Řekl bych, že tomu něco chybí ne? Viděl bych to na tu expediční zahrádku , je to dobrý, ale sní to bylo/bude lepšíVDC píše:Líbí se mi to !!! Jsem spokojenej !! //uploads.tapatalk-cdn.com/201910 ... 8e096c.jpg
Přecedovo Kredenc a další povozy....
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přecedovo Kredenc
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Asi zase spadla
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přecedovo Kredenc
Ajajaj, tak to je opět nemilé
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ale prd. Stačilo, že spadla jednou.
Máco ty hajzle.
Ale aby se to nestalo podruhý, tak musím to uchycení upravit a to jsem ještě nestihl. Takže zase bude, jen to chviličku potrvá..
Máco ty hajzle.
Ale aby se to nestalo podruhý, tak musím to uchycení upravit a to jsem ještě nestihl. Takže zase bude, jen to chviličku potrvá..
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ano?
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Re: Přecedovo Kredenc
VIN si fakt nechává pískovat nebo leptat do oken. Dokonce se na to prodává i sada. Pošleš VIN, oni pošlou vyraženou šablonku a kyselinu.
Jak už někdo psal, tak spousta aut ho má pod čelním oknem normálně viditelný. Nechci kecat, ale myslím, že to má už i BL/BP.
Jak už někdo psal, tak spousta aut ho má pod čelním oknem normálně viditelný. Nechci kecat, ale myslím, že to má už i BL/BP.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dlouho v tomhle vlákně nic nepřibylo, páč jsem makal na Ladisovi. Když Láďa odjel, pustil jsem se do dlouho plánované akce, kteroužto byl nový "heavy duty & offroad friendly" výfuk.
V plánu byl už před tím, než jsem o ten stávající o prázdninách ohnul kardan, jen nebyl čas na realizaci. Teď jsem si ten čas najít musel, protože stávající výfuk dostane SPM.
Protože to je opravdu komplet "custom" výtvor, kdy jsem s každým kouskem trubky lezl pod auto, stavěl jsem ho poctivých 8 dní. Vyjádřeno v hodinách to bylo nějakých 65-70 hodin práce. Je to zatím nejsložitější výtvor.
Plán byl zlepšit průchodnost terénem, ale taky jsem si přál, aby byl trošíčku víc slyšet. Jsa být výfukářem amatérem, nejsem schopen si ten výsledný zvuk předem naplánovat. Ale vyšlo to super, přesně dle mého přání !!
Ten plán na stavbu je opravdu dávný. Ferrita koncovku, kterou jsem si na něj pořídil, jsem koupil určitě dříve než před dvěma lety.
Takže ke stavbě samotné...
Jako první jsem stavěl tlumič. Doposud jsem vždycky dělal příčky z 1.5 plechu, teď jsou z dvojky a je jich 5. Doposud jsem dělal 4.
Cesta v tlumiči je klasicky nejdelší možná. Od vstupu do čtvrté, ze čtvrté do druhé, z druhé komory do třetí, ze třetí do první a z první ven.
.
.
.
Následovalo opláštění, pro které jsem měl připraven 1.5 mm plech. Doposud jsem plášť vždycky dělal z jedničky. To je masakrální rozdíl. Jedničku člověk zkruží přes rouru, jedenapůlku v ruce prostě neohnete. Musel jsem vytvořit skružovací přípravek.
.
Horní část pláště jsem vytvaroval, kurtami dopasoval a nabodoval k žebrům.
.
.
.
Pak spodní půlku pláště. Vytvarováno, dopasováno, svařeno...
.
.
.
Pak následovala výroba přední příruby. Tu už mám natrénovanou, to nebylo žádné vymýšlení.
6mm plech, na něj Migem navařen kroužek a flexou vybroušena příruba.
.
.
Pak následoval přední rezonátor. To je i v originále děrovaná trubka v trubce. Vnější trubku jsem zmačkal ve svěráku do oválu, aby byla zase co nejnižší...
.
.
.
Kdybyste se chtěli divit, co je to šedivé/černé, uvitř té příruby v místě spoje, tak to je Esab Steinflux. Ochrana sváru z vnitřní strany. Nechráněný svár dělá na vnitřní straně takové nepěkné vozdry. Úplně optimální by bylo, plnit vnitřek svařence argonem. Pak by uvnitř svár vypadal jako zvenku. Ale argon je drahej jako prase, tak se mi nechce ho foukat jen tak pánubohu do voken. A když jsem onehdá hledal informace o ochraně kořene sváru, našel jsem informace o Esab Steinflux, což je laicky řečeno, obal z elektrody v prášku. To se rozmíchá v lihu do pasty a pak se to nanáší na vnitřní stranu svařence. Při svařování se to speče do takové černé politury a pod tím je krásně ochráněný svár.
.
.
.
Dalším a zatím nejsložitějším dílem, co jsem kdy vytvářel, byl takový rezonátor nad nápravu. Podstatou celé téhle akce je to, že originál výfuk je vedený pod nápravou. Ale tím, že mám zadní nápravnici 60mm od karoserie, vznikl tam prostor pro vedení výfuku nad nápravou.
Ovšem v přední části nápravnice, bylo mezi stávajícím stínícím plechem a nápravnicí právě jen těch 60mm.
Čili jsem potřeboval tu trubku "splácnout". A protože jsem to chtěl splácnout, ale ne udusit, proměřil jsem to a udělal jsem to širší, než by to striktně průřezem muselo být. Takže z toho vzniknul de facto rezonátor.
Sraní s tím bylo suma sumárum asi 10 hodin.
.
.
Zase je hezky vidět, jak Steinflux funguje....
.
.
.
Pak jsem ještě musel prodloužit stínění benzinové nádrže. To se naštěstí dalo vymyslet a vyřešit velmi snadno. Je to v podstatě prodloužení stávajícího stínění.
.
.
.
Výborná akce bylo umístění nového závěsu nad nápravnici. Standardní závěs zadního tlumiče je na nápravnici. Ale já ho potřeboval dát na nosník na kastli. Nosník je plechovej, tam by šroub nedržel. Takže jsem tam dal 2 nýtovací matice. Ale zmáčknout kleště na nýtovací matice vleže nad hlavou, s rukama propletenýma kolem diferáku, byla fakt dřina. Dělal jsem to ve čtvrtek a ještě teď mě z toho bolí za krkem.
.
.
.
No pak už to bylo jenom vyměřit pozici tlumiče, navařit závěsy, postupně kousek po kousku vyměřit trubku nad nápravu, zbodovat až po přírubu, nabodovat na tlumič, vymyslet přední závěs, nabodovat.
Vyměřit horní přírubu na rezonátoru nad nápravnicí, nabodovat, sešroubovat.
Vyměřit spodní přírubu na rezonátoru, vyndat, nabodovat, našroubovat...
Postupně vyměřovat trubku dopředu k rezonátoru, bodovat, bodovat, bodovat.
Když to všechno bylo pohevtovaný dokupy, tak to celý vyndat a svařit. To už byla vlastně sranda, to je asi jen tak 5 hodin času.
A takhle to vypadá svařený.
.
.
.
.
Jenomže protože to je celý vyrobený ze šrotu, tak na těch dílech byly kontaminace ze šrotu, kromě toho nemám dílnu jen na nerez a hrabu na to vším možným verkcajkem.
Takže jsem všechny ty kontaminace odstranil chemicky, celý jsem to ošetřil pasivačním gelem, což je v podstatě kyselina fosforečná, která sežere všechny znečištění.
Pak jsem to ještě pošolíchal nerezovým drátěným kartáčem....
A takhle je to hotový, připravený na montáž...
Při vší skromnosti je to nejhezčí vejfuk, kterej jsem zatím postavil. A stavba je to do slova a do písmene.
.
.
.
.
A takhle to vypadá namontované...
.
.
.
.
Na závěr shrnutí v číslech, co jsem touhle operací získal....
Čistě řečí čísel jsem získal 7,5 cm světlé výšky ve vrcholu přechodového úhlu auta. Kdykoliv jsem se opřel o břicho, opřel jsem se o rezonátor.
.
.
.
.
Ale především, když jsem se opřel o rezonátor, opřel jsem se rezonátorem o kardan, což mě o prázdninách stálo bůra za repasi kardanu...
A to už se teď nikdy nestane !!!
.
.
.
.
V plánu byl už před tím, než jsem o ten stávající o prázdninách ohnul kardan, jen nebyl čas na realizaci. Teď jsem si ten čas najít musel, protože stávající výfuk dostane SPM.
Protože to je opravdu komplet "custom" výtvor, kdy jsem s každým kouskem trubky lezl pod auto, stavěl jsem ho poctivých 8 dní. Vyjádřeno v hodinách to bylo nějakých 65-70 hodin práce. Je to zatím nejsložitější výtvor.
Plán byl zlepšit průchodnost terénem, ale taky jsem si přál, aby byl trošíčku víc slyšet. Jsa být výfukářem amatérem, nejsem schopen si ten výsledný zvuk předem naplánovat. Ale vyšlo to super, přesně dle mého přání !!
Ten plán na stavbu je opravdu dávný. Ferrita koncovku, kterou jsem si na něj pořídil, jsem koupil určitě dříve než před dvěma lety.
Takže ke stavbě samotné...
Jako první jsem stavěl tlumič. Doposud jsem vždycky dělal příčky z 1.5 plechu, teď jsou z dvojky a je jich 5. Doposud jsem dělal 4.
Cesta v tlumiči je klasicky nejdelší možná. Od vstupu do čtvrté, ze čtvrté do druhé, z druhé komory do třetí, ze třetí do první a z první ven.
.
.
.
Následovalo opláštění, pro které jsem měl připraven 1.5 mm plech. Doposud jsem plášť vždycky dělal z jedničky. To je masakrální rozdíl. Jedničku člověk zkruží přes rouru, jedenapůlku v ruce prostě neohnete. Musel jsem vytvořit skružovací přípravek.
.
Horní část pláště jsem vytvaroval, kurtami dopasoval a nabodoval k žebrům.
.
.
.
Pak spodní půlku pláště. Vytvarováno, dopasováno, svařeno...
.
.
.
Pak následovala výroba přední příruby. Tu už mám natrénovanou, to nebylo žádné vymýšlení.
6mm plech, na něj Migem navařen kroužek a flexou vybroušena příruba.
.
.
Pak následoval přední rezonátor. To je i v originále děrovaná trubka v trubce. Vnější trubku jsem zmačkal ve svěráku do oválu, aby byla zase co nejnižší...
.
.
.
Kdybyste se chtěli divit, co je to šedivé/černé, uvitř té příruby v místě spoje, tak to je Esab Steinflux. Ochrana sváru z vnitřní strany. Nechráněný svár dělá na vnitřní straně takové nepěkné vozdry. Úplně optimální by bylo, plnit vnitřek svařence argonem. Pak by uvnitř svár vypadal jako zvenku. Ale argon je drahej jako prase, tak se mi nechce ho foukat jen tak pánubohu do voken. A když jsem onehdá hledal informace o ochraně kořene sváru, našel jsem informace o Esab Steinflux, což je laicky řečeno, obal z elektrody v prášku. To se rozmíchá v lihu do pasty a pak se to nanáší na vnitřní stranu svařence. Při svařování se to speče do takové černé politury a pod tím je krásně ochráněný svár.
.
.
.
Dalším a zatím nejsložitějším dílem, co jsem kdy vytvářel, byl takový rezonátor nad nápravu. Podstatou celé téhle akce je to, že originál výfuk je vedený pod nápravou. Ale tím, že mám zadní nápravnici 60mm od karoserie, vznikl tam prostor pro vedení výfuku nad nápravou.
Ovšem v přední části nápravnice, bylo mezi stávajícím stínícím plechem a nápravnicí právě jen těch 60mm.
Čili jsem potřeboval tu trubku "splácnout". A protože jsem to chtěl splácnout, ale ne udusit, proměřil jsem to a udělal jsem to širší, než by to striktně průřezem muselo být. Takže z toho vzniknul de facto rezonátor.
Sraní s tím bylo suma sumárum asi 10 hodin.
.
.
Zase je hezky vidět, jak Steinflux funguje....
.
.
.
Pak jsem ještě musel prodloužit stínění benzinové nádrže. To se naštěstí dalo vymyslet a vyřešit velmi snadno. Je to v podstatě prodloužení stávajícího stínění.
.
.
.
Výborná akce bylo umístění nového závěsu nad nápravnici. Standardní závěs zadního tlumiče je na nápravnici. Ale já ho potřeboval dát na nosník na kastli. Nosník je plechovej, tam by šroub nedržel. Takže jsem tam dal 2 nýtovací matice. Ale zmáčknout kleště na nýtovací matice vleže nad hlavou, s rukama propletenýma kolem diferáku, byla fakt dřina. Dělal jsem to ve čtvrtek a ještě teď mě z toho bolí za krkem.
.
.
.
No pak už to bylo jenom vyměřit pozici tlumiče, navařit závěsy, postupně kousek po kousku vyměřit trubku nad nápravu, zbodovat až po přírubu, nabodovat na tlumič, vymyslet přední závěs, nabodovat.
Vyměřit horní přírubu na rezonátoru nad nápravnicí, nabodovat, sešroubovat.
Vyměřit spodní přírubu na rezonátoru, vyndat, nabodovat, našroubovat...
Postupně vyměřovat trubku dopředu k rezonátoru, bodovat, bodovat, bodovat.
Když to všechno bylo pohevtovaný dokupy, tak to celý vyndat a svařit. To už byla vlastně sranda, to je asi jen tak 5 hodin času.
A takhle to vypadá svařený.
.
.
.
.
Jenomže protože to je celý vyrobený ze šrotu, tak na těch dílech byly kontaminace ze šrotu, kromě toho nemám dílnu jen na nerez a hrabu na to vším možným verkcajkem.
Takže jsem všechny ty kontaminace odstranil chemicky, celý jsem to ošetřil pasivačním gelem, což je v podstatě kyselina fosforečná, která sežere všechny znečištění.
Pak jsem to ještě pošolíchal nerezovým drátěným kartáčem....
A takhle je to hotový, připravený na montáž...
Při vší skromnosti je to nejhezčí vejfuk, kterej jsem zatím postavil. A stavba je to do slova a do písmene.
.
.
.
.
A takhle to vypadá namontované...
.
.
.
.
Na závěr shrnutí v číslech, co jsem touhle operací získal....
Čistě řečí čísel jsem získal 7,5 cm světlé výšky ve vrcholu přechodového úhlu auta. Kdykoliv jsem se opřel o břicho, opřel jsem se o rezonátor.
.
.
.
.
Ale především, když jsem se opřel o rezonátor, opřel jsem se rezonátorem o kardan, což mě o prázdninách stálo bůra za repasi kardanu...
A to už se teď nikdy nestane !!!
.
.
.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přecedovo Kredenc
Krásná práce , jen z těch fotek není "SLYŠET" ten výsledný zvuk
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
Re: Přecedovo Kredenc
Moc pekne! Co mas vlastne vsechno za auta?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
tak tj ale monstrozní, mega mega blyštivá nádhera!!! Komplet lauf a ještě zvedlý, vyosený skrz kardan, to byla krutě promyšlená akce a hlavně poctivá práce. Naleštěné jak psí gulky. Totok je už fakt kapku moc
Musím to zítra ještě prostudovat, už na to tolik nevidím
Když uvádíš ty hodiny, tak se pak už vůbec nedivím kolik stojí opravdu poctivý nerez lauf. Kdybych počítal jen běžných 300 kč na hoďku a kde je taky hlavně matrjoš k tomu, když je opradu vše z nerezu, ano není nerez jako nerez...
Musím to zítra ještě prostudovat, už na to tolik nevidím
Když uvádíš ty hodiny, tak se pak už vůbec nedivím kolik stojí opravdu poctivý nerez lauf. Kdybych počítal jen běžných 300 kč na hoďku a kde je taky hlavně matrjoš k tomu, když je opradu vše z nerezu, ano není nerez jako nerez...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Přecedovo Kredenc
Člověk nemá slov. Tohle je mazec Tome. A za maly video bych se teda taky přimlouval
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6339
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
Tak to je masakr!!!!!!
Nadhera, nemam slov
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nadhera, nemam slov
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Přecedovo Kredenc
Téda chlape, se mi snad jen zdáš! Nááádhera!
(jen mi to nezobrazuje obrázky od půlku dolu, kromě posledního s metrem)
(jen mi to nezobrazuje obrázky od půlku dolu, kromě posledního s metrem)
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Kluci dík. Fakt jsem si s tím vyhrál, tak z toho mám radost.
Já i ten zvuk natočil, jen jsem při sepisování elaborátu na něj zapomněl.
https://youtu.be/_DfpW6_ZWA8
Já i ten zvuk natočil, jen jsem při sepisování elaborátu na něj zapomněl.
https://youtu.be/_DfpW6_ZWA8
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97