Přecedovo Kredenc a další povozy....
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Jakožto půl-Slovák můžu ještě potvrdit, že se to slovo používá i na Slovensku, kde jej zase převzali z maďarštiny. Význam stejný...
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak jsem v pondělí Kredence zase zavěsil na podstavce...
Je vám jasný proč. Ovšem jaké bylo moje překvapení, když jsem to rozebral... Respektive když jsem to rozebral, přestal jsem se divit, proč mi to v neděli, při návratu od kamaráda z chaty, při brždění pajtlovalo s volantem a táhlo doprava...
Mišus měl pravdu. Bylo to udělaný na hovno. Ovšem ne bodylift jako takovej, ale udělal jsem jinou konstrukční chybu. Když jsem to opravoval, byl pod těmi vnějšími šrouby dvojitý plech. A já jsem ho odstranil, protože byl rezatej. A ničím jsem ho nenahradil. A to byla chyba. Jednoduchej plech tu páku prostě nevydržel.
No nic. dobře to dopadlo a jsem poučen.
Jinak bych rád konstatoval, ačkoliv Vrgada na fotkách viděl rez, že já jsem tam opravdu žádný nenašel.
Měl jsem celkem kliku, že zůstal nevytržený alespoň ten jeden vnitřní šroub vpravo. Kdyby se vyrval i ten, měl bych pěknou pakánu, trefit správnou pozici silentbloků. A druhé štěstí jsem měl, že za vnitřním šroubem je ještě jedna díra se závitem M12, od které jsem se mohl odpíchnout na druhé straně.
Nebudu vůbec tvrdit, že jsem neměl kliku...
No a když už to teda dělám, tak teda tak, aby se to urvalo když tak s půlkou auta. Jinak ne.
Takže z 5mm plechu.
A abych fakt eliminoval tu páku na šroub, přibude tam jedna vzpěra, na tu je připravená ta třetí díra na fotkách vzadu.
Je vám jasný proč. Ovšem jaké bylo moje překvapení, když jsem to rozebral... Respektive když jsem to rozebral, přestal jsem se divit, proč mi to v neděli, při návratu od kamaráda z chaty, při brždění pajtlovalo s volantem a táhlo doprava...
Mišus měl pravdu. Bylo to udělaný na hovno. Ovšem ne bodylift jako takovej, ale udělal jsem jinou konstrukční chybu. Když jsem to opravoval, byl pod těmi vnějšími šrouby dvojitý plech. A já jsem ho odstranil, protože byl rezatej. A ničím jsem ho nenahradil. A to byla chyba. Jednoduchej plech tu páku prostě nevydržel.
No nic. dobře to dopadlo a jsem poučen.
Jinak bych rád konstatoval, ačkoliv Vrgada na fotkách viděl rez, že já jsem tam opravdu žádný nenašel.
Měl jsem celkem kliku, že zůstal nevytržený alespoň ten jeden vnitřní šroub vpravo. Kdyby se vyrval i ten, měl bych pěknou pakánu, trefit správnou pozici silentbloků. A druhé štěstí jsem měl, že za vnitřním šroubem je ještě jedna díra se závitem M12, od které jsem se mohl odpíchnout na druhé straně.
Nebudu vůbec tvrdit, že jsem neměl kliku...
No a když už to teda dělám, tak teda tak, aby se to urvalo když tak s půlkou auta. Jinak ne.
Takže z 5mm plechu.
A abych fakt eliminoval tu páku na šroub, přibude tam jedna vzpěra, na tu je připravená ta třetí díra na fotkách vzadu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Přecedovo Kredenc
Ty ses koumak. Super.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přecedovo Kredenc
jsem MOC rad, ze vis, co s tim ..
kdyby to vsechno predtim prislo vnivec, bylo by to pekne na hovno !!!!
Odesláno pomocí Tapatalk
kdyby to vsechno predtim prislo vnivec, bylo by to pekne na hovno !!!!
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
To by bylo aby nebylo-aby se nestala u tolika změn nějaká chyba,mišus něco pověděl,předseda uviděl a uvažoval a dopadlo to hlavně předtím dobře!Tj teda kua dobře
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Přecedovo Kredenc
Teda při sledování tohoto seriálu mě přepadá pocit naprosté méněcennosti. Prostě přeceda je přeceda
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Přecedovo Kredenc
Tome,koukám že to je nekončící seriál jako ulice Tak at se dílo daří a hlavně at máš už klid a pohodu
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Přecedovo Kredenc
Kluci, já mám za to, že to nebude nikdy hotový a to myslim v dobrym, na autech je furt co dělat a vylepšovat, tak to prostě je;D
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Mišus má zase pravdu. Hotový to nebude nikdy. A já jsem za to rád. Je to hračka.
Když jsem byl malej, měl jsem krabici Lega a z toho jsem si stavěl. Jsem na tom pořád stejně, jen ta krabice je trochu větší.
Když jsem byl malej, měl jsem krabici Lega a z toho jsem si stavěl. Jsem na tom pořád stejně, jen ta krabice je trochu větší.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak a důležitý je, že už zase skáču přes kaluže....
Včera jsem sváry přemazal Terosonem a místa, kde sem ho musel kvůli svařování porušit.
To jsem nefotil, to už znáte.
Pak jsem musel čekat, až Teroson zaschne, tak jsem čas vyplnil výrobou příčky k uchycení deklu pod převodovku.
Teroson mrcha nechtěl zasychat tak rychle, jak jsem potřeboval, takže jsem nakonec dosedací plochy pro podložky stříknul bitumenem ve spreji, ten zasychá rychleji.
A to už bylo asi půl třetí a já začal být pomalu trošku nervózní, protože jsem čekal, až mi Toptrans přiveze novej silentblok pod převodovku. Ten mě totiž zlobil celé Rumunsko. V každé pravé zatáčce to drnčelo do celého auta jako prase.
Minulý týden jsem poptal nový silentblok v Subaru, ale nový stojí 2600 a to za to fakt nejsem ochoten dát.
Takže jsem ho poptal v Subatechu, tam nebyl, ale byl u Vrťase. V pondělí jsem napsal Radkovi, co dělá u Petra a ve středu mi psal Toptrans, že mi ho veze. Ale až včera mi ho konečně doručili. Radek říkal, že je to z Forestra, co měl najeto 90000 a ten silentblok byl opravdu v hezkém stavu.
Takže jsem se pustil do výměny a samozřejmě se mi nechtělo sundavat výfuk. A bez toho je to zhruba stejné, jako vyndavat ježka z klece za zády levou nohou.
No nicméně asi za hodinu jsem to dokázal.
A když jsem vyndal ten původní, přestal jsem se divit, proč se mi přenášely vibrace do auta v pravé zatáčce...
Absolutně nechápu, jak a kdy se něco podobného mohlo stát.
Takže poslední dva silentbloky, které na autě ještě nebyly vyměněny, jsou silentbloky motoru.
No a šel jsem montovat zpátky ramena.
A nejenom ramena.
Už nikdy se nesmí opakovat podobná situace, jako nastala v Rumunsku.
Takže uložení silentbloků jsem udělal z 5mm plechu. Kostky nad domek silentbloku jsem o těch 5mm snížil. A abych zcela eliminoval tu páku, která by mohla působit na šrouby, využil jsem ten neobsazený závit M12x1.25 za vnitřním šroubem a udělal jsem Z vzpěru a vnějšímu šroubu jsem udělal táhlo do nového kotevního bodu.
A do něj jsem taky pak namontoval příčku na dekl pod převodovku.
Jsem přesvědčen, že v tuhle chvíli ohnu rameno, ohnu těhlici, ale zadní uložení předního ramene se už fakt nehne.
A dneska odpoledne jsem to přefoukl Dinitrolem, když jsem se dostal k dokončení operace. Protože dopoledne jsem měl v dílně Subaru sraz, kdy jsem Omnitecovi prodlužoval výfuk a Ferenc74 přijel ségře zasklít terasu.
A pak jsem smontoval zbytek, přičemž jsem si při instalaci nových předních destiček Ferodo Premier pohrál s těmi vodícími plechy, na základě rady od HonzyCZ v jeho vlákně.
Tak jsem zvědav, jestli ty mrchy budou klepat, nebo ne.
No a to je pro dnešek vše přátelé.
Po 5 dnech Kredenc zase skáče přes kaluže, lépe a radostněji.
Je nádhernej, miluju ho !! Je to nejlepší auto na světě !!!
Včera jsem sváry přemazal Terosonem a místa, kde sem ho musel kvůli svařování porušit.
To jsem nefotil, to už znáte.
Pak jsem musel čekat, až Teroson zaschne, tak jsem čas vyplnil výrobou příčky k uchycení deklu pod převodovku.
Teroson mrcha nechtěl zasychat tak rychle, jak jsem potřeboval, takže jsem nakonec dosedací plochy pro podložky stříknul bitumenem ve spreji, ten zasychá rychleji.
A to už bylo asi půl třetí a já začal být pomalu trošku nervózní, protože jsem čekal, až mi Toptrans přiveze novej silentblok pod převodovku. Ten mě totiž zlobil celé Rumunsko. V každé pravé zatáčce to drnčelo do celého auta jako prase.
Minulý týden jsem poptal nový silentblok v Subaru, ale nový stojí 2600 a to za to fakt nejsem ochoten dát.
Takže jsem ho poptal v Subatechu, tam nebyl, ale byl u Vrťase. V pondělí jsem napsal Radkovi, co dělá u Petra a ve středu mi psal Toptrans, že mi ho veze. Ale až včera mi ho konečně doručili. Radek říkal, že je to z Forestra, co měl najeto 90000 a ten silentblok byl opravdu v hezkém stavu.
Takže jsem se pustil do výměny a samozřejmě se mi nechtělo sundavat výfuk. A bez toho je to zhruba stejné, jako vyndavat ježka z klece za zády levou nohou.
No nicméně asi za hodinu jsem to dokázal.
A když jsem vyndal ten původní, přestal jsem se divit, proč se mi přenášely vibrace do auta v pravé zatáčce...
Absolutně nechápu, jak a kdy se něco podobného mohlo stát.
Takže poslední dva silentbloky, které na autě ještě nebyly vyměněny, jsou silentbloky motoru.
No a šel jsem montovat zpátky ramena.
A nejenom ramena.
Už nikdy se nesmí opakovat podobná situace, jako nastala v Rumunsku.
Takže uložení silentbloků jsem udělal z 5mm plechu. Kostky nad domek silentbloku jsem o těch 5mm snížil. A abych zcela eliminoval tu páku, která by mohla působit na šrouby, využil jsem ten neobsazený závit M12x1.25 za vnitřním šroubem a udělal jsem Z vzpěru a vnějšímu šroubu jsem udělal táhlo do nového kotevního bodu.
A do něj jsem taky pak namontoval příčku na dekl pod převodovku.
Jsem přesvědčen, že v tuhle chvíli ohnu rameno, ohnu těhlici, ale zadní uložení předního ramene se už fakt nehne.
A dneska odpoledne jsem to přefoukl Dinitrolem, když jsem se dostal k dokončení operace. Protože dopoledne jsem měl v dílně Subaru sraz, kdy jsem Omnitecovi prodlužoval výfuk a Ferenc74 přijel ségře zasklít terasu.
A pak jsem smontoval zbytek, přičemž jsem si při instalaci nových předních destiček Ferodo Premier pohrál s těmi vodícími plechy, na základě rady od HonzyCZ v jeho vlákně.
Tak jsem zvědav, jestli ty mrchy budou klepat, nebo ne.
No a to je pro dnešek vše přátelé.
Po 5 dnech Kredenc zase skáče přes kaluže, lépe a radostněji.
Je nádhernej, miluju ho !! Je to nejlepší auto na světě !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přecedovo Kredenc
ta posledni veta me dostala …
skvele .. skvele .. skvele
skvele .. skvele .. skvele
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Přecedovo Kredenc
Ten silentblok mam doma. Uplne novej... Necham ho za pulku jestli chces.
Upresneni - novej me stal asi 900Kc.
Upresneni - novej me stal asi 900Kc.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Už zase skáče přes kaluže. To je docela hustý moto . Ale proč ne.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
To je tedy už kus železa
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98