Frančeskovo S-Turbo
Napsal: ned dub 22, 2018 10:34 pm
Takže, ať se mám kde chlubit, tak tady je starý (nový) kousek.
Je to S-Turbo v automatu rok 2001 s veškerou výbavou kromě kůže. Po v podstatě prvním majiteli (předchozí majitel měl auto asi měsíc). Nahrkané má málo přes 186tis.
Na autě je dost udělané, nová nápravnice, zánovní brzdy, průplach převodovky.
Samozřejmě má i své vady, jak kosmetické tak i krapet koroze.Nefunkční hodiny (opraveno),nefunkční klima (opraveno, jen se musí naplnit)
Za ten týden co ho vlastním sem namontoval tažné, vyměnil zadní pružiny a vyčistil brzdy.
Pružiny jsem měnil protože seděl na prdeli (předek 42cm, zadek 40cm). Nevím jestli měli s-turba niveláky, ale myslím že je měly všechny forestry.Já už je tam nemám, ale sou tam tlumiče TOKICO s nálepkou subaru. Každopádně šel zadek po výměně na 45cm a to tam chcu ještě dávat podložky.
V plánu sou ty podložky, dekl pod motor, ruční ovládání, AT pneu a zítra přepis, a krapet to poléčit CO.
Je to S-Turbo v automatu rok 2001 s veškerou výbavou kromě kůže. Po v podstatě prvním majiteli (předchozí majitel měl auto asi měsíc). Nahrkané má málo přes 186tis.
Na autě je dost udělané, nová nápravnice, zánovní brzdy, průplach převodovky.
Samozřejmě má i své vady, jak kosmetické tak i krapet koroze.Nefunkční hodiny (opraveno),nefunkční klima (opraveno, jen se musí naplnit)
Za ten týden co ho vlastním sem namontoval tažné, vyměnil zadní pružiny a vyčistil brzdy.
Pružiny jsem měnil protože seděl na prdeli (předek 42cm, zadek 40cm). Nevím jestli měli s-turba niveláky, ale myslím že je měly všechny forestry.Já už je tam nemám, ale sou tam tlumiče TOKICO s nálepkou subaru. Každopádně šel zadek po výměně na 45cm a to tam chcu ještě dávat podložky.
V plánu sou ty podložky, dekl pod motor, ruční ovládání, AT pneu a zítra přepis, a krapet to poléčit CO.