Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Ahoj všichni! Po tom, co jsem tohle fórum spíš jen sledoval, zato ale pravidelně, jsem zase aktivním subaristou:-) Po zkušenosti s Foresterem SF před lety jsem se přes Mazdu CX-7 a Opel Insignia Sportstourer 4x4 vrátil k Foresterovi a od čtvrtka mám doma SJčko 2015 2,0d Comfort s CVT. Automat je volba kvůli dru(a)hé polovičce,která udělala řidičák a sem tam se autem sveze a s manuálem v Opelu si vzájemně moc neporozuměli;-) A když už byla potřeba změna,tak jsem si musel udělat radost i já a místo nějaké oktávky, Mondeu v kombíku či Sportagei máme nového mazlíka:-) Vím,jaké tu jsou místy názory na diesely, CVT, novější generace Forestera,ale nic lepšího jsem nevymyslel,když jsem chtěl auto mladší než Opel a ve finančním limitu,Outback je moc velký pro zaparkování v centru Prahy resp.dražší a XV malé,když jezdíme ve čtyřech.
Po asi 250km shrnu první plusy a mínusy-
+výhled z auta, hezký zátah motoru i hladké řazení automatu, jízdní vlastnosti(ač jsem si musel zvyknout na rozdíl mezi kombi na 245/45 R18 a vyšší stavbou Forestera),oddychl jsem si taky,že xenony hezky svítí,protože jsem se bál setsakra výrazného pohoršení při skvělých adaptivních světlech v insignii
-výbava,co neodpovídá autu za katalogových 900tis..chybí teploměr chladící kapaliny,oželet musím proti Opelu kožené el.sedačky,el.víko kufru,el. ruční brzdu, vyhřívaný volant, navigaci,pípáky vpředu/vzadu(ale mám zase kameru),přisvícení do zatáček, to že Opel měl kovové lišty na prazích i hraně kufru,teď halogenové denní proti ledkám...a ještě asi na něco přijdu časem, ale věděl jsem,že jdu do Subaru:-)) Takže mrzí aktuálně jen klíček,který vypadá jak od Felicie, mdlý zvuk a citlivost rádia a trochu sedačky,kterých pohodlnost jsem si zamiloval tehdy v SF, ale možná to jsou léta a zhýčkanost z opelovských ergonomických křesel. A jako mínus beru,že už to má povinně sledování tlaku v pneu, což jen zdražuje přezouvání při minimálním bezpečnostním či ekonomickém přínosu. Ale nic z toho mi nekazí ani trochu radost:-D
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Po asi 250km shrnu první plusy a mínusy-
+výhled z auta, hezký zátah motoru i hladké řazení automatu, jízdní vlastnosti(ač jsem si musel zvyknout na rozdíl mezi kombi na 245/45 R18 a vyšší stavbou Forestera),oddychl jsem si taky,že xenony hezky svítí,protože jsem se bál setsakra výrazného pohoršení při skvělých adaptivních světlech v insignii
-výbava,co neodpovídá autu za katalogových 900tis..chybí teploměr chladící kapaliny,oželet musím proti Opelu kožené el.sedačky,el.víko kufru,el. ruční brzdu, vyhřívaný volant, navigaci,pípáky vpředu/vzadu(ale mám zase kameru),přisvícení do zatáček, to že Opel měl kovové lišty na prazích i hraně kufru,teď halogenové denní proti ledkám...a ještě asi na něco přijdu časem, ale věděl jsem,že jdu do Subaru:-)) Takže mrzí aktuálně jen klíček,který vypadá jak od Felicie, mdlý zvuk a citlivost rádia a trochu sedačky,kterých pohodlnost jsem si zamiloval tehdy v SF, ale možná to jsou léta a zhýčkanost z opelovských ergonomických křesel. A jako mínus beru,že už to má povinně sledování tlaku v pneu, což jen zdražuje přezouvání při minimálním bezpečnostním či ekonomickém přínosu. Ale nic z toho mi nekazí ani trochu radost:-D
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Přesunuto do "Vozidla členů SFC"
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Tak vítej a nenech si to zkazit..Já mám už druhýho Forejse v dieselu MT a zatím naprostá spokojenost. Sice ho budu v dohledné době prodávat,ale nedám na to auto dopustit ..Mám ho od nova a v podstatě žádné investice, jen jezdim, leju kvalitní naftu bez bio od EuroOil a užívám si krásného zátahu, tichého chodu motoru a samozřejmě i výborné spotřeby...Dokonce zastávám i názor po mých zkušenostech s jinými diesely, že tenhle motor kdyby se od začátku takto povedl, pak bude jeden z top motorů který kdy viděl světlo světa..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
na Opelí sedačky taky vzpomínám se slzou v oku
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Vítej zpět Bullite. Vlastně sis pořídil trochu bílou vránu, i když ta barva neodpovídá, protože diesel/CVT bude jednou unikát.
To přesednutí z Insignie, to musí být opravdu sešup. Ačkoli jsem v Insignii nikdy neseděl, věřím, že je to slušně udělaný auto, včetně sedaček. Vlastně je to asi jediný model Opelu, který ve mě vyvolává nějaké emoce, líbí se mi. Jinak Opel jako značka ve žádné emoce nevyvolává. Ani kladné, ani záporné.
Sedačky v nových modelech taky úplně nechápu, proč jsou takhle netvarované...
Ale je dobře, že těch pozitivních vlastností, kvůli kterým ses chtěl vrátit je víc.
Tak ať to jen jezdí !
To přesednutí z Insignie, to musí být opravdu sešup. Ačkoli jsem v Insignii nikdy neseděl, věřím, že je to slušně udělaný auto, včetně sedaček. Vlastně je to asi jediný model Opelu, který ve mě vyvolává nějaké emoce, líbí se mi. Jinak Opel jako značka ve žádné emoce nevyvolává. Ani kladné, ani záporné.
Sedačky v nových modelech taky úplně nechápu, proč jsou takhle netvarované...
Ale je dobře, že těch pozitivních vlastností, kvůli kterým ses chtěl vrátit je víc.
Tak ať to jen jezdí !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Dík za přivítání:-) Ony diesely budou jednou vůbec unikát,nejen u Subaru. Kolega v obavách ze ztráty ceny dieselu prodal ročního Tuscona a vyměnil ho za benzínového Qashqaie(s nezáviděníhodnou 1.2turbo od Renaultu,kterou si nenechal rozmluvit),ale nemyslím,že ztráta 110tis.,kterou měl teď, by bývala byla větší,kdyby si naftu nechal a prodal za nějaký rok.
Mám první zkušenosti se spotřebou v mém standardním režimu, 7,8 l tak nějak nepřekvapila pozitivně ani negativně. S Opelem jsem měl 7,2, Mazda 11,5:-)
Jinak mi zatím kromě vyhřívání volantu proti Opelu nic nechybělo, zvuk audia asi budu muset poladit nějakým upgradem(byl jsem kritický i k Opelu,ale tam na to už nedošlo a to byl o level/dva lepší než ve Foresteru),snad bude stačit tlumení dveří a výměna předních repro. Ještě musím pochopit logiku toho pravého horního displeje, neměl jsem ještě ani čas se kouknout do manuálu,který je mimochodem asi 4X tlustší než měla Mazda nebo Opel:-D
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Mám první zkušenosti se spotřebou v mém standardním režimu, 7,8 l tak nějak nepřekvapila pozitivně ani negativně. S Opelem jsem měl 7,2, Mazda 11,5:-)
Jinak mi zatím kromě vyhřívání volantu proti Opelu nic nechybělo, zvuk audia asi budu muset poladit nějakým upgradem(byl jsem kritický i k Opelu,ale tam na to už nedošlo a to byl o level/dva lepší než ve Foresteru),snad bude stačit tlumení dveří a výměna předních repro. Ještě musím pochopit logiku toho pravého horního displeje, neměl jsem ještě ani čas se kouknout do manuálu,který je mimochodem asi 4X tlustší než měla Mazda nebo Opel:-D
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Ahoj,
nevím jak teď, ale starší OEM radia v SUBARU mají utajené fíčury, které jde aktivovat stlačením nějaké kombinace tlačítek na rádiu. Zvuk to zlepší výrazně. Sám jsem to dělal, ale to video návodem bych stejně musel někde hledat. Zkus a uvidíš.
Jinak diesel když jede tak jede pěkně sám jsem ho měl v Outbacku MY08.
nevím jak teď, ale starší OEM radia v SUBARU mají utajené fíčury, které jde aktivovat stlačením nějaké kombinace tlačítek na rádiu. Zvuk to zlepší výrazně. Sám jsem to dělal, ale to video návodem bych stejně musel někde hledat. Zkus a uvidíš.
Jinak diesel když jede tak jede pěkně sám jsem ho měl v Outbacku MY08.
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
..já mám spotřebu kolem 6l při pohodový jízdě ..i méně . Ten display nahoře je dobrej na ukazatele spotřeby, ujetého času,vzdálenosti a nebo případně na pozorování rozložení hnací síly na jednotlivá kola když jsi v terénu. Ukazuje to jak jednotlivá kola zatáčejí, zabírají, prokluzují a pod.Samozřejmě jsou tam i další věci jako ekometr,hodiny,nebo historie a pod.Některé věci lze nastavit jen když stojíš a některé ikdyž jedeš..Je to asi s ohledem na bezpečnost jízdy..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Ahoj,
Jsem rád, že nás, nových majitelů Subaru zde na fóru stáje přibývá. Tak ať to jezdí a snad na brzkou shledanou!
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Jsem rád, že nás, nových majitelů Subaru zde na fóru stáje přibývá. Tak ať to jezdí a snad na brzkou shledanou!
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Tak jsem tu za nějaký ten měsíc a pár tisíců km zpět se zkušenostmi s autem.
Veskrze jsou pozitivní. Spotřeba s převahou cestování po Praze 7,2-7,4 l, denní trasu bez provozu dám za 5,6 nebo v koloně za 9,3.
Na audio jsem si zvykl, vyzdvihl bych dobré vykreslení v prostoru, některé zvuky jsem v naposlouchaných skladbách slyšel i poprvé.
Velké mínus jsou Geolandary, takhle bídné na mokru nebyly ani barumky na staré škodovce. Pominu pískání v zatáčkách.
Jinak jsem dovybavil auto parkovacími senzory,sada předek i zadek vyšla na 8000 i s montáží. Snazší parkování ve městě a přehled kolem auta za to stály. Fungují bezvadně a spolu s kamerou se hezky doplňují.
A koupil jsem taky ocelový neoriginální kryt nakládací hrany kufru.
Teď červnu půjdu na roční prohlídku, budu volit Freye. Kvůli záruce,co mám od prodejce,aby se případné závady řešili snad snáze. I když čekám vyšší cenu 3letého servisu.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Veskrze jsou pozitivní. Spotřeba s převahou cestování po Praze 7,2-7,4 l, denní trasu bez provozu dám za 5,6 nebo v koloně za 9,3.
Na audio jsem si zvykl, vyzdvihl bych dobré vykreslení v prostoru, některé zvuky jsem v naposlouchaných skladbách slyšel i poprvé.
Velké mínus jsou Geolandary, takhle bídné na mokru nebyly ani barumky na staré škodovce. Pominu pískání v zatáčkách.
Jinak jsem dovybavil auto parkovacími senzory,sada předek i zadek vyšla na 8000 i s montáží. Snazší parkování ve městě a přehled kolem auta za to stály. Fungují bezvadně a spolu s kamerou se hezky doplňují.
A koupil jsem taky ocelový neoriginální kryt nakládací hrany kufru.
Teď červnu půjdu na roční prohlídku, budu volit Freye. Kvůli záruce,co mám od prodejce,aby se případné závady řešili snad snáze. I když čekám vyšší cenu 3letého servisu.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Geolandery jsou průser na mokru, jinak je to nezničitelná guma. měl jsem je na předchozím autě při 94 tis a furt měli vzorek. Sice pískaj,ale na suchu relativně držej, stačí však vlhko nebo mokro a musíš ject fakt pomalu. Teď je mám znova na novým autě takže taky občas KLEJU,ALE UŽ JSEM SI ZVYKL. Hlavně že jinak funguje jak má. CVT v naftě jsem měl zapůjčený a je s tím přijemný ježdění...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Já bych raději volil, vzhledem k obecným špatným zkušenostem tady, raději AWD. S řešením záruk jsem nikdy neměl nejmenší problém, ba právě naopak. Jinde mě vyhodili až jsem nakonec skončil u nich a se vším jsem byl spokojen a měnit rozhodně nebudu.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
s AWD mám také dobré zkušenosti až na jednu a to s reklamací klimatizace, kde mi naopak vyšli vstříc se záruční opravou pouze u EF na P5.V AWD to chtěli zaplatit..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Pískání na suchu je vlastnost nikoli chyba u Geolandaru. Jednou mi to vysvětloval známý co dělal v gumárenském průmyslu. Je to použitou směsi.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Re: Bullittův případ 2 - můj "nový" Forester
Já beru,že pískání u gumy znamená,že se blížím limitu adheze,že guma má tendenci už se sklouznout a u Geolandarů mi to přijde velmi brzy, měl jsem vyšší Mazdu CX-7 s dvojnásobkem výkonu,na SF jsem jezdil laciné Barumky, a v zatáčce jsem se tedy nikdy nebál na jakémkoli povrchu, to když jsem jel teď prvně na těchto pneumatikách s Foresterem, tak jsem myslel,že zatáčku na nájezdu na začátku D5 od Motola nedám. Myslel jsem,že to je výškou auta,ale po 3000km to vidím na ty pneumatiky.
No počítám,že jsou původní dle DOT a auto má najeto skoro 140t.km,tak snad začnou konečně ubývat,i když se k tomu nemají:-D no vyhodit se mi je nechce.
Auto jsem kupoval v Emil Frey Select, tak si myslím,že případné závady,které nebudou na tovární záruku, se budou líp řešit(pozoruju sem tam vibrace do řízení-což může být samo nevyvážením kol-a při couvání je na nerovnostech slyšet od přední nápravy takové křupání a při vypnutí zapalování nakonec auto při doběhu tak jako od motoru zaskřípne),když to bude přes jejich servis.Když jsem měl Opela,tak ten prodejce chtěl taky záruku řešit přes jejich servis,tak i když jsem měl zprávu z Autovarsu,musel jsem znovu do AutoPalace,byť to platili, tak mě to nic nestálo,ale strávil jsem zbytečně další den s ježděním do servisu.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
No počítám,že jsou původní dle DOT a auto má najeto skoro 140t.km,tak snad začnou konečně ubývat,i když se k tomu nemají:-D no vyhodit se mi je nechce.
Auto jsem kupoval v Emil Frey Select, tak si myslím,že případné závady,které nebudou na tovární záruku, se budou líp řešit(pozoruju sem tam vibrace do řízení-což může být samo nevyvážením kol-a při couvání je na nerovnostech slyšet od přední nápravy takové křupání a při vypnutí zapalování nakonec auto při doběhu tak jako od motoru zaskřípne),když to bude přes jejich servis.Když jsem měl Opela,tak ten prodejce chtěl taky záruku řešit přes jejich servis,tak i když jsem měl zprávu z Autovarsu,musel jsem znovu do AutoPalace,byť to platili, tak mě to nic nestálo,ale strávil jsem zbytečně další den s ježděním do servisu.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk