Trávova beSTIe

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19164
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od hamoun »

námořník píše:A přitom nejspíš stačilo vyměnit jenom desky .
desky za 10 by taky nebyly zadna hitparada :)
... jednou jsem skoro nove kotouce nechal stocit .. na chvili to zas pomohlo ... :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

Dobré ránko všem.
Aktuálně najeto cca 104.000km a povoz čerstvě "zrevidován a zgarantován". Kromě jedné drobnosti mu prakticky nic nechybělo, takže udělány oleje, filtry, kapaliny a takové ty drobnosti, co se něžně dělají při stodvacetitisícové prohlídce. Kilometry se nenechte zmást - předchozí majitel v tom udělal trochu chaos. ;-D
Někdo už možná kousek vedle pochytil, že ta drobnost, o které jsem se zmínil, je převodovka. Jojo, zlobila čtyřka a to tak že velmi. Už to dost dlouho nebylo úplně ono a musel jsem řadit dost opatrně, ale zhruba 14 dní zpátky se to "rozpadlo" úplně a čisté zařazení čtyřky bylo prakticky nemožné.
Takže jsem to do AWD v pondělí navečer přistavil a domluvili jsme se zrovna, že s tím mechanik může jet z práce domů a osahat si to. V úterý to rozhodili a nakonec povyměňovali všechno kolem čtyřky, protože jsem jim vysvětlil, že si nemyslím, že by byl v nepořádku jen synchron, ale spíš i "ovládání převodovky" jako takové. Takže vyměněn synchron, aby to bylo dokonalé, tak i "hlavní" čtyřkové soukolí a veškeré ty ovládací prvky (nevím, jak se to přesně jmenuje - přesuvník, vidlička, atd., atd.). Na některých prvcích vidět opravdu hodně velké opotřebení a synchron na kaši, včetně rozpadlých pružin či nějakých kroužků. No a včera před obědem volali, že jsou hotovi, takže jsem si pro to zrovna po obědě zajel.
A jak už to tak bývá, tak vše funguje perfektně a hned při prvním přeřazení byl znát diametrální rozdíl. A to nemluvím o tom úplně posledním stavu, kdy už byl ten synchron na kaši, ale o posledním půl roce či roce, kdy už to postupně odcházelo. Jsem přesvědčen, že problém byl v těch tyčkách a táhlech uvnitř a ten vlastní synchron byl jen následek.
Jako bonus - převodovka opravena na pojišťováckou prodlouženou záruku.

Takže za mě opět spokojenost a do týdne od objednání auto v cajku.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od VDC »

Jirko tak super takhle napsáno to vypadá, že ti tam vrátili všechhny kolečka co měli a ani ti žádný jiný nevyndali.
A je dobře, že AWD má alespoň jednoho opravdu spokojenýho zákazníka
Ať to jezdí !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

Já proti nim nemůžu fakt nic říct. Taky už se jim stalo, že se něco nepovedlo - byla to jen drobnost. To se asi může stát každému.
Posledně, když jsem pořizoval ten výfuk, tak to bylo také na výbornou. V pondělí jsem tam volal, že se mi tam cosi nepatřičného ozývá a zrovna před technickou, a že bych stejně chtěl tu Invidii a vyměnit to. Prý zhruba do 14 dní to příjde. Ve středu Merta volal, že už jim přišel a že se mám domluvit s klukama, kdy to udělají. tak jsem jim cinknul a myslím v pátek nebo v pondělí jsem tam jel. A bylo to do odpoledne vyměněné i s provedenou technickou.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19164
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od hamoun »

Travo - gratuluju !!! at to slouzi ! .. dlouho .. :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od VDC »

Kdo ví, jestli si tě víc nepovažujou, když máš STI. Vždycky byli hození víc tímhle směrem. A nebyl by to první servis, kde preferujou zákazníky určitejch aut a těmi ostatními opovrhujou. Těžko říct. Je dobře, že jsi alespoň ty spokojenej a je na prd, že neměří všem stejným metrem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od strider »

super ze mas opraveno! btw nedelaji se predepsane pri tomhle najezdu uz i nejaky dalsi veci? treba aspon svicky? a kdyz meli venku prevodovku tak i spojku, nebo aspon kouknout jak vypadala vid? jen premyslim :)
Tomasi, tim to nebude... ;d
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Cheza
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1233
Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Cheza »

Já si na AWD taky nemohu stěžovat, ba naopak. Jeden příklad, asi před dvěma lety mi měnili ložiska v převodovce, po výměně pár měníců dobrý, pak začalo v převodovce pískat znovu, tak mě objednali a výsledkem bylo, že bylo špatné ještě další ložisko. Druhá výměna (oprava) byla provedena zdarma s tím, že to vzali na sebe a měli už při první opravě vyměnit i to "načaté" ložisko. Myslím, že takto by se zachovalo málo servisů, jestli vůbec nějakej jinej...
Subaru Impreza WRX MY 2008
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2233
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Levap »

bushman1 píše:Já mám teprve 86 tisíc.
Ale také už druhý motor
Ahoj, ja, jsem si nevšiml z diskuse . Co byl důvod výměny?

Díky

Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

VDC: Já si to taky nemyslím. Měl jsem s nimi pozitivní zkušenost už od začátku toho mého trápení s atmo forejsem.
Jako nebudu tvrdit, že tam občas také nemají svůj den, kdy jsou skoupí na slovo a má z toho člověk pocit, že je trochu zdržuje (a možná opravdu trochu zdržuje), ale to bývá zřídka..., a že už tam 6 let jezdím 2-3x do roka. ;-D
Tentokrát musím říct, že jsme v pondělí a včera proklábosili snad půl druhé hodiny, protože jsem se radil i o nějakých dalších věcech do budoucna. A myslím, že přístup z jejich strany přiměřený mým potřebám. Nějaké věci o kterých jsem uvažoval mi rozmluvili a zároveň navrhli jiné přiměřené řešení.

strider: neboj nic. Oni vědí co mají dělat. Posledně, při 105.000 prohlídce (i když najeto "jen" 90.000) byly rozvody, svíčky a takové ty "drobnosti". ;-D
Při 120.000 prohlídce dělají to co se mění vždy po 60.000. Navíc tam snad byl jen palivový filtr?!? Ten mi po 120.000 měnili i na forejsovi, takže asi správně provedeno.
Samozřejmě spojka a její ložisko zkontrolováno - na to jsem myslel, když už to měli rozdělané, tak by byl hřích to nevyužít ke kontrole. Opotřebení spojky malé - nebyl důvod měnit.
Já jsem fakt měl jen strach, že zase vymění jen ten synchron a za chvíli to bude v tahu zase. Takže mi udělali radost, že to vzali tak nějak globálně a když už se v tom hrabali, tak dali tu čtyřku dohromady se vším všudy. Všechny ostatní rychlosti zkontrolovány a v naprostém pořádku. Tedy zkontrolovány asi jen opticky, jestli tam není něco podezřelého - aspoň tak si to představuji. Ale vzhledem k tomu, že vše ostatní chodí jak po másle, tak asi nebyl důvod tomu věnovat nadměrné úsilí. Já už také mám na kontě nějakých cca 800.000km v kde čem, tak už taky poznám, když něco není tak jak má být.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

hamoun: Sice všechno funguje bezvadně, ale začnu pilovat ty meziplyny. Ono to půjde i vlastními silami. Určitě ne při každém podřazení, ale myslím, že pro to ani není důvod. To spíš jen tak občas odlehčit trojce a čtyřce. Aspoň nebude člověk ochuzen o nějakou tu zábavu. Přece nemůžu všechno nechat jen na stroji. ;-D ;-D ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od zhor »

A nedaly se nahrát automatické meziplyny přímo do jednotky? ECUTEK to měl, tak třeba by to šlo jenom nějak nahrát do současné jednotky.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19164
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od hamoun »

o tom prave Trava pise .. ja mu to doporucoval ...
ale on mi tvrdi, ze to bude radeji delat sam :)

za me to byla naprosto luxusni zalezitost ...
pri plnem brzdeni a postupnem podrazovani pred vraceckou tlacim vsi silou na brzdu a drzim auto na hranici smyku (zaberu abs) (a ze to na slusnych gumach umi drzet :) ) a postupne podrazuju a nemam cas na nejake meziplyny :)))

obdivuju kazdeho, komu to jde :)
(nechci rozpoutat diskuzi na tohle tema ... na to tu je jine ridicske vlakno :) )
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od OZP »

Awd ladi s Lukaszem z 4Turbo a ten to nedoporucuje/nedela na seriove jednotce.

Jirko, at ti to jezdi! Doufam, ze se brzy uvidime!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

Ondro, tak nějak by to asi mohlo být. Tvářili se spíš jako že to nejde. Možná by to třeba i nějak šlo, ale... ;-D
Každopádně, když neberu v potaz tu rozsypanou čtyřku, tak všechny ostatní rychlosti tam padají i bez meziplynu jako po másle. V tomhle je nové STI asi o trochu dál než ta bývalá hamounova "plechovka". :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD
Ale to nic nemění na tom, že nebude od věci tomu meziplynem občas ulevit. Tak nějak začít postupně a on do toho člověk po čase trochu příjde, i když je mi jasné, že do závodníka budu mít hodně daleko. Ale já po okreskách nepotřebuji honit nějaké desetinky.
Navíc, vezmu-li v potaz silnice kde se pohybuji, tak u mě se to týká prakticky jen trojky a čtyřky. Dvojku dávám výjimečně a pak u pětky už pro to není moc velký důvod - ta jde sama, ať už tam jsou otáčky či rychlost jakákoliv.
Na okruhu by to byla jiná. Tam by se člověk té dvojce určitě nevyhnul.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“