Tak do toho Nevěděl jsem, že je to takový průser a když M a r c e l psal že to byl projet, tak jsem měl pocit, že tohle je už v cajku.Sandence píše:Přesně, brzdiče brousí kotouče. Dokud se to nevyřeší, jezdit nebude......ale už se nějaké nové díly rýsují[...
Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
To jakože tam jsou moc velký kotouče, nebo co tam je za problém?Sandence píše:Přesně, brzdiče brousí kotouče. Dokud se to nevyřeší, jezdit nebude...
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Kotouč dře o čep/závitovou vložku v brzdiči, zkusím najít fotku, nebo to pak vyfotím...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Asi si to dokážu představit, je to poměrně běžná závada na těch Brembo brzdičích. Taky mám na zadku jeden jiný šroub, nedělala se vložka, ale prostě se dal větší šroub do nového závitu. Sice tam jsou velký šrouby, ale dotahovací moment mají celkem malej (50-60Nm??), obzvlášť na tom hlíníkovém brzdiči se musí opatrně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Projevilo se to až při výměně brzdového kotouče. Dva lidi nám doporučili výměnu ložiska,jestli je tam původní je reálné, že už má větší vůli. Zároveň s ním budeme měnit poškozené těhlice a samosebou náboje. Všechny tyhle díly už máme na cestě. K tomu jsem se rozhodla investovat do komponentů od Whiteline, takže se snad posuneme výrazně dál.
Pak nás čeká výměna výfuku ( trochu nám to komplikuje Koronavirus a přemrštěné ceny nyní),oprava zadních lemů, puchýřů na kapotě a renovace pátých dveří a křídla. To už mám rozjednané s autoklempířem. Pak bude následovat téměř celolak a stále se peru s myšlenkou potáhnout ho celé čirou fólií.
No a v neposlední řadě podvozek, výměna tlumičů, pružin, horních uložení a všeho na co ještě během rozebírání přijdeme.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Pak nás čeká výměna výfuku ( trochu nám to komplikuje Koronavirus a přemrštěné ceny nyní),oprava zadních lemů, puchýřů na kapotě a renovace pátých dveří a křídla. To už mám rozjednané s autoklempířem. Pak bude následovat téměř celolak a stále se peru s myšlenkou potáhnout ho celé čirou fólií.
No a v neposlední řadě podvozek, výměna tlumičů, pružin, horních uložení a všeho na co ještě během rozebírání přijdeme.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Poškozené brzdy a kotouč
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Auuu.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Hmm, to je zajímavé, teď z hlavy nevím jaký je tam zahloubení u těch šroubů, ale určitě tam bude na šiřku destičky a něco navíc. A pokud by to dělalo ložisko tak by se ten disk opřel o desky. Mě to dělá při agresivní jízdě, že se to ložisko pohne, a zatlačí to pístky na brzdách, takže pak musím našlapávat brzdový pedál, protože to zatlačí pístky. Ale nikde nic podřenýho nemám, žádný rachot se nekoná, jenom občas změkne brzdový pedál. Je to konstrukční vada toho ložiska, vyřeší se to přechodem na 5x114.
Pokud zvažujete nové tlumiče, tak zkuste zvážit přechod na 5x114 těhlici. V podstatě potřebujete jenom tu těhlici, nechat vyvrtat díry na štefty 5x100 a tlumiče pro STI 2005, ta těhlice má jiný uložení tlumičů dole, jinak jsou tlumiče stejný. To by mělo vyřešit celý problém na věky. Já měnil všechny 4 ložiska, a zlepšilo se to propadání brzd jenom o trošku, a ubylo zatáček, kde to dělá, ale pořád to tam je.
No a pak záleží co budete brát od Whiteline, ale rozhodně bych nebral jejich silentbloky. Měl jsem uložení stabíků, přední kosti, a všechno bylo za rok kompletně vytahaný, nehledě na to, že to uložení stabíku se muselo co 3 měsíce promazávat, jinak vrzalo (vrzalo už po měsíci, ale po třech už to bylo nesnesitelný). Co jsem to vyměnil za stronglfex, tak nic nevrže, a všechno drží už skoro 3 roky. Podobné to měl hamoun s antilift kitem, pokud se dobře pamatuju, taky ho měnil několikrát. Takže pokud nezměnili nějak technologii nebo dodavatele silentbloků, tak bych od nich takové věci určitě nebral.
Pokud zvažujete nové tlumiče, tak zkuste zvážit přechod na 5x114 těhlici. V podstatě potřebujete jenom tu těhlici, nechat vyvrtat díry na štefty 5x100 a tlumiče pro STI 2005, ta těhlice má jiný uložení tlumičů dole, jinak jsou tlumiče stejný. To by mělo vyřešit celý problém na věky. Já měnil všechny 4 ložiska, a zlepšilo se to propadání brzd jenom o trošku, a ubylo zatáček, kde to dělá, ale pořád to tam je.
No a pak záleží co budete brát od Whiteline, ale rozhodně bych nebral jejich silentbloky. Měl jsem uložení stabíků, přední kosti, a všechno bylo za rok kompletně vytahaný, nehledě na to, že to uložení stabíku se muselo co 3 měsíce promazávat, jinak vrzalo (vrzalo už po měsíci, ale po třech už to bylo nesnesitelný). Co jsem to vyměnil za stronglfex, tak nic nevrže, a všechno drží už skoro 3 roky. Podobné to měl hamoun s antilift kitem, pokud se dobře pamatuju, taky ho měnil několikrát. Takže pokud nezměnili nějak technologii nebo dodavatele silentbloků, tak bych od nich takové věci určitě nebral.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Me teda stabiky taky vrzaly, antilift bez problemu, ale uz dloooouho je klid. Ale resil sem to taky. Nepatrej nahodou tyhle problemy do sekce: zvuky motorsportu
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
No když myslíš. Vzhledem k tomu, že po výměně za kvalitnější a levnější díly tyhle zvyuky zmizely, tak bych to viděl na předražený šlendrián.
Na HAWK destičkách se mi podařilo taky odstranit 90% jejich pískání a motorsportové zažitky to nijak výrazně neomezilo.
Na HAWK destičkách se mi podařilo taky odstranit 90% jejich pískání a motorsportové zažitky to nijak výrazně neomezilo.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Tohle potvrzuji, taky to znám. Poprvé na Sosně mě to vyděsilo, podruhé překvapilo a teď s tím už tak trochu počítám. A před každým ostrým brzděním před zatáčkou si ten brzdový pedál taky vyzkouším.zhor píše:.... Mě to dělá při agresivní jízdě, že se to ložisko pohne, a zatlačí to pístky na brzdách, takže pak musím našlapávat brzdový pedál, protože to zatlačí pístky. Ale nikde nic podřenýho nemám, žádný rachot se nekoná, jenom občas změkne brzdový pedál. Je to konstrukční vada toho ložiska, vyřeší se to přechodem na 5x114.
.... Já měnil všechny 4 ložiska, a zlepšilo se to propadání brzd jenom o trošku, a ubylo zatáček, kde to dělá, ale pořád to tam je.
Trochu jsi mě překvapil, že to výměna ložiska neodstranila. Mě říkali že to s novým ložiskem dělat nebude. Že stávající má větší vůle a proto se to děje.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Výměnu těhlic a tlumičů za jiné jsme řešili a zavrhli. Nám to neudělalo na okruhu,ale 2 km od baráku po výměně komplet brzd.
Od Whitelinu beru antilift (mám opačné recenze než Hamoun), rozpěru a stabilizační tyče. Vše ostatní bude Strongflex. Vrzající silentbloky jsem teď řešila na Komikovi,tam jsme je zatím jen promazali a uvidíme jak dlouho to vydrží.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Od Whitelinu beru antilift (mám opačné recenze než Hamoun), rozpěru a stabilizační tyče. Vše ostatní bude Strongflex. Vrzající silentbloky jsem teď řešila na Komikovi,tam jsme je zatím jen promazali a uvidíme jak dlouho to vydrží.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Jinak mě řekli,to samé co Pavlovi. Že to vyřeší výměna ložiska,tak teď jsem trochuv nejistotě.
Díly jsou teď u Aleše, který je rovnou slisuje a pošle připravený na namontování.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Díly jsou teď u Aleše, který je rovnou slisuje a pošle připravený na namontování.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Každý máme samozřejmě jiné zkušenosti a požadavky. Já třeba nulové,auto jsem si za celou dobu užila jen 4 dny. Ale využila jsem možnosti se spoustou lidí svézt a najít člověka, jehož jízdní styl je stejný jako můj a jeho nastavení v podstatě kopíruju. Je to sice sobecké vůči Mácovi,ale tady vyhrává ego a protože auto je moje,bude nastaveno na můj jízdní styl.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Beruška aneb jak jsme si splnili klučičí sen...
Tak ještě může být varianta, že by mi přišlo špatný ložisko, ale dávali se SKF, a dělalo to ihned po výměně pořád to samé (jenom v trošku menší míře). Tak, pokud vám to po výměně ložiska přestane, tak já bych zkusil dát ještě buď originál nebo NSR (což by měl být v podstatě originál). Ale co jsem tak četl zahraniční fóra, tak spolehlivě se to vyřešilo jedině přechodem na 5x114 těhlice (dokonce jsem našel i někoho, kdo dělá kombinaci té těhlice pro 5x100 uchycení tlumiče a s 5x114 stylem ložiska, ale chtěl za to nesmysl. To by už bylo lepší vyměnit ty těhlice a dát nové tlumiče.)
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001