Přecedovo Kredenc a další povozy....
Re: Přecedovo Kredenc
Omlouvám se, jestli vás to nasira, tak to promazte. Nevěděl jsem, že vlákno je až tak soukromé, a auta si držím zhruba 6 let a vybírám si, zajímavé exoty, jednoduchá matika nesedí, míval jsem i 4 auta soucasne a jen 2 jsem poslal na vrakoviště
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1495
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Přecedovo Kredenc
Tvl Tome ten tvůj Outback je hrozná sračka, tě fakt nechápu, že se s tím sereš :D:D .......se divím že chlapík i když to bych mu křivdil, nenavštívil moje vlákno, nebo nějaký kde jsem se zmínil o těch svejch starodavnejch sračkach :D
Re: Přecedovo Kredenc
to jsem nikdy nerekl a vazim si lidi, co neco umi, ja si to jako konicek neopravim i kdyz jsem kdysi pod vedenim kamrada mechanika zvladl generalku radoveho 24ventilu ale vim, ze uz nikdy vice takovou drinu. Ale pokud by se to melo zaplatit normalne v servisu a ne to mit jako charitu od kamarada je proste takove zachranovani starych obycejnych aut nesmysl. A plati to i presto, ze to jsou nebo spis byly velmi povedena auta. At vam slouzi k radosti. Jsem uz stary a ufrflany a nejake zkusenosti uz bohuzel taky mam. A penez jsem v tech strepech utopil neuveritelne mnozstvi. A je samozrejme pravda, ze se serou i nova auta. Ale jestli to u meho behacka nebude chladic, ale neco horsiho, tak asi pujde, uz na to nemam silu furt resit tisic drobnosti, fleky pod autem, strachovat se, zda dojede k mori a zda se nerozpadne, kdyz to do mne zase nejakej idiot napere (zrovna pred mesicem mi nekdo zase nabral zadni dvere a odmaskoval korozi lemu), zda jeste funguji airbagy... proste stari (moje)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Já si přesně tuhle operaci nechal udělat normálně v servisu; ještě před tím, než jsem zjistil, jak je to zrezlý Ale nechal bych to udělat klidně i po tom. Jasně, za ty peníze, co jsem postupně do toho za 2,5 roku nacpal, bych už asi i nějaký nový auto koupil. Ale jaký... život je moc krátkej na to jezdit v mrdkách s podmírákovym počtem válců Nehledě na to, že bych ty ušetřený peníze pak musel utrácet za chlast a děvky, takže nebýt toho auta, tak už mám cirhózu a syfilis, takže je to vlastně zdraví prospěšný
Re: Přecedovo Kredenc
vrgada: Já myslím, že by ty řeči nikoho neštvaly, kdyby se neustále neopakovaly. Napoprvé ti určitě nikdo nenapsal, že máš jít do háje, ale jenom, že s tvým názorem nesouhlasí a pár argumentů k tomu. Ale co na to napsat po desátý?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Když to tu tak čtu,tak si myslím že Vrgada to nemyslí nějak osobně... podobné smýšlení mám i já , nic ve zlém.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Já to osobně taky beru v klidu,taky si nemyslím,že to vrgada myslí osobně,to určitě ne a věřím že to tak nebere ani Tomáš,nevyjadřuju se k tomuto,vše jste řekli za mě-za nás ostatní,už někdy i mlčím,je to lepší,proč opakovat vás... hlavně co na to předseda,je to jeho vlákno,ale vidím to tak,že předseda je hodný člověk přeci
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1495
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Přecedovo Kredenc
Chlapi, že se to furt omila dokola, o to jde. Sakra, ať si každej dělá to svý, jak uzná za vhodný.... kdo chce co chce, když vrgada napsal prvé svůj příběh a jak to má s životní filosofií co se aut tejce, jsme si to přečetli všichni, tedy, co chteli, já to taky beru, je to jeho názor, ale nemusí se to přece říkat dvacetkrát, hlavně furt jedno a to samý. Já už taky radši mlčím, promiň za plevel Tome
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Jo tj pravda,mě by to stačilo říct taky jednou,či jsek jsem upsaný-ukecaný,tak max dvakrát mít teda takový postoj.Ztrácí to pak význam,obzvláště v tomto tématu,jo kdyby se to jmenovalo třeba vzkříšení -renovace,dinitrol boj vyplatí se či ne?...tak to by byla jiná.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Přecedovo Kredenc
no mam trochu splin, vysypalo se mi subaru Ale nastesti pred kamaradovym servisem a takovou kliku uz jsem mel mockrat a jednoho dne to uz asi nevyjde. Zkuste se nad tim zamyslet, ze tohle se japonskym inzenyrum nepovedlo. Nevim, jestli ma BH palubni pocitac, jestli to moje ma, tak hlasky zobrazuje na chybejici displej. Takze jedine upozorneni, ze neco neni v poradku bylo, ze se mi zdalo, ze nejede topeni a to bylo vcelku prohrate odpoledne, takze vlastne stesti, ze jsem to vubec zaregistroval-jinak totiz topi suprove. Kontrola kapaliny a je na horni rysku. A pak po par minutach para zpoza kapoty.
...
Kdyby byla tma, tak para videt nebude, kdybych jel po dalnici, tak by ji odfoukl vzduch proudici okolo auta. Nevim, jak casto koukate za jizdy po dalnici na teplomer, ja teda koukam pred sebe. Takze, kdyby problem nastal na ceste mimo mesto, nebo po tme, tak nelze vcas zjstit nic, proste jizda bez chladici kapaliny-motor na vyhozeni, zkroucene hlavy a mozna i motor kously na tvrdo v dalnicni rychlosti ve smyku kol.
...
Ja mel podobny problem i s beckovou omegou, te fouklo tesneni pod hlavou, nastesti taky ve meste, ta sice nejakou hlasku na displej palubniho pocitace napsala, ale v ramci inovace spolehlivy LCD displej nahradili nejakym DOTem podsvicenym zarovkou, ktery displej vypalil a displeje pak zobrazovaly necitelny rozsypany caj.
...
Ja si proste myslim, ze pri takove poruse by mel v kabine bzucet alarm, jak pred havarii jaderne elektrarny. Aneb vracim se k sve mantre, pri planovane zivotnosti 200tkm/10let se to na 99,99 procenta nestane, ale kdyz ma auto 20 a tak uz to konstrukteri neresi. A vim o cem mluvim, na ackove omeze mi na dalnici prdla hadice, nastesti tesne pred sjezdem a tu paru jsem videl teprve az po zpomaleni, takze nastesti vcas. A opet stara hadice nabobtnala, protoze uz mela popraskanou textilni vyztuzi a tak se pri rychle jizde vic nafoukla a strejchla ji vrtule chladice. Proste stary, opotrebovany na konci zivotnosti. A skody moc, sladka chladici blebta znicila i klasicky rozdelovac a zapalovaci kable. A samozrejme problemy, chladic ani slozite tvarovana hadice nesehnatelny, nevim jestli to maji stara subara taky tak, ale u opla je pojem zruseno bez nahrady
...
no poreferuji jak jsem dopadl, ja to vidim blede, atyp twinturbo chaldic neexistuje, uvidime
...
Kdyby byla tma, tak para videt nebude, kdybych jel po dalnici, tak by ji odfoukl vzduch proudici okolo auta. Nevim, jak casto koukate za jizdy po dalnici na teplomer, ja teda koukam pred sebe. Takze, kdyby problem nastal na ceste mimo mesto, nebo po tme, tak nelze vcas zjstit nic, proste jizda bez chladici kapaliny-motor na vyhozeni, zkroucene hlavy a mozna i motor kously na tvrdo v dalnicni rychlosti ve smyku kol.
...
Ja mel podobny problem i s beckovou omegou, te fouklo tesneni pod hlavou, nastesti taky ve meste, ta sice nejakou hlasku na displej palubniho pocitace napsala, ale v ramci inovace spolehlivy LCD displej nahradili nejakym DOTem podsvicenym zarovkou, ktery displej vypalil a displeje pak zobrazovaly necitelny rozsypany caj.
...
Ja si proste myslim, ze pri takove poruse by mel v kabine bzucet alarm, jak pred havarii jaderne elektrarny. Aneb vracim se k sve mantre, pri planovane zivotnosti 200tkm/10let se to na 99,99 procenta nestane, ale kdyz ma auto 20 a tak uz to konstrukteri neresi. A vim o cem mluvim, na ackove omeze mi na dalnici prdla hadice, nastesti tesne pred sjezdem a tu paru jsem videl teprve az po zpomaleni, takze nastesti vcas. A opet stara hadice nabobtnala, protoze uz mela popraskanou textilni vyztuzi a tak se pri rychle jizde vic nafoukla a strejchla ji vrtule chladice. Proste stary, opotrebovany na konci zivotnosti. A skody moc, sladka chladici blebta znicila i klasicky rozdelovac a zapalovaci kable. A samozrejme problemy, chladic ani slozite tvarovana hadice nesehnatelny, nevim jestli to maji stara subara taky tak, ale u opla je pojem zruseno bez nahrady
...
no poreferuji jak jsem dopadl, ja to vidim blede, atyp twinturbo chaldic neexistuje, uvidime
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Přecedovo Kredenc
Tak se připojím k plevelení.
Forester SG 2003 má servisní plán do 500tkm. Že by počítali s životností 200tkm?
Forester SG 2003 má servisní plán do 500tkm. Že by počítali s životností 200tkm?
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přecedovo Kredenc
Zkrátka když dojíždíš starý auta a měníš jen to, co je skutečně nutně třeba, tak se takové věci holt stávají... Ve výsledku je to o tom, jestli máš čas nebo peníze. Když máš peníze, můžeš si koupit nový a nic neřešíš. Pokud peníze nemáš (nebo máš, ale nechceš dát!), koupíš starý pekáč a investuješ do něj každý víkend. No a všichni tady jsou někde mezi - někdo blíže na tu stranu, někdo zase na druhou. Je vlastně docela zajímavý, že až na výjimky tu společně fungují tak rozdílní lidé. No nic, jdu spát, protože zítra jsem si vzal dovolenou, ráno zatopím v garáži a budu investovat celý den do Subárka .
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak tak. Jak psali chlapci, nejde o názor a o životní filosofii. Jde o neustálé omílání furt dokola. Kdyby sis pamatoval, do kterýho vlákna jsi to vyjádřil poprvé, tak by stačilo ctrl-c, ctrl-v.
Takže jde pouze a jen o tohle. Že tvůj životní příběh a filosofii už vidíme všichni asi tak po patnáctý. A zase tak dobrej příběh to není, abychom ho museli číst furt dokola.
Vkládáním smajlíků se snažím vyjádřit, že to beru s nadhledem a humorem, páč o nic nejde.
Každý máme svoji filosofii a životní postoj a co jednomu přijde rozumné a racionální, je pro druhého postavené na hlavu.
Já nechápu smysl dojíždění vraků, i kdyby byly sebeprémiovější, taky jsem to dělával, před 20 lety, ale dneska už mi to přijde nedůstojné.
A už vůbec nechápu smysl neustálého měnění aut. Já to mám s autama jako se ženskejma, je to dlouhodobý vztah. A i když je moje žena už celkem opotřebovaná, neřku-li vojetá, servisní zásah taky potřebuje častěji, než když byla nová, tak bych jí přesto nevyměnil.
Takže jde pouze a jen o tohle. Že tvůj životní příběh a filosofii už vidíme všichni asi tak po patnáctý. A zase tak dobrej příběh to není, abychom ho museli číst furt dokola.
Vkládáním smajlíků se snažím vyjádřit, že to beru s nadhledem a humorem, páč o nic nejde.
Každý máme svoji filosofii a životní postoj a co jednomu přijde rozumné a racionální, je pro druhého postavené na hlavu.
Já nechápu smysl dojíždění vraků, i kdyby byly sebeprémiovější, taky jsem to dělával, před 20 lety, ale dneska už mi to přijde nedůstojné.
A už vůbec nechápu smysl neustálého měnění aut. Já to mám s autama jako se ženskejma, je to dlouhodobý vztah. A i když je moje žena už celkem opotřebovaná, neřku-li vojetá, servisní zásah taky potřebuje častěji, než když byla nová, tak bych jí přesto nevyměnil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Přecedovo Kredenc
Pekne napsano! Stastna to zena !
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Jo...myslím, až si to tu šťastná to žena přečte, bude mít z toho sdělení dost smíšené pocity
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12