Mě to neva, já žádný jízdní styl nemám B -)Sandence píše:Každý máme samozřejmě jiné zkušenosti a požadavky. Já třeba nulové,auto jsem si za celou dobu užila jen 4 dny. Ale využila jsem možnosti se spoustou lidí svézt a najít člověka, jehož jízdní styl je stejný jako můj a jeho nastavení v podstatě kopíruju. Je to sice sobecké vůči Mácovi,ale tady vyhrává ego a protože auto je moje,bude nastaveno na můj jízdní styl.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Tohle chápu, protože taky nic takového nemám.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Přesně
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Já poznám, když mi někdo posune sedačku. A styly měním od klobouku po skoro jak hovado.
Spíš je k zlosti když jsou místo radostí mrzutosti. Ať to co nejdřív frčí.
Spíš je k zlosti když jsou místo radostí mrzutosti. Ať to co nejdřív frčí.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Kecy v kleci.... já třeba nehrnu gumy a pangejt jsem taky 2x nenavštívilaM a r c e l píše:Mě to neva, já žádný jízdní styl nemám B -)
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
A předpokládám, že ste dávali aji desky nový? A budete dávat teďka aji tu novou/jinou těhlici (5x100), pokud dobře vidím, tak je poškozená, a myslím se že by to mohl být důvod, a že se při brždění ohýbal celý brzdič.Sandence píše: Nám to neudělalo na okruhu,ale 2 km od baráku po výměně komplet brzd.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Ano, budeme měnit i těhlice...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Páč jezdíš pod svým limitem B -)Sandence píše:Kecy v kleci.... já třeba nehrnu gumy a pangejt jsem taky 2x nenavštívila
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
A to je právě ten jiný jízdní stylM a r c e l píše:Páč jezdíš pod svým limitem B -)
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Chapu to dobre, ze sedíte vedle sebe doma na gauci a komunikace mezi Vami probiha pres forum?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Pochopitelně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
A vy ste nemeli problem s propadajicim se pedalem?
Ja uvazuju, ze to spatne lozisko mohlo rozhybat cely brzdic, vydrit jeho ulozeni na tehlici a po vymene loziska mohla zustat vule na tom ulozeni, coz by vysvetlovalo jenom to castecne zlepseni. Ulozeni samozrejme nikdo nekontroloval nijak detailne,protoze jsme byli presvedceni,ze to bude loziskem. Diky za inspiraci na co mam kouknout. At vam to jezdi co nejdriv.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Ja uvazuju, ze to spatne lozisko mohlo rozhybat cely brzdic, vydrit jeho ulozeni na tehlici a po vymene loziska mohla zustat vule na tom ulozeni, coz by vysvetlovalo jenom to castecne zlepseni. Ulozeni samozrejme nikdo nekontroloval nijak detailne,protoze jsme byli presvedceni,ze to bude loziskem. Diky za inspiraci na co mam kouknout. At vam to jezdi co nejdriv.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Nepochopili jsme se, těhlice máme samozřejmě připravené nové. Zavrhli jsme přechod na jinou rozteč.
Láďo když nerejpu,tak ano. Zrovna včera jsem poslala příspěvek a utíkala o patro výš
A propo jsem našla krásnou srazovou fotku
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Láďo když nerejpu,tak ano. Zrovna včera jsem poslala příspěvek a utíkala o patro výš
A propo jsem našla krásnou srazovou fotku
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Ja myslím že pochopili Marcel psal, že to budete měnit těhlice, tak mě bylo jasný, že ty ve stejném stylu, co máte teď (čili klasický 5x100)
Jinak na tu změnu rozteče: kdyby se dělala klasicky, tak potřebuješ nové disky, přední tlumiče a všechny 4 těhlice, převrtat kotouče nebo dát nové, pokud nemají dvourozteč (+dojezdové kolo, druhou a třetí sadu kol atd.). Nicméně já mluvil o možnosti použití přední těhlice z novějšího modelu, její modifikaci na 5x100 (vyvrtat díry a přehodit štefty), a pak už jenom potřebuješ přední tlumiče. Výsledná rozteč by zůstala 5x100. Se zadkem by se nic nedělalo, disky by zůstaly. Ta novější těhlice by měla mít nějak to ložisko posílený. Ale věřím, že po současné výměne to nebude potřebovat hodně dlouho.
Jinak na tu změnu rozteče: kdyby se dělala klasicky, tak potřebuješ nové disky, přední tlumiče a všechny 4 těhlice, převrtat kotouče nebo dát nové, pokud nemají dvourozteč (+dojezdové kolo, druhou a třetí sadu kol atd.). Nicméně já mluvil o možnosti použití přední těhlice z novějšího modelu, její modifikaci na 5x100 (vyvrtat díry a přehodit štefty), a pak už jenom potřebuješ přední tlumiče. Výsledná rozteč by zůstala 5x100. Se zadkem by se nic nedělalo, disky by zůstaly. Ta novější těhlice by měla mít nějak to ložisko posílený. Ale věřím, že po současné výměne to nebude potřebovat hodně dlouho.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Chceme nechat originální těhlice, jednak kvůli diskům, jak jsi psal, a i tlumiče na 5x jsou snad dražší..