Přecedovo Kredenc a další povozy....
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Tyjo přecedo, šedá v matu je super nápad! Těším se na výsledek. Taky bych se měl naučit s barvičkami, moje prašivka to bude brzy potřebovat
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přecedovo Kredenc
clovek by se porad opakoval ... tak ... at to stihas
je to fakt MOC pekne !!!
je to fakt MOC pekne !!!
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Děkuju.
Ona ta šedá bude pragmatická, protože na ní nebude tolik vidět bordel.
Ona ta šedá bude pragmatická, protože na ní nebude tolik vidět bordel.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Přecedovo Kredenc
Tome,ta seda bude bomba Jinak moc pekne to ladis
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Přecedovo Kredenc
Kraaaasa.
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Přecedovo Kredenc
Ahoj Tome,
všimnul jsem si konvertoru pověšeného na okenní mřížce. Chci se tě zeptat, kam to máš zapojené? Přímo na baterku jak je to psané v návodu (aspoň u mě) a nebo do nějaké zásuvky na zapalovač? Díky.
Jinak obdivuji tvůj tah na bránu. Držím palce, ať ti to klapne a přeju hezkou dovolenou.
všimnul jsem si konvertoru pověšeného na okenní mřížce. Chci se tě zeptat, kam to máš zapojené? Přímo na baterku jak je to psané v návodu (aspoň u mě) a nebo do nějaké zásuvky na zapalovač? Díky.
Jinak obdivuji tvůj tah na bránu. Držím palce, ať ti to klapne a přeju hezkou dovolenou.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vláďo k tomu měniči jsou natažené kabely přímo ze svorek baterky, průřez 25mm2. V podstatě takový startovací kabely.
Ten měnič umí 1600W trvale. A ačkoliv se mi určitě často nestane, že bych to využil, když jsem to zapojoval, tak jsem chtěl mít jistotu, že to použít lze a neshoří mi dráty.
Ten měnič umí 1600W trvale. A ačkoliv se mi určitě často nestane, že bych to využil, když jsem to zapojoval, tak jsem chtěl mít jistotu, že to použít lze a neshoří mi dráty.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak chlapci, dneska byl zase dlouhej den, ačkoliv z toho nevypadlo moc fotek.
Ono to bylo takové celodenní mrcasení kolem auta, aby se to nějak zkompletovalo.
Dopoledne jsem si ještě hrál s předními blatníky a podběhy.
Jak jsem ty blatníky uřízl a prahy udělal až k výřezu blatníku, tak bylo třeba vyladit uchycení blatníku k prahu tak, aby plastový lem lícoval a nevytáčel se ven.
To jsem vyřešil a pak jsem ještě vyladil ty podběhy a zároveň jsem za zástěrky schoval zadní silentblok předních ramen.
Pak jsem montoval světla, přední nárazník, vnitřní prahové lišty.
Pak jsem nasadil přední kola a postavil jsem auto na nájezdy.
A mohl jsem namontovat přední kosti
Samozřejmě Strongflex.
Jsem moc zvědavej, jak to bude všechno držet. Ale jsou krásný !!!
Pak jsem ještě musel sundat zadek z koz. A když zadek stál na kolech, tak jsem to prvně nastartoval. Okamžitě vyskočilo P0420. Myslím, že je lambda v hajzlu, asi jí budu muset vyměnit.
Nicméně to chytlo a vidím, že chčije jedno šroubení od serva. Takže pravý přední kolo dolů a zkoumat. Zkusil jsem to dotáhnout, nepomohlo. Tak jsem se šel podívat na to řízení, co jsem vyndal, a zjistil jsem, že to není jako u brzd, utažený do pertlů, ale že je tam O kroužek. Nejdřív jsem tam zkusil dát z toho starýho řízení. To se chvíli jevilo pozitivně, ale když se auto vyplo, stejně to začalo pučet.
Přepadla mě skepse, ale nehodil jsem flintu do žita. Našel jsem O kroužek stejného průměru, ale silnější. No za zkoušku nic nedáš, řekl jsem si, tak jsem ho tam zkusil dát. A zdá se, že to funguje. Tak uvidíme.
Nicméně mě to stálo asi hodinu času, než jsem to řízení vyřešil.
No a když se zdálo, že řízení těsní, sjel sem z nájezdů, rychle jsem namontoval zadní nárazník a vyrazil k domovu.
Optimální to ještě není, musí se ještě znovu odvzdušnit brzdy, zítra mi asi přijdou nové zadní destičky, ty co tam jsou nesedí a škrtají, jsou sjeté nestejnoměrně.
Ale to se během týdne doladí.
Nicméně. Podvozek je super, ruční brzda nádherná a řízení bez vůle je prostě okouzlující.
A takhle to vypadá na ulici.
Je škoda, že takhle zvenku není vůbec poznat , tedy kromě výšky, že se na tom cokoliv dělalo. Ale to se doladí.
Ono to bylo takové celodenní mrcasení kolem auta, aby se to nějak zkompletovalo.
Dopoledne jsem si ještě hrál s předními blatníky a podběhy.
Jak jsem ty blatníky uřízl a prahy udělal až k výřezu blatníku, tak bylo třeba vyladit uchycení blatníku k prahu tak, aby plastový lem lícoval a nevytáčel se ven.
To jsem vyřešil a pak jsem ještě vyladil ty podběhy a zároveň jsem za zástěrky schoval zadní silentblok předních ramen.
Pak jsem montoval světla, přední nárazník, vnitřní prahové lišty.
Pak jsem nasadil přední kola a postavil jsem auto na nájezdy.
A mohl jsem namontovat přední kosti
Samozřejmě Strongflex.
Jsem moc zvědavej, jak to bude všechno držet. Ale jsou krásný !!!
Pak jsem ještě musel sundat zadek z koz. A když zadek stál na kolech, tak jsem to prvně nastartoval. Okamžitě vyskočilo P0420. Myslím, že je lambda v hajzlu, asi jí budu muset vyměnit.
Nicméně to chytlo a vidím, že chčije jedno šroubení od serva. Takže pravý přední kolo dolů a zkoumat. Zkusil jsem to dotáhnout, nepomohlo. Tak jsem se šel podívat na to řízení, co jsem vyndal, a zjistil jsem, že to není jako u brzd, utažený do pertlů, ale že je tam O kroužek. Nejdřív jsem tam zkusil dát z toho starýho řízení. To se chvíli jevilo pozitivně, ale když se auto vyplo, stejně to začalo pučet.
Přepadla mě skepse, ale nehodil jsem flintu do žita. Našel jsem O kroužek stejného průměru, ale silnější. No za zkoušku nic nedáš, řekl jsem si, tak jsem ho tam zkusil dát. A zdá se, že to funguje. Tak uvidíme.
Nicméně mě to stálo asi hodinu času, než jsem to řízení vyřešil.
No a když se zdálo, že řízení těsní, sjel sem z nájezdů, rychle jsem namontoval zadní nárazník a vyrazil k domovu.
Optimální to ještě není, musí se ještě znovu odvzdušnit brzdy, zítra mi asi přijdou nové zadní destičky, ty co tam jsou nesedí a škrtají, jsou sjeté nestejnoměrně.
Ale to se během týdne doladí.
Nicméně. Podvozek je super, ruční brzda nádherná a řízení bez vůle je prostě okouzlující.
A takhle to vypadá na ulici.
Je škoda, že takhle zvenku není vůbec poznat , tedy kromě výšky, že se na tom cokoliv dělalo. Ale to se doladí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Při 1,6 KW z 12 V se dostaneš odhadem na nějakých minimálně 150 A a na to je ten průřez už jet tak tak.
Ty tam máš tedy věci.
Ty tam máš tedy věci.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Tak to je paráda že jsi spokojenej . S těma maličkostma je vždycky to největší sraní, ale to pro tebe bude hračka .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Ta barva předku vypadá dobře. To pak bude takto celé?
Výška je celkem znát, ale to já nedokážu ohodnotit.
Výška je celkem znát, ale to já nedokážu ohodnotit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Nezkoušej to znovu odvzdušnit bez aktivace ABS, to je zbytečná práce. Už jsem to zde psal.VDC píše: Optimální to ještě není, musí se ještě znovu odvzdušnit brzdy
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Kua tak první cesta s dinitrol voňavkou paráda,výška vypadá furt přiměřeně dobře a sfázovaně,žádná na pohled šílenost,za mě jo teda.Ouplně vidím jak tě tlačí čas a logicky se sem tam vyskytnou mouchy nějaké,tak hodne zdaru do finiše.Jen amatérská poznámka k té chybě-to auto stálo dlouho,já bych počkal,i když vím,že není moc času,ale kdo ví co to načetlo,hodně toho bylo rozděláno a stálo to chvíli,to by bylo aby vše fachčilo hned na první dobrou.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6343
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
Neskutečné se stalo skutečností je to teda vysoký jak kjáva
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek