Trávova beSTIe
Re: Trávova beSTIe
Strider: Jsou taiwanske.
Prilnavost na suchu je neskutecna, na mokru je to horsi, ale o to zabavnejsi. Ale podobne je to i u tebou uvazovanych AD08 a 595.
Prilnavost na suchu je neskutecna, na mokru je to horsi, ale o to zabavnejsi. Ale podobne je to i u tebou uvazovanych AD08 a 595.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1279
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Trávova beSTIe
ajo no vidis, promin, ja nejak myslel z ten lonske diskuze ze jsou cinsky a ted sem se podival a je to taiwan jako federalybushman1 píše:Strider: Jsou taiwanske.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Trávova beSTIe
Úplně nezávislej nebude, ale určitě to nebude černobílý. Pokud budeš mít vyšší Index u stejný gumy, tak bude určitě tvrdší.strider píše: tahle rovnice urcite neplati. to je spis o tlaku kterej ta guma udrzi a celkove pevnosti, tvrdost bocnice je nezavisly parametr dle meho..
bushman: Ne, nankangy proste ne. Jezdim s tim tak, ze si cinsky gumy nemuzu dovolit... (nebo neumim ridit a potrebuju vic spolehat na gumy, jedno z toho ;D )
Ps4 mi na Levorgu vydržely 3r a 35t km. Jsou teď někde kolem 4-5 mm a nejsou jako na začátku. A to nemám koně a většina km byla najeta normálně
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19074
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Trávova beSTIe
tlak se fouka temer vsude "stejny" ...strider píše: tahle rovnice urcite neplati. to je spis o tlaku kterej ta guma udrzi a celkove pevnosti, tvrdost bocnice je nezavisly parametr dle meho..
bushman: Ne, nankangy proste ne. Jezdim s tim tak, ze si cinsky gumy nemuzu dovolit... (nebo neumim ridit a potrebuju vic spolehat na gumy, jedno z toho ;D )
bude to o tech bocnicich ... jak pise namornik ...
zkus nekdy xl a NExl stejnou gumu na aute ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
strider: Na PS4 jsem najel za 2 roky těsně pod 30.000km a byly všechny ohoblované na sebrání techničáku.
Jinak myslím, že ten hmotnostní index má vliv i na tuhost bočnic. Rozhodně to nejsou úplně od sebe odtržené věci. Guma má unést vyšší hmotnost, tak bude její základní konstrukce trochu jiná a silnější. Vždyť ta vnitřní struktura drží tu pneumatiku pohromadě - nikoliv těch pár kilo "gumy".
Každopádně to chce objednávat pneumatiky se zesílenou bočnicí. Dělám to tak už spoustu let bez ohledu na auto. Tím se určitě nic nezkazí.
Jinak myslím, že ten hmotnostní index má vliv i na tuhost bočnic. Rozhodně to nejsou úplně od sebe odtržené věci. Guma má unést vyšší hmotnost, tak bude její základní konstrukce trochu jiná a silnější. Vždyť ta vnitřní struktura drží tu pneumatiku pohromadě - nikoliv těch pár kilo "gumy".
Každopádně to chce objednávat pneumatiky se zesílenou bočnicí. Dělám to tak už spoustu let bez ohledu na auto. Tím se určitě nic nezkazí.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Trávova beSTIe
Ty moje Nankangy mají v bocích plechy. Je to sice kravál, ale nebortí se.hamoun píše:bude to o tech bocnicich ... jak pise namornik ...
zkus nekdy xl a NExl stejnou gumu na aute ...
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Čau kucíííí. Nadešel čas na malý apdejt.
Možná někteří z vás nedávno zachytili, že jsem měl podezření na fouklé těsnění pod hlavou. A protože mi to akorát vycházelo na prohlídku, tak jsem nelenil a vyrazil do AWD, kde se podezření potvrdilo. To se stalo před třema nedělema - akorát týden před vypršením prodloužené záruky.
Hoši všechno zvážili a jelikož něco slyšeli i kdesi z motoru (já neslyšel nic ani zastudena ani zatepla), tak že by to chtělo vyřešit celkově, když už se v tom budou hrabat.
Nebudu vás napínat. Nakonec na návrh AWD import a pojišťovna odsouhlasili nový polomotor, který byl naštěstí skladem někde poblíž v Evropě, asi v Německu. Já jsem proti tomu samozřejmě neprotestoval.
Takže včera jsem si to byl převzít hotové..., vlastně skoro hotové. Domluvili jsme se i na nějakých dodělávkách.
- lepší těsnění pod makovice
- s tím související pevnostní štefty
- a aby se předešlo patáliím v budoucnu, tak dodělání budíku na teploty vody a oleje
No a když už se v tom hrabali, tak jsem došel k závěru, že co není v rukách a nohách, to se musí posílit na motoru. Takže jsme to zrovna naladili na trochu vyšší parametry. Stávající stav tedy je 339HP a 515Nm.
Jelikož jsme pomalu 2 týdny čekali na posouzení toho polomotoru, tak je třeba říct, že si kluci docela švihli, aby to stihli do svátků a následné dovolené, za což jim děkuji. Jediné co se nestihlo byla instalace toho budíku, protože jim včas nedorazilo jakési čidlo. Takže jsme se domluvili, že se tam za pár týdnů, až budu mít dovču, stavím a oni to během 2-3 hodin na počkání všechno dodělají.
Jinak proběhla i běžná prohlídka a vypadá to dobře. Nic zvláštního se neobjevilo. Takže teď si to budu muset během následujících dní volna trochu osahat.
Asi měsíc zpátky jsem také trochu zapracoval na laku - hlavně jsem provedl "odrezení" od polétavé koroze a byl to mazec. Auto pak neskutečně prokouklo.
Prostě samé klady a pozitiva...
Možná někteří z vás nedávno zachytili, že jsem měl podezření na fouklé těsnění pod hlavou. A protože mi to akorát vycházelo na prohlídku, tak jsem nelenil a vyrazil do AWD, kde se podezření potvrdilo. To se stalo před třema nedělema - akorát týden před vypršením prodloužené záruky.
Hoši všechno zvážili a jelikož něco slyšeli i kdesi z motoru (já neslyšel nic ani zastudena ani zatepla), tak že by to chtělo vyřešit celkově, když už se v tom budou hrabat.
Nebudu vás napínat. Nakonec na návrh AWD import a pojišťovna odsouhlasili nový polomotor, který byl naštěstí skladem někde poblíž v Evropě, asi v Německu. Já jsem proti tomu samozřejmě neprotestoval.
Takže včera jsem si to byl převzít hotové..., vlastně skoro hotové. Domluvili jsme se i na nějakých dodělávkách.
- lepší těsnění pod makovice
- s tím související pevnostní štefty
- a aby se předešlo patáliím v budoucnu, tak dodělání budíku na teploty vody a oleje
No a když už se v tom hrabali, tak jsem došel k závěru, že co není v rukách a nohách, to se musí posílit na motoru. Takže jsme to zrovna naladili na trochu vyšší parametry. Stávající stav tedy je 339HP a 515Nm.
Jelikož jsme pomalu 2 týdny čekali na posouzení toho polomotoru, tak je třeba říct, že si kluci docela švihli, aby to stihli do svátků a následné dovolené, za což jim děkuji. Jediné co se nestihlo byla instalace toho budíku, protože jim včas nedorazilo jakési čidlo. Takže jsme se domluvili, že se tam za pár týdnů, až budu mít dovču, stavím a oni to během 2-3 hodin na počkání všechno dodělají.
Jinak proběhla i běžná prohlídka a vypadá to dobře. Nic zvláštního se neobjevilo. Takže teď si to budu muset během následujících dní volna trochu osahat.
Asi měsíc zpátky jsem také trochu zapracoval na laku - hlavně jsem provedl "odrezení" od polétavé koroze a byl to mazec. Auto pak neskutečně prokouklo.
Prostě samé klady a pozitiva...
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Trávova beSTIe
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14834
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Trávova beSTIe
To je fajn, že se to povedlo vyřešit na záruku. Ale...fakt je teda teď v tom autě už třetí motor? Přitom předpokládám, že ani ty, ani Kolben, jste tomu nedávali nějakou brutální čočku...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trávova beSTIe
No ten první motor se tam ani neohřál, ten se vlastně ani nepočítá.
Jirko tak to je super, že to klaplo na záruku !!!
Tebe mají v AWD evidentně rádi !!
Jirko tak to je super, že to klaplo na záruku !!!
Tebe mají v AWD evidentně rádi !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Ano.
Jakou čočku tomu dával Kolben nevím. Já jsem s tím lítal po okreskách střídavě svižně i volněji. Takže těžko říct?!? Ten motor nebyl rozebrán, takže kdoví v jakém stavu je zevnitř. Ale zvenku po odmontování všech věcí kolem prý úplně tragicky nevypadal. I když na něm samozřejmě bylo vidět, že už něco za sebou má. Tak já to na těch okreskách zrovna úplně nešetřím. Ale pilu úplně na krev také nejezdím. Ohřívám, dochlazuju... prostě tak normálně.
Já to spíš beru jinak. Oni by to stejně rozdělávali, jestliže tam něco slyšeli. A když si představím na co by vyšla GO, všechna možná ložiska, kroužky, možná výbrus, atd. atd. atd., plus obrovská spousta práce, tak mi ten polomotor za necelých 70.000Kč smontovaný přímo ve fabrice nepříjde úplně od věci. Ono by se klidně mohlo stát, že by na tom v AWD strávili desítky hodin práce a ve finále by to vyšlo dráž. Proto si i myslím, že to ten import s pojišťovnou odkývali.
Předsedo, určitě mají. Ono, pravdu říkajíc, ty dodělávky co jsem navymýšlel také nebyly úplně zadarmo.
Ale obecně bych fakt řekl, že jsem s nimi spokojen. Jo, pár drobností se už také ne úplně povedlo, ale z 99% bylo všechno O.K.
Někdo by byl třeba naprdnutý proto, že teď nestihli ten budík a čidlo. Taky bych byl radši, kdybych tam kvůli tomu nemusel. Ale když to vezmu z druhé strany a matně si vzpomenu jak dlouho Kolbič čekal na ten motor, tak jeden výlet do Prahy navíc klidně přežiju.
Jakou čočku tomu dával Kolben nevím. Já jsem s tím lítal po okreskách střídavě svižně i volněji. Takže těžko říct?!? Ten motor nebyl rozebrán, takže kdoví v jakém stavu je zevnitř. Ale zvenku po odmontování všech věcí kolem prý úplně tragicky nevypadal. I když na něm samozřejmě bylo vidět, že už něco za sebou má. Tak já to na těch okreskách zrovna úplně nešetřím. Ale pilu úplně na krev také nejezdím. Ohřívám, dochlazuju... prostě tak normálně.
Já to spíš beru jinak. Oni by to stejně rozdělávali, jestliže tam něco slyšeli. A když si představím na co by vyšla GO, všechna možná ložiska, kroužky, možná výbrus, atd. atd. atd., plus obrovská spousta práce, tak mi ten polomotor za necelých 70.000Kč smontovaný přímo ve fabrice nepříjde úplně od věci. Ono by se klidně mohlo stát, že by na tom v AWD strávili desítky hodin práce a ve finále by to vyšlo dráž. Proto si i myslím, že to ten import s pojišťovnou odkývali.
Předsedo, určitě mají. Ono, pravdu říkajíc, ty dodělávky co jsem navymýšlel také nebyly úplně zadarmo.
Ale obecně bych fakt řekl, že jsem s nimi spokojen. Jo, pár drobností se už také ne úplně povedlo, ale z 99% bylo všechno O.K.
Někdo by byl třeba naprdnutý proto, že teď nestihli ten budík a čidlo. Taky bych byl radši, kdybych tam kvůli tomu nemusel. Ale když to vezmu z druhé strany a matně si vzpomenu jak dlouho Kolbič čekal na ten motor, tak jeden výlet do Prahy navíc klidně přežiju.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14834
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Trávova beSTIe
Předpokládám, že ten funkční, mírně jetý polomotor sis odtud taky neodvezl ty v kufru, takže pak to samozřejmě smysl dává všem stranám
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Máš pravdu - neodvezl.
Skutečně si také myslím, že to nebylo úplně špatné řešení pro všechny.
Skutečně si také myslím, že to nebylo úplně špatné řešení pro všechny.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19074
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Trávova beSTIe
Travo .. gratuluju !!!! je SUPER, ze ti to vyslo !!!!
a .. ja jsem stastnej, ze jsem do STi nesel .. bohuzel ... tohle je masakr ... :(
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
a .. ja jsem stastnej, ze jsem do STi nesel .. bohuzel ... tohle je masakr ... :(
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008