypálenej jak taška na střechu. Pak se to teda rozhejbalo, nějakou dobu to jezdilo a nedávno zase. Řešil jsem to kvůli nejspíš kamínku, co zapadnul za plech. Ale jak jsem sundal kolo, tak horký jako prase, další den pak po dojezdu ještě smrad spálený brzdy. Kotouče to teda tentokrát přežily, nicméně vyměněný lanovody a žena dostala vynadáno, že tu ručku rve až nahoru, že jí stačí 2, 3 zuby. Tak zatahuje na 2, 3 zuby, akorát ve většim kopci to auto na 3 zuby nedrží, takže teď neparkuje v kopci Prostě praktický ze všech stran, zvláště u auta, jehož jedinou požadovanou vlastností je, aby nějak jezdilo a co nejmíň otravovalo obsluhu Mně ta bubnová brdza taky dost dlouho fungovala dost nahovno. Ale nikdy jsem kvůli ní nemusel hasit auto, sundavat na cestě kola abych vůbec dojel a dělal podobný ptákoviny. A i ty sekající se pístky mi nenadělaly takovou paseku, jako tohle úžasné tahání destičky za lanko...podvlada píše:
Jo, ručka co brzdí destičkama, stejně jako provozní brzda. Jseš si jistej, že za zkurvený už dvoje kotouče může ten systém, nebo zatuhlej nevracející se pístek, případně obsluha, která zapomněla povolit ručku? Ten systém zase tak složitej neni. Nevim jak by mohl sám o sobě způsobit to, že ti přibržduje, pokud je samotnej pístek v pohodě a provozní brzda funguje jak má. Pokud nefunguje provozní brzda jak má, neni to ale vina toho systému ručky.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
To teda moc nerozumim tomu, co tam mohlo bejt špatně.
Zatuhlej lanovod, to neni chyba systému, to je jasný. Že to pak skoro podpálí auto, to problém systému je, protože ta kotoučová brzda je účinnější než ruční bubnová, nebo nevím, dokáže se bubnová taky tak rozpálit? Navíc je hůř chlazená.
Čemu se ale divim je, že byl problém s tím štelováním. K vymezení by mělo dojít automaticky tím, že prostě našlapeš provozní brzdu - tam se vymezí chod sám. Ten systém ručky je v podstatě jenom takovej "závit uvnitř pístku", kterej má větší vůli než je škvíra mezi kotoučem a deskou. Při vymezení destičky ke kotouči se ten závit dovolí otočit a posunout, ale díky tomu, že má vůli, by neměl nechat desku přitisklou ke kotouči. Když pak zatáhneš za ručku, otočením toho závitu dojde k přitlačení pístku a destičky. Povolením a otočením zpět se zase vzdálí.
Nevim, co by se tam mohlo posrat tak, že při našlapání brzdy se vůle vymezí tak, že zůstane pístek přitisklej, nebo se nevymezí vůbec. Stejně si myslim, že to posral někdo při štelování a přitáhl ručku tak, že zůstala neustále trochu přibržděná, nebo prostě zatuhl pístek nebo vodítka... Protože u kola by ten systém měl vymezit vůli sám a jediný co se může stát je, že lanko je buď moc dlouhý nebo krátký a chce to tedy u páky buď přitáhnout nebo povolit, aby měla páka (ne samotná brzda) rozumnej chod. Tedy aby v uvolněný poloze bylo lanko trochu volný a zároveň nebylo třeba páku tahat až někam k zadním sedačkám
Ještě že se nám do aut dostávají ty elektronický ruční brzdy, ty tenhle problém jistě eliminují a už se o to nebudeme muset nikdy starat
Pardon, už toho nechám tady v Přecedovo vlákně
Zatuhlej lanovod, to neni chyba systému, to je jasný. Že to pak skoro podpálí auto, to problém systému je, protože ta kotoučová brzda je účinnější než ruční bubnová, nebo nevím, dokáže se bubnová taky tak rozpálit? Navíc je hůř chlazená.
Čemu se ale divim je, že byl problém s tím štelováním. K vymezení by mělo dojít automaticky tím, že prostě našlapeš provozní brzdu - tam se vymezí chod sám. Ten systém ručky je v podstatě jenom takovej "závit uvnitř pístku", kterej má větší vůli než je škvíra mezi kotoučem a deskou. Při vymezení destičky ke kotouči se ten závit dovolí otočit a posunout, ale díky tomu, že má vůli, by neměl nechat desku přitisklou ke kotouči. Když pak zatáhneš za ručku, otočením toho závitu dojde k přitlačení pístku a destičky. Povolením a otočením zpět se zase vzdálí.
Nevim, co by se tam mohlo posrat tak, že při našlapání brzdy se vůle vymezí tak, že zůstane pístek přitisklej, nebo se nevymezí vůbec. Stejně si myslim, že to posral někdo při štelování a přitáhl ručku tak, že zůstala neustále trochu přibržděná, nebo prostě zatuhl pístek nebo vodítka... Protože u kola by ten systém měl vymezit vůli sám a jediný co se může stát je, že lanko je buď moc dlouhý nebo krátký a chce to tedy u páky buď přitáhnout nebo povolit, aby měla páka (ne samotná brzda) rozumnej chod. Tedy aby v uvolněný poloze bylo lanko trochu volný a zároveň nebylo třeba páku tahat až někam k zadním sedačkám
Ještě že se nám do aut dostávají ty elektronický ruční brzdy, ty tenhle problém jistě eliminují a už se o to nebudeme muset nikdy starat
Pardon, už toho nechám tady v Přecedovo vlákně
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
V pohodě. Vždyť je to plodná diskuse, tak to nevadí.
Jak říkám, já to řešil jen jednou na tom Orlandu. Ségře začaly šustit sjetý destičky, tak jsem automaticky objednal přední a divil jsem se, když na nich bylo masa ještě minimálně na dalších 5000 km. Sjetý byly zadní, až na plech. A to bylo asi 4 roky starý auto, takže nic zatuhlýho nebylo. Takže jsem k tomu systému získal negativní vztah.
Jak říkám, já to řešil jen jednou na tom Orlandu. Ségře začaly šustit sjetý destičky, tak jsem automaticky objednal přední a divil jsem se, když na nich bylo masa ještě minimálně na dalších 5000 km. Sjetý byly zadní, až na plech. A to bylo asi 4 roky starý auto, takže nic zatuhlýho nebylo. Takže jsem k tomu systému získal negativní vztah.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Přecedovo Kredenc
Moje zena ma Toyota Yaris . Uz 11 let ale 60 tis. na budiku. Haha!! Rucka brzdi kotouce vzadu. Normalne to brzdi. Predni desticky jsou origo ale zadni uz se menily. To same jako VDC. Za mne BUBNY!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22732
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Co se týče toho štelování, jak moc to dělal nějakej neumětel, nedokážu odhadnout (ale, pak, dej si auto do servisu, žejo ). Co se týče toho zatuhávání, tak bych řekl, že v obou případech byl problém na té koncové části lana. Nevím jak je to udělané u těch jiných aut, ale u škodovky je ten lanovod chycený u kola, tam je nějaké prachovka či co a za ní je konec lana přichycen k tomu mechanismu, který pak dělá něco s tou brzdovou destičkou. A problém je nejspíš v tom, že ta prachovka se posere, zabordelí se to a v téhle části to ztuhne. Když se to stalo poprvé, tak přijel nějaký kamarád co tímhle pohnul (a posléze podruhé jsem na tohle dělal ve firmě na parkovišti, aby se s tím dalo dojet), takže se auto zvedlo, sundalo kolo, povolila ručka a rukou se ten mechanismus roztáhl. Tedy to co by tam normálně měla dělat ta pružina, či co, ale nestačila na to, rukou to šlo dopovolit a pak s tím šlo (do příštího zatažení ručky) jezdit bez hořícího kola. A prostě mi to přijde jako nahovno systém, když se na tom tohle řeší častějš, než výměna destiček
Jestli se to u bubnu může stát, že se takhle rozpálí, těžko říct... Ale nikdy se mi to nestalo. A to se mi s outbackem, v začátku, kdy ručka skoro neručkovala, podařilo jet kus cesty se zataženou. Smrdělo to, ale nebylo to potřeba hasit A generálně vzato na všech těch autech doma s bubnem jsem neměl nikdy náznak problému. I na tom prehistorickym liberu, který jsem sotva dovezl z bazaru, ta bubnová brzda brzdila tak, že když jsem vytáhl madlo ručky až na horu, tak jsem na zvednutym autě dotáhl poloosu... tak že jsem pomalu skákal po tom trháku, aby mi vyšla díra na závlačku a kolo se ani nehlo. Swift s hyundaiem to samý, ručku zatáhnu malíčkem, drží jako prase. Abych teda byl fér, tak na outbacku mi ta ručka fungovala dost na houby. I přes několik servisních zásahů, kde se to sice po každém lepšilo, ale nebylo to úplně ono. Zase nutno říct, že byla skoro nepoužívaná a zarezlá. Nicméně po kombinaci, kdy se vyměnily zadní kotouče (kde je počítám i ten buben), pak se daly nový na zakázku vyráběný pakny a pak to Tomáš ještě při rozborce nápravy sešteloval, tak i tady ta brzda funguje špičkově. Takže po téhle zkušenosti mě fakt nijak nemrzí ten litr nebo kolik to stálo za pakničky, který tam jsou "zbytečný," když to auto brzdí, můžu si používat ručku kde chci a jak chci a nezapálí se mi
Jestli se to u bubnu může stát, že se takhle rozpálí, těžko říct... Ale nikdy se mi to nestalo. A to se mi s outbackem, v začátku, kdy ručka skoro neručkovala, podařilo jet kus cesty se zataženou. Smrdělo to, ale nebylo to potřeba hasit A generálně vzato na všech těch autech doma s bubnem jsem neměl nikdy náznak problému. I na tom prehistorickym liberu, který jsem sotva dovezl z bazaru, ta bubnová brzda brzdila tak, že když jsem vytáhl madlo ručky až na horu, tak jsem na zvednutym autě dotáhl poloosu... tak že jsem pomalu skákal po tom trháku, aby mi vyšla díra na závlačku a kolo se ani nehlo. Swift s hyundaiem to samý, ručku zatáhnu malíčkem, drží jako prase. Abych teda byl fér, tak na outbacku mi ta ručka fungovala dost na houby. I přes několik servisních zásahů, kde se to sice po každém lepšilo, ale nebylo to úplně ono. Zase nutno říct, že byla skoro nepoužívaná a zarezlá. Nicméně po kombinaci, kdy se vyměnily zadní kotouče (kde je počítám i ten buben), pak se daly nový na zakázku vyráběný pakny a pak to Tomáš ještě při rozborce nápravy sešteloval, tak i tady ta brzda funguje špičkově. Takže po téhle zkušenosti mě fakt nijak nemrzí ten litr nebo kolik to stálo za pakničky, který tam jsou "zbytečný," když to auto brzdí, můžu si používat ručku kde chci a jak chci a nezapálí se mi
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No troufnu si po zkušenostech tvrdit, že nebrzdící ručka u Subaru, po servisu, je lemplovství toho, kdo to dělal. Ten systém je triviálně jednoduchej a funkční.
Zatuhlý lanovody jsem měl naposled na Aru, kde byl ten bowden železnej. Dneska je v těch bowdenech teflon, tak na tom nemá co zatuhnout.
Zatuhlý lanovody jsem měl naposled na Aru, kde byl ten bowden železnej. Dneska je v těch bowdenech teflon, tak na tom nemá co zatuhnout.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak definitivně hotovo, nastrojeno. Až ta barva vyzraje, tak rozleštím ten přechod a ono to nebude tolik vidět..
Konečně zase po dvou letech funguje i zamykání. Jak to ten dement páčil, tak ohnul páčku na zámku, takže se klíčem nedalo zamknout. Previe nemá dálku, ale centrál odemkne a zamkne celý auto jak od řidiče, tak od spolujezdce. A to se hodí celkem často a bylo na prd, když to nefungovalo.
Konečně zase po dvou letech funguje i zamykání. Jak to ten dement páčil, tak ohnul páčku na zámku, takže se klíčem nedalo zamknout. Previe nemá dálku, ale centrál odemkne a zamkne celý auto jak od řidiče, tak od spolujezdce. A to se hodí celkem často a bylo na prd, když to nefungovalo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Přecedovo Kredenc
Pekny Tome, tve opravy me vzdy fascinuji. Ac nejsilnejsi dojem ve me vyvolalo jak jsi pred delsi dobou z nerezove pracky vyrobil kus auta
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011