Přecedovo Kredenc a další povozy....
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2870
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Jsem ohromně zvědavej, jak to bude vypadat na kolech. Protože už takhle to podložení vypadá monstrózně
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Taky jsem spíš čekal něco jako že to je hnusný .spm píše:David je nějakej naměkko, to jsem ještě neviděl
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Kupoval jsem na 2racing.cz.GordiK píše:Predsedo, ty sinlentbloky Strongflex jsi kupoval na strongflex.eu? Jestli me zrak nesali, tak tam na XV nic nemaj... Nebo byl byl tip na neco jinyho kvalitniho?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
:-) Asi se mu to fakt líbí.spm píše:David je nějakej naměkko, to jsem ještě neviděl
Sám jsem zvědavej, jak to bude vypadat na kolech.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Aby to nemělo všechna kolečka jak prázdná Tatra
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Re: Přecedovo Kredenc
Panu Herdovi se to musí líbit, když patří mezi elitu offroadu, jen Ti co jsou odkojeni na subaru tomu rozuměj jak koza hvězdám:DVDC píše::-) Asi se mu to fakt líbí.
Sám jsem zvědavej, jak to bude vypadat na kolech.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak dnešní pokračování seriálu...
Blížíme se k cíli.
Dneska jsem dělal spoustu věcí, které se nedají moc vyfotit, takže je musím popsat slovně.
Dopoledne jsem začal pomalu nastrojovat interiér. Přitom jsem neustále stříkal dutiny a vnitřky prostor tu Dinitrolem 4941 a tu Dinitrolem ML.
Začal jsem pravým zadním blatníkem. Vnitřek jsem kolem plnícího hrdla nádrže vystříkal Dinitrolem 4941.
Ještě jsem vyřízl díru na gumovou průchodku na hadičku od kompresoru k měchům.
Pak jsem namontoval kastlík s kompresorem.
Pak pravý tapecírunk a mřížku přes okno.
Totéž na levé straně, tam jsem i znovu zapojil měnič.
Pak jsem vyřízl zespodu do vnitřních prahů, na začátku a na konci, díru na zátku, abych tudy mohl práh vystříkat Dinitrolem ML a aby měl kudy odtéct ten přebytečný. To samé do nosníků za předními podběhy.
A dlouho jsem kolem toho lezl a stříkal a stříkal a stříkal jsem Dinitrol ML.
Pak jsem sundal haupnu a spolu s předními blatníky jsem šel opískovat rezavá místa.
Haupna měla rezavé pertly na vnitřní straně, téměř po celé délce. Blatníky byly rezavé kolem vnitřního lemu. Klasická místa.
Přestříkal jsem to polyuretanovým základem, ACP mi došla, tak jsem musel sáhnout po 2K pu základu od ColorWestu.
Také prahy a levý lem.
Odřízl jsem spodní výztuhu ze dna kufru, protože nová nádrž je o 10 mm vyšší, než původní a plato se o ty výztuhy zvedalo.
Po jejich odstranění leží optimálně.
Dinitrolem 4941 jsem přestříkal vnitřní místa, která jsem opravoval. A postupně jsem dával do původních pozic plasty a koberce.
Koberec je jako prase, ale je tam, kde má být.
Takže zbývá nacvakat plastové kryty hrany dveří a interiér je nastrojen. To udělám, až přestříknu prahy.
A na závěr jsem ještě vyměnil olej v zadním diferáku. Když byl vyndanej z auta, tak jsem do něj několikrát kopl, takže se z něj vylil nějaký olej a nevěděl jsem, kolik v něm chybí. Tak holt jsem tam dal novou náplň.
A natočil jsem vám ten můj fundament, co na to používám.
https://youtu.be/_D_fnrcHWrU
A povedlo se mi i vyfotit vnitřek té plničky.
No a to je z dnešního dne všechno...
No vlastně vám ještě můžu ukázat, co jsem měl k večeři. Zdeňka jela na víkend k ségře, tak jsem si objednal večeři do dílny.
Končil jsem v deset.
Blížíme se k cíli.
Dneska jsem dělal spoustu věcí, které se nedají moc vyfotit, takže je musím popsat slovně.
Dopoledne jsem začal pomalu nastrojovat interiér. Přitom jsem neustále stříkal dutiny a vnitřky prostor tu Dinitrolem 4941 a tu Dinitrolem ML.
Začal jsem pravým zadním blatníkem. Vnitřek jsem kolem plnícího hrdla nádrže vystříkal Dinitrolem 4941.
Ještě jsem vyřízl díru na gumovou průchodku na hadičku od kompresoru k měchům.
Pak jsem namontoval kastlík s kompresorem.
Pak pravý tapecírunk a mřížku přes okno.
Totéž na levé straně, tam jsem i znovu zapojil měnič.
Pak jsem vyřízl zespodu do vnitřních prahů, na začátku a na konci, díru na zátku, abych tudy mohl práh vystříkat Dinitrolem ML a aby měl kudy odtéct ten přebytečný. To samé do nosníků za předními podběhy.
A dlouho jsem kolem toho lezl a stříkal a stříkal a stříkal jsem Dinitrol ML.
Pak jsem sundal haupnu a spolu s předními blatníky jsem šel opískovat rezavá místa.
Haupna měla rezavé pertly na vnitřní straně, téměř po celé délce. Blatníky byly rezavé kolem vnitřního lemu. Klasická místa.
Přestříkal jsem to polyuretanovým základem, ACP mi došla, tak jsem musel sáhnout po 2K pu základu od ColorWestu.
Také prahy a levý lem.
Odřízl jsem spodní výztuhu ze dna kufru, protože nová nádrž je o 10 mm vyšší, než původní a plato se o ty výztuhy zvedalo.
Po jejich odstranění leží optimálně.
Dinitrolem 4941 jsem přestříkal vnitřní místa, která jsem opravoval. A postupně jsem dával do původních pozic plasty a koberce.
Koberec je jako prase, ale je tam, kde má být.
Takže zbývá nacvakat plastové kryty hrany dveří a interiér je nastrojen. To udělám, až přestříknu prahy.
A na závěr jsem ještě vyměnil olej v zadním diferáku. Když byl vyndanej z auta, tak jsem do něj několikrát kopl, takže se z něj vylil nějaký olej a nevěděl jsem, kolik v něm chybí. Tak holt jsem tam dal novou náplň.
A natočil jsem vám ten můj fundament, co na to používám.
https://youtu.be/_D_fnrcHWrU
A povedlo se mi i vyfotit vnitřek té plničky.
No a to je z dnešního dne všechno...
No vlastně vám ještě můžu ukázat, co jsem měl k večeři. Zdeňka jela na víkend k ségře, tak jsem si objednal večeři do dílny.
Končil jsem v deset.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Neuvěřitelné,jak to ubývá a začíná se to kompletovat,fofr je to,vím spoustu hodin,kor dnes až do desíti,ale i tak.Tej práce na tom udělané.Plničku jsem shlédl,samá vychytávka,japančtí ing opět oněměli No a na tu pizzu jsem dostal chuť
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jee, to az si Dejv precte tak se bude pychou otacet v posteli jak na grilumišus píše:
Panu Herdovi se to musí líbit, když patří mezi elitu offroadu, jen Ti co jsou odkojeni na subaru tomu rozuměj jak koza hvězdám:D
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Našel jsem dneska fotku, kde to někdo s tou improvizací dotáhl ještě dál
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
:-) Já si jednou vezl na chalupu svářečku a zapomněl jsem doma kuklu. Tak jsem si vzpolmněl na svářeče v Nepálu, prohledal jsem skříně, vytáhl jsem troje sluneční brejle, dal je pře sebe a jakpak jsem to pěkně zavařil.
Ale přes kořalku, to je víc. :-)
Ale přes kořalku, to je víc. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6320
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Přecedovo Kredenc
Kořalka je pecka
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
To je řízek
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak dneska byl opět dlouhý den. Žena je ještě pryč, tak jsem neměl kam spěchat. Natáhl jsem to opět do 22.
Dneska jsem se musel pověnovat povrchům na autě. Barvit to celý nemůžu, to nestíhám, to až někdy po Rumunsku. Ale Přední blatníky, haupnu a prahy jsem musel.
Takže jsem ráno přetmelil sváry na prazích a cípek levého blatníku, co jsem spravoval.
To jsem nefotil.
Haupnu a přední blatníky jsem jen zdrsnil brusným rounem a brusnou houbičkou. Žádný velký štráchy, jen aby na tom držela barva.
Pravej přední blatník u blinkru jsem před třema lety spravoval po bouračce a od té doby to bylo neošetřené. Takže jsem to včera opískoval. To jsem vzal rychleschnoucím akrylovým plničem ve spreji, nebyl čas čekat na normální plnič až uschne.
Pak jsem vnitřky předních blatníků vystříkal Dinitrolem 4941
Pak jsem šel přestříkat prahy milosrdným nástřikem... Dinitrol 445
A pak jsem šel nastříkat haupnu a přední blatníky.
Představuji vám novou budoucí barvu mého stroje. Grafitově šedá matovka, respektive polomatovka.
Moje auto nikdy nebyla a nebude žádná leštěnka a tahle barva se k tomu prostě hodí. Sice jsem dlouho přemejšlel o černém matu, ale pak jsem se rozhodl, že se mi šedá líbí tolik, že to bude šedý. A černý doplňky.
Pochopitelně ten nástřik není nijak dokonalej. Stříkat dokonale neumím, nemám na to podmínky a nebylo to pořádně připravený. Ale jsem spokojenej.
Stihl jsem i udělat černou masku. Konečně jsem se zbavil těch hnusnejch chromů.
Prahy jsem taky ještě stihl přefouknout šedou.
No a taky jsem ještě stihl namontovat torza předních podběhů.
Ty musím zítra ještě trochu poladit.
No to je dneska všechno. Ale myslím, že je toho zase celkem dost.
Dneska jsem se musel pověnovat povrchům na autě. Barvit to celý nemůžu, to nestíhám, to až někdy po Rumunsku. Ale Přední blatníky, haupnu a prahy jsem musel.
Takže jsem ráno přetmelil sváry na prazích a cípek levého blatníku, co jsem spravoval.
To jsem nefotil.
Haupnu a přední blatníky jsem jen zdrsnil brusným rounem a brusnou houbičkou. Žádný velký štráchy, jen aby na tom držela barva.
Pravej přední blatník u blinkru jsem před třema lety spravoval po bouračce a od té doby to bylo neošetřené. Takže jsem to včera opískoval. To jsem vzal rychleschnoucím akrylovým plničem ve spreji, nebyl čas čekat na normální plnič až uschne.
Pak jsem vnitřky předních blatníků vystříkal Dinitrolem 4941
Pak jsem šel přestříkat prahy milosrdným nástřikem... Dinitrol 445
A pak jsem šel nastříkat haupnu a přední blatníky.
Představuji vám novou budoucí barvu mého stroje. Grafitově šedá matovka, respektive polomatovka.
Moje auto nikdy nebyla a nebude žádná leštěnka a tahle barva se k tomu prostě hodí. Sice jsem dlouho přemejšlel o černém matu, ale pak jsem se rozhodl, že se mi šedá líbí tolik, že to bude šedý. A černý doplňky.
Pochopitelně ten nástřik není nijak dokonalej. Stříkat dokonale neumím, nemám na to podmínky a nebylo to pořádně připravený. Ale jsem spokojenej.
Stihl jsem i udělat černou masku. Konečně jsem se zbavil těch hnusnejch chromů.
Prahy jsem taky ještě stihl přefouknout šedou.
No a taky jsem ještě stihl namontovat torza předních podběhů.
Ty musím zítra ještě trochu poladit.
No to je dneska všechno. Ale myslím, že je toho zase celkem dost.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97