Přecedovo Kredenc a další povozy....
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Přecedovo Kredenc
Jojo. Já taky čekám na výfuk :D ale Kredenc je přednější :D teším se na Ulici II.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
To je žárový, nebo galvanický pokovení?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Přecedovo Kredenc
taky jsem to u brzdicu neresil...galvanickej pozink + 3 slozkovej zaklad plus vrch
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Honzo ty brzdiče samozřejmě takhle nezůstanou. To by bylo za jednu zimu v hajzlu. To dostane ještě další povrchovou úpravu. Nějak rozumně nenápadně barevnou.
Fando dík, to jsem rád, že máš na cestách zábavu. Tak já se budu snažit, aby ti to tam utíkalo.
Dneska byl celkem dlouhej den, tak jsem toho zvládl celkem dost. Doufám, že dnešní progres udělá radost SPM.
Dopoledne jsem zase věnoval pískování, tentokrát ne v boxu, protože jsem potřeboval opískovat přední nápravnici. Pochopitelně ne tu, která je na autě, protože ta je děravá jako cedník a bude se měnit. "Novou" nápravnici mi přivezl ze Subatechu Ferenc na Severku.
A pískování nápravnice jsem nedělal na sucho, ale na mokro.
Když jsem nedávno lovil nějaký inspirace na yt, vyskočilo tam na mě mokré pískování. To mě zaujalo a vzpomněl jsem si, že kamarád má nějaký pískovací nástavec od Karcheru a myl s tím fasády. Koukl jsem tedy ke Karchrovi, zjistil jsem, že se to mají asi za 2000. A pak jsem šel na Ebay, začpak to mají číňani a oni ekvivalent prodávají za necelý 4 stovky. Tak jsem to zkusil objednat.
A funkčnost toho zařízení mě velmi mile překvapila. Ono je samozřejmě nutný k tomu mít slušnou wapku s pořádnou pumpou, aby neshořela po půl hodině práce a tu naštěstí mám.
Princip toho nástavce je v zásadě primitivní, je to ejektorová koncovka, v níž je keramická tryska a přisává si to abrazivum.
Proti suchému pískování to má jednu obrovskou výhodu a to je bezprašnost a také spotřeba písku, která je řekl bych tak poloviční. Další obrovská výhoda je bordel, který s tím člověk nadělá, ten je minimální.
Pak bylo příjemný, že jsem mohl pískovat, ačkoliv celé dopoledne pršelo. To bych na sucho nemohl.
No a taky jsem zjistil, že zhruba po třetím protočení písku v boxu se ten písek rozbije a začne prášit. Takže jsem ho dal bokem a dneska jsem ho spotřeboval na otryskání té nápravnice. Takže samá pozitiva.
Takhle ten aparát vypadá.
Má to jednu drobnou chybu, se kterou jsem ovšem počítal, že po zhruba hodině práce je keramická tryska po smrti. Stejný problém je i u suchého pískování. Tam to mám vyřešeno taky díky číňanům, upravil jsem pískovačku na keramické trysky z číny, kde kupuju 20 ks asi za 5 $.
Takže když zhruba po hodině práce byla tryska po smrti, přebastlil jsem koncovku také na tyhlety čínské. Těch mám zásobu. Jen jsem se nechtěl zdržovat s nějakým precizním uchycením, než to vyzkouším, tak jsem to provizorně pojistil bindrama a teď, když vím, že to funguje stejně brilantně, jako ta původní, tak to uchycení upravím.
Samozřejmě mokré pískování má i jednu malou nevýhodu, že to bezprostředně po otryskání chytne lišku. Já jsem počítal s tím, že to následně ještě přefouknu pískovačkou na sucho, ale než jsem to udělal, hodil jsem nápravnici do auta a zajel jsem do žárové zinkovny Mea, kterou mám naštěstí asi 500 metrů od dílny a tam mi řekli, že ta lehká liška nevadí. Tak jsem jí tam rovnou nechal a v úterý bude hotová.
Jak jsem zmínil ten bordel, kterej je marginální, proti suchému pískování, tak jsem pod pískovací paletu dal starý prostěradlo, do něj se nachytala většina toho písku a já to pak jenom vzal a hodil do popelnice. Uklizeno za zlomek času. Nádhera !
Výsledek...
Jo a je teda super, že se fakt dají vytryskat i takovýhle dutiny.
Takže 2.5 hodinky zabrala nápravnice.
No a odpoledne jsem šel destruovat Kredence.
Jo teď jsem si vzpomněl, že se Ferenc ptal, na čem Kredenc visí. Tak já ti to Fando vyfotím zezadu. Vzadu je za tažný podepřenej stejně subtilníma kozičkama, jako vepředu. Ale subtilní neznamená chatrný.
Bushmanski říkal, že Kredenc vypadá jako pavouk Sekáč. :-)
Visí to na těch kozách proto, protože se bude vyndavat přední i zadní nápravnice, tak to viset musí.
Takže jsem na levé straně komplet odstrojil podběh....
A pak jsem se začal věnovat otvorům v karoserii...
Z týhle díry radost nemám. Musel jsem kvůli ní vyřezat a vytrhat zevnitř část takovýho toho onoho johoho, co je pod kobercem, aby mi to neshořelo, až tam budu svařovat. Je to moc vysoko pod palubkou.
No a teď konečně doufám potěším SPM...
Je to Jendo taky rezatý jako prase.
Fando dík, to jsem rád, že máš na cestách zábavu. Tak já se budu snažit, aby ti to tam utíkalo.
Dneska byl celkem dlouhej den, tak jsem toho zvládl celkem dost. Doufám, že dnešní progres udělá radost SPM.
Dopoledne jsem zase věnoval pískování, tentokrát ne v boxu, protože jsem potřeboval opískovat přední nápravnici. Pochopitelně ne tu, která je na autě, protože ta je děravá jako cedník a bude se měnit. "Novou" nápravnici mi přivezl ze Subatechu Ferenc na Severku.
A pískování nápravnice jsem nedělal na sucho, ale na mokro.
Když jsem nedávno lovil nějaký inspirace na yt, vyskočilo tam na mě mokré pískování. To mě zaujalo a vzpomněl jsem si, že kamarád má nějaký pískovací nástavec od Karcheru a myl s tím fasády. Koukl jsem tedy ke Karchrovi, zjistil jsem, že se to mají asi za 2000. A pak jsem šel na Ebay, začpak to mají číňani a oni ekvivalent prodávají za necelý 4 stovky. Tak jsem to zkusil objednat.
A funkčnost toho zařízení mě velmi mile překvapila. Ono je samozřejmě nutný k tomu mít slušnou wapku s pořádnou pumpou, aby neshořela po půl hodině práce a tu naštěstí mám.
Princip toho nástavce je v zásadě primitivní, je to ejektorová koncovka, v níž je keramická tryska a přisává si to abrazivum.
Proti suchému pískování to má jednu obrovskou výhodu a to je bezprašnost a také spotřeba písku, která je řekl bych tak poloviční. Další obrovská výhoda je bordel, který s tím člověk nadělá, ten je minimální.
Pak bylo příjemný, že jsem mohl pískovat, ačkoliv celé dopoledne pršelo. To bych na sucho nemohl.
No a taky jsem zjistil, že zhruba po třetím protočení písku v boxu se ten písek rozbije a začne prášit. Takže jsem ho dal bokem a dneska jsem ho spotřeboval na otryskání té nápravnice. Takže samá pozitiva.
Takhle ten aparát vypadá.
Má to jednu drobnou chybu, se kterou jsem ovšem počítal, že po zhruba hodině práce je keramická tryska po smrti. Stejný problém je i u suchého pískování. Tam to mám vyřešeno taky díky číňanům, upravil jsem pískovačku na keramické trysky z číny, kde kupuju 20 ks asi za 5 $.
Takže když zhruba po hodině práce byla tryska po smrti, přebastlil jsem koncovku také na tyhlety čínské. Těch mám zásobu. Jen jsem se nechtěl zdržovat s nějakým precizním uchycením, než to vyzkouším, tak jsem to provizorně pojistil bindrama a teď, když vím, že to funguje stejně brilantně, jako ta původní, tak to uchycení upravím.
Samozřejmě mokré pískování má i jednu malou nevýhodu, že to bezprostředně po otryskání chytne lišku. Já jsem počítal s tím, že to následně ještě přefouknu pískovačkou na sucho, ale než jsem to udělal, hodil jsem nápravnici do auta a zajel jsem do žárové zinkovny Mea, kterou mám naštěstí asi 500 metrů od dílny a tam mi řekli, že ta lehká liška nevadí. Tak jsem jí tam rovnou nechal a v úterý bude hotová.
Jak jsem zmínil ten bordel, kterej je marginální, proti suchému pískování, tak jsem pod pískovací paletu dal starý prostěradlo, do něj se nachytala většina toho písku a já to pak jenom vzal a hodil do popelnice. Uklizeno za zlomek času. Nádhera !
Výsledek...
Jo a je teda super, že se fakt dají vytryskat i takovýhle dutiny.
Takže 2.5 hodinky zabrala nápravnice.
No a odpoledne jsem šel destruovat Kredence.
Jo teď jsem si vzpomněl, že se Ferenc ptal, na čem Kredenc visí. Tak já ti to Fando vyfotím zezadu. Vzadu je za tažný podepřenej stejně subtilníma kozičkama, jako vepředu. Ale subtilní neznamená chatrný.
Bushmanski říkal, že Kredenc vypadá jako pavouk Sekáč. :-)
Visí to na těch kozách proto, protože se bude vyndavat přední i zadní nápravnice, tak to viset musí.
Takže jsem na levé straně komplet odstrojil podběh....
A pak jsem se začal věnovat otvorům v karoserii...
Z týhle díry radost nemám. Musel jsem kvůli ní vyřezat a vytrhat zevnitř část takovýho toho onoho johoho, co je pod kobercem, aby mi to neshořelo, až tam budu svařovat. Je to moc vysoko pod palubkou.
No a teď konečně doufám potěším SPM...
Je to Jendo taky rezatý jako prase.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Nudit se určitě nebudeš Tome . Já kdysi zkoušel mokrý pískování na bráně a moc jsem z toho nadšenej nebyl,ale taky stála wapka za prd. To byl asi hlavní problém. Na lodi nám naposledy na loděnice sundávali rez z trupu wapkou. Neskutečně rychle, akorát vzít to na auto, tak by pak možná nešlo poznat co to bylo za model jakej tam byl tlak . Ať ti to jde od ruky .
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Přecedovo Kredenc
No, kdo umí, umí. Kloubouk dolu. Držím palce Tome. Jakje na tom vlastně bugyna co si vyráběl z Justýny? Už je hotová?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22698
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Má jí tam Začínám ty jednotlivá místa poznávat i podle detailních fotek Jinak to křeslo na kolečkách je úplně parádní To by se mi taky strašně líbilo, ale pod tu mojí placku bych s tím stejně nezajel
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vláďo dík. Justy spí a čeká na dostavbu. Nakupily se v posledních třech letech jiné velké projekty, které musely dostat přednost. Ségry ordinace, loni Toyota a letos Outback. Ale v žádném případě to neznamená, že projekt zapadl v nenávratnu, jen je to prostě hraní si a člověk holt někdy musí upřednostnit jiné projekty..
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jo lehátko ze dvou opěradel zubařských křesel myslíš ? Jo, baví mě ten polohovací podhlavník.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22698
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Hehe, tak jsem to uhod Já když to zahlédnul poprvé, tak jsem si říkal, že to vypadá jak zubařské křeslo
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jo, to je od ségry z jejích prvních křesel.
Ve svařovně mám na sezení takovou tu teleskopickou vysokou židličku na kolečkách, na té sedávám při svařování. A ten polohovací spodek z křesla mám připravený na polohovací svářecí stůl.
Ve svařovně mám na sezení takovou tu teleskopickou vysokou židličku na kolečkách, na té sedávám při svařování. A ten polohovací spodek z křesla mám připravený na polohovací svářecí stůl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak nějaká dnešní progrese...
Dopoledne jsem brousil, škrábal a odhaloval bolavá místa a řezal...
Po obědě jsem těch pár direk zacpal...
A před čtvrtou jsem vypnul stroje, protože mě požádal soused, že bude mít párty, tak abych mu tam do toho nekvílel s bruskama.
A jak jsem zahlédl oknem, tak měl zřejmě na návštěvě novou tchyni s tchánem, tak to samozřejmě bylo pochopitelný, že na takovou událost potřeboval klid.
A šel jsem se tedy věnovat nějaké tiché činnosti, což byla rozborka pravé půlky přední nápravy...
No a to bylo všechno co jsem stihl...
Teď už je z kredence opravdu pavouk.
A zezadu pro Ference.
A taky jsem vám vyfotil poklad...
Dopoledne jsem brousil, škrábal a odhaloval bolavá místa a řezal...
Po obědě jsem těch pár direk zacpal...
A před čtvrtou jsem vypnul stroje, protože mě požádal soused, že bude mít párty, tak abych mu tam do toho nekvílel s bruskama.
A jak jsem zahlédl oknem, tak měl zřejmě na návštěvě novou tchyni s tchánem, tak to samozřejmě bylo pochopitelný, že na takovou událost potřeboval klid.
A šel jsem se tedy věnovat nějaké tiché činnosti, což byla rozborka pravé půlky přední nápravy...
No a to bylo všechno co jsem stihl...
Teď už je z kredence opravdu pavouk.
A zezadu pro Ference.
A taky jsem vám vyfotil poklad...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
To je parádní kino
Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: Přecedovo Kredenc
Pecka!
Co to je za SB? Jsem zvědavej, co na ně budeš říkat.
Co to je za SB? Jsem zvědavej, co na ně budeš říkat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Krásně se na to kouká. Já tu hnilobu nechal rozdělanou v garáži a radši odjel na chalupu.
Ta polohovatelná opěrka hlavy je . Kolikrát hledám co si dát pod hlavu, abych na to pohodlně viděl.
Ta polohovatelná opěrka hlavy je . Kolikrát hledám co si dát pod hlavu, abych na to pohodlně viděl.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT